(2 بررسی مشتری)

شلف دیواری ایکیا LEVLA

شلف دیواری در ابعاد ارتفاع ۲۰ و عمق ۹ سانتی‌متر و ۴ عدد قلاب با عرض ۲۱ سانتی‌متر با فضا ذخیره‌سازی شیک و کاربردی به شما کمک می‌کند تا فضای خود را به حداکثر برسانید و محل زندگی خود را بدون شلوغی و به‌هم‌ریختگی کارآمد نگه دارید.

764/000 تومان

5 عدد در انبار

شلف دیواری ایکیا LEVLA با یک‌طبقه ذخیره‌سازی فشرده و درعین‌حال بسیار جالب و کاربردی است که فرم و عملکرد حداکثری را باهم ترکیب می‌کند.

جزئیات محصول

شلف دیواری ایکیا LEVLA با ذخیره‌سازی شیک و کاربردی به شما کمک می‌کند تا فضای خود را به حداکثر برسانید و محل زندگی خود را بدون شلوغی و به‌هم‌ریختگی کارآمد نگه دارید.

  • ابعاد : طول ۲۸ سانتی‌متر – عمق: ۹ سانتی‌متر – ارتفاع: ۲۱ سانتی‌متر
  • رنگ: قهوه‌ای تیره
  • جنس: چوب کاج به همراه روکش لاکی شفاف
  • ظرفیت تحمل وزن: حدوداً ۳-۷ کیلوگرم
  • روکش صاف و مات شلف دیواری ایکیا LEVLA در برابر اثر انگشت مقاوم است و به‌راحتی تمیز می‌شود.
  • شکل شلف دیواری : مستطیل با خطوط صاف و تمیز شامل یک راهنمای نصب برای نصب آسان و دقیق
  • زمان تخمینی نصب: ۱۵-۳۰ دقیقه
  • بسته‌بندی: به طور معمول برای حمل‌ونقل آسان و کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل، شلف دیواری ایکیا LEVLA به‌صورت تخت و در بسته‌بندی کوچک و قابل‌حمل ساده عرضه می‌شود.

شلف دیواری ایکیا LEVLA دارای ابعاد 28 × 9 × 21 سانتی‌متر است و در رنگ قهوه‌ای تیره بسیار شیک ارائه می‌شود. این شلف دیواری همه‌کاره برای کسانی که به دنبال استفاده حداکثری از فضای عمودی و دیوارهای خود هستند و قصد اضافه کرد مینیمالیسم را به دکوراسیون خانه خود دارند عالی است.

اگر می‌خواهید تلفن همراه خود را شارژ کنید، می‌توانید به‌راحتی کابل را از یکی از سوراخ‌های از پیش سوراخ شده شلف دیواری ایکیا LEVLA بیرون بکشید تا آن را به پریز برق متصل کنید و به‌راحتی تلفن همراه خود را روی این شلف دیواری قرار دهید تا آسیب کمتری به تلفن همراه و سیم شارژر شما وارد شود.

این قفسه دیواری کوچک با طراحی ای که دارد به شما کمک می‌کند مجلات، کلیدها، تلفن همراه و سایر وسایلی را که می‌خواهید در دسترستان باشد سازماندهی کنید.

مزایا کلیدی شلف دیواری ایکیا

یکی از مزایای کلیدی شلف دیواری ایکیا LEVLA طراحی صرفه‌جویانه در فضا است. این شلف دیواری با ابعاد متوسط خود، برای آپارتمان‌های کوچک، اتاق‌های خوابگاه یا اتاق کار ایده‌آل است. با استفاده حداکثری از فضای دیوار خود، می‌توانید سطح با ارزشی را روی میزها آزاد کنید. این ویژگی شلف دیواری ایکیا LEVLA را به یک راه‌حل عملی برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال بهینه‌سازی فضای زندگی خود هستند.

می‌توان از شلف دیواری ایکیا LEVLA در قسمت‌های مختلف منزل برای نگهداری وسایل کوچک و بزرگ استفاده کرد.

چند ایده برای استفاده هرچه بهتر از شلف دیواری

شلف دیواری ایکیا LEVLA در ورودی منزل شما، می‌تواند کلیدها، پاکت‌های نامه و لوازم جانبی کوچک را در خود جای دهد و به شما کمک می‌کند هنگام رفت‌وآمد، همه چیز را در دسترس خود قرار دهید.

شلف دیواری ایکیا LEVLA در آشپزخانه، می‌توان از آن برای نگهداری ادویه‌ها یا ظروف پخت‌وپز استفاده کرد، این شلف دیواری را می‌توان به‌راحتی و با اشغال‌کردن کمترین مکان ملزومات آشپزی شما را مرتب نگه دارد و به‌راحتی قابل‌دسترسی است.

در دفتر کار، برای قراردادن لوازم‌التحریر، نوت‌بوک‌ها و دفاتر یا کابل های شارژ مناسب است و شلف دیواری ایکیا LEVLA به شما کمک می‌کند فضای کاری مرتب و کارآمدی داشته باشید.

  • عالی برای سازماندهی لوازم بهداشتی و لوازم مراقبت شخصی

می‌توانید لوازم‌آرایش، محصولات مراقبت از پوست و یا حوله‌های کوچک خود را بر روی شلف دیواری ایکیا LEVLA زیبا جای دهید.

  • ایده‌آل برای به حداکثر رساندن فضا در فضاهای کوچک نشیمن

اندازه جمع‌وجور و طراحی همه‌کاره شلف دیواری ایکیا LEVLA آن را برای تقریباً هر اتاقی که به فضای ذخیره‌سازی یا سازماندهی اضافی نیاز دارد، مناسب می‌کند. قابلیت نصب شلف دیواری ایکیا LEVLA بر روی دیوار به شما امکان می‌دهد از فضای عمودی استفاده کنید که به‌ویژه در خانه‌ها یا آپارتمان‌های کوچک‌تر ارزشمند است.

شلف دیواری ایکیا LEVLA نه‌تنها کاربردی است، بلکه ظرافت خاصی را به هر فضایی اضافه می‌کند. رنگ قهوه‌ای تیره و خطوط تمیز و صاف شلف دیواری ایکیا LEVLA کاربردی، مینیمال، و شیک است. این یکپارچه بودن با هر دکوراسیونی ترکیب می‌شود و زیبایی کلی فضای زندگی شما را افزایش می‌دهد.

وقتی نوبت به نصب می‌رسد، شلف دیواری ایکیا LEVLA برای نصب آسان طراحی شده است. مانند اکثر محصولات IKEA، دستورالعمل‌های واضح و تمام سخت‌افزارهای لازم را ارائه می‌دهد.

فقط با چند پیچ ساده و چند ابزار کوچک دیگر می‌توانید شلف دیواری ایکیا LEVLA را در کمترین زمان نصب کنید.

ساختار محکم شلف دیواری ایکیا LEVLA تضمین می‌کند که می‌توانید از آن استفاده روزانه انجام دهید و درعین‌حال وسایل شما را ایمن و به‌راحتی در دسترس نگه می‌دارد. می‌توانید اطمینان داشته باشید که شلف دیواری ایکیا LEVLA در آزمون زمان مقاومت خواهد کرد و خدمات خوبی به شما ارائه خواهد داد.

باتوجه‌به قیمت مناسب و اندازه کوچک بسته‌بندی شلف دیواری ایکیا LEVLA یک راه‌حل فوق‌العاده برای کسانی که می‌خواهند با سبک و طراحی شخصی خودشان فضایی را طراحی کنند به وجود می‌آید.

شلف دیواری ایکیا LEVLA گزینه‌ای برای ترکیب و تطبیق چندین کاربرد ارائه می‌دهد. با خرید تعدادی از این شلف‌های دیواری، می‌توانید آنها را در پیکربندی و ترکیب‌های مختلف نصب کنید تا یک قفسه دیواری منحصربه‌فرد و سازگار باسلیقه و طراحی شخصی خودتان را ایجاد کنید که متناسب با نیازهای خاص شما باشد.

این ویژگی خاص شلف دیواری ایکیا LEVLA به شما امکان می‌دهد یک راه‌حل منحصربه‌فرد و متناسب با فضای شما ایجاد کنید و عملکرد آن را افزایش دهید.

در پایان، شلف دیواری ایکیا LEVLA چیزی بیش از یک راه‌حل ذخیره‌سازی و مرتب‌سازی ساده است – این شلف یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه در زیبایی منزل شما است. خواه به دنبال شلوغ‌کردن ورودی خانه خود، ساده‌کردن و نظم‌دادن به دفتر کار خود، یا به‌سادگی به دنبال اضافه‌کردن کمی جذابیت کاربردی به فضای زندگی خود باشید، شلف دیواری ایکیا LEVLA همه‌کاره نیازهای شما را تحت پوشش قرار می‌دهد.

به یاد داشته باشید، در دنیای سازماندهی خانه، گاهی اوقات کوچک‌ترین راه‌حل‌ها بیشترین تأثیر را دارند. در این متن قصد داشتیم شلف دیواری ایکیا LEVLA را به شما معرفی کنیم و شما را با کاربردهای مختلف آن آشنا کنیم. همچنین برای خرید انواع استند و شلف دیواری را می‌توانید در دسته کمد | نظم‌دهنده ایکیا بگردید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. برای تهیه این محصول در بسته‌بندی اورجینال و یک عددی برند ایکیا می‌توانید از فروشگاه لوازم‌خانه و آشپزخانه راه‌راه مارکت اقدام کنید. محصولات به مقصد تهران در همان روز از طریق پیک ارسال خواهند شد. ارسال سفارش‌ها به مقصد سایر شهرستان‌ها از طریق اداره پست در روز کاری بعد اقدام خواهد شد.

محصولات مرتبط

کمد | نظم‌دهنده

استند ادویه ایکیا BEKVAM

552/000 تومان
16/800/000 تومان
جدید
20/460/000 تومان
جدید
24/790/000 تومان

ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری

باید و نبایدهای شستن ماهیتابه های نچسب

همه ي خانم هاي خانه دار به يكي از بخش هاي خانه بسيار حساس هستند آن بخش جایی نیست جز آشپزخانه كه [...]

5 دیدگاه

بیشتر بدانید

ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری

معرفی 4 کاردستی خلاقانه با دستمال کاغذی

درست کردن کاردستی فرآیند ایجاد چیزی با دست با استفاده از مواد و ابزار مختلف است. این کار روشی برای ایجاد [...]

بیشتر بدانید

ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری

نظم‌ دهنده چمدان روشی هوشمندانه برای بستن چمدان سفر

نظم‌ دهنده چمدان ابزاری است که برای کمک به مسافران در بسته‌بندی و سازماندهی وسایل سفر بسیار کارآمد است. این سازمان‌دهنده‌ها [...]

بیشتر بدانید

ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری

معرفی و نحوه پیمانه اندازه‌ گیری با لیوان

پیمانه ظرفی است که با آن مقدار مشخصی از مایعات و جامدات یا مواد دیگر، اندازه‌گیری می‌شود. پیمانه اندازه‌ گیری در [...]

بیشتر بدانید

راهنما خرید لیوان، ماگ و فلاسک ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری

معرفی 5 نوشیدنی گرم زمستانی

جالب است بدانید اشتهای مردم با تغییر فصل نیز تغییر می‌کند. با آمدن زمستان، در روزهای سرد بیشتر احساس سرما و [...]

1 دیدگاه

بیشتر بدانید
کد محصول

204.983.53

جنس

چوب کاج به همراه روکش لاکی شفاف

ابعاد

ارتفاع: ۲۰ سانتی‌متر – عرض: ۲۸ سانتی‌متر – عمق: ۹ سانتی‌متر

وزن

۶۷۰ گرم

رنگ

قهوه‌ای تیره

ابعاد بسته‌بندی

۲۰*۳*۲۷ سانتی‌متر

دستورالعمل‌های مراقبتی

از قرار دادن نظم‌دهنده درکنار رطوبت خودارای کنید

دستورالعمل‌های شست‌وشو

آن را با یک‌ پارچه مرطوب تمیز سپس با یک پارچه خشک پاک کنید

2 دیدگاه برای شلف دیواری ایکیا LEVLA

کیفیت
100%
قیمت
100%
سرعت ارسال
100%

01 نفر از مشتریان دیدگاه ثبت کرده‌اند

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    پرستو

    شلف دیواری ایکیا LEVLA

     این مدل شلف ایکیا خیلی کارای داره من 2 تا ازش گرفتم تا الآن یکی برای جلو در یکی برای آشپزخانه لوازم اشپزخونه گذاشتنم ادویه‌ها و دستمال ها و دستگیره ها آویزان کردم اونکی هم کلید و پاشنه کش این چیزا پیشنهاد می کنم بگیرید .

    13 مرداد 1403
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • تصویر آواتار

    بهاره

    شلف دیواری ایکیا LEVLA

    عالی من برای آشپزخانه گرفتم وسایل چای رو گذاشتم روش پایین به قلاب هام فنجون و دستمال آویزون کردم خیلی چوب خوبی داره و قلاب هاش محکمه وجمع جور کرده اشپزخونه رو .

    18 خرداد 1403
    Verified Review

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
سرعت ارسال

ریویوایکس

مثال: https://www.youtube.com/watch?v=HhBUmxEOfpc