طرز تهیه اسنک سفری

طرز تهیه اسنک سفری

اسنک‌ها لقمه‌های خوشمزه‌ای هستند که هم برای مصرف در منزل غذای مناسبی هستند و هم برای سفر غذای مناسبی محسوب می‌شود. اسنک سفری، غذایی است که زمان تهیه و پخت کوتاهی دارد. اسنک‌ها لقمه‌هایی هستند که با مواد مختلف و در طعم‌های متنوعی می‌شود آنها را تهیه کرد. اسنک‌ها را هم به‌صورت سرد و هم به‌صورت گرم می‌توان میل کرد. به همین دلیل اسنک سفری لقمه‌ای است که می‌توان پس از پخت و تهیهٔ آن، این لقمه را با خود در سفر و پیک‌نیک همراه برد. در مجلهٔ فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت ما قصد داریم به شما رسپی اسنک سفری را آموزش دهیم. البته با نزدیک‌شدن به نوروز 1402 خوب است اسنک سفری‌های این مجله را آموزش بگیرید تا در سفرهای خود بدون دغدغهٔ پیداکردن رستوران‌های بین‌راهی، غذای آماده و سالمی را چون اسنک سفری با خود همراه کنید و از طعم و مزه ی آن لذت ببرید.

انواع اسنک های سالم

وسایل موردنیاز برای تهیه اسنک سفری

اکنون برای تهیه اسنک سفری، سریع و خوشمزه ابزارآلات و لوازم آشپزخانه‌ای را که از برند معتبر ایکیا است و به شما در تسهیل پخت اسنک سفری کمک می‌کند را معرفی می‌کنیم. در صورت تمایل به داشتن این لوازم، شما می‌توانید به‌راحتی با فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت تماس بگیرید تا در همان روزی که کالا را سفارش می‌دهید، این وسایل را در اختیار بگیرید و آشپزی را با لذت بیشتری انجام دهید.

اسنک قارچ و گوشت

مواد لازم برای تهیه اسنک قارچ و گوشت

قارچ پیاز رب گوجه‌فرنگی پنیر پیتزا نان تست
قارچ ۱۰۰ گرم

 متوسط ۱ عدد

 به میزان لازم

پنیر پیتزا به میزان لازم

نان تست ۸ عدد

گوشت چرخ کرده فلفل‌ دلمه‌ای فلفل و نمک Turmeric زردچوبه کره

گوشت چرخ‌کرده ۱۰۰ گرم

فلفل‌دلمه‌ای کوچک ۱ عدد

فلفل و نمک به میزان لازم

زردچوبه به میزان لازم

کره به میزان لازم

 

طرز تهیه اسنک قارچ و گوشت

این مقدار مواد برای سه تا چهار نفر کافی است.

ابتدا پیازها را به‌صورت خلالی به‌خوبی با چاقویی از ست 3 تکه چاقوی ایکیا ANDLIG خرد کنید. چاقوهای برند ایکیا، بسیار تیز و خوش‌دست هستند و شما را در طی مسیر پخت غذا یاری می‌کنند. سپس در ماهیتابه دو پارچه ایکیا KAVALKAD مقداری روغن بریزید و پیازها را در درون تابه تفت دهید تا تقریباً به رنگ طلایی در آیند. ماهیتابه‌های ایکیا باتوجه‌به کیفیت مرغوب تفلونی که دارد، باعث می‌شود که مواد شما به‌خوبی تفت بخورد و یکدست شود.

سپس گوشت چرخ‌کرده و فلفل‌دلمه‌ای را به پیازها اضافه کنید تا به‌خوبی تفت بخورند. این مواد را با قاشق  سرویس 3 پارچه کفگیر و ملاقه ایکیا DIREKT به‌خوبی هم بزنید. این قاشق از ست سه‌ تکه ایکیا که با روکش تفلون است، به ظرف تفلون شما آسیب نمی‌رساند.

زمانی که همه مواد در ماهیتابه دوپارچه ایکیا KAVALKAD ریخته شد، حرارت گاز را بیشتر کنید تا قارچ‌ها آب نیندازند بعد از اینکه قارچ‌ها را به‌خوبی تفت دادید به مخلوط گوشت و پیاز اضافه کنید و مواد اسنک را به‌خوبی باهم مخلوط کنید سپس نمک و فلفل و زردچوبه را به همراه رب گوجه‌فرنگی به مخلوط مواد اضافه کنید و چند دقیقه مواد مخلوط شده با رب را تفت دهید تا طعم خامی رب گوجه‌فرنگی از بین برود.

طرز تهیه خوشمزه ترین اسنک

وقتی مواد اسنک را آماده کردید نان تست را بر روی سطحی قرار دهید و یک ورقه از پنیر پیتزا را بر روی آن بگذارید و مخلوط گوشت و قارچ را بر روی پنیر پیتزا قرار دهید و ورقه‌ای دیگر از پنیر پیتزا را بر روی این مواد قرار دهید. سپس یک‌تکه نان تست دیگر روی مواد بگذارید. اینک اسنک سفری قارچ و گوشت خود را یا درون فر بگذارید تا پنیر داخل آن داغ شود و روی مواد پنیری نرم داشته باشیم، یا ساندویچ‌ها را داخل دستگاه ساندویچ‌ساز در حد چند دقیقهٔ کوتاه بگذارید تا پنیر داخل آن آب شود. پس از آماده شده ساندویچ‌ها می‌توانید اسنک سفری را با خود به‌عنوان یک وعدهٔ غذایی همراه کنید و یا در همان وعده ی غذایی در منزل نوش‌جان کنید.

اسنک سوسیس و قارچ

طعم دیگری که از اسنک ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، اسنک سفری سوسیس و قارچ است. اسنک‌ها را می‌توانید همراه با کالباس و سوسیس نیز تهیه کنید به‌طورکلی اسنک غذایی است که می‌توان به آن تنوع داد و در درون مواد آن از سبزی‌ها و انواع گوشت‌ها استفاده کرد. در تهیهٔ اسنک سفری قارچ و سوسیس پایهٔ اصلی مواد قارچ و سوسیس است.

مواد لازم برای تهیه اسنک سوسیس و قارچ

Sausage سوسیس پیاز سیب ‌زمینی فلفل‌ دلمه‌ای قارچ

سوسیس ۴ عدد

پیاز متوسط ۱ عدد

سیب‌زمینی متوسط ۲ عدد

فلفل‌دلمه‌ای کوچک ۱ عدد

قارچ ۴ عدد

رب گوجه‌فرنگی فلفل و نمک آویشن روغن مایع نان تست

رب گوجه‌فرنگی ۱ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل به میزان لازم

آویشن به میزان لازم

روغن به میزان لازم

نان تست به میزان لازم

طرز تهیه اسنک سوسیس و قارچ

ابتدا پیازها را با چاقو دوتکه FORDUBBLA خرد کنید. چاقوهای برند ایکیا بسیار تیز هستند که برش‌های یکدستی از مواد در اختیار شما قرار خواهند داد. در درون ماهیتابه دوپارچه ایکیا KAVALKAD  مقداری روغن بریزید و پیازها را در درون تابه بریزید.

بعد از اینکه پیازها را در داخل ماهیتابه کمی تفت دادید سیب‌زمینی‌های خرد شده را به پیاز اضافه کنید و بعد از اینکه سیب‌زمینی‌ها سرخ شدند سوسیس را به مواد اضافه کنید تا به‌خوبی سرخ شوند. در تابه‌ای دیگر قارچ‌های خرد شده را باحرارت زیاد تفت دهید و بعد از اینکه قارچ‌ها به‌خوبی تفت‌داده شد،  آن‌ها را به مواد سیب‌زمینی و قارچ اضافه کنید. پس از آن نمک و فلفل و پودر آویشن را به همراه رب گوجه‌فرنگی به مواد اضافه کنید و به‌خوبی مواد را هم بزنید تا با یکدیگر مخلوط شوند. سپس فلفل‌دلمه‌ای‌ها را خردکرده و به مخلوط مواد اضافه کنید. شما می‌توانید مواد موردنیاز خود را روی تخته آشپزخانه ایکیا FINFORDELA خرد کنید تا هم سطح زیرین چاقوی شما خط نیفتد و هم کار خردکردن مواد شما به‌راحتی انجام گیرد.

غذای فست فودی سریع غذا با نان تست برای کودک 

اینک مواد را روی نان تست بریزید و یک‌لایه ی دیگر نان تست را روی آن بگذارید و نان‌ها را برای مدت پنج دقیقه داخل فر بگذارید یا در ماهیتابه‌ای که کف آن را مقدار کمی روغن اسپری کرده‌اید بگذارید. به‌این‌ترتیب مواد به نان هم مزه خود را می‌دهد و نان هم طعم‌دار خواهد شد. پس از این که نان کمی برشته شد، می‌توانید اسنک سفری‌های خود را درون ظرفی گذاشته و با خود در سفر به همراه ببرید یا در همان لحظه آنها را در کنار خانواده میل کنید. البته اگر دستگاه ساندویچ‌ساز هم در اختیار دارید، می‌توانید اسنک‌ها را به مدت سه دقیقه در داخل ساندویچ‌ساز قرار دهید.

اسنک سفری مرغ

اسنک مرغ از جمله ساندویچ‌های خوشمزه‌ای است که دستور پخت آن آسان بوده و بعد از یادگیری می‌توانید این غذای لذیذ را به‌صورت سالم و بهداشتی در منزل تهیه کنید و لذت ببرید. اسنک مرغ یک اسنک سفری خوشمزه نیز می‌تواند باشد که شما را در طی مسیر همراهی کند.

مواد لازم برای تهیه اسنک سفری مرغ

سینه مرغ فلفل‌ دلمه‌ای پیاز قارچ

فیله مرغ ۸ عدد

فلفل دلمه ۲ عدد

پیاز یک عدد

قارچ ۴۰۰ گرم

پنیر پیتزا نان تست فلفل و نمک  

پنیر  پیتزا به مقدار لازم

نان تست ۱۲ عدد

نمک و فلفل سیاه به مقدار لازم

 

طرز تهیه اسنک سفری مرغ

این مقدار مواد برای چهار نفر مناسب است.

اکنون برای تهیه اسنک مرغ، فیله‌ها را به‌صورت نازک برش دهید و بعد فلفل‌دلمه‌ای‌ها را نگینی خردکرده و قارچ‌ها را با چاقوی برش بزنید.

سپس پیازها را با رنده ایکیا IDEALISK درشت ریز کنید و بعد فیله مرغ که در مرحله قبلی آماده کرده‌اید، کمی نمک و فلفل بزنید و آن را در روغن تفت دهید تا رنگ آن طلایی شود.

در این مرحله از طرز تهیه اسنک مرغ، قارچ‌ها را نیز در سرویس قابلمه 5 پارچه ایکیا ANNONS تفت دهید و مقدار کمی نمک را که در جای ادویه 4 عددی ایکیا IHARDIG وجود دارد را به مواد اضافه کنید. سپس روی دستگاه ساندویچ‌ساز و کف آن را با اندکی روغن چرب کرده و نان تستی را روی آن قرار دهید و بعد روی نان تست را یک‌لایه از مرغ، پنیر پیتزا و فلفل‌دلمه‌ای گذاشته و با نان تست دیگر روی آن را بپوشانید.

غذاهای فست فودی خانگی بدون فر طرز تهیه اسنک فوت‌وفن درست کردن ۳ نوع اسنک در ماهیتابه

اکنون در دستگاه ساندویچ‌ساز را ببندید، بعد از حدوداً ۳ تا ۵ دقیقه ساندویچ‌ها برشته شده و آماده می‌شود و می‌توانید آن را همراه سس کباب، سس خردل و یا سس دلخواه خود میل کنید. اگر دستگاه ساندویچ‌ساز ندارید، می‌توانید لقمه‌های اسنک سفری مرغ و قارچ خود را داخل فری با دمای ۱۷۰ درجه، به مدت پنج دقیقه بگذارید. اسنک مرغ و قارچ شما به‌گونه‌ای است که می‌توانید هم آن را در منزل میل کنید و هم می‌توانید آن را در سفر نوروز ۱۴۰۲ با خود همراه کنید تا مشکل پیداکردن رستوران امن را نداشته باشید.

خرید اینترنتی محصولات ایکیا برای تهیه اسنک سفری

خوب است بدانیم که برای پخت هر غذا در ابتدا به ظروف و وسایل آشپزی باکیفیت و مرغوب نیاز داریم. برای شما ممکن است که از هر ظرفی برای پختن و سرو غذا، استفاده کنید؛ اما داشتن ظروف استاندارد و زیبا جایگاه ویژه‌ای در آشپزخانهٔ  یک سرآشپز دارد. خوب است به این نکته توجه کنید که با خرید از ایکیا، ماهیتابه یا چاقو و رنده‌ی شما سال‌ها کیفیت خودش را از دست نمی‌دهد و شما تا مدت‌ها نیاز به هزینه مجدد نخواهید داشت.

ظرف خوب آشپزی، تأثیر بسزایی در طعم غذای شما دارد. پس چه چیزی بهتر از این که زحمت شما در آشپزی بخصوص در پخت اسنک سفری با ظروف مرغوب ایکیا به بار بنشیند و لذت آن را مضاعف سازد.

همان‌طور که در مطالب فوق ذکر کردیم ما بر روی تمامی لوازم آشپزخانه موردنیاز شما لینک مستقیم برای خرید و آشنایی بیشتر با محصول را قرار داده‌ایم. به‌راحتی کلیک کنید و خود را از کیفیت خوب محصولات محروم نکنید و به‌راحتی خرید اینترنتی خود را انجام دهید. هر آشپزی لایق داشتن ظروف خوب است و فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت به‌تمامی سؤال‌های شما در بخش نظرات و تماس تلفنی پاسخ می‌دهد. امیدواریم از تهیه اسنک سفری خوشمزه خود دقایقی را در زمان نوش‌جان‌کردن غذای خود با همراهی عزیزانتان، لذت ببرید.


نوشته‌های اخیر

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “طرز تهیه اسنک سفری” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب