(2 بررسی مشتری)

ظرف پذیرایی استیل ایکیا DROMSK

تقریبا در بیشتر منازل، استفاده از ظروف دکوری رایج است. در مراحل تکامل ظروف می‌توانید مشاهده کنید که ظروف جدا از کاربرد فراوانی که در زندگی انسان‌ها دارند، گاهی به عنوان یک اکسسوری دکوری نیز از آنها استفاده شده است. استفاده از یک ظرف یا بشقاب به عنوان یک اکسسوری دکوری در خانه، می‌تواند حال و هوای خانه شما را تغییر دهد.

1/820/000 تومان

ناموجود

ظرف پذیرایی استیل ایکیا DRÖMSK به رنگ نقره‌ای است که داخل آن به‌صورت اشکالی کروی شکل فرو رفتگی‌هایی وجود دارد. این محصول طرحی بی‌نظیر دارد که می‌تواند با سایر اکسسوری‌های دکوری خانه شما هماهنگ شود. ظاهر براق و آیینه مانند ظرف پذیرایی استیل ایکیا DRÖMSK یک طرح خارق‌العاده و لاکچری را برای شما ایجاد می‌کند.

جزئیات محصول

ظرف پذیرایی استیل ایکیا DRÖMSK کمی عمق دارد و به همین دلیل می‌توانید داخل آن را با خوراکی‌های خوشمزه و یا اکسسوری‌های دکوری پر کنید. ظرف پذیرایی استیل ایکیا DRÖMSK می‌تواند برای پذیرایی میوه یا سایر خوراکی‌های خوشمزه نیز مورداستفاده قرار بگیرد. ظرف پذیرایی استیل ایکیا DRÖMSK همانند یک جواهر در کنار دیگر اکسسوری‌های دکوری در خانه شما می‌درخشد. زیبایی را با این ظرف به خانه خود بیاورید.

همچنین می‌توانید داخل ظرف پذیرایی استیل ایکیا DRÖMSK را با میوه‌های مصنوعی پر کنید تا به‌صورت دکوری روی پیشخوان آشپزخانه شما قرار بگیرد. از ظرف پذیرایی استیل ایکیا DRÖMSK نیز به صورت خالی و به عنوان دکور نیز می توانید استفاده کنید.

ظرف پذیرایی استیل ایکیا DRÖMSK از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است. متريال به‌کاررفته در این محصول به نحوی است که دیگر خیالتان از بابت خط‌وخش روی ظرف راحت خواهد بود.

نکات مراقبتی

برای براق ماندن ظرف پذیرایی استیل ایکیا DRÖMSK، فقط آن را با دست بشویید و از قراردادن آن در ماشین ظرف‌شویی بپرهیزید. از یک ابر نرم و کمی مایع ظرف‌شویی برای شستشوی این ظرف می توانید استفاده کنید.

انواع ظروف پذیرایی

باتوجه‌به استفاده از ظروف مختلف و کاربردهای مختلف آنها، شما می‌توانید این ظروف را در جنس‌ها و متريال مختلف تهیه کنید.

بشقاب‌های چینی

این بشقاب‌ها از جنس چینی هستند و طراحی‌های زیبا و نقوش خوش‌رنگی می‌تواند روی آنها طراحی شود. این بشقاب‌ها اغلب روی پایه و به‌صورت عمودی داخل بوفه یا ویترین قرار خواهند گرفت. مدل دیگر استفاده از بشقاب‌های چینی دکوری، به‌صورت دیوارکوب است که می‌توانید توسط یک‌پایه آن را به دیوار متصل کنید.

بشقاب‌های فلزی

بشقاب‌هایی که از جنس فلزهای مختلف ساخته می‌شوند، می‌توانند هم به‌صورت دکوری و هم مصرفی استفاده شوند. از فلزات مختلفی مانند مس و استیل برای تولید و ساخت آنها استفاده می‌شود.

بشقاب‌های سفالی

طرح‌های زیبایی که به‌صورت لعاب روی یک ظرف سفالی قرار می‌گیرند، می‌توانند جذابیت بالایی داشته باشند. اگر این ظروف با دست ساخته شوند، ارزش آنها دوچندان می‌شود. معمولاً از این ظروف برای چیدن سفره هفت‌سین در خانه یک کدبانوی ایرانی استفاده می‌شود.

در این متن قصد داشتیم تا شما را با ظرف پذیرایی استیل ایکیا DRÖMSK از محصولات برند ایکیا آشنا کنیم. برای تهیه محصول اصلی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت اقدام به ثبت سفارش نمایید. در نظر داشته باشید سفارش‌ها به مقصد شهر تهران در همان روز از طریق پیک ارسال خواهد شد و به فاصله چند ساعت سفارش خود را تحویل خواهید گرفت. ارسال سفارش برای دیگر شهرستان‌ها در روز کاری بعد از طریق پست انجام خواهد شد.

محصولات مرتبط

ظروف سرو | پذیرایی

ظرف دکوری استیل ایکیا STOCKHOLM

2/805/000 تومان

ظروف سرو | پذیرایی

ظرف دکوری ایکیا STOCKHOLM

1/800/000 تومان
810/000 تومان
ناموجود

ظروف سرو | پذیرایی

ظرف سرو ایکیا AROMATISK

1/400/000 تومان
ناموجود

ظروف سرو | پذیرایی

ظرف سرو ایکیا VINDFLAKT

588/000 تومان

ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری راهنما خرید گل و گلدان وسایل باغبانی

8 گیاه آپارتمانی کوچک و مناسب آشپزخانه

گیاه آپارتمانی، سرنوشت جوامع بشری با روزمرگی و مشغله‌های آن گره‌خورده است. هیچ خانواده کوچک و بزرگ، نیازمند و ثروتمندی [...]

2 دیدگاه

بیشتر بدانید
کد محصول

104.566.74

جنس

استیل ضدزنگ

ابعاد

قطر: 33 سانتی‌متر, ارتفاع: 5.5 سانتی‌متر

وزن

1.02 کیلوگرم

رنگ

نقره‌ای

بسته‌بندی

قابل‌ ارائه در بسته‌های ۱ عددی اورجینال ایکیا

ابعاد بسته‌بندی

33*33*6 سانتی‌متر

دستورالعمل‌های مراقبتی

دستورالعمل‌های شست‌وشو

فقط با دست شسته شود

2 دیدگاه برای ظرف پذیرایی استیل ایکیا DROMSK

کیفیت
100%
قیمت
100%
سرعت ارسال
100%

01 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    فاطمه خیری

    ظرف پذیرایی استیل ایکیا سبک و خوش فرم هست. برای شیرینی و میوه های ریز هم عالیه.

    من توی ظرف پذیرایی DROMSK گوجه سبز و توت فرنگی چیدم خیلی خوشگله چون این ظرف ظریفه میوه های ظریف و شکلات توش جلوه پیدا میکنه

    18 اردیبهشت 1402

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • تصویر آواتار

    شوکت مهری

    ظرف پذیرایی DROMSK طراحیش خیلی خاص و زیبا است. سبک و براق هم هست

    ظرف استیل DROMSK انقدر قشنگه که به عنوان دکوری هم میشه ازش استفاده کرد. به خاطر رنگش هم که خنثی است، با هر دکوراسیونی راحت ست میشه

    30 فروردین 1402

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
سرعت ارسال

ریویوایکس

مثال: https://www.youtube.com/watch?v=HhBUmxEOfpc

ورود | عضویت
ظرف پذیرایی استیل ایکیا DRÖMSK
ظرف پذیرایی استیل ایکیا DROMSK

ناموجود