(1 بررسی مشتری)

لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA

لوستر ایکیا به قطر ۳۸ سانتی‌متر برای استفاده به‌عنوان چراغ‌کار و چراغ محیطی طراحی شده است. اندازه ایده‌آلی برای غوطه‌ورکردن فضای غذاخوری شما در نور خوشایند دارد. طراحی هوشمندانه آن، نور را به سمت پایین هدایت می‌کند و تضمین می‌کند که وعده‌های غذایی شما بدون خیرگی شدید، به طور کامل روشن باشند.

1/958/000 تومان

2 عدد در انبار

درخشش زیر نور لوستر ایکیا

لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA، نوری دلپذیر برای غذاخوری فراهم می‌کند و نور غیرمتمرکز خوبی را روی میز ناهارخوری یا میز بار شما پخش می‌کند. یک عصر گرم تابستانی را تصور کنید، زمزمه دلنشین صحبت‌ها فضا را پرکرده است. بالای سر، لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA، رقصی زیبا از سیاه‌وسفید، نوری ملایم و دلنشین می‌تاباند. خطوط تمیز و طراحی مدرن آن به نقطه کانونی تبدیل می‌شود، بااین‌حال به طور یکپارچه در پس‌زمینه ادغام می‌شود و به ستارگان واقعی – افرادی که دور میز شما جمع شده‌اند – اجازه می‌دهد تا بدرخشند.

جزئیات محصول

لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA با قطر ۳۸ سانتی‌متر، اندازه ایده‌آلی برای غوطه‌ورکردن فضای غذاخوری شما در نور خوشایند دارد. طراحی هوشمندانه آن، نور را به سمت پایین هدایت می‌کند و تضمین می‌کند که وعده‌های غذایی شما بدون خیرگی شدید، همیشه به طور کامل روشن باشند.

لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA خیره‌کننده، تنها در مورد زیبایی‌شناسی نیست؛ بلکه در مورد ایجاد فضاست. لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA فضایی صمیمی و گرم را برای به اشتراک گذاشتن داستان‌ها، خنده و غذای لذیذ با عزیزانتان ایجاد می‌کند؛ بنابراین، بگذارید لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA جلوه‌ای ظریفی باشد که فضای غذاخوری شما را به پناهگاهی برای ارتباط و شادی تبدیل کند.

لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA یک چراغ آویز از IKEA است. این چراغ دارای ظاهری کلاسیک با خطوط تمیز است و نوردهی خوب و بدون خیرگی را ارائه می‌دهد. برای آویزان کردن بالای میز ناهارخوری یا جزیره آشپزخانه – به‌صورت تکی یا جفتی – ایده‌آل است.

  • لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA از فولاد با روکش رنگ پودری و یک نگهدارنده سایه (شید) پلاستیکی ABS (با حداقل ۴۰ درصد متریال بازیافت شده) ساخته شده است.
  • قطر آن ۳۸ سانتی‌متر و حداکثر توان قابل‌استفاده از روشنایی آن ۱۶ وات است.
  • طراح: آندرس فردریکسون (Andreas Fredriksson)
  • کد محصول: ۵۰۵.۲۷۲.۶۹
  • رنگ: ترکیب سفید و مشکی
  • مواد تشکیل‌دهنده: سایه (شید): فولاد با پوشش پودری.
  • نگهدارنده سایه: پلاستیک ABS (حداقل ۴۰% بازیافت‌شده) حداکثر توان (حداکثر توان): ۱۶ وات

مطالب تکمیلی لوستر سفید و مشکی ایکیا

  • لامپ جداگانه فروخته می‌شود. برای لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA چراغ LED با سرپیچ E27 و حباب سفید مات پیشنهاد می‌شود.
  • نصب با سیم‌کشی. (برای نصب نیاز به سیم‌کشی برق دارد.)
  • برای آویزان کردن روی قلاب سقفی. (برای نصب نیاز به قلاب سقفی جداگانه دارید.)

روشنایی بخشیدن به فضای شما با سبکی مدرن

لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA با ترکیب رنگ کلاسیک سیاه‌وسفید و قطر ۳۸ سانتی‌متر، راه‌حلی چندمنظوره برای نورپردازی در چندین قسمت از خانه شما ارائه می‌دهد:

درخشش در اتاق غذاخوری

لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA بالای میز غذاخوری شما می‌درخشد و درخششی گرم و دلنشین بر وعده‌های غذایی شما می‌تاباند. نور هدایت شده آن، بدون ایجاد سایه‌های زننده روی غذا، نورپردازی خوبی را تضمین می‌کند.

روشنایی جزیره آشپزخانه

لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA که به طور استراتژیک بالای جزیره آشپزخانه شما آویزان شده است، نور متمرکزی را برای آماده‌سازی غذا و کارهای آشپزی فراهم می‌کند.

اتاق نشیمن پرنشاط

با قراردادن لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA بالای یک میز عسلی یا گوشه مطالعه، جلوه‌ای از ظرافت مدرن به اتاق نشیمن خود بیفزایید. نور ملایم آن فضایی دنج برای استراحت یا لذت‌بردن از یک کتاب خوب ایجاد می‌کند.

درخشش در اتاق‌خواب

لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA همچنین می‌تواند در اتاق‌خواب شما معجزه کند. با آویزان کردن لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA در دو طرف تخت (بسته به‌اندازه)، بدون اینکه خیلی درخشان باشد، نور لازم برای مطالعه را فراهم می‌کند.

قهرمان راهروها

خطوط تمیز و نور هدایت شده لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA آن را به گزینه‌ای عالی برای راهروها یا ورودی‌ها تبدیل می‌کند. این چراغ، اولین تأثیر خوشایندی را ایجاد کرده و مسیر شما را روشن می‌کند.

اگر دارای پلان باز هستید، استفاده از چندین لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA که در ارتفاعات مختلف آویزان شده‌اند را برای ایجاد یک طراحی نورپردازی منسجم و تعریف مناطق مختلف در فضا در نظر بگیرید.

چراغ آویز / لوستر چیست؟

چراغ آویز نوعی روشنایی آویز است که معمولاً به‌وسیله یک سیم یا میله فلزی از سقف آویزان می‌شود. این چراغ‌ها در انواع سبک‌ها، اندازه‌ها و مواد مختلف وجود دارند و می‌توان از آن‌ها برای نورپردازی کلی و موضعی استفاده کرد.

در اینجا برخی از ویژگی‌های کلیدی چراغ‌های آویز آورده شده است:

  • طراحی آویز: چراغ‌های آویز برخلاف چراغ‌های ایستاده / آباژور که روی زمین قرار می‌گیرند یا چراغ‌های رومیزی / چراغ‌مطالعه که روی یک سطح قرار می‌گیرند، از سقف آویزان می‌شوند.
  • لامپ تکی: اکثر چراغ‌های آویز از یک لامپ تکی استفاده می‌کنند، اگرچه برخی از طرح‌ها ممکن است چندین لامپ را در خود جای دهند.
  • ارتفاع قابل‌تنظیم: برخی از چراغ‌های آویز به شما این امکان را می‌دهند که ارتفاع آویز را تنظیم کنید و آن‌ها را برای کاربردهای مختلف تطبیق‌پذیر می‌کند.
  • نوردهی جهت‌دار: چراغ‌های آویز اغلب نور را به سمت پایین می‌تابانند و آن‌ها را برای نورپردازی موضعی روی میزها یا جزیره‌های آشپزخانه مناسب می‌سازند. بااین‌حال، برخی از طرح‌ها ممکن است نور پراکنده‌تری ارائه دهند.

چراغ‌های آویز به دلایل مختلفی انتخابی محبوب هستند

  • سبک: آن‌ها در طیف وسیعی از سبک‌ها، از مدرن و مینیمالیستی تا کلاسیک و سنتی عرضه می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که یکی از آن‌ها را متناسب با دکوراسیون خود پیدا کنید.
  • چندمنظوره بودن: آن‌ها را می‌توان در بسیاری از مناطق مختلف خانه از جمله اتاق‌های غذاخوری، آشپزخانه‌ها، اتاق‌های نشیمن، اتاق‌خواب‌ها و ورودی‌ها استفاده کرد.
  • عمل‌گرا: آن‌ها بسته به طراحی و انتخاب لامپ می‌توانند هم نورپردازی کلی و هم نورپردازی موضعی را تأمین کنند.

لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA نمونه‌ای خاص از طراحی چراغ آویز از IKEA است. این چراغ ظاهری تمیز و مدرن با نور جهت‌دار خوب، انتخابی مناسب برای نورپردازی کاری روی میز ناهارخوری یا جزیره آشپزخانه است. به‌راحتی لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA را در شوروم ایکیا تهران به راحتی بازدید حضوری کنید و خرید حضوری کنید را از فروشگاه لوازم‌خانه و آشپزخانه راه‌راه مارکت را سفارش دهید و خرید اینترنتی کنید.

محصولات مرتبط

آباژور | چراغ مطالعه

لوستر ایکیا ANKARSPEL

5/960/000 تومان

آباژور | چراغ مطالعه

لوستر ایکیا MELODI

1/160/000 تومان
جدید

آباژور | چراغ مطالعه

لوستر ایکیا SKURUP

3/570/000 تومان
3/960/000 تومان

نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه راهنما خرید آباژور و چراغ مطالعه

5 ایده کاربردی در انتخاب آباژور رومیزی + عکس

آباژور رومیزی، اغلب چیزهای کوچک می توانند که تفاوت های بزرگ ایجاد کنند، مانند یک گوشواره مینیاتوری برای نمایش ظرافت [...]

5 دیدگاه

بیشتر بدانید

نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه راهنما خرید آباژور و چراغ مطالعه

چگونه با خرید آباژور فضای خانه را زیبا تر کنیم؟

امروزه چیدمان و طراحی‌های دکوراسیون‌های داخلی از منازل گرفته تا دفاتر کار و تمامی فضاهای کاربردی، هم‌طراز با پیشرفت علم [...]

بیشتر بدانید

نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه راهنما خرید آباژور و چراغ مطالعه

عصر آباژورها

آباژور چیست! آباژور ها یک وسیله جانبی اضافی برای لامپ است که نور را پخش می کند، بنابراین نور متمرکز [...]

7 دیدگاه

بیشتر بدانید

نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه راهنما خرید آباژور و چراغ مطالعه

چگونه یک چراغ مطالعه خوب بخریم

چراغ مطالعه چیست؟ در زمان‌های گذشته، انسان‌ها برای مطالعه، از نور خورشید استفاده می‌کردند. به‌مرورزمان و با پیدایش آتش و [...]

1 دیدگاه

بیشتر بدانید

ایده‌های خلاقانه خانه و آشپزخانه مدرن راهنما خرید آباژور و چراغ مطالعه

چیدمان منزل با لوازم خانه ایکیا

تا به حال به این فکر کرده‌اید که خانه رویایی خود را طراحی کنید؟ یا تا به حال ایده‌هایتان برای [...]

3 دیدگاه

بیشتر بدانید
کد محصول

505.272.69

جنس

بدنه: استیل ضدزنگ با روکش رنگ پودری – نگهدارنده شید: پلاستیکی ABS

ابعاد

ارتفاع ۱۹ سانتی‌متر – قطر شید: ۳۸ سانتی‌متر

توان لامپ

حداکثر ۱۶ وات

طول سیم

1.6 متر

وزن

۷۶۰ گرم

رنگ

ترکیب سفید و مشکی

بسته‌بندی

قابل‌ ارائه در بسته‌های ۱ عددی اورجینال ایکیا

ابعاد بسته‌بندی

۳۸*۱۴*۵۴ سانتی‌متر

دستورالعمل‌های مراقبتی

این محصول دارای نشان CE می‌باشد

دستورالعمل‌های شست‌وشو

با یک دستمال نم‌دار و کمی مایع شوینده رقیق آن را تمیز کنید و سپس با یک دستمال تمیز آن را خشک کنید.

1 دیدگاه برای لوستر سفید و مشکی ایکیا FYRTIOFYRA

کیفیت
50%
قیمت
30%
سرعت ارسال
50%

01 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    علی

    لوستر مشکی ایکیا

    من برای ویلا خریدم یه ست مشکی ناب شده می خوام صندلی راحتی ایکیا ام ببینم همه روزه شوروم هستید من میام تهران ؟

    1 مرداد 1403
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

    • فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه راه‌راه مارکت

      4 مرداد 1403

      با سلام
      بله امکان بازدید و خرید حضوری در شوروم ایکیا تهران است. لطفا با شماره فروشگاه ۸۶۳ ۵۴ ۴۴۹ – ۰۲۱ تماس بگیرید و زمان بازید خود را هماهنگ کنید.

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
سرعت ارسال

ریویوایکس

مثال: https://www.youtube.com/watch?v=HhBUmxEOfpc