معرفی وسایل مورد نیاز سفر و پیک نیک

معرفی وسایل مورد نیاز سفر و پیک نیک

برای فضای بیرون از منزل و آشپزخانه شما، مانند رفتن به سفر یا پیکنیک، فروشگاه اینترنتی راه راه مارکت گزینه های دلچسب و بی نظیری را ارائه میدهد.

برای شروع ست کالاس KALAS را به شما پیشنهاد میدهیم زیرا جز‌ء وسایل ضروری محسوب میشود. این ست شامل ۶عدد کاسه، ۶ عدد بشقاب کالاس، ۶ عدد قاشق و چنگال و چاقو کالاس و ۶ عدد لیوان کالاس است و تمامی این محصولات را می توانید در ماشین ظرفشویی به راحتی بشویید، بارها و بارها از آن استفاده کنید بدون آنکه ذره ای نگران پایین آمدن کیفیت آن باشید.

زیبایی ست KALAS به رنگ آمیزی متفاوت آن است که در ۶ رنگ متفاوت عرضه می شود. این امکان را به شما می‌دهد تا جذابیت بصری و زیبایی را برای کودکان خود ایجاد کنید. در واقع ست های KALAS برای اولین بار، برای کودکان تولید و طراحی شده است. 

از دیگر ویژگی هایی که این ست را محبوب کرده است اندازه ی استاندارد آن میباشد که باعث شده به جز کودکان، دیگر اعضای خانواده هم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

جالب است بدانید که ست های سفر ی معمولا با هم به فروش میرسد اما شما میتوانید ست های کالاس را به صورت تکی و بیشتر از ۶ عدد تهیه کنید.

ست کالاس KALAS در پیک نیک معرفی وسایل مورد نیاز سفر و پیک نیک

ظروف نگهدارنده غذا

بسیار خب، شما ظروف ابتدایی خود را برای سفر آماده کرده اید، حالا خوشمزه هایی که با چای میل میکنید را چگونه با خود میبرید؟

پیشنهاد ما انواع بانکه ها و ظروف نگهدارنده است. شیرینی، کروسان، شکلات و همه چیزهای خوشمزه را می توانید به سفر یا پیک نیک آخر هفته خود ببرید. در ادامه چند مورد از بهترین ظروف ایکیا را به شما معرفی میکنیم.

۱.ظرف نگهدارنده میوه ایکیا SPLITTERNY

بعضی ها رژیم غذایی دارند و در هر وعده غذایی، باید اندازه ای مشخص از تنقلات، میوه خشک یا حتی میوه ی تازه استفاده کنند. ظرف نگهدارنده میوه ایکیا گزینه ای کاربردی برای مسفر شما محسوب می شود. این ظرف دارای ۲ قسمت است، یکی برای آجیل و سایر محصولات خشک و دیگری برای شستن و همزمان نگهداری میوه های تر و تازه شما می باشد.

ظرف نگهدارنده میوه ایکیا SPLITTERNY ظرف نگهدارنده میوه ایکیا SPLITTERNY

۲.ظروف نگهدارنده ایکیا PRUTA

برای دسته ای که اهل مسافرت های طولانی هستند ایکیا انواع مختلفی از ظروف نگهدارنده غذا را طراحی کرده است. مشهورترین اینها ظروف نگهدارنده پروتا ست. ظروف نگهدارنده پلاستیکی غذا مدل PRUTA در چند دسته متفاوت هم برای کسایی که وعده های غذایی منظم و وزن شده دارند هم برای کسانی که خیلی به رژیم غذایی اهمیتی نمیدهند و حجم زیادی تنقلاب با خود حمل میکنند مناسب است زیرا برای همه انواع مختلفی موجود است.

در ادامه به معرفی ظروف پروتا میپردازیم.

مخصوص افرادی که رژیم غذایی دارند و یا برای حمل غذای کودکان و آجیل در سفر کاملا مناسب اند. جنس آن از پلاستیک می باشد، به همین دلیل بسیار سبک و مناسب مسفر است. مسئله مهم مقرون به صرفه بودنش است که آن را همه پسند کرده. علاوه بر این، ظرف نگهدارنده غذا 3 عددی ایکیا PRUTA از استحکام بالایی برخوردار بوده و بادوام نیز می باشند. این ظروف می توانند بدون ترک خوردن داخل یکدیگر جای بگیرند و در برابر پرتاب شدن یا سقوط از ارتفاع کم نیز آسیب نمی بینند.

ظرف نگهدارنده غذا 3 عددی ایکیا PRUTA ظرف نگهدارنده غذا 3 عددی ایکیا PRUTA

 

این ظرف نسبت به ظرفی که در بالا معرفی کردیم ارتفاع بیشتری دارد اما همچنان جزء ظروف کوچک محصوب میشود بنابراین نوع استفاده اش در مسافرت را میتوانید خودتان مشخص کنید. ظرف غذا کوچک ایکیا IKEA 365 یک لایه لاستیک سیلیکونی برای نگهداری غذا داخل ظرف تعبیه شده تا اگر هنگام جا به جایی و مسافرت ظرف شما از حالت صاف خود خارج شد، غذای شما به بیرون نریزد.

 ظرف-غذای-درب-دار

رسیدیم به بخش ظروفی که حجم بیشتر نسبت به موارد قبل دارند و میشود برای تعداد نفرات بیشتری غذا و تنقلات در مسفر حمل کرد. درب آن خیلی محکم روی ظرف قرار گرفته و از نشتی غذا جلوگیری میکند. درب ظروف نگهدارنده غذا ایکیا PRUTA از طراحی زیبا و کاربردی برخوردار است و در هنگام باز کردن سطح آن، به داخل رفته و از ظرف جدا میشود بدون اینکه به ناخن های شما آسیب وارد شود.

ظروف-نگهدارنده-غذا-ایکیا-مدل-پروتا ظروف-نگهدارنده-غذا-ایکیا-مدل-پروتا

رسیدیم به آخرین و بهترین ست از نظر تعداد پروتا. ۱۷ تکه پرکاربرد، مخصوص خانواده های پر جمعیت و سفر دوستانه، این ست بسیار شیک و با درب سبز رنگ زیبا طراحی شده است. حتما مراقب محکم بودن درب باشید و اگر مواد داخل آن غذا هایی مانند سوپ یا مایع ریخته اید برای احتیاط ظرف را داخل پلاستیک قرار دهید.

ظروف-نگهدارنده-غذا-ایکیا ظروف-نگهدارنده-غذا-ایکیا

ابزار شیرینی پزی

خوراکی های خوشمزه خود را برای تفریحات آخر هفته و مسفر یکی یکی جمع کنید و در یخچال نگهداری کنید. یا شاید دوست داشته باشید برای اوقات فراغت خود، یک کیک شکلاتی بپزید. ابزار شیرینی پزی زیادی نیاز ندارید. یک لیسک شیرینی پزی به شما کمک می کند تا مواد کیک را به راحتی و یکنواختی با هم مخلوط کنید و بعد از اینکه آماده پخت شد آن را درون یک قالب کیک بریزید.

لیسک شیرینی پزی ایکیا

قالب کیک ایکیا، با قابلیت بست کمربندی گرمای یکنواختی را به مواد کیک شما می دهد تا بهترین مزه و رایحه را به شما بدهد.

قالب کیک ایکیا

سفرهای آخر هفته چون در هوای آزاد برنامه ریزی می شود، ما اطلاعات دقیقی از شرایط آب و هوایی نداریم. معمولا پیش بینی های ما هم درست از آب در نمی آید.

با خود لباس گرم به همراه داشته باشید. اگر در فصل پاییز یا زمستان برنامه ریزی می کنید. ما می توانیم پتو های مسافرتی را در سه طیف رنگ، برای شما تامین و فراهم کنیم. ما برای تمامی نیاز های شما، راه حل های ساده و البته کاربردی داریم.​

پتو آبی  پتو قرمز  پتو کرم

میزان رضایت از این مطلب

100 %

توسط 01 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    محمودی

    ست سفری بشقاب و لیوان ایکیا مدل KALAS خیلی خوبه اینجا هم معرفی کردید بدرد بخورن ان مخصوصا همین برای پیک نیک 👌🏼🙏🏻

    25 مهر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب