ایده چیدمان میز شام و قاشق چنگال ها

ایده چیدمان میز شام و قاشق چنگال ها

چیدن یک میز شام، آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. با این حال هر چه بخواهید این کار را رسمی‌تر انجام دهید سردرگمی بیشتری خواهید داشت و وارد بازی بی پایان می شوید، بسیاری از ما حتی اگر در مورد یک ظرف غذای خاص اتفاق نظر نداشته باشیم یا حتی قاشق چنگال، می توانیم با بهره‌گیری از کمک دیگران آن را انتخاب کنیم.

مثلاً می توان بر روی میز غذاخوری جای خالی ظرف و قاشق چنگال را تشخیص داد و ظرف مورد نظر را از فروشگاه اینترنتی راه راه مارکت خریداری کرد. بیاید از میز ناهار خوری چوبی شروع کنیم، ایکیا عرضه کننده یک میز ناهارخوری ۴ نفره چوبی مدل JOKKMOKK است.

چیدمان میز شام و قاشق چنگال ها

میز ۴ نفره ناهار خوری

طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد این میز ۴ نفره ناهارخوری مدل JOKKMOKK این امکان را به خریدار می دهد که به راحتی آن را در فضای آشپزخانه، نشیمن و یا حتی در محیطی خارج از خانه استفاده نماید و بتوانید زیبایی قاشق چنگال خود را دو چندان کنید.

اولین و اساسی ترین قانون برای شروع این است که ظروف مورد استفاده و قاشق چنگال در میز غذاخوری به ترتیب استفاده، از بیرون به داخل چیده می شوند.

دنبال یک میز دو نفره صبحانه خوری بسیار زیبا می‌گردید؟

به راحتی می توانید از سری ست های تارنو TARNO شامل یک میز چوبی و دو صندلی با پایه های فلزی استفاده نمایید.

قانون دوم این است: چنگال ها را به سمت چپ بشقاب بچینید. چاقوها و قاشق ها باید در سمت راست بشقاب غذاخوری قرار گیرند. ما برای قاشق و چنگال های قابل استفاده خانه و آشپزخانه شما گزینه‌های بسیار متعدد و متنوعی داریم.

ست های تارنو TARNO میز ناهارخوری ۴ نفره چوبی مدل JOKKMOKK

قاشق چنگال تک

اگر به دنبال خرید قاشق چنگال تک هستید می توانید از مدل FÖRNUFT ایکیا استفاده کنید و اگر چنگال های زیبا و شیک میخواهید ست چهار عددی چنگال مدل FÖRNUFT پیشنهاد فوق العاده ایست همین انتخاب برای چاقو نیز موجود است مدل FÖRNUFT ایکیا در ست ۴ عددی، به‌طور کلی سرویس های قاشق چنگال اگر به‌صورت استفاده روزمره در آشپزخانه استفاده شوند معمولا 16 عددی هستند.

ما همین سرویس قاشق چنگال 16 پارچه MOPSIG را که ایکیا با طراحی یکپارچه عرضه نموده است را برای شما فراهم کرده ایم. به یاد داشته باشید، فقط چنگال هایی با دسته صدفی در سمت راست چیدمان شما باید قرار بگیرند و دیگر چنگال ها در سمت چپ.

سرویس قاشق چنگال 16 پارچه MOPSIG سرویس قاشق چنگال 16 پارچه MOPSIG

در نهایت یک نکته به یاد ماندنی فقط از قاشق چنگال یا چاقو هایی استفاده کنید که در طول پذیرایی از میهمانانتان مورد استفاده قرار می‌گیرد. مثلاً اگر برنامه ای برای پذیرایی از مهمانان با سوپ ندارید، به هیچ عنوان از قاشق سوپ خوری در چیدمان میز غذاخوری خود استفاده نکنید.

ما عرضه کننده بی واسطه از ست های قاشق چنگال هایی با روکش کروم و طلایی حتی به رنگ کربن هستیم، که در اندازه و تعداد 16، 24، 56 عددی می باشند.

خریدی به صرفه

ست های قاشق و چنگال کربنی، قطعاً هزینه بیشتری برای شما ایجاد می کند. برای شما یک گزینه ی جذاب مسافرتی را نیز در نظر گرفته ایم. تصور کنید که با اعضای خانواده می خواهید به یک سفر یک روزه برون شهری بروید.

میتوانید ست یک نفره قاشق چنگال، چاقو سفری مدل FINSKUREN را تهیه کرده و آن را در کنار فلاسک مدل BEHÖVD ایکیا قرار دهید و یک سفر کم هزینه و دلچسب را رقم بزنید. ما تمام وسایل مناسب سفر را از قاشق، چنگال تا بشقاب و کاسه و لیوان را نیز جهت استفاده استاندارد و مناسب برای شما تامین کرده ایم. حتی اگر دلتان خواست که سفر یک روزه خود را لاکچری برگزار کنید میتوانید با اضافه کردن ماگ مسافرتی افتراستراوا EFTERSTRÄVA این کار را به بهترین شکل انجام دهید و از جذابیت آن همینطور کاربردی بودنش استفاده خوبی ببرید.

قاشق چنگال، چاقو سفری مدل FINSKUREN.

قابلیت شیشه دوجداره و طراحی زیبا با به‌کارگیری از سیستم دکمه ای ساده در بالای ماگ، این امکان را به شما می‌دهد تا در هر زمانی که خواستید چای یا دمنوش خود را، به تازگی با رایحه‌ی اصلی آن میل کنید. 

ماگ مسافرتی افتراستراوا EFTERSTRÄVA ماگ مسافرتی افتراستراوا EFTERSTRÄVA

میزان رضایت از این مطلب

100 %

توسط 02 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    ساحره یعقوب نژاد

    من خیلی هارو دیدم که عاشق قاشق و چنگال ان انقدر اهمیت میدن که چطوری باشه چه رنگی باشن این مقاله خیلی بدرد شون میخوره

    25 مهر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • تصویر آواتار

    مهتا

    این سفری ها که نوشتید چه خوبن البته نوشته کمک کرد وگرنه قصد خرید نداشتم

    13 مهر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • تصویر آواتار

    راضیه

    من قاشق چنگال ایکیا خریدیم خیلی خوبن رنگشونم نرفته البته هنوز 😀

    12 مهر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • تصویر آواتار

    محبوبه آرین

    ست چهار عددی چنگال مدل FÖRNUFT ایکیا را موج،د دارید؟!

    12 مهر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب