معرفی 10 لوازم آشپزخانه ضروری

معرفی ۱۰ لوازم آشپزخانه ضروری

در دنیای امروز لوازم آشپزخانه از جنس و متریال مختلف ساخته می‌شوند و علاوه بر کارایی، می‌توانند یک عنصر زیبا در محیط آشپزخانه باشند. استفاده از لوازم مختلف در آشپزخانه، می‌توانند در بسیاری از مراحل آماده‌سازی یک وعده‌غذایی یا یک عصرانه دلچسب، به ما کمک شایانی کنند. در این مقاله قصد داریم تا 10 مورد از لوازم ضروری که در هر آشپزخانه‌ای لازم است را به شما معرفی کنیم.
این لیست باهدف کارهای اساسی و پذیرایی بی‌نظیر از مهمانان تهیه شده است. نوعروس‌ها می‌توانند از این لیست استفاده کنند تا بتوانند با یک لیست خوب از لوازم آشپزخانه ضروری سراغ خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه و محصولات ایکیا بروند.


فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه ارزان قیمت

دستمال‌ها و پارچه‌ها

دستمال آشپزخانه می‌تواند یک یار کمکی خوب برای انجام کارهای آشپزخانه باشد. دستمال آشپزخانه عضو جدایی ناپذیری از لوازم آشپزخانه است. با دستمال آشپزخانه ایکیا TORVFLY بسته 4 عددی می‌توانید ظرف‌ها و قاشق و چنگال خود را خشک کنید و از ایجاد لک روی آنها جلوگیری کنید. در صورتی که روی سطوح آب ریخته باشد یا کثیف شده باشد، می‌توانید به‌راحتی آنها را با دستمال های آشپزخانه پاک کنید.

حراجی لوازم آشپزخانه فروشگاه لوازم آشپزخانه

خرید اینترنتی دستمال آشپزخانه ایکیا TORVFLY بسته 4 عددی

4 عدد دستمال آشپزخانه ایکیا با ابعاد ۶۵*۴۵ سانتی‌متر و طرح‌های زیبای پرتقال و لیمو روی آن می‌تواند در امور تمیزکردن و خشک‌کردن لوازم خانه و لوازم آشپزخانه به شما کمک کند. شرکت ایکیا همیشه در تلاش بوده تا محصولاتی ارائه کند تا هم از ظاهر آن لذت ببرند و هم کاربرد و کارایی مناسب در روزمره را داشته باشد.

دستمال آشپزخانه ایکیا TORVFLY بسته 4 عددی

ظروف نگهدارنده

زمانی که باقی مانده مواد غذایی از یک وعده‌غذایی را می‌خواهید نگهداری کنید، متوجه اهمیت ظروف نگهدارنده می‌شوید. ظرف نگهدارنده ایکیا IKEA 365 بسته 3 عددی که جزو لوازم آشپزخانه هستند، می‌توانند در نگهداری غذا، کیک، مزه‌هایی مانند زیتون و خیارشور به شما کمک کنند. در صورتی که شاغل باشید، مطمئناً برای بردن غذا به محل کار از این ظروف استفاده کرده‌اید. با خرید اینترنتی ظروف نگهدارنده ایکیا را می‌توانید می‌توانید از مزایای داشتن یک ظرف نگهدارنده کم‌‌نظیر بهره‌مند شوید.

خرید اینترنتی ظرف نگهدارنده ایکیا IKEA 365 بسته 3 عددی

ظرف نگهدارنده ایکیا IKEA 365 بسته 3 عددی دارای یک‌ لایه لاستیک سیلیکونی جهت محافظت غذای شما درون ظرف تعبیه شده تا در صورت جابه‌جایی ظرف شما از حالت صاف خود ، غذای شما به بیرون نریزد و کیف یا لباستان کثیف نشود.

ظرف نگهدارنده ایکیا IKEA 365 بسته 3 عددی

قابلمه‌ها و ابزارهای مرتبط با آشپزی

قابلمه را می‌توان به کارخانه‌ی تولید غذا در بین لوازم آشپزخانه تشبیه کرد. این کارخانه مواد غذایی اولیه را دریافت می‌کند و طی فرایندی که سرآشپز آن را کنترل می‌کند، غذایی خوشمزه به ما تحویل می‌دهد. محیط کارخانه باید از جنس خوبی تهیه شده باشد تا بتوانید کیفیت غذای بهتری از آن دریافت کنید.

بنابراین، جنس و قیمت قابلمه بسیار مهم است. پس باید همیشه از قابلمه‌های با کیفیت مانند سرویس قابلمه 5 پارچه ایکیا ANNONS برای پخت غذا استفاده کرد تا بتوان سلامت خود و خانواده را در بهترین شرایط قرارداد. خرید اینترنتی این سرویس قابلمه ایکیا می‌تواند خیال شما را از بابت این مسئله راحت کند و دغدغه جنس قابلمه بهداشتی را از ذهن شما دور کند.

قیمت قابلمه حراج قابلمه

خرید اینترنتی  سرویس قابلمه 5 پارچه ایکیا ANNONS

جنس بدنه سرویس قابلمه 5 پارچه ایکیا ANNONS از استیل ضدزنگ با کفی آلومینیوم است. جنس درب قابلمه شیشه مقاوم و حرارت داده شده است و به شما اجازه می‌دهد که در هنگام پخت درون قابلمه را مشاهده کنید.

سرویس قابلمه 5 پارچه ایکیا ANNONS

مسئله دیگری که در مورد قابلمه حائز اهمیت است، راحتی در تمیزکردن آن است. حتماً برای شما پیش‌آمده است تا با قابلمه‌ای کار کنید که برای شست‌وشوی آن به مشکل خورده باشید و وقت زیادی از شما گرفته باشد. این مشکل با انتخاب قابلمه مناسب و نحوه آشپزی صحیح می‌تواند حل شود.

برای مثال در زمان پخت‌وپز با استفاده از قابلمه استیل، در صورتی که اول روغن در آن بریزید و سپس روغن را داغ کنید، مواد غذایی که می خواهید سرخ‌ کنید، کمتر به کف قابلمه یا تابه شما می‌چسبند.

لوازم مرتبط با شیرینی‌پزی

علاقه اعضای خانواده به شیرینی و خوردن عصرانه، شیرینی‌پزی را تبدیل به یک فعالیت دلچسب می‌کند. داشتن ابزار و لوازم مناسب برای شیرینی‌پزی به همراه سایر لوازم آشپزخانه می‌تواند این کار را برای ما راحت‌تر کند. همچنین با داشتن این وسایل می‌توانید به‌صورت حرفه‌ای شیرینی‌پزی انجام دهید.

خرید اینترنتی قالب کیک ایکیا HEMMABAK

رویه قالب کیک ایکیا HEMMABAK از جنس نچسب یا تفلون، طراحی شده است و به موجب آن شیرینی شما و یا بطور کلی، هر چیزی که داخل آن می‌پزید به‌راحتی بعد از پخت از قالب جدا شده و به آن نمی‌چسبد.

قالب کیک ایکیا HEMMABAK

قالب کیک ایکیا HEMMABAK یکی از ابزاری است که می‌تواند در پختن کیک‌های متفاوت به شما کمک کند. این قالب بصورت کمربندی است و پس از پخته شدن کیک، از دور آن باز می‌شود . به این ترتیب یک کیک به شکل دایره می‌توانید داشته باشید. در مرحله بعد می‌توانید کیک را به صورت لایه‌ای ببرید و با استفاده از لیسک ایکیا BAKGLAD می‌توانید بین لایه‌های کیک خامه قرار دهید و آن را صاف کنید. به این صورت یک کیک خامه‌ای خوشمزه دارید.

خرید اینترنتی لیسک ایکیا BAKGLAD

لیسک ایکیا BAKGLAD دارای یک قسمت زیرین است که کاربرد آن در هنگام استفاده و قراردادن آن روی میز یا روی هر سطحی است. به این صورت که اگر مایع یا موادی روی سطح قلم جامانده است به جایی برخورد نکند و پخش نشود.

لیسک ایکیا BAKGLAD

ابزارهای پخت‌وپز (چاقوها، رنده، تخته…)

خردکردن و رنده‌کردن مواد غذایی، در زمان آشپزی و شیرینی‌پزی در زمان‌های زیادی انجام می‌گیرد. برای درست‌کردن یک ظرف سالاد، شما باید کاهو را شسته، روی تخته‌ای مانند تخته آشپزخانه ایکیا FINFORDELA خورد کنید. سبزی‌های دیگری مانند گوجه و خیار باید خرد شوند. برای تزیین سالاد و رنده کردن هویج، می‌توانید از رنده ایکیا IDEALISK استفاده کنید. می‌توانید پنیر رنده شده نیز روی سالاد خود بریزید تا یک ترکیب جذاب را درست کنید.

قیمت انواع رنده دستی آشپزخانه انواع تخته کار آشپزخانه

خرید اینترنتی تخته آشپزخانه ایکیا FINFORDELA

سطح زیرین تخته آشپزخانه ایکیا FINFORDELA بسیار مقاوم بوده و در برابر چاقو نیز دوام زیادی دارد. بدین منظور نگران افتادن خط و خش ناشی از استفاده چاقو و کشیده شدن آن روی این تخته آشپزخانه ایکیا نباشید.

تخته آشپزخانه ایکیا FINFORDELA

کفگیر و ملاقه، جزوی از لوازم آشپزخانه هستند که برای آشپزی هر نوع غذایی لازم هستند. تنوع در متريال استفاده شده برای تولید کفگیر و ملاقه، این امکان را به شما می‌دهد تا مدل مناسب را برای خود انتخاب کنید. استفاده از سرویس کفگیر و ملاقه چوبی مانند سرویس کفگیر و ملاقه 3 پارچه ایکیا FILBUNKE، دوستی شما را با طبیعت بیشتر می‌کند و سبب می‌شود که بیشتر از عناصر طبیعی در خانه خود استفاده کنید.

خرید اینترنتی سرویس کفگیر و ملاقه 3 پارچه ایکیا FILBUNKE

جنس چوبی سرویس کفگیر و ملاقه 3 پارچه ایکیا FILBUNKE که دسته محکمی برای نگه‌داشتن دارد و همزدن مواد غذایی را آسان‌تر و مؤثرتر می‌کند، باعث می‌شود تا بدون ترس از شکستن دسته و با خیال راحت به آشپزی خود ادامه بدهید.

سرویس کفگیر و ملاقه 3 پارچه ایکیا FILBUNKE

لوازم شربت‌خوری (قالب یخ، دربازکن)

در یک روز گرم و تابستانی می‌توانید برای خود و مهمانی که برای دیدار شما، به منزلتان آمده است، دو لیوان شربت خنک درست کنید. مسلماً برای این کار لازم است به همراه سایر لوازم آشپزخانه، لیوان‌های بلند شربت‌خوری داشته باشید، تا شربت خنک به مقدار کافی باشد و خنکای آن عطش وجود شما را تسکین دهد. برای خنک‌شدن شربت، نیاز است مقدار یخ در لیوان بریزید. استفاده از قالب یخ ایکیا SURSÖT با اشکال متفاوت می‌تواند ظاهر نوشیدنی شما را خاص و منحصربه‌فرد کند.

قالب یخ پلاستیکی انواع ملاقه

خرید اینترنتی قالب یخ ایکیا SURSÖT

این قالب یخ ایکیا SURSÖT از جنس لاستیک و قابل انعطاف است که رنگ‌بندی بسیار زیبا دارد و کیفیت بالای متریال استفاده شده در این محصول کاملاً قابل مشاهده است. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول شکل ظاهری 16 خانه‌ای آن است که شامل 2 سری شکل‌های متفاوت است.

قالب یخ ایکیا SURSÖT

لیوان‌ها و ظروف مخصوص نوشیدنی

لیوان ظرفی است که برای هر لحظه از روز مورد استفاده قرار می گیرد، در زمان وعده‌های غذایی می‌توانید با استفاده از لیوان خود آب یا نوشابه بنوشید. ماگ شخصی خود را می‌توانید پُر از آب کنید و همیشه در کنار خود داشت باشید. با تهیه انواع ماگ و لیوان ایکیا، دیگر دغدغه یافتن یک محصول با کیفیت را نداشته باشید.

نمایندگی ماگ ایکیا سریال ایرانی سرگیجه

خرید اینترنتی ماگ ایکیا DINERA

ویژگی‌ جذاب ماگ ایکیا DINERA که برای هرکسی در انتخاب لیوان یا ماگ مهم است، این است که این ماگ در مایکروفر، به‌راحتی قابل‌استفاده است و می‌توانید در ماشین ظرف‌شویی نیز آن را شست‌وشو دهید.

ماگ ایکیا DINERA

وسایل مختلف سِرو و پذیرایی

در زمان خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه ایکیا می‌توانید انتخاب‌های متنوعی داشته باشید. انتخاب شما می‌تواند از سرویس‌های پذیرایی باشد که شامل بشقاب و کارد چنگال میوه‌خوری است. با داشتن یک سرویس مناسب، می‌توانید از مهمان خود با ظرف میوه خوری ایکیا به زیبایی پذیرایی کنید.

وسایل مربوط به سرو قهوه و چای (سینی و…)

در میان لوازم آشپزخانه فنجان‌های قهوه می‌توانند پل ارتباطی بین دو نفر باشند. شما با سروکردن قهوه یا چای می‌توانید از مهمان عزیزتان پذیرایی کنید. پذیرایی‌کردن از مهمان با یک فنجان چای یا قهوه گرم می‌تواند راهی باشد برای شروع یک صحبت خوب و دوستانه. انسان‌ها هنگام صحبت‌کردن باهم، از حس تنهایی که دارند دور می‌شوند. باور کنید یک ساعت معاشرت صمیمانه با یک دوست، می‌تواند، شما را از بسیای از دغدغه های زندگی برهاند.

برای بردن فنجان‌های چای قطعاً به یک سینی با کیفیت مانند سینی ایکیا SKALA که جزو لوازم آشپزخانه است نیاز دارید. این‌گونه با حداقل رفت و آمد، می‌توان به‌سرعت و راحتی فنجان‌های نوشیدنی و بشقاب کوکی‌های خوشمزه را برای مهمان خود ببرید.

خرید اینترنتی سینی ایکیا SKALA

جنس سینی ایکیا SKALA از چوب درخت توس است که با لایه‌ای از لاک پوشانده شده است و به‌راحتی می‌توان آن را با یک دستمال تمیز و مرطوب آب به‌خوبی پاک کرد.

سینی ایکیا SKALA

سایر ظروف آشپزخانه

لوازم آشپزخانه تنوع بسیار زیادی دارند و زمانی که آنها را با برند معتبر ایکیا تهیه می‌کنید، از کیفیت آن قطعاً رضایت خواهید داشت. ابزار مختلف با کاربردهای متفاوت، می‌تواند در فرایند خانه‌داری و آشپزی به شما کمک بیشتری کنند. برای مثال گیره‌های پلاستیکی ایکیا، می‌تواند به نگهداری باقیمانده غذا و بستن نایلون‌ها به شما کمک کند.

جای قاشق و چنگال را می‌توانید برای منظم‌کردن آشپزخانه خود داشته باشید. قراردادن لوازم آشپزخانه مانند قاشق و چنگال و کارد در یک ظرف استوانه‌ای، می‌تواند ذهن شما را برای برداشتن آنها آزاد کند. دیگر شما می‌دانید قاشق چنگال ها همیشه در یک جای مخصوص قرار دارند.


نمایندگی فروش محصولات ایکیا

برای پختن یک غذای حرفه‌ای مسلماً به ادویه‌های مختلفی نیاز است. یکی از لوازم آشپزخانه که می‌توانید برای نگه‌داشتن ادویه‌ها از آن استفاده کنید، جای ادویه 4 عددی ایکیا است. این جای ادویه به‌صورت شفاف به شما کمک می‌کند تا ادویه با رنگ‌های زیبا را در آن بعد از ریختن در ظرف به راحتی پیدا کنید. علاوه بر نگهداری از آنها، دسترسی راحتی به ادویه‌ها داشته باشید.

با ادویه‌ها و مواد تازه، می‌توانید برای خود سس‌های متنوعی تهیه کنید. ریختن این سس‌ها در ظرف پمپی و مخصوص سس، می‌تواند استفاده از آن را برای شما و دیگر اعضای خانه راحت کند. سس مخصوص پیتزا را می‌توانید با ادویه‌های مناسب تهیه کنید. آن را درون یخچال قرار دهید و در زمان نیاز آن را روی برش پیتزای خوشمزه بریزید و از طعم‌های متفاوت لذت ببرید.

خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه ایکیا

خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه ایکیا می‌تواند یک راه خوب و مناسب باشد تا بتوان گزینه‌های متفاوتی برای تهیه داشت. زمانی که لوازم آشپزخانه از یک برند تهیه می‌شوند، هارمونی ایجاد شده در آشپزخانه به وضوح دیده می‌شود. انتخاب برند ایکیا برای تهیه لوازم خانه و آشپزخانه می‌تواند شما را در ایجاد دکوراسیون هماهنگ با استفاده از لوازم مناسب و کاربردی شما را یاری دهد.


نوشته‌های اخیر

    هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

    اولین کسی باشید که برای “معرفی 10 لوازم آشپزخانه ضروری” دیدگاه می‌گذارید;

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    میزان رضایت از این مطلب

    ورود | عضویت
    فهرست مطالب