شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK

با شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا، انرژی مثبت، حس خوب و رایحه دلپذیر وانیل را برای حدود ۲۰ ساعت فراهم می‌کند. اگر به مدیتیشن علاقه دارید با خرید شمع معطر ایکیا می‌توانید فضا را بیشتر از انرژی‌های خوب پر کنید.

1/000 تومان

ناموجود

شناسه محصول: R1466 دسته: , , برچسب:

شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK، یک کالای تزیینی است که رایحه دلپذیر وانیل را برای حدود ۲۰ ساعت فراهم می‌کند. طرح رنگ کرم روشن و ظرف شیشه‌ای آن به جذابیت کلی زیبایی‌شناختی آن کمک می‌کند و شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK را برای افزایش فضای اتاق مناسب می‌سازد.

جزئیات محصول

  • شمع معطر ایکیا JAMLIK تقریباً ۲۰ ساعت زمان سوختن دارد.
  • معطر: شمع معطر ایکیا JAMLIK رایحه‌ای منتشر می‌کند که بوی وانیل است.
  • در شیشه: ششمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK در یک ظرف شیشه‌ای قرار دارد که به دلایل زیبایی‌شناختی و ایمنی بی نظیراست.
  • وانیل/سفید: این نشان می‌دهد که رایحه شمع معطر ایکیا JAMLIK الهام گرفته از وانیل است .

مزایای بالقوه شمع معطر ایکیا

  • آرامش و کاهش استرس: درخشش ملایم شعله شمع معطر ایکیا JAMLIK و عطر آرامش‌بخش وانیل می‌تواند فضایی آرامش‌بخش ایجاد کند و به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.
  • بهبود خلق‌وخو: عطرهای دلپذیر مانند وانیل با بهبود خلق‌وخو مرتبط هستند و احساسات شادی و سلامتی را تقویت می‌کنند.
  • افزایش فضای دلپذیر: نور نرم و عطر شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK می‌تواند فضای گرم و دعوت‌کننده‌ای در هر اتاق ایجاد کند.
  • عنصر تزیینی: ظرف شیشه‌ای و رنگ بژ روشن بالقوه شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK می‌تواند با سبک‌های مختلف طراحی داخلی هماهنگ باشد.

چند ایده تزیینی با شمع معطر ایکیا

  • زیبایی‌شناسی مینیمالیستی: طراحی ساده شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK می‌تواند مکمل دکوراسیون مینیمالیستی باشد و حس گرمی را اضافه کند.
  • پناهگاه اتاق‌خواب: عطر آرامش‌بخش وانیل و درخشش ملایم شمع معطر ایکیا JAMLIK می‌تواند فضایی آرامش‌بخش در اتاق‌خواب ایجاد کند.
  • فضای نشیمن: قراردادن شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK روی میز قهوه یا شومینه می‌تواند راحتی اتاق نشیمن را افزایش دهد.
  • قطعه مرکزی میز ناهارخوری: خوشه‌ای از شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK می‌تواند یک مرکز پیچیده و دعوت‌کننده ایجاد کند.
  • شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK می‌تواند لحظات خوب و احساسات لذت‌بخش را افزایش دهد. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:
  • آرامش و مراقبت از خود: هنگام حمام‌کردن، مراقبه یا به‌سادگی زمانی که نیاز به آرامش دارید، شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK روشن کنید.
  • فضای عاشقانه: با شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK برای یک شب قرار ملاقات یا یک مناسبت خاص، فضایی دنج و صمیمی ایجاد کنید.
  • گردهمایی‌های اجتماعی: با شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK روحیه مهمانی‌ها، مهمانی‌های شام یا گردهمایی‌ها با دوستان و خانواده را تقویت کنید.
  • خواندن یا مطالعه: درخشش ملایم و عطر آرامش‌بخش شمع معطر ایکیا JAMLIK می‌تواند محیطی مناسب برای فعالیت‌های متمرکز ایجاد کند.
  • دکوراسیون فصلی: شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK را در دکوراسیون فصلی خود، مانند نمایش‌های پاییزی یا زمستانی، بگنجانید.

زمزمه شمع

شبی آرام بود که آنا برای اولین‌بار شمع معطر ایکیا JAMLIK را دید. در یک شیشه بژ روشن نرم جا خوش کرده بود و به نظر می‌رسید گرمای ملایمی از شمع معطر ایکیا JAMLIK ساطع می‌شود. با کنجکاوی آن را به خانه آورد.

شب اول، وقتی شعله به زندگی جان گرفت، عطر شیرین وانیلی اتاق را پر کرد. انگار آغوشی دلگرم‌کننده او را فراگرفته بود. باگذشت هر ساعت، به نظر می‌رسید اهمیت شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK بیشتر می‌شود. به یک همراه خاموش تبدیل شد، شاهد لحظات آرام او، افکار پنهانی‌اش.

یک شب، درحالی‌که طوفانی در بیرون می‌تاخت، آنا خود را جذب شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK دید. شعله ثابت آن به نظر می‌رسید با آشفتگی طبیعت مقابله می‌کند. در آن لحظه فهمید که شمع معطر ایکیا JAMLIK چیزی بیش از یک شی است؛ نمادی از امید، فانوس دریایی در تاریکی بود. با فروکش‌کردن طوفان و در نهایت خاموش‌شدن شمع، احساس آرامشی بر او حاکم شد. شمع معطر ایکیا JAMLIK به او اهمیت یافتن آرامش در میان طوفان‌های زندگی را آموخته بود و بنابراین، شمع معطر ایکیا JAMLIK همچنان بخشی از زندگی او بود، نگهبان خاموش لحظات شاد و آرام او.

در نهایت، بهترین زمان برای استفاده از شمع معطر ایکیا JAMLIK زمانی است که می‌خواهید فضای خاصی ایجاد کنید یا در لحظه آرامش غرق شوید.

شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK از شیشه بژ روشن، آرامش را نوید می‌دهد. قلب شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK، حوضچه‌ای از موم خامه‌ای، جوهر وانیل، رایحه‌ای شیرین و دل‌نشین را در خود جای‌داده است. با هر درخشش ملایم، شمع معطر ایکیا JAMLIK درخششی گرم می‌افکند و فضاها را به پناهگاه‌هایی از آرامش تبدیل می‌کند. این چیزی بیش از یک شی است؛ دعوتی برای کندشدن، چشیدن لحظه و محوشدن جهان در پس‌زمینه است، زیرا حواس در آغوش سعادت وانیلی فرومی‌روند.

به‌طورکلی، خرید شمع و جاشمعی‌های ایکیا و این شمع معطر راهی عالی برای افزودن برشی از یک لایف‌استایل لوکس و راحتی به خانه شما است. شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است و می‌توان از آن در هر اتاقی استفاده کرد و سال‌ها از آن لذت برد. همین حالا به‌ سایت فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه راه‌راه مارکت مراجعه و آن را خریداری کنید.

محصولات مرتبط

220/000 تومان
جدید
340/000 تومان
280/000 تومان
160/000 تومان

ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری

۵ عنصر اصلی در چیدمان میز غذاخوری چیست؟

اصول چیدمان ظروف غذاخوری جزئی ضروری از آداب غذاخوردن بر روی میز غذاخوری است و به چند دلیل مهم است. سفره‌آرایی [...]

بیشتر بدانید

ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

چند ایده ساده تغییر دکوراسیون منزل بهار 1402

بهار فصل تجدید و رشد و زمان مناسبی برای تغییردادن دکوراسیون خانه است. با گرم‌تر شدن هوا و طولانی‌تر شدن روزها، [...]

بیشتر بدانید

ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری

چگونه با ظروف نگه دارنده غذا به آشپز خانه خود نظم دهید

دغدغه بسیاری از کد بانوها در منازل خود، نگهداری از باقیمانده غذاهایی است که ممکن است پس از پخت هر وعده [...]

3 دیدگاه

بیشتر بدانید

ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری راهنما خرید گل و گلدان وسایل باغبانی

8 گیاه آپارتمانی کوچک و مناسب آشپزخانه

گیاه آپارتمانی، سرنوشت جوامع بشری با روزمرگی و مشغله‌های آن گره‌خورده است. هیچ خانواده کوچک و بزرگ، نیازمند و ثروتمندی را [...]

2 دیدگاه

بیشتر بدانید

ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری

تزیین قاشق و چنگال با دستمال‌ سفره کاغذی

یک پذیرایی کامل و بی‌عیب‌ونقص در کنار رضایت مهمان، آرزوی هر میزبانی است. برخی از افراد در پذیرایی، سعی می‌کنند مواد [...]

بیشتر بدانید
کد محصول

205.021.09

جنس

جاشمعی: شیشه – شمع: ترکیب پارافین و موم گیاهی با عطر وانیل – فتیله: پنبه

ابعاد

قطر: 7.5 سانتی‌متر – ارتفاع: 7 سانتی‌متر

وزن

240 گرم

رایحه

وانیل

رنگ

سفید

مدت زمان سوختن

20 ساعت

بسته‌بندی

قابل‌ارائه دربسته‌های 1 عددی اورجینال ایکیا

ابعاد بسته‌بندی

7.5*7*7.5 سانتی‌متر

دستورالعمل‌های مراقبتی

هیچ‌گاه شمع درحال‌سوختن را بدون ملاحظه رها نکنید – شمع‌ها را در نزدیکی موادقابل‌اشتعال نسوزانید

دستورالعمل‌های شست‌و‌شو

جاشمعی لیوانی قابل شستشو با دست می‌باشد

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “شمع لیوانی معطر وانیل ایکیا JAMLIK” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
سرعت ارسال

ریویوایکس

مثال: https://www.youtube.com/watch?v=HhBUmxEOfpc

ورود | عضویت