(2 بررسی مشتری)

شمعدان 4 شعله ایکیا VINTERFINT

امروزه علاقه به داشتن دکوراسیون زیبا و اکسسوری‌های دکوری زیبا، بسیار بیشتر از قبل شده است. بانوان تمایل به داشتن اکسسوری‌هایی دارند که علاوه بر کاربرد مناسب بتوانند دکور خانه خود را نیز با آن زیباتر کنند. یکی از اکسسوری‌هایی که می‌تواند در خانه قرار بگیرد و این مشخصات را داشته باشد شمعدان است.

شناسه محصول: R2018 دسته: , , برچسب:

999/000 تومان

ناموجود

شمعدان 4 شعله ایکیا VINTERFINT امکان قراردادن 4 شمع را روی خود دارد. با داشتن این اکسسوری دکوری، می‌توانید شمع‌های قلمی در آن قرار دهید و محیط خانه خود را زیباتر کنید و هرزمان که لازم شد، آن‌ها را روشن کنید و از نور 4 شمع در کنار هم استفاده کنید.

جزئیات محصول

یک دایره را تصور کنید که 4 شمع می‌توانند در گوشه‌های آن قرار گیرند. این جاشمعی قرمز رنگ مناسب برای میز شام، کانتر آشپزخانه یا میز جلوی مبل است. داشتن طرح و رنگ زیبای این محصول، شما را در داشتن دکوراسیون زیباتر یاری می‌دهد. این اکسسوری دکوری می‌تواند در کنار دیگر اکسسوری‌های دکوری با رنگ قرمز‌ هارمونی فوق‌العاده‌ای ایجاد کند.

متريال استفاده شده در ساخت شمعدان 4 شعله ایکیا VINTERFINT به صورت ترکیبی، از آلومینیوم و استیل ضدزنگ استفاده شده است که سطح روی آن با رنگ پلاستیکی پودری پوشانده شده است. در قسمت پایه‌های شمعدان 4 شعله ایکیا VINTERFINT، تکه‌ای پلاستیک پلی‌امید تعبیه شده است تا به‌عنوان یک عایق، حرارت شمعدان را به سطح زیر خود انتقال ندهد. ارتفاع این شمعدان 5 سانتی‌متر است و قطر دایره آن 22 سانتی‌متر است.

نکات مراقبتی

شمعدان 4 شعله ایکیا VINTERFINT را می‌توانید با یک دستمال خشک و تمیز، پاک کنید. در صورت ریختن شمع روی آن، با استفاده از آب ولرم و ابر نرم به‌آرامی قسمت کثیف شده را پاک کنید تا به رنگ شمعدان صدمه‌ای وارد نشود.

مزایای استفاده از شمع

اغلب شمع را زمانی روشن می‌کنیم که برق رفته است و نیاز به روشنایی داریم؛ اما جالب است بدانید روشن‌کردن شمع کمک به افزایش انرژی مثبت در فضای خانه شما می‌کند. برای صرف شام می‌توانید از شمع و نور آن استفاده کنید تا فضایی رمانتیک و زیبا را ایجاد کنید و از میل‌کردن شام خود در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

شعله باریک شمع می‌تواند حس‌ خوبی درون ما بیدار کند و ما را به سفری در عمق وجودمان ببرد. شمع نیرویی دارد که انرژی منفی و استرس را از ما دور می‌کند و حس شادی و خوشحالی را به ما هدیه می‌دهد. شمع با سوختن خود و ایجاد شعله ظریفی که دارد، می‌تواند افکار بدی که در ذهن ما شکل‌گرفته است را در خود ذوب کند.

در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با شمعدان 4 شعله ایکیا VINTERFINT آشنا کنیم. این محصول تولید شرکت نام‌آشنای ایکیا است و در بسته‌بندی 1 عددی و اورجینال خدمت شما ارائه می‌گردد. شما می‌توانید برای تهیه این محصول و سایر محصولات ایکیا سفارش خود را در فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت ثبت کنید. همکاران ما هماهنگی‌های لازم برای ارسال سفارش‌های شما را در اسرع وقت انجام خواهند داد.

ابعاد

قطر: 22 سانتی‌متر – ارتفاع: 5 سانتی‌متر

وزن

240 گرم

رنگ

قرمز

بسته‌بندی

قابل ارائه در بسته‌های ۱ عددی اورجینال ایکیا

ابعاد بسته‌بندی

22*22*6 سانتی‌متر

دستورالعمل‌های مراقبتی

دستورالعمل‌های شست‌وشو

برای تمیزکردن این محصول بهتر است از یک دستمال تمیز و مرطوب استفاده کنید

2 دیدگاه برای شمعدان 4 شعله ایکیا VINTERFINT

کیفیت
100%
قیمت
100%
سرعت ارسال
100%

01 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    یاس قبادی

    من شمعدان 4 شعله ایکیا را خریدم عالی بود . خیلی خاص هم هست

    شمعدان VINTERFINT از عکسش هم بهتر و قشنگ تر هست. هم با شمع قرمز برای شب یلدا ست کردم . هم با شمع سفید برای هفت سین نوروز

    5 اردیبهشت 1402

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • تصویر آواتار

    نرگس محمدی

    شمعدان 4 شعله ایکیا VINTERFINT رو از همین فروشگاه خریدم

    شمعدان 4 شعله ایکیا VINTERFINT و زیر بشقابی قرمز گرد ایکیا و جا دستمال قرمز ایکیا رو از راه راه مارکت خریدم، یک چیدمان عالی و شیک روی میز غذا خوری تشکیل شد. ممنونم ایکیا

    9 اسفند 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
سرعت ارسال

ریویوایکس

مثال: https://www.youtube.com/watch?v=HhBUmxEOfpc

ورود | عضویت
شمعدان 4 شعله ایکیا VINTERFINT
شمعدان 4 شعله ایکیا VINTERFINT

ناموجود