سینی‌ پذیرایی، قایق‌‌های کوچک لیوان!

سینی‌ پذیرایی، قایق‌‌های کوچک لیوان!

سینی‌ پذیرایی، یک اثر هنری و کاربردی است که برای حمل و ارائه غذاها و لیوان و یا ماگ نوشیدنی‌های خوشمزه به مهمانان طراحی شده است. اغلب از مواد زیبا مانند چوب صیقلی، فلز درخشان یا شیشه براق ساخته می‌شود و اغلب با الگوها، طرح‌ها یا کنده‌کاری‌های پیچیده تزئین می‌شود که به جذابیت و زیبایی بصری آن می‌افزاید.

سینی‌ پذیرایی فقط وسیله‌ای برای حمل و جابه‌جاکردن غذا و نوشیدنی نیست. سینی‌ پذیرایی نماد مهمان‌نوازی و مراقبت است. این روحیه سخاوت و صمیمیت را که فرد هنگام به اشتراک گذاشتن یک وعده‌غذایی با دیگران احساس می‌کند، مجسم می‌کند. یک سینی‌ پذیرایی با طراحی زیبا می‌تواند حتی ساده‌ترین وعده‌غذایی را به یک موقعیت شیک تبدیل کند و به مهمانان احساس خاص و ارزشمندی بدهد. سینی‌ پذیرایی نیز یک وسیله همه‌کاره است و برای هر موقعیتی مناسب است، از گردهمایی‌های غیررسمی با دوستان گرفته تا شام‌های رسمی با همکاران در شرکت. سینی‌ پذیرایی یا سینی چای می‌تواند همه چیز را از قهوه و چای گرفته تا کوکتل‌ها و اغذیه‌ های کوچک حمل کند و آن را به ابزاری ضروری برای هر میزبان یا مهمانداری تبدیل می‌کند.
به‌طورکلی، سینی‌ پذیرایی یک اکسسوری زیبا آشپزخانه و کاربردی است که به هر وعده‌غذایی ساده یا مجلسی، سبک و ظرافت می‌بخشد. این بازتابی از دقت و توجه به جزئیات است که باعث می‌شود هر مناسبتی خاص و به‌یادماندنی شود.

سینی جدید ۱۴۰۲ سینی چای شیک

سینی چای بامبو

چوب به‌کاررفته در سینی چای بامبو ایکیا OSTBIT، از جنس بامبو بوده که به وزن سبک آن کمک شایانی کرده است، همچنین کلاف این سینی‌ پذیرایی از استیل ضدزنگ با پوشش پلی‌‌استر است. سینی‌ پذیرایی که با بامبو ساخته می‌شوند به‌طورکلی مقاوم در برابر آب، حرارت و البته بوگرفتن مواد غذایی است. این سینی‌ پذیرایی مقاوم در برابر حرارت است. یعنی با خیالی آسوده و بدون احساس گرمی و سنگینی روی دست می‌توانید هر غذای گرمی را روی آن برای میهمانان خود سرو کنید. برای تمیزکردن سینی چای بامبو ایکیا OSTBIT کافی است آن را با یک‌پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید. این سینی با ابعاد 33*25 سانتی‌متر برای پذیرایی از میهمانانتان و برای استفاده روزمره مناسب است. برای تمیزکردن آن از یک‌ پارچه مرطوب تمیز و پاک استفاده کنید.

سینی پذیرایی جدید ایکیا سینی جدید حمام

خرید اینترنتی سینی چای بامبو ایکیا OSTBIT

سینی پذیرایی از چوب بامبو بوده و با طراحی ساده و مدرن در لبه‌های آن، در دست‌گرفتن و حمل این سینی را آسان‌تر کرده است.

سینی چای بامبو ایکیا OSTBIT

سینی چای راه‌راه

سینی چای راه‌راه ایکیا HAJMAL چندرنگ بوده و به آشپزخانه شما گرما و صمیمیت می‌بخشد. جنس سینی‌ پذیرایی چای راه‌راه ایکیا لمینت بوده و برای تمیزکردن این محصول تنها کافی است از یک دستمال تمیز و مرطوب استفاده کنید. این سینی با ابعاد 20*2*28 سانتی‌متر برای استفاده روزمره بسیار کاربردی است.

سینی پذیرایی استیل و چوبی و دیس چینی و استیل

سینی چایی طرح گربه

حمل فنجان‌های مملو از چای داغ ممکن است خطرناک باشد؛ ولی سینی چایی طرح گربه ایکیا HAJMAL از جنس لمینت ملامینه بوده و لیز نیست و این ویژگی سبب جلوگیری از سرخوردن فنجان‌ها می‌شود. یکی از آیتم‌های مهم برای هرسینی وزن آن است. سینی چایی طرح گربه ایکیا HAJMAL باتوجه‌به جنسی که دارد، بسیار سبک است و این امر از ویژگی‌های یک سینی خوب است، چرا که پس از قراردادن فنجان‌های چای بر روی سینی، وزن این سینی سنگین نمی‌شود و پذیرایی و حمل لوازم را برای شما آسان‌تر می‌کند. همچنین ابعاد این سینی 33*2*23 سانتی‌متر برای استفاده روزمره و پذیرایی مناسب است.
معمولاً در هر خانه‌ای چند نوع سینی در آشپزخانه وجود دارد. سینی‌هایی برای مصارف روزمره و معمولی که از جنس‌هایی چون ملامین و پلاستیک هستند و سینی دسته‌دار متنوعی که مخصوص پذیرایی است و معمولاً از جنس فلز و کریستال و چوب راش هستند، این‌گونه از سینی‌ها معمولاً برای پذیرایی از مهمان استفاده می‌شوند.

سینی استیل ایکیا راه راه مارکت سینی ملامین ایکیا راه راه مارکت

خرید اینترنتی سینی چایی طرح گربه ایکیا HAJMAL

حمل فنجان‌های مملو از چای داغ ممکن است خطرناک باشد؛ ولی سینی چایی طرح گربه ایکیا HAJMAL به دلیل این که لیز نیست خطر سرخوردن فنجان‌ها را از بین می‌برد.

سینی چایی طرح گربه ایکیا HAJMAL

سینی پذیرایی گرد چرخان

با سینی چای لیزی سوزان ایکیا SNUDDA می‌توانید یک شب خارق‌العاده در کنار میهمانانتان بسازید. چرا که دیگر نیازی نیست که شما و مهمانانتان ظروف داغ و بشقاب‌های سنگین و مملو از غذا را کنار هم بگذارید و در دست بگیرید. شما با داشتن سینی پذیرایی می‌توانید انواع غذا و فینگرفودها را در این سینی مدرن بچینید و از پذیرایی و سرو آن لذت ببرید. به‌راحتی کاسه‌های سرو، چاشنی‌ها، مواد و لوازم دیگر را روی سینی چای لیزی سوزان ایکیا SNUDDA قرار دهید و از کاربرد و زیبایی آن لذت ببرید.
سینی چای لیزی سوزان ایکیا تا 12 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد سینی چای لیزی سوزان ایکیا می‌توان به چرخش در پایه آن، برای سرویس‌دهی آسان‌تر اشاره کرد. سینی گردان سرو و پذیرایی (اردو خوری)، جزو پرکاربردترین و وسیله و البته یک وسیله دکوری در خانه‌های امروزی نیز هست که نوآوری در طراحی، ساخت و دکوراسیون و همچنین سهولت در دسترسی به لوازم و مواد غذایی قرار داده شده روی این سینی چوبی موجب شده است تا هر خانه و آشپزخانه‌ای به وجود آن نیاز داشته باشد.

قیمت سینی پذیرایی جدید خرید و قیمت سینی گرد استیل باارسال رایگان راه راه مارکت


این سینی چرخشی بدون مشکل لق زدن صفحه اردو گردان، دارای قطر 39 سانتی‌متر و ارتفاع 4 سانتی‌متر است و پوشش منحصربه‌فرد آن مانع نفوذ آب به این سینی  و ضد بو شدن آن کرده است. این سینی از یک چوب باکیفیت و مفید و با ضخامت مناسب است که گزینه مناسبی برای سرو و پذیرایی است. برای تمیزکردن این سینی چای کافی است آن را با یک‌پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید.

سینی گرد چوبی ایکیا راه راه مارکت خرید و قیمت سینی گرد چوبی ایکیا راه راه مارکت

خرید اینترنتی سینی چای لیزی سوزان ایکیا SNUDDA

سینی چای لیزی سوزان ایکیا SNUDDA تا 12 کیلوگرم وزن مواد خوراکی را تحمل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد سینی چای لیزی سوزان ایکیا SNUDDA می‌توان به چرخش در پایه آن، برای سرویس‌دهی آسان‌تر اشاره کرد

سینی چای لیزی سوزان ایکیا SNUDDA

سینی چای استیل

لبه‌های سینی چای استیل طلایی ایکیا GLATTIS به‌گونه‌ای طراحی شده است که باعث می‌شود اشیا در مکان خود ثابت بمانند و از روی سینی سر نخوردند. رنگ خاص سینی پذیرایی چای استیل طلایی ایکیا یکی از دلایل محبوبیت آن در میان خریداران است. از این سینی به‌عنوان سینی خواستگاری یاسینی عروس استفاده می‌شود. جالب است بدانید رنگ برنجی باعث می‌شود که وسایلی که در سینی قرار داده شده‌اند جلوه زیباتری داشته باشند. همچنین استفاده از این سینی با قطر 38 سانتی‌متر با ست قاشق و چنگال 24 پارچه ایکیا TILLAGD روی میزناهارخوری برای سرو و قراردادن لیوان‌ها کنار میز به زیبایی و هماهنگی میز نیز کمک می‌کند. همچنین مواد اولیه این سینی‌ پذیرایی چای استیل طلایی ایکیا GLATTIS قابل‌بازیافت است. می‌توانید سینی چای ایکیا GLATTIS را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید.

خرید اینترنتی سینی چای استیل طلایی ایکیا GLATTIS

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که زیر لیوانی ایکیا بسته ۶ عددی GLATTIS نیز خریداری کنید و آن را در سینی چای استیل طلایی ایکیا GLATTIS قرار دهید و یک ست زیبا بسازید.

سینی چای استیل طلایی ایکیا GLATTIS

خرید اینترنتی سینی ایکیا

نوشته‌های اخیر

  • سینی‌ پذیرایی، قایق‌‌های کوچک لیوان!
    سینی‌ پذیرایی، یک اثر هنری و کاربردی است که برای حمل و ارائه غذاها و لیوان و یا ماگ نوشیدنی‌های خوشمزه به مهمانان طراحی شده است. اغلب از مواد زیبا مانند چوب صیقلی، فلز درخشان یا شیشه براق ساخته می‌شود و اغلب با […]
  • چند ایده تزیین سینی چای مهمان
    تزیین سینی چای برای مهمانان یک راه عالی برای ایجاد حس خاص بودن و افزودن ظرافت به خانه شما است. سینی چای در کنار یک اکسسوری زیبا، می‌تواند پذیرای خوبی از مهمانان شما باشد که می‌توان از آن برای سرو چای یا قهوه […]
  • 3 ایده تزیین سینی میوه شب عید نوروز ۱۴۰۳
    مقدمه میوه‌آرایی هنری شگفت‌انگیز است که شامل قراردادن میوه‌ها، به شیوه‌ای که سینی میوه از نظر بصری و زیبایی چشمگیر شود. این کار نه تنها یک راه لذت‌بخش برای نمایش میوه‌ها در انواع سینی است، بلکه فرصتی منحصر به فرد برای ابراز خلاقیت […]
  • نکات مهم پیش از خرید سینی چوبی
    سینی چوبی به دلایل مختلفی برای هر خانه‌ای گزینه‌ای عالی به شمار می‌رود. سینی‌ها، سطحی محکم و بادوام برای حمل غذا و نوشیدنی فراهم می‌کند و آن را به گزینه‌ای عالی برای سهولت در پذیرایی از مهمانان یا اعضای خانواده تبدیل می‌کنند. سینی‌های […]
  • راهنمای خرید انواع سینی بامبو
    امروزه استفاده از ظروف چوبی و سینی بامبو گسترش زیادی در بین مردم پیدا کرده است به‌طوری‌که یکی از مهم‌ترین و داغ‌ترین مباحث در نزد کارشناسان کیفیت ظروف چوبی سینی بامبو برای استفاده در امر تغذیه است. ظروف چوبی و بامبو از انواع […]

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “سینی‌ پذیرایی، قایق‌‌های کوچک لیوان!” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب