دستمال سفره ایکیا BIRKELANGA

دستمال‌کاغذی‌ها پیام‌آوران پاکیزگی و بهداشت برای ما هستند. دستمال‌کاغذی تشکیل شده از مواد نرم است که معمولاً از کاغذ، پارچه یا ترکیبی از هر دو ساخته می‌شود و معمولاً برای پاک‌کردن دهان و دست هنگام غذاخوردن استفاده می‌شود.

شناسه محصول: R1347 دسته: , , برچسب:

210/000 تومان

ناموجود

دستمال‌کاغذی‌ها یک‌بارمصرف هستند و در طرح‌ها و رنگ‌ها و ابعاد مختلف مانند دستمال سفره ایکیا BIRKELANGA تولید می‌شوند. دستمال‌کاغذی به طور گسترده در خانه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و سایر مراکز غذایی استفاده می‌شود. آنها در اندازه‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند و معمولاً یکبار مصرف هستند.

جزئیات محصول

دستمال سفره ایکیا BIRKELANGA با طرح برگ و رنگ زیتونی گزینه‌ای بسیار مناسب برای چیدمان یک میز خاص و پذیرایی از میهمانان است. این دستمال به شکل مربع و در ابعاد 33*33 سانتی‌متر و در بسته 30 عددی است. دستمال سفره ایکیا BIRKELANGA به صورت یکبار مصرف استفاده می‌شود. با در اختیار داشتن دستمال سفره ایکیا BIRKELANGA می‌توانید علاوه بر پاکیزگی، دیزاین و چیدمان شیکی روی میز ناهارخوری خود داشته باشید.

دستمال سفره ایکیا BIRKELANGA دارای قدرت جذب بالا و پاک‌کنندگی زیادی است. شما با در دست‌داشتن دستمال سفره ایکیا BIRKELANGA می‌توانید در چیدمان میز ناهارخوری خود تغییرات ایجاد کنید.

انواع دستمال‌های کاغذی

دستمال‌کاغذی و دستمال پارچه‌ای دو مورد رایجی هستند که برای حفظ بهداشت و مراقبت شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حالی که ممکن است از نظر ظاهر و کاربرد مشابه به نظر برسند، اما در واقع از نظر مواد، طراحی و کاربرد متفاوت هستند.

  • بافت دستمال صورت

این نوع یک دستمال نرم و سبک است که برای تمیزکردن صورت و پاک‌کردن آرایش استفاده می‌شود. اغلب در جعبه‌ها یا بسته‌های  مقوایی و یا نایلونی در ضخامت‌ها و تعداد مختلفی تهیه و تولید می‌شوند.

  • دستمال توالت

رایج‌ترین نوع دستمال‌کاغذی دستمال توالت است که برای بهداشت شخصی در سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود. این نوع دستمال‌ها در اندازه‌ها، ضخامت‌ها و مواد مختلف تولید می‌شوند.

  • دستمال‌سفره

دستمال‌هایی هستند که اغلب برای قراردادن روی میزها در رستوران‌ها، کافه‌ها یا خانه‌ها استفاده می‌شوند. آنها معمولاً از مواد نرم و جاذب تولید می‌شوند و برای تمیزکردن لکه‌ها و محافظت از لباس‌ها در برابر لکه مواد غذایی استفاده می‌شوند. دستمال سفره ایکیا BIRKELANGA در این دسته جای دارد.

  • دستمال بسته‌بندی

این نوع دستمال‌کاغذی ظریف است که برای بسته‌بندی اقلام ظریف مانند هدایا، زیورآلات یا لباس برای محافظت از آنها در هنگام حمل و نقل استفاده می‌شود و در رنگ‌ها، الگوها و بافت‌های متنوعی وجود دارد و می‌توان از آن برای بهبود ارائه هدایا استفاده کرد.

هم دستمال‌کاغذی و هم دستمال‌ پارچه‌ای اهداف مهمی برای بهداشت و مراقبت شخصی دارند. در حالی که دستمال‌کاغذی برای استفاده یکبار مصرف طراحی شده است، دستمال‌های پارچه‌ای اغلب قابل استفاده مجدد هستند و در مواد، طرح‌ها و اندازه‌های مختلف مطابق با نیازها و ترجیحات مختلف تولید می‌شوند. چه دستمال‌کاغذی نرم و جاذب را ترجیح دهید، چه دستمال‌های ظریف و قابل استفاده مجدد، هر دو محصولی هستند که برای رفع نیازهای شما و مطابق با سلیقه‌تان در فروشگاه آنلاین راه‌راه مارکت وجود دارد.

در اینجا ما دستمال سفره ایکیا BIRKELANGA را به شما معرفی کردیم. این دستمال باکیفیت شما را در حفظ نظافت و پاکیزگی یاری خواهد کرد. در صورتی که تمایل داشتید این محصول را در اختیار داشته باشید خوب است که از طریق ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت این دستمال را سفارش دهید و در همان روز سفارش این محصول را در اختیار بگیرید.

کد محصول

305.379.38

جنس

کاغذ

ابعاد

طول: 33 سانتی‌متر – عرض: 33 سانتی‌متر

وزن

مجموعاً 150 گرم

رنگ

زیتونی

بسته‌بندی

قابل ارائه در بسته‌های 30 عددی اورجینال ایکیا

ابعاد بسته‌بندی

16*16*3 سانتی‌متر

دستورالعمل‌های مراقبتی

دستورالعمل‌های شست‌وشو

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “دستمال سفره ایکیا BIRKELANGA” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیفیت
قیمت
سرعت ارسال

ریویوایکس

مثال: https://www.youtube.com/watch?v=HhBUmxEOfpc

ورود | عضویت
دستمال سفره ایکیا BIRKELANGA
دستمال سفره ایکیا BIRKELANGA

ناموجود