معرفی انواع گل مصنوعی

معرفی انواع گل مصنوعی

گل‌های مصنوعی در تمامی فصول و در هر مکانی که در آن قرار می‌گیرند، همواره و برای همیشه طراوت و شادابی خود را حفظ می‌کنند؛ اما در واقع، بسیاری از افراد مایل نیستند گل مصنوعی را به‌جای گل‌های طبیعی انتخاب کنند. این در گذشته انواع گل مصنوعی اغلب از نظر قیمت ارزان‌قیمت بوده‌اند و از نظر ظاهری، مصنوعی  بودن  آنها به طرز آشکاری قابل‌تشخیص بود، چرا که غالباً از موادی بی‌کیفیت ساخته می‌شدند و یا بی‌رنگ و یا رنگ‌های مات و کم‌رنگ داشتند و یا فقط از جنسی ساخته می‌شدند که می‌توانستند فقط رنگ‌های تندی داشته باشند، به همین دلیل گل‌های مصنوعی، مقبولیت کمی داشتند.

اما به لطف پیشرفت‌های تکنولوژیکی در چند سال اخیر، انواع گل مصنوعی اکنون می‌تواند به طور باورنکردنی واقعی و یا در حد بالایی به گل‌های طبیعی شبیه به نظر می‌رسند. امروزه استفاده از انواع گل مصنوعی در دیزاین هتل‌های بزرگ و فضاهای عمومی و تزیینات منزل و حتی دسته‌گل‌های عروسی جای خود را باز کرده‌اند.

و این گستردگی استفاده از آنها تنها به این دلیل است که آنها در حال حاضر بسیار متنوع و در تمامی رنگ‌ها و نژادهای گلها در شبیه ترین حالت ممکن به گلهای طبیعی ساخته و تولید شده اند.

انواع گل مصنوعی از لحاظ جنس

انواع گل مصنوعی را می‌توان از چندین ماده مختلف ساخت. گل‌های مصنوعی که جایگزین گل‌های طبیعی شده‌اند از ابریشم، فوم و پلاستیک پلی‌استر ساخته شده‌اند. خوب است بگوییم که تمام گل‌های مصنوعی ایکیا از پلی‌استر ساخته شده‌اند، ماده‌ای که گل‌ها را چنان واقعی می‌سازد که تشخیص تفاوت بین گل طبیعی و مصنوعی را دشوار می‌سازد. گل‌های مصنوعی ایکیا  نزدیک‌ترین گل‌های مصنوعی به گل‌های طبیعی هستند.

قیمت گل مصنوعی

گل مصنوعی لاتکس

لاتِکس (به فرانسوی: latex) در واقع از گیاهان گرفته می‌شود. لاتکس مایع شیری‌رنگی است که در 10 درصد از گیاهان گل‌دار یافت می‌شود. برخلاف پلاستیک‌های ضخیمی که در دهه 1950 برای ساخت گل استفاده می‌شد، گل لاتکس از قالب‌های گیاهان و گل‌های طبیعی برای شبیه‌سازی بیشتر به گل‌های مصنوعی استفاده می‌شد. ازآنجایی‌که قالب‌های لاتکس شکل‌پذیر است، رگبرگ‌های برگ‌ها و خطوط ناهموار گل‌ها و ساقه‌ها را بسیار واقعی جلوه می‌دهد.

 این شکل‌پذیری لاتکس همچنین به این موضوع کمک می‌کند که رنگ‌های درخشان را بتوان در گلبرگ‌ها به نمایش گذاشت، به‌طوری‌که می‌توانید خانه خود را با قرمز روشن که بسیار طبیعی است، یا زرد داوودی پررنگ را بسیار شبیه به گل طبیعی به نمایش گذاشت. هنگامی که گل‌ها در قالب‌ها ساخته می‌شوند، بسیار بادوام و ماندگار هستند، به‌طوری‌که مانند گل‌های واقعی در گلدان‌ها قرار می‌گیرند و با مراقبت مناسب می‌توانند برای یک‌عمر در گلدان موردنظر شما ماندگار بمانند.

خرید اینترنتی گل مصنوعی ارغوانی ایکیا SMYCKA

این محصول ایکیا ازجنس پلاستیک پلی‌اتیلن ساخته شده است. از مزیت این ماده می‌توان به قابل‌ بازیافت بودن آن اشاره کرد.این گل بسیار طبیعی جلوه می‌کند و شما همیشه حس تازگی را از این شاخه ‌گل می‌توانید دریافت کنید. طول شاخه این گل 30 سانتی‌متر است.

گل مصنوعی ارغوانی ایکیا SMYCKA

گل مصنوعی فوم

فوم‌ها ماده‌ای هستند که در ساخت گل‌های مصنوعی از آن استفاده شده است. از فوم سبزرنگ در ساخت گلبرگ‌ها و ساقه‌های استفاده می‌شود. در همه دسته‌گل‌های مهمانی‌ها، جشن‌ها و عروسی‌ها، از فوم‌ها استفاده شده است. اما علی‌رغم بادوام بودن، بزرگ‌ترین ایراد گل‌های فوم این است که گل‌هایی که با فوم ساخته می‌شوند، به‌راحتی به‌عنوان مصنوعی تشخیص داده می‌شوند. مدل فومی، ممکن است در گل‌فروشی‌ها به کار گرفته شوند و برای دسته‌گل‌های مهمانی‌ها مناسب باشند، اما آنها به دلیل نوع ساختاری که دارند مصنوعی بودنشان به‌سرعت قابل‌تشخیص خواهد بود.

گل مصنوعی شیک از کجا بخرم شاخه گل مصنوعی

گل مصنوعی ابریشمی

گل‌های مصنوعی از جنس ابریشم می‌توانند کاملاً طبیعی به نظر برسند و به همین دلیل، انتخابی محبوب برای ساخت مدل مصنوعی هستند. آنها ممکن است زیبا به نظر برسند؛ زیرا ابریشم ماده بسیار زیبایی است، مدل مصنوعی از جنس ابریشم باکیفیت خوب می‌توانند بسیار گران باشند. ابریشم یک ماده ارزان نیست و به دلیل قیمت آنها، ممکن است گزینه خوبی، برای استفاده در منازل نباشند، اما بهتر است برای استفاده در مراسم‌های لوکس‌تر و خاص‌تری مانند دسته‌گل عروس از آن استفاده کرد.

خوب است بدانید که اگر به دنبال دوام در گل مصنوعی هستید، جنس ابریشمی دارای دوام زیادی نیست چرا که لبه‌های گل‌های ابریشمی به‌راحتی در طول زمان فرسوده می‌شوند. آنها همچنین نیاز به نگهداری ویژه‌ای دارند، زیرا گلبرگ‌های آن می‌توانند گردوغبار را جذب کنند و کثیف شوند و نیاز به تمیزکردن دارند. مدل ابریشمی گزینه خوبی برای هدیه‌دادن است؛ زیرا بسیار شیک و زیبا هستند؛ ولی بسیار ظریف هستند و دوام بالایی ندارند.

گل مصنوعی پلی‌استر

گل‌های مصنوعی از جنس پلی‌استر، مانند گل مصنوعی پیونی ایکیا SMYCKA به دلیل موادی که در آن ساخته استفاده می‌شود، قیمت مناسب‌تری دارند، در واقع مقرون‌به‌صرفه هستند. گل‌های رنگارنگ پلاستیکی از طریق فرایندی که در آن پلی‌استر به قالب تزریق می‌شود و سپس رنگ و تولید می‌شود. این نوع را می‌توان به‌سرعت و ارزان تولید کرد و بنابراین قیمت بسیار کمی دارند. آنها همچنین بسیار ماندگار و بادوام هستند و گرد غبار به‌راحتی با یک‌ پارچه از روی آنها پاک می‌شود.

خرید اینترنتی گل مصنوعی پیونی ایکیا SMYCKA

این محصول ایکیا مناسب برای تزئین خانه هستند؛ زیرا به‌این‌علت که قیمت بالایی ندارند می‌توانید در طرح‌های مختلف آنها را خریداری کنید و هرزمان که مایل بودید با تغییر گل‌آرایی آن یک دست گل جدید داشته باشید.

گل مصنوعی پیونی ایکیا SMYCKA

 

گل‌های کاغذی

گل‌های کاغذی گزینه‌ای عالی برای افراد خوش‌سلیقه هستند، زیرا به تزئینات عروسی یا گل‌های یک مهمانی معمولی، سبک هنری می‌بخشند. این گل‌ها معمولاً از دستمال‌ کاغذی یا کاغذ کرپ ساخته می‌شوند تا سبک و ظریف به نظر برسند، انواع گل‌های ساخته شده با دستمال‌کاغذی را می‌توان دوباره بازیافت و تولید کرد. دستمال‌ سفره ایکیا SMAKSINNE انتخابی مناسب برای ساخت گل کاغذی است طرح گل‌های صورتی، شور زندگی و حس نشاط را به ما  القا می‌کند. ابعاد دستمال‌ سفره ایکیا به‌اندازه‌ای است که شما به‌راحتی می‌توانید آن را تبدیل به گلی زیبا کنید.  اغلب گل‌های مصنوعی از جنس کاغذ به‌عنوان گل‌های جدید برای گل‌فروشی‌ها انتخاب می‌شوند، آنها را می‌توان از فروشگاه‌ها و عرضه‌کنندگان گل خریداری کرد، اما می‌توان آنها را در خانه نیز تهیه کرد و هدایایی دوست‌داشتنی تهیه کرد؛ زیرا ماندگاری آنها بیشتر از گیاهان زنده است. بااین‌حال، منصفانه است که بگوییم گل‌های کاغذی بیشتر یک نمایش هنری، یک دکوراسیون شیک، به‌جای استفاده از گل‌های زنده واقعی هستند. اما گل‌های کاغذی بادوام نیستند و جایگزینی خوبی برای گل‌های طبیعی نیستند.

خرید اینترنتی دستمال سفره ایکیا SMAKSINNE بسته 30 عددی

این دستمال سفره ایکیا به طبیعت آسیب نمی‌رساند و قابل بازیافت است. این محصول به دلیل این که از برند ایکیا است، تضمینی بر این دارد که دوست و یار طبیعت است.

دستمال سفره ایکیا SMAKSINNE بسته 30 عددی

گل مصنوعی چرمی

بله چرم! گل مصنوعی از جنس چرم هنر نساجان است. این نوع در بین بسیاری از عروس‌های محبوب هستند. مدل چرمی زمانی مناسب هستند که می‌خواهید به ارزش هنر اشاره کنید. بسیاری از افراد مجذوب این مدل‌های چرمی زیبای مقاوم هستند.

خرید اینترنتی گل مصنوعی ایکیا

فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت با استفاده از گل مصنوعی باکیفیت بالا و ظاهری واقعی، خرید گل مصنوعی ایکیا را در اولویت قرار است. برای ما، یک گل مصنوعی فقط گلی نیست که ارزان و ساده باشد، جزئیات و جنبه‌های زیادی از یک دسته‌گل مصنوعی وجود دارد. ما خرسندیم که وقتی نام ایکیا را می‌آوریم به شما مژده دهیم که انواع گل مصنوعی با مدل‌های مختلف از برند معتبر ایکیا را برای شما فراهم کرده‌ایم.

فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت مفتخر است که به شما بگوید که گل‌های مصنوعی ایکیا در شبیه‌ترین شکل آن به گل‌های طبیعی موجود می‌باشند. نمونه‌ای از آن گل مصنوعی سفید ایکیا SMYCKA است گل‌هایی در نهایت ماندگاری و ظرافت و رنگی خوش تولید کرده است. گل مصنوعی ایکیا قابلیت ماندگاری بالایی دارند که نحوه نگهداری و تمیزکردن آنها بسیار راحت است. آنها دارای قیمت مناسبی است که تهیه آن برای تمامی اقشار جامعه میسر خواهد بود. گل‌های مصنوعی ایکیا را مانند گل مصنوعی سفید ایکیا SMYCKA و گل مصنوعی آلاله ایکیا SMYCKA به‌آسانی می‌توانید با هم میکس کنید و دسته‌گلی زیبا در گلدان داشته باشید. خوب است که بدانید برای تهیه هر یک از گلهای ایکیا، می‌توانید سفارش خود را در فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت ثبت کنید و در همان روز سفارش این گل‌های بسیار زیبا را در اختیار بگیرید.

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “معرفی انواع گل مصنوعی” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب