(1 بررسی مشتری)

دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL

دستمال سفره از اجزای کاربردی و جلوه‌دهنده میز شام است. شما می‌توانید با انتخاب طرح و رنگ مناسب برای دستمال سفره و نپکین، به زیبایی میز خود را آرایش کنید و آماده یک پذیرایی و خوش آمد گویی به مهمانان خود شوید.

شناسه محصول: R1291 دسته: , , برچسب:

140/000 تومان

ناموجود

دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL می‌تواند به مدل‌های مختلف آماده شود و روی بشقاب مهمانان قرار بگیرد. شما می‌توانید دستمال سفره را تا کنید، یا آن را شکل یک گل درست کنید و جلوه خاصی به میز شام خود ببخشید.

جزئیات محصول

دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL دستمال سفره‌ای به رنگ خردلی با خال‌خال‌هایی به رنگ مشکی، طرحی جذاب را برای ما به ارمغان می‌آورد. هنگام غذاخوردن، ممکن است دست و صورت شما چرب شود، میزبان با قراردادن دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL روی میز شام، می‌تواند این امکان را برای مهمان فراهم کند که به‌راحتی بتواند دست‌های چربش را پاک کند.

دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL از جنس کاغذ نرم است که می‌تواند به‌راحتی در طبیعت تجزیه شود. دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL با داشتن سه‌لایه، از نفوذ چربی به لباس و شلوار شما جلوگیری می‌کند.

ایده چیدمان میز ناهارخوری با دستمال سفره

شما می‌توانید با استفاده از زیربشقابی حصیری هماهنگی زیبایی بین دستمال سفره و زیربشقابی ایجاد کنید. با داشتن آیتم‌های مشکی رنگ می‌توانید هماهنگی بین خال‌های مشکی روی دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL و آیتم‌هایی مانند بشقاب‌های خود ایجاد کنید.

در صورتی که سرویس قاشق و چنگال طلایی‌رنگ دارید، می‌توانید برای ایجاد هارمونی زیبا با دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL و سرویس بشقاب سفید از آن استفاده کنید. در کنار آنها می‌توانید از زیر بشقابی با رنگ‌های خنثی مانند سفید، خاکستری یا سبز سدری نیز استفاده کنید.

برای یک پذیرایی از مهمان خود به‌صرف یک عصرانه خوشمزه، می‌توانید از دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL و فنجان‌های مشکی استفاده کنید که ترکیب بسیار خوب و چشم نوازی بین عناصر موجود روی میز شما ایجاد می‌کند. تعدادی از این دستمال را می‌توانید روی میز خود قرار دهید تا در صورتی که مهمان شما نیاز به تعداد دستمال بیشتری بود، بتواند آن را بردارد و استفاده کند. برای قراردادن دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL روی میز، می‌توانید از جای مخصوص آن استفاده کنید. استندی که در وسط آن محلی برای قراردادن دستمال‌سفره وجود دارد.

ایده‌های خلاقانه با دستمال سفره

یک دستمال سفره که به مدل‌های زیبا تا شده است، می‌تواند به زیبایی سفره شما بیفزاید و باعث شود مهمانان تجربه بهتری از مهمانی و میز شام یا میز عصرانه داشته باشند. استفاده از محصولات بهداشتی روی میز یک امر واجب است تا مهمان ما احساس راحتی کند. برای تزیین سفره به وسیله دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL می‌توانید در کنار آن یک خوشه گندم استفاده کنید تا هارمونی و هماهنگی ایجاد شده، دلنشین باشد.

حال که با محصول دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL از برند ایکیا آشنا شدید، می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت تهیه کنید و پذیرایی دلنشین‌تری از مهمانان خود داشته باشید. همکاران ما ارسال محصولات در داخل شهر تهران را با پیک انجام خواهند داد و در همان روز شما سفارشی را که در سایت ثبت کرده‌اید، دریافت خواهید کرد. ارسال سفارش به شهرستان‌های دیگر در روز کاری بعدی از طریق دفاتر پست انجام خواهد شد.

کد محصول

605.279.33

جنس

کاغذ 3 لایه

ابعاد

طول: 24 سانتی‌متر – عرض: 24 سانتی‌متر

وزن

مجموعاً 80 گرم

رنگ

خردلی

بسته‌بندی

قابل ارائه در بسته‌های 30 عددی اورجینال ایکیا

ابعاد بسته‌بندی

12*12*3 سانتی‌متر

دستورالعمل‌های مراقبتی

دستورالعمل‌های شست‌وشو

1 دیدگاه برای دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL

کیفیت
100%
قیمت
100%
سرعت ارسال
100%

01 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    سوگند نراقی

    دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL خیلی خاص و خیلی شیک

    دستمال سفره طرح دار HAJMAL در عین سادگی، شیک هم هست . وقتی باز میکنی و روی صندلی مینشینی کامل روی پا رو می پوشونه و چربی هم پس نمی ده و مانع کثیف شدن شلوار و دامن میشه

    10 اسفند 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
سرعت ارسال

ریویوایکس

مثال: https://www.youtube.com/watch?v=HhBUmxEOfpc

ورود | عضویت
دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL
دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL

ناموجود