میز تاشو ایکیا RESGODS

میزها سینی‌های خدمتگزار و همیشه گسترده‌ای هستند که وسایل و نیازمندی‌های ما را در نهایت احترام و در نزدیک‌ترین سطح ممکن در اختیار ما قرار می‌دهند. میز تاشو ایکیا از جنس چوب بامبو می‌باشد.

2/130/000 تومان

1 عدد در انبار

میز تاشو ایکیا RESGODS، میزها انواع و مدل‌های مختلفی دارند که هر کس بسته به نیاز و سلیقه شخصی‌اش نوعی از آن را انتخاب کرده و مورداستفاده خود قرار می‌دهد. امروزه علاوه بر میزهایی که از گذشته تا به امروز استفاده می‌شده است، میزهایی نیز تحت عنوان میز تا شو ساخته و تهیه شده است که به‌وسیله آن بسیار آسان‌تر از گذشته به کارهایمان رسیدگی می‌کنیم.

جزئیات محصول

میز تاشو ایکیا RESGODS همان میزی است که دارای پایه‌های تاشو است. این میز با داشتن پایه‌های تاشو، به ما این امکان را می‌دهد که پس از استفاده از میز آن را در کمترین فضای ممکن جای دهیم.

میز تاشو ایکیا RESGODS میزی است که از آن به‌عنوان سینی سرو نیز می‌توان استفاده کرد. به صورتی که اگر بیماری را در تختخواب دارید، یا اگر از پدر و مادر کهن‌سال خود که مدتی است در بستر استراحت می‌کنند، نگهداری می‌کنید، با در اختیار داشتن این میز می‌توانید بشقاب و ظرف غذای آنها را در نهایت احترام و در نزدیک‌ترین حد ممکن در اختیار آنها قرار دهید. شما می‌توانید غذا و مواد خوراکی موردنیاز بیمارتان را روی آن بچینید و پس از صرف غذای او، پایه‌های میز را تاکرده و میز را زیر تخت جای دهید.

جنس میز تاشو ایکیا RESGODS از چوب بامبو است. شرکت معتبر ایکیا این افتخار را دارد که با سربلندی اعلام کند که محصولات تولیدی‌اش به‌هیچ‌عنوان به طبیعت آسیب نمی‌زند و قابل بازیافت است.

شما با در اختیار داشتن میز تاشو ایکیا RESGODS می‌توانید در همان زمانی که در تختخواب دراز کشیده‌اید، کتاب و لیوان و بشقاب خود را روی این میز بگذارید و از آنها استفاده کنید. شما به‌آسانی می‌توانید روی تخت بنشینید و روزنامه یا کتاب خود را درست در جلوی رویتان بگذارید و از آن استفاده کنید.

بهتر است قبل از اولین استفاده از میز تاشو ایکیا RESGODS روی آن را با یک‌تکه پارچه مرطوب پاک کنید. البته استفاده از دستمال‌های ایکیا راهکار بسیار بهتری است.

انواع میز ایکیا

  • میز قهوه‌خوری

میز قهوه‌خوری به میزی می‌گویند که در فضای بین مبل‌ها جای می‌گیرد. این میز معمولاً در جلوی مبل‌ها نیز برای در قسمت نشیمن خانه قرار می‌گیرد و به دلیل این که در محافل دوستانه بر روی آن قهوه سرو می‌کنند به میز قهوه‌خوری نیز معروف است.

  • میز چایخوری

این میزها نیز شبیه میز قهوه‌خوری هستند. گاهی این میزها در ارتفاع بلندتری هستند و پایه آنها دارای حالت قوسی شکل نیز هستند. میز چای‌خوری گاهی در اندازة خیلی کوچک‌تر در حدی که دو فنجان چای و یک قندان روی آن قرار بگیرد ساخته شده است.

  • میز کنسول

این میز معمولاً از جنبة زیبایی آن موردتوجه قرار می‌گیرد و در فضای بین اتاق نشیمن و پذیرایی قرار می‌گیرد. معمولاً روی این میز آینه و شمعدان و یا مجسمه‌های دکوری می‌گذارند.

  • میز پاتختی

این میزها معمولاً در کنار تختخواب‌ها قرار می‌گیرند. اصولاً این میزها کاربرد ویژه‌ای ندارند و معمولاً روی آنها قاب عکس و یا آباژورهای کوتاه قرار می‌دهند.

  • میز عسلی

میزهای عسلی معمولاً در کناری‌ترین نقطة مبل قرار می‌گیرند و برای پذیرایی از مهمان استفاده می‌شود. اصولاً پس از استفاده از آن، میزهای عسلی را دوباره در انتهای مبل در گوشه‌ای دنج قرار می‌دهند.

در اینجا ما سعی بر آن داشتیم تا انواع میزها را به شما معرفی کنیم و محصولی کاربردی را نیز به شما معرفی کردیم. اینک اگر تمایل به خرید میز تاشو ایکیا RESGODS را دارید، می‌توانید با سفارش آن به فروشگاه لوازم‌خانه و آشپزخانه راه‌راه مارکت، این میز کاربردی را در اختیار بگیرید.

محصولات مرتبط

میز لپ‌تاپ | استند موبایل

میز تاشو ایکیا KLIPSK

1/160/000 تومان

میز ناهارخوری | میز | صندلی

میز تاشو ایکیا TARNO

3/799/000 تومان
جدید

میز ناهارخوری | میز | صندلی

میز عسلی سفید ایکیا RIAN

4/125/000 تومان

میز ناهارخوری | میز | صندلی

میز عسلی طوسی ایکیا MARYD

9/735/000 تومان

ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری

۴ روش ساده براق کردن چاقو میوه خوری در خانه

چرا تمیزکردن و تیزکردن چاقو میوه‌ خوری، اهمیت دارد چاقو میوه خوری وسیله‌ای مفید در هر آشپزخانه‌ای است، مخصوصاً در زمانی [...]

بیشتر بدانید

راهنما خرید لیوان، ماگ و فلاسک ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری

زمستان را گرم بمان، معرفی 3 اسموتی زمستانی

اسموتی چیست اسموتی زمستانی ترکیبی خوشمزه از میوه‌ها، سبزی‌ها و سایر مواد است که برای درست‌کردن یک اسموتی سالم و مغذی [...]

بیشتر بدانید

راهنما خرید انواع ساعت ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری

جهت مناسب قرارگیری ساعت از نظر فنگ شویی

قرارگیری ساعت از نظر فنگ شویی مبحثی است مهم در بحث انرژی‌های ماوراء الطبیعه که به تفصیل به آن خواهیم پرداخت. [...]

1 دیدگاه

بیشتر بدانید

ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری

اصول استفاده از قاشق چنگال و چاقو

استفاده از مجموعه‌ای از کارد و چنگال که معمولاً شامل قاشق چنگال و چاقو است، بخشی ضروری از غذاخوردن به سبکی متمدنانه [...]

بیشتر بدانید

ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

چند ایده ساده تغییر دکوراسیون منزل بهار 1402

بهار فصل تجدید و رشد و زمان مناسبی برای تغییردادن دکوراسیون خانه است. با گرم‌تر شدن هوا و طولانی‌تر شدن روزها، [...]

بیشتر بدانید
کد محصول

304.444.68

جنس

چوب بامبو

ابعاد

طول: 52 سانتی‌متر – عرض: 29 سانتی‌متر – ارتفاع: 25.5 سانتی‌متر

وزن

1.250 کیلوگرم

رنگ

چوب طبیعی

بسته‌بندی

قابل‌ارائه دربسته‌های ۱ عددی اورجینال ایکیا

ابعاد بسته‌بندی

53*3*30 سانتی‌متر

دستورالعمل‌های مراقبتی

در صورت امکان، در جای خشک و خنک در داخل خانه نگهداری شود.

دستورالعمل‌های شست‌و‌شو

آن را با یک‌ پارچه مرطوب تمیز سپس با پارچه خشک پاک کنید

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “میز تاشو ایکیا RESGODS” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
سرعت ارسال

ریویوایکس

مثال: https://www.youtube.com/watch?v=HhBUmxEOfpc

ورود | عضویت
میز تاشو ایکیا RESGODS
میز تاشو ایکیا RESGODS

1 عدد در انبار