معرفی قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری

معرفی قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری

ماشین ظرف‌شویی وسیله‌ای است که همیشه کمک‌حال اعضای خانواده است. این وسیله با استفاده از برق، به‌صورت خودکار ظروفی که داخل آن قرار گرفته شده است را با آب داغ و مواد شوینده می‌شوید. ماشین ظرف‌شویی برای اولین‌بار در سال 1893 در شهر شیکاگو به نمایش گذاشته شد و طی این سال‌ها، برندهای معتبر مواد مختلفی برای آن ساخته‌اند که این مواد به هرچه تمیزتر کردن ظروف شما در ماشین ظرف‌شویی کمک می‌کنند.

از انواع شوینده برای ماشین ظرف‌شویی می‌توان به استفاده از ترکیب پودر، نمک، روغن جلادهنده، بوگیر و جرم‌گیر ماشین اشاره کرد. ماشین ظرف‌شویی با استفاده از این 5 ماده، کار تمیزکردن ظروف را به‌خوبی انجام می‌داد. اما زمانی رسید که مشاهده شد ترکیبات بهتری را می‌توان جایگزین کرد و حتی یک قرص می‌تواند کارایی تمام این مواد را داشته باشد. رفته‌رفته قرص‌های ماشین ظرف‌شویی تولید شدند که تمام این خواص را یک جا در خود داشتند مانند قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری.

قرص ماشین ظرفشویی فیری اصل

قرص ماشین ظرفشویی چیست؟

کدام برند قرص ماشین ظرف‌شویی به‌صورت اورجینال در ایران یافت می‌شود؟

همان‌طور که گفته شد شرکت‌هایی که تولیدکننده مواد شوینده برای ماشین ظرف‌شویی بودند، به تولید قرص‌هایی روی آوردند که استفاده از آنها بسیار ساده‌تر است. علاوه‌برآن اثر پاک‌کنندگی در قرص‌ها بسیار بیشتر از پودر بود. قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری یکی از محصولاتی است که به‌صورت اورجینال در فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت ارائه می‌شود.

درصورتی‌که پودر ماشین ظرف‌شویی کمتر از میزان موردنیاز ریخته شود، ظروف مختلفی که در ماشین قرار گرفته‌اند؛ مانند ظرف غذای درب‌دار ایکیا BESTAMMA، به‌خوبی تمیز نمی‌شوند. اما درصورتی‌که پودر بیش از حد در ماشین ظرف‌شویی ریخته شود، بعد از شست‌وشو روی ظرف‌ها، مخصوصاً ظرف‌های شیشه‌ای مانند لیوان شیشه‌ای ایکیا POKAL لکه‌های سفید به جا می‌ماند. مزیت دیگر قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری مقدار استاندارد آن است. این مقدار برای یک ماشین ظرف‌شویی پر از ظرف، مناسب است و دیگر نگران کم یا زیادشدن پودر ماشین ظرف‌شویی نخواهید بود.

بهترین قرص ماشین ظرفشویی هر قرص ماشین ظرفشویی برای چند بار است

قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری ساخت ترکیه است؟

فیری نام یک برند برای محصولات شوینده‌ ظرف‌شویی است. این برند در مالکیت شرکت بسیار بزرگ پروتکتر اند گمبلر قرار دارد. این شرکت چند ملیتی است و اصلیت آن مربوط به کشور انگلستان است. ساخت قرص ماشین ظرف‌شویی فیری که خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود در یکی از کارخانه‌های این شرکت معتبر در کشور ترکیه انجام می‌شود.

قرص ماشین ظرف‌شویی فیری

با داشتن قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری، دیگر خیالتان از بابت تمیز و براق شدن ظروف راحت خواهد بود. شما در ماشین ظرف‌شویی خود می‌توانید بسیاری از ظرف‌ها را قرار دهید تا ماشین ظرف‌شویی با سلاح قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری، بتواند به جنگ چربی‌ها برود و حتی وسایلی مانند سرویس قاشق و چنگال 24 پارچه ایکیا TILLAGD را تمیز و براق به شما تحویل دهد. مدل‌های مختلفی از قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری تولید شده است. هرکدام از این مدل‌ها خواص و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودشان را دارند. برای نمونه دو نوع از این قرص‌ها در اینجا معرفی می‌شوند.

قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری مدل جار

قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری مدل جار حاوی نمک و جلادهنده است و سرعت تمیزکردن آن دوبرابر بیشتر است. این قرص به‌صورت یک پک است. روکش پک در آب حل و مواد داخل قرص در ماشین ظرف‌شویی فعال می‌شوند. در قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری مدل جار، فیلتری که داخل ماشین ظرف‌شویی قرار دارد نیز تمیز خواهد شد و باعث افزایش سلامت ماشین ظرف‌شویی شما نیز خواهد شد.

قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری مدل جار، موادی در خود دارد که باعث می‌شود سختیِ آب، گرفته شود و هم بشقاب‌ و ظرف‌ها تمیز شسته شوند و هم ماشین ظرف‌شویی شما بهتر کار کند. این مدل نسبت به قرص ماشین ظرف‌شویی مدل جار پلاتینیوم، کمی ضعیف‌تر است و مناسب برای شسته شدن بشقاب طرح‌دار است.

قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری مدل جار پلاتینیوم

قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری مدل جار پلاتینیوم نیز همانند مدل جار، حاوی نمک و جلادهنده است و در برنامه‌های زمانی کوتاه، عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. دقت داشته باشید در این محصول قدرت سفیدکنندگی و تمیزکنندگی بسیار بالاتر است. قابلیت جرم‌گیری فیلتر ماشین ظرف‌شویی در هر بار استفاده وجود دارد و به‌صورت اتوماتیک این کار انجام می‌شود. یکی دیگری از مزیت‌های مدل جار پلاتینیوم، داشتن قدرت بالای پاک‌کنندگی در دمای پایین است. این‌گونه ماشین ظرف‌شویی شما می‌تواند در دمای پایین نیز اقدام به شست‌وشو کند و ظرف‌ها تمیز و براق به شما تحویل دهد.

خرید اینترنتی قرص ماشین ظرفشویی ۸۰ عددی FAIRY PLATINUM

یک عدد از قرص ماشین ظرفشویی ۸۰ عددی FAIRY PLATINUM می‌تواند برای یک‌بار استفاده از ماشین ظرف‌شویی کافی باشد. داشتن ماده شیمیایی  لیمونن (به انگلیسی: Limonene) در این قرص، به ماشین ظرف‌شویی شما کمک می‌کند تا منطبق بر میزان سختی آب در هر منطقه از محل زندگی‌تان که شما در آن زندگی می‌کنید ظروف شما در بهترین حالت ممکن شسته شود.

قرص ماشین ظرفشویی ۸۰ عددی FAIRY PLATINUM
خرید و قیمت قرص ظرفشویی خرید اینترنتی قرص ماشین ظرفشویی با مناسب ترین قیمت

معرفی برند فیری

برند فیری از گذشته‌های دور در زمینه تولید مایع ظرف‌شویی فعال بوده است. این برند با چند هدف در راستای حفظ محیط‌زیست و حفظ سلامت انسان‌ها، کار خود را ادامه داده است. مایع ظرف‌شویی برند فیری قدمتی بیش از 50 سال دارد. این برند علاوه بر استفاده از اسانس‌های شیمیایی، در حرکتی خلاقانه، از اسانس‌ها و مواد طبیعی در تولید مایع ظرف‌شویی استفاده کرده است. هم اکنون برند فیری مایع ظرف‌شویی با رایحه‌هایی همچون اسطوخودوس و لیمو با مواد طبیعی تولید کرده است که علاوه بر بو و رایحه مناسب، به پوست انسان آسیب نمی‌رساند و قدرت بالایی در پاک‌کنندگی بشقاب و به‌طورکلی ظروف دارد.

شعار برند فیری در تبلیغاتی که در کشور انگلستان و ایرلند انجام داده است به شرح زیر است:

“حالا با استفاده از قرص ماشین ظرف‌شویی فیری، دستان شما با وجود شسته شدن ظرف‌ها به نرمی صورت شما خواهد بود.”

مزایای استفاده از قرص ماشین ظرف‌شویی فیری چیست؟

جرم‌گیری کمتر

اهمیت استفاده از قرص ماشین ظرف‌شویی فیری در دراز مدت مشخص می‌شود. زمانی که متوجه سلامت ماشین ظرف‌شویی خود شدید و نیز نیاز کمتر به جرم‌گیری دستگاه خود داشته باشید، متوجه مزایای این قرص خواهید شد. استفاده از قرص ماشین ظرف‌شویی فیری به شما کمک می‌کند تا ماشین ظرف‌شویی سالم‌تری داشته باشید و همچنین از آن به مدت طولانی‌تری به بهترین نحو استفاده کنید و بشقاب‌های تمیزی از آن تحویل بگیرید.

پاک کردن هر نوع لک و اثر

ماشین ظرف‌شویی بعد از داشتن یک شب به‌یادماندنی با مهمانان که می‌توانند اقوام و یا دوستان شما باشند، خستگی را از تن شما به در می‌کند. دیگر نیاز نیست کوهی از بشقاب و لیوان کثیف که به‌جامانده را با دست بشویید. کافی است آنها را در ماشین ظرف‌شویی قرار دهید و قرص ماشین ظرف‌شویی فیری را با دستان خشک داخل محفظه مواد شونده دستگاه قرار دهید. روی حالت مناسب برای شست‌وشو ماشین ظرف‌شویی را روشن کنید و به استراحت بپردازید. بعد از اتمام کار دستگاه، تمام ظرف‌ها، بشقاب‌ها و قاشق و چنگال تمیز و شسته شده به شما ارائه می‌شود.

یکی از دغدغه‌های بانوان، شسته شدن تمام ظرف‌ها به بهترین نحو است، به‌طوری که روی بشقاب و قاشق و چنگال لک و اثر چربی باقی نماند. قرص ماشین ظرف‌شویی فیری این دغدغه را از ذهن شما می‌گیرد و دیگر نیاز نیست به فکر چک‌کردن بشقاب‌ها بعد از شست‌وشو باشید.

خرید اینترنتی لیوان شیشه‌ ای ایکیا POKAL

این لیوان برای نوشیدنی‌های گرم و سرد مناسب است. لیوان‌ها انواع متنوعی دارند، لیوان‌های دسته‌دار و بدون دسته و ماگ‌ها که انواع آن در برند ایکیا موجود است.

لیوان شیشه‌ای ایکیا POKAL

خرید اینترنتی ماگ ایکیا FARGRIK

طراحی ساده، مدرن و کاربردی دارد که این ویژگی سبب شده بتوانید آن را به‌راحتی با اشکال و رنگ‌های دیگر دیزاین کنید. این مدل ماگ ایکیا مناسب برای انواع نوشیدنی‌ها برای مناسبت مختلف می‌باشد.

ماگ ایکیا FARGRIK
خرید و قیمت قرص ظرفشویی ارزان با تخفیف ویژه مایع ظرفشویی - خرید انواع جرم گیر، نمک و قرص ماشین ظرفشویی

جلوگیری از خط و خش

زمانی که اقدام به شستن ظرف‌ها با دست و مایع ظرف‌شویی می‌کنید، احتمال دارد استفاده زیادی از مواد شوینده کنید، ابر یا اسکاچ شما با شستن ظرف‌های زیاد خراب شود و یا شاید روی قابلمه‌های تفلون یا لیوان‌های شیشه‌ای خراش ایجاد شود. اما با استفاده از ماشین ظرف‌شویی و قرص فیری، دیگر نگران رخ‌دادن این مسائل نخواهید بود. ماشین ظرف‌شویی شما به‌راحتی مانع رخ‌دادن تمام این مسائل خواهد بود و کار را برای شما راحت می‌کند.

حذف بوی زهم

مشکل دیگری که قرص ماشین ظرف‌شویی فیری برای شما رفع می‌کند، ایجاد بوی زهم ظرف‌ها است. موادی که برند فیری در این قرص‌ها استفاده کرده است به نحوی است که بوی نامناسب زهم مواد غذایی را از بین می‌برد. همان‌طور که می‌دانید بو یکی از عواملی است که می‌تواند روی ذائقه و ذهن انسان اثر خوب یا بد بگذارد. اگر بشقاب شما بوی نامناسبی داشته باشد، دیگر رغبت و میل به خوردن غذای خوشمزه‌ای که پخته‌اید را ندارید.

خرید اینترنتی قرص ماشین ظرفشویی ۸۰ عددی FAIRY PLATINUM

تمام این موارد برای شما عزیزان فراهم شده است تا بتوانید لذت بیشتری از زندگی و لحظات خود ببرید. فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت در تلاش است تا کیفیت و درجه مطلوبیت زندگی را برای ایرانیان به حد عالی برساند. از همین لحظه می‌توانید از صفحه محصولات برند فیری اقدام به سفارش و تهیه محصولات این برند کنید. قرص ماشین ظرف‌شویی فیری در 2 مدل جار و جار پلاتینیوم خدمت شما قابل‌ارائه است.

 


نوشته‌های اخیر

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “معرفی قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب