نکاتی برای خرید حوله حمام و دستشویی

نکاتی برای خرید حوله حمام و دستشویی

به صورت کلی حمام یکی از ضروری ترین فضاهای داخل ساختمان می باشد، امروزه حمام ها در اولویت ساخت و ساز و حتی طراحی داخلی ساختمان قرار می گیرند. البته باید در طراحی این فضا دقت لازم به عمل آید. حتی سرویس های بهداشتی نیز علاوه بر فضای داخلی حمام در سالیان اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند.

لوازم حمام مخصوصا حوله حمام اغلب در مراحل اولیه ی خرید به نسبت لوازم سرویس بهداشتی کمتر مورد توجه قرار می گیرند. تصور کنید صابونی که در دستشویی استفاده می کنید و مرتب روی آن آب می ریزید، در حال حل شدن و در معرض مستقیم میکروب ها و باکتری های بی شماری است.

بنابراین لوازم حمام و دستشویی مناسب، می تواند به شما را از این کابوس رها کند. به طور کلی لوازم جانبی مورد استفاده در حمام و دستشویی را معمولاً از فولاد با روکش کروم می سازند تا شست و شوی آنها آسان تر شود و اگر حامی محیط زیست باشید میتوانید لوازم خود را از فروشگاه آنلاین راه راه مارکت تهیه کنید زیرا اکثر محصولات ما از برند ایکیا و قابل بازیافت است.

نکاتی برای خرید حوله حمام و دستشویی

 

بازسازی فضای حمام و دستشویی چقدر توجیه پذیر است

می توان گفت که اندازه ی فضای حمام و دستشویی در مقایسه با فضاهای دیگر نظیر اتاق نشیمن و اتاق خواب یا حتی انبار منزل شما بسیار کوچکتر است، اما همچنان بخش تاثیرپذیر از فضای داخلی ساختمان شما محسوب میشود و به صورت روزمره از آن استفاده می کنید.

سوال اینجاست که چرا به این فکر نمی کنید که چگونه سرویس بهداشتی خود را مرتب سازی نمایید؟

می توانید زمان زیادی را پس از بازسازی، صرفه جویی کرده و به تغییر دکوراسیون و مرتب سازی جهت شیک تر شدن محیط خود انجام دهید. زیرا:

تنوع، عصاره زندگی است

 

 حوله حمام ایکیا مدل NÄRSEN4.jpg

همه ما پس از چند روز، چند ماه یا حتی چند سال به فکر تغییر می افتیم. از این رو ما با حذف کردن، اضافه کردن و یا حتی جابجایی لوازم داخلی خود با طراحی فضای داخل حمام به سادگی آن را تغییر میدهیم و به آن تنوع می بخشیم. البته در زمان خرید خانه، شما تاثیر مستقیمی در طراحی سرویس بهداشتی خود ندارید، اما به راحتی می توانید با بازسازی فضای داخلی آن را بهینه سازی کنید.

در ابتدا، لیستی از انواع لوازم جانبی که در فضای داخلی حمام و دستشویی به آن نیاز دارید را فراهم کنید.

به یاد داشته باشید که لوازم حمام را فقط بر اساس نیاز خود خریداری کنید نه به دلیل اینکه آن را دوست دارید. حتماً شما می توانید از میان گزینه های متعدد موجود در بازار، از جمله فروشگاه آنلاین راه راه مارکت انتخاب مقرون به صرفه تری داشته باشید. 

یکی از مهم ترین و حساس ترین بخش خرید های شما حوله است.

 حوله حمام Bath Towel

جالب است بدانید که حوله حمام در اندازه های متفاوتی جدای از اندازه های استاندارد حوله های معمولی وجود دارد.

 

اندازه حوله حمام

نوع حوله اندازه مورد استفاده  کاربرد

Bath Sheet
حوله مستر

90 در 150 سانتیمتر استاندارد که می تواند تا طول 180 در عرض 100 سانتیمتر نیز طراحی شود

کاربرد این حوله ها معمولاً برای حمام های بزرگتر می باشد ازجمله آن می‌توان به مستر بدروم و یا حمام اتاق های بزرگ اشاره کرد.

از آنجایی که این حوله ها در اندازه بزرگ طراحی می‌شوند، حس لاکچری و یا سلطنتی را به شما می دهند، که می تواند مدت زمان زیادی را روی بدن پس از استحمام قرار گیرد و رطوبت بدن را به طور کامل جذب کند.

Bath Towel
حوله حمام

70 در 130 سانتیمتر استاندارد، که می تواند تا طول 150 در عرض 75 سانتیمتر نیز طراحی شود

حمام کوچک
حمام کودک
حمام مهمان

برای خشک کردن بدن بعد از استحمام، مورد استفاده قرار می گیرد یا برای خشک کردن مو  

Hand Towel
حوله دستی

40 در 70 سانتیمتر استاندارد، که می تواند تا طول 76 در عرض 45 سانتیمتر نیز طراحی شود

در هر حمام با هر سایز و یا اتاق های آرایش بانوان

برای خشک کردن دست ها به کار گرفته می شوند، البته اگر با طراحی خاص همراه شده باشد، به فضای شما رنگ و جلوه ای تازه می بخشد.

Finger Towel
حوله انگشت

28 در 46 سانتیمتر

در حمام با سایز کوچک و یا اتاق های آرایش بانوان

برای خشک کردن دست در فضاهای کوچک کاربرد دارد، به خاطر اینکه از حوله های دستی سایز کوچک تری دارند. 

Wash Cloth
حوله شستشو

7.5 در 7.5 سانتیمتر

کنار وان یا دستشویی

برای خشک کردن سریع صورت

جنس حوله حمام

هنگامی که می خواهید حوله حمام انتخاب کنید، جنس آن از اهمیت بالایی برخوردار است. انواع پارچه های حوله حمام در بازار موجود هستند و انتخاب یک پارچه مناسب بسیار مهم است.

〉نخ (پنبه)

تمام نخ حوله حمام، بصورت گسترده در دسترس می باشد. از نظر قیمت نیز به صرفه محسوب می‌شوند، به دلیل قیمت پایین، که این جنس ازحوله ها دارند به راحتی قابل خرید بوده و در اکثر حمام ها یا اماکن عمومی یافت می شوند.

〉نخ (پنبه) اروپایی

نخ اروپایی، نوع خاصی از جنس نخ و پنبه محسوب می شود. این حوله ها نرم تر و بادوام تر اند.

〉 نخ (پنبه) ترک

حوله هایی از جنس نخ ترک، در مقایسه با نخ (پنبه) مصری ضخیمتر است، .به همین منظور این حوله ها دارای ظرفیت جذب بالاتری هستند. می توانید از روی نخ های به هم بافته ی محکم و کمی براق بودنشان آنها را به راحتی تشخیص دهید.

به این نکات در هنگام خرید حوله حمام توجه کنید

۱. لبه های دو طرف

در هنگام خرید حوله حمام، حوله هایی را انتخاب کنید که لبه های دو طرفه دارند. یعنی لبه های حوله دوبار دوخته شده اند که کمک شایانی به دوام بیشتر حوله می نماید.

 

حوله حمام ایکیا مدل NÄRSEN.jpg

۲. تعداد حوله

برای هر نفر معمولاً دو حوله خریداری می‌شود. این امر به شما این اطمینان را می دهد، زمانی که یکی از حوله ها در لباسشویی است، حوله دوم به راحتی در دسترس شماست.

 

حوله حمام ایکیا مدل NÄRSEN3

۳. پایه حوله Towel Stand

هنگامی که برای استحمام به حمام میروید، به قلاب نگهدارنده حوله نیاز پیدا خواهید کرد. شما می توانید با این وسیله، حوله یا چند لباس خود را آویزان کنید و نگران افتادن لباس ها یا حوله خود بر روی زمین خیس نباشید. فروشگاه اینترنتی راه راه مارکت دو مدل از بهترین قلاب های ایکیا را در اختیار شما قرار داده است.

مورد اول: قلاب دیواری ایکیا SKOGHALL

بسیار با دوام و قوی است و به راحتی با استفاده از نوار چسب در پشت آن روی دیوار نصب میشود و نیازی نیست نگران سوراخ کردن دیوار باشید. در یک پک سه عددی به دست شما میرسد.

قلاب دیواری ایکیا SKOGHALL

مورد دوم: قلاب دیواری ایکیا BROGRUND

این قلاب دیواری ۲ عددی میباشد که با پیچ به دیوار متصل میشود اما پیچ های این قلاب پس از نصب قابل مشاهده نمیباشد و زیبایی کار را دو چندان میکند.  بادوام است و زنگ نمیزند وس کاملا مناسب استفاده در حمام و حوله حمامم شما میباشد. و قابل استفاده در مناطق مرطوب مانند حمام باشد.

قلاب دیواری ایکیا BROGRUND

 

۴.حوله کلاهی ایکیا TRÄTTEN

شما میدانید که معمولا حوله هایی که جنس خوبی نداشته باشند ممکن است به مو آسیب وارد کنند، حوله کلاهی ایکیا TRÄTTEN  با از بین بردن اصطکاک، موهای شما را از آسیب حرارتی دور کرده و در نتیجه  موهایی سالم تر، پرپشت تر و براق تر خواهید داشت! 

حوله کلاهی ایکیا TRÄTTEN

میزان رضایت از این مطلب

100 %

توسط 01 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    غزال

    اگه مثل من همیشه بعد حموم مشکل خشک کردن موهاتونو دارید این مقاله رو بخونید

    25 مهر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب