دم‌کردن صحیح چای در فلاسک چای

دم‌کردن صحیح چای در فلاسک چای

ارائه روش‌ مناسب، به بهترین وجه، چای و یا حتی دم‌نوش را در فلاسک تهیه کنید و در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی از نوشیدن دم‌نوش یا چای معطرتان لذت ببرید. چای این یار همیشگی دورهمی‌های دوستانه، در مسافرت هم جز جداناشدنی محسوب می‌شود که با وجود فلاسک چای، خیال هم‌سفران را از داشتن این نوشیدنی گوارای خستگی دَر بَر، در هر زمان و مکانی راحت می‌کند.

نوشیدن چای، یک سنت همیشگی ایرانی است که هم به رفع عطش و خستگی کمک می‌کند و هم باعث می‌شود که محفلی برای کنار هم بودن تشکیل شود.

وجود فلاسک چای، هم دقیقاً به همین دلایل، در مسافرت لازم و ضروری است. تجربه سفر به یک مکان ناشناخته در کنار خستگی‌های ناشی از گشت‌وگذار و در برخی از اوقات، رانندگی؛ همه‌وهمه وجود فلاسک چای و نوشیدن چای را ضروری می‌کند. به همین دلیل، برند‌های مختلف لوازم خانه و آشپزخانه، تولید فلاسک چای و فلاسک مسافرتی را هم در خط تولید خود قرار داده و انواع مختلف فلاسک مسافرتی را تهیه و تولید می‌کنند. البته در سال‌های اخیر که بازار استفاده از دم‌نوش‌ها هم رونق گرفته، تولید فلاسک برای دم‌نوش، در اولویت برند‌های لوازم آشپزخانه قرار گرفته است.

در این مقاله سعی داریم تا با ارائه روش‌ مناسب، به بهترین وجه، چای و یا حتی دم‌نوش را در فلاسک چای تهیه کنید و در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی از نوشیدن دم‌نوش یا چای معطرتان لذت ببرید.

ساختار فلاسک قیمت فلاسک چای آلمانی راه راه مارکت فلاسک چای امریکایی

خرید اینترنتی فلاسک ایکیا UNDERLATTA

فلاسک ایکیا UNDERLATTA، ااین فلاسک چای محتویات داخل آن را تا 6 ساعت گرم یا سرد نگه می‌دارد. برای ریختن مایع درون لیوان، درب را در جهت فلش بچرخانید. برای باز کردن و برداشتن کامل درب، حتی پس از شنیدن صدای کلیک خفیف، آن را محکم در جهت فلش بچرخانید.

فلاسک ایکیا UNDERLATTA

تعریف نوشیدنی چای

نوشیدنی‌های مختلفی در دنیا وجود دارد که افراد در موقعیت‌های مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنند؛ اما نقطه مشترک همه مردم جهان استفاده از انواع چای است که البته در فرهنگ و سنت شرق آسیا جایگاه مهمی دارد. چای یک نوع نوشیدنی معطر است که از گیاهی به همین نام به دست می‌آید و قرن‌هاست که این نوشیدنی پرطرف‌دار در قالب چای خشک در شرق آسیا تولید و به خاورمیانه، اروپا و آمریکا ارسال می‌شود.

هرچند طبق قدیمی‌ترین مدارک به‌دست‌آمده، سابقه مصرف چای به قرن سوم پیش از میلاد مسیح و به کشور چین می‌رسد؛ اما بسیاری از مورخان بر این باورند که این گیاه معطر، پیش‌ازاین تاریخ هم شناخته شده و مورداستفاده قرار می‌گرفته است. چای را می‌توان نوعی از انواع دم‌نوش معطر دانست که از افزودن آب جوش به برگ‌های خشک چای در قوری به دست می‌آید. البته روش دیگر مصرف آن هم به‌صورت چای کیسه‌ای است. به‌این‌ترتیب که با قراردادن کیسه چای، عطر و مواد موجود در برگ‌های چای وارد آب جوش می‌شود و چای در فلاسک چای دم می‌کشد.

فلاسک چگونه کار میکند

خرید اینترنتی فلاسک ایکیا BEHOVD

برای استفاده نوشیدنی‌های گرم، فلاسک را از قبل کمی گرم کنید. پس از بستن درب فلاسک ایکیا BEHOVD اطمینان حاصل کنید که محتویات آن نریزد. هرگز از فلاسک ایکیا BEHOVD در مایکروویو، روی اجاق‌گاز یا در فریزر استفاده نکنید.

فلاسک ایکیا BEHÖVD

آماده‌کردن چای در فلاسک

همه ما کم‌وبیش از نحوه دم‌کردن چای در قوری و یا فنجان اطلاع داریم؛ اما گاهی اوقات پیش می‌آید که دوست داریم انواع مختلف چای یا دم‌نوش را در ظروف پذیرایی از مهمان های‌تان دم کنیم یا به خودمان یک چای و یا یک دم‌نوش آرامش‌بخش و متفاوت هدیه بدهیم. در این مواقع، بهتر است که از فلاسک چای استفاده کنید. ظاهر فلاسک چای هم به‌خاطر جنس شیشه‌ای و نشکن آن هم زیباست و هم باعث می‌شود به‌راحتی ترکیب رنگ دم‌نوش را مشاهده کنید. چه دم‌نوش و چه چای را اگر بخواهید درون فلاسک چای آماده کنید باید طرز استفاده از آن را بلد باشید.

مراحل دم کردن چای در فلاسک چای

برای دم کردن چای، ابتدا آب تازه را درون یک کتری بریزید و تا دمای مناسب گرم تا به نقطه ی جوش برسد. البته مراقب باشید که آب درون کتری را بیش از حد داغ نکنید و یا آب را دو بار نجوشانید، چرا که این کار موجب عدم تعادل عناصر موجود در آب شده و باعث می‌شود چای هم به‌جای اینکه در زمان سرو تازه‌دم باشد، کهنه شود و مزه چای مانده بدهد. تحقیقات نشان داده است که دمای آب تأثیر به سزایی بر مزه چای و دم‌نوش دارد. پس از اینکه آب به دمای مناسب رسید؛ آن را درون فلاسک مسافرتی یا فلاسک دم‌نوش و یا هر نوع از فلاسک که موردنظرتان است؛ بریزید و به مقدار موردنیاز از چای یا دم‌نوشتان را در فلاسک قرار دهید.

قیمت فلاسک چای پلاستیکی قیمت فلاسک چای یونیک 2 لیتری قیمت فلاسک چای استیل بزرگ

خرید اینترنتی فلاسک ایکیا UTRUSTNING

بدنه فلاسک ایکیا UTRUSTNING از جنس استیل و داخل آن از جنس پلاستیک پروپیلن ساخته شده است. به جز درب اصلی که برای این فلاسک در نظر گرفته شده، دو فنجان دسته‌دار از جنس پلاستیک پروپیلن روی آن قرار می‌گیرد. این دو فنجان امکان این را می‌دهد که در زمان مسافرت، هم‌سفر خود را نیز به یک فنجان نوشیدنی خوشمزه در حین سفر دعوت کنید.

فلاسک ایکیا UTRUSTNING

سپس، صافی مخصوص جمع‌کردن تفاله را بر روی در فلاسک بگذارید و در آن را سفت ببندید. مدت کوتاهی صبر کنید تا چای یا دم‌نوش درون فلاسک، دم بکشد. البته برای درست‌کردن دم‌نوش توصیه می‌شود که از فلاسک دم‌نوش استفاده کنید. یکی از مزایای استفاده از فلاسک چای این است که برای هم زدن مایعات و حتی شیرین‌کردن مایع درون آن کافی است به‌آرامی فلاسک را تکان دهید تا آن‌ها با هم مخلوط شوند و هیچ نیازی به قاشق یا وسیله اضافی برای هم زدن نیست.

توجه داشته باشید میزان ماندگاری چای یا دم‌نوش و گرم ماندن مایعات درون فلاسک به موارد مختلفی نظیر جنس فلاسک نیز بستگی دارد. البته حواستان باشد که حتماً بعد از هر بار مصرف در فلاسک را به‌خوبی ببندید تا اجازه نفوذ هوای محیط به درون فلاسک را ندهید.

قیمت فلاسک چای استیل قیمت فلاسک چای احمد قیمت فلاسک چای استیل بزرگ

فلاسک انواع مختلفی دارد چه فلاسک مسافرتی بخواهید، چه فلاسک دمنوش به شما توصیه می‌کنیم که از یک برند با اصالت و با کیفیت خریداری کنید که تا سالیان سال از بابت سالم ماندن و گرم نگه داشتن چای و داشتن یک نوشیدنی داغ و خوش طعم، خیالتان راحت باشد.

فلاسک ایکیا اصل از برند معروف و مطرح ایکیا را می‌توان یک پیشنهاد مناسب برای داشتن فلاسک باکیفیت دانست. فلاسک ایکیا اصل، در رنگ و انواع مختلف تهیه شده است و شما با خرید از این برند، می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که هم محصول باکیفیتی خریداری کرده‌اید و هم به این زودی‌ها نیاز به خرید مجدد فلاسک چای پیدا نمی‌کنید.

خرید اینترنتی فلاسک ایکیا

شرکت ایکیا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانه و لوازم آشپزخانه، دارای مدل‌های متنوعی ازفلاسک است. فلاسک ایکیا اصل، یک محصول باکیفیت و با تنوع بالاست که انواع مختلف این محصول را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت ببینید و خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت در کوتاه‌ترین زمان، اقلام خریداری شده را در دورترین شهرهای ایران به دستتان می‌رساند و تضمین می‌کند تا کالای اصل با بهترین کیفیت را به شما عرضه می‌کند.

نوشته‌های اخیر

  • بدن انسان در روز به چند لیوان بزرگ آب نیاز دارد؟
    در این مقاله قصد داریم تا یک بار برای همیشه، میزان مصرف آب در طی روز را بررسی کنیم و به این پرسش پاسخ دهیم که چند لیوان بزرگ آب، ما را از مشکلات ناشی از کم آبی […]
  • چگونه داخل فلاسک استیل را تمیز کنیم؟
    فلاسک که با نام قمقمه نیز شناخته می‌شود، ظرفی است که برای نگه داشتن مایعات گرم یا سرد برای مدت طولانی طراحی شده است. این ظروف شامل دو لایه شیشه یا استیل ضد زنگ هستند که بین آنها […]
  • دم‌کردن صحیح چای در فلاسک چای
    ارائه روش‌ مناسب، به بهترین وجه، چای و یا حتی دم‌نوش را در فلاسک تهیه کنید و در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی از نوشیدن دم‌نوش یا چای معطرتان لذت ببرید. چای این یار همیشگی دورهمی‌های دوستانه، در مسافرت […]
  • معرفی و خرید انواع لیوان
    باتوجه‌به کاربرد فراوان لیوان‌ها، آنها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار موجود هستند. لیوان‌ها انواع مختلفی دارند که از جمله شامل لیوان‌های بلند و کوتاه، انواع لیوان پذیرایی، انواع لیوان برای نوشیدنی‌های مختلف از جمله لیوان‌های دسته‌دار […]
  • چگونه بهترین ست لیوان را انتخاب کنیم؟
    لیوان‌های آشامیدنی ظروف مخصوصی هستند که نقش کلیدی را در بین لوازم آشپزخانه دارا هستند و برای نگهداری و مصرف نوشیدنی‌ها استفاده می‌شوند. ست لیوان در اشکال و اندازه‌های مختلفی وجود دارند و از انواع متریال‌های مختلف شیشه، […]

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “دم‌کردن صحیح چای در فلاسک چای” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب