5 ایده کاربردی در انتخاب آباژور رومیزی + عکس

۵ ایده کاربردی در انتخاب آباژور رومیزی

آباژور رومیزی، اغلب چیزهای کوچک می توانند که تفاوت های بزرگ ایجاد کنند، مانند یک گوشواره مینیاتوری برای نمایش ظرافت لباس شما یا پاشیدن فلفل سیاه در ماست تا زیبایی آن را تا حد زیادی افزایش دهد. همین امر در مورد آباژورهای رومیزی نیز صدق می‌کند. گنجاندن آنها در میان لوازم خانه می تواند به ایجاد نمایش زیبای اطرفمان کمک کند.

آباژور رومیزی چیست؟  

آباژور منبع نوری است که روی میز یا هر مبلمانی قرار می گیرد. در خانواده لامپ ها، آباژور رومیزی به عنوان ساده ترین راه حل روشنایی همینطور کاربردی عمل می کند. با استفاده از سایه، شکل و رنگ آباژور رومیزی مدرن می‌توانید به عنوان منبع نور مستقیم یا پراکنده برای بهبود محیط خود، کار کنید.

آباژور رومیزی خرید اینترنتی

 چرا به یک آباژور رومیزی نیاز دارید؟

۱- قابل حمل بودن

آنها راحتی را ارائه می‌دهند و می‌توانند بدون هیچ زحمتی از مکانی به مکان دیگر منتقل شوند.

۲- کاربری بسیار راحت

آباژور رومیزی کاربری بسیار راحتی دارد زیرا با یک سوئیچ به کابل متصل می شوند و در صورت لزوم برای افراد مسن می توان سوئیچ را در بالای تخت قرار داد.

۳- نور فقط یک منطقه خاص را روشن می کند

در قدیم آباژور ها به شکل امروزه نبودند و فانوس ها یک آباژور محسوب میشدند و فقط یک محدوده را روشن میکردند. اما امروزه جدا از آباژور های ثابت، آباژور های قابل تنظیم هم تولید شده اند که کار را برای روشنایی بسیار راحت میکنند.

۴- اگر نمی خواهید ایجاد مزاحمت برای اطرافیان کنید، عالی است

یکی از مزیت های اصلی آباژور رومیزی داشتن نور متمرکز است. اگر فردی شب از خواب بیدار شود نیازی به روشن کردن نور اصلی نداشته و برای کسی ایجاد مزاحمت نمی کند.

۵- چراغ رومیزی برای روشن ماندن در تمام شب عالی است

در برخی موارد، از آبا‌‌ژور رومیزی برای مطالعه استفاده نمی شود، بلکه برای نورپردازی ملایم اتاق استفاده می شود. با انتخاب نور کم این امکان برای شما فراهم میشود.

در ادامه با هم عکس انواع آباژور رومیزی را مشاهده میکنیم…

اگر قصد خرید آباژور برای مطالعه دارید، بهتر است دقت کنید نوردهی بالایی داشته باشد تا به چشم شما آسیب نزند.

اگر قصد خرید آباژور ایستاده برای پذیرایی را دارید، میزان نور آن باید مناسب باشد، نه خیلی کم و نه خیلی زیاد.

آباژور رومیزی مدرن با نورپردازی فوق‌العاده مانند آباژور رومیزی ایکیا ÅRSTID می‌تواند به سرعت توجه مهمانان شما را در مهمانی‌های خانگی یا شب‌ نشینی های هفتگی جلب کند. این آباژور نقاط کانونی فریبنده ای را در اتاق یا پذیرایی ایجاد می کنند و حتی می توانند به محافظت از برخی از نقاط کمتر جذاب اتاق مانند لبه میز نا مرتب کمک کنند. اگر می خواهید ظاهری شیک به فضای خود ببخشید، با لامپ های ال‌ئی‌دی نیز بازی کنید.

 

همانطور که در ابتدای این نوشته توضیح دادیم، تا به اینجا به جنبه های کاربردی آباژور رومیزی پرداخته ایم، اما در مورد پتانسیل تزیینی آباژور رومیزی خالی از لطف نیست بگوییم در ترکیب با لامپ‌های سقفی، می‌توانند فضایی عالی را در هر اتاق و سالنی ایجاد کنند، زیرا کاملا قابل هماهنگ شدن با مبلمان منزل شما را دارند.


آیا از اتاق خواب هایی با ظاهری کلاسیک و مجلسی لذت می برید؟

آباژور ایستاده BARLAST در ترکیب با یک چراغ سقفی یا چراغ دیواری راه حل عالی است که شما به دنبال آن بوده اید. از طرف دیگر، اگر می خواهید به اتاق خود سبکی مشخص بدهید، به سراغ ست آباژور های ایکیا بروید که کاملاً با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

آباژور رو میزی را پیدا کنید که مناسب فضای شماست!

خرید اینترنتی آباژور ایکیا

زندگی مدرن امروزی روز به روز بیشتر از قبل به سمت فضای اینترنتی میرود، ما با چند کلیک ساده در کمترین زمان ممکن میتوانیم تمام خرید های خود را انجام دهیم و زمان خود را صرف بیرون رفتن و خرید های سنگین و طاقت فرسا نکنیم.

شما می توانید تا خریدی امن و مطمئن در فروشگاه اینترنتی راه راه ماکت انجام دهید. پس از خرید اینترنتی آباژور ایکیا، آن را درب منزل به شما تحویل بگیرید و در صورت وجود هرگونه خرابی می توانید به راحتی کالا را مرجوع نمایید. مطابق با سلیقه خاص خود و نیز میزان هزینه ای که می توانید برای خرید اینترنتی صرف کنید مدل مناسبی را انتخاب نموده و در کوتاهترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

 

میزان رضایت از این مطلب

100 %

توسط 01 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    بنیامین بابائی

    آخر من نفهمیدم فرق آباژور با چراغ خواب چیه شبیه همن که یه کارم میکنن. یکی به من توضیح میده؟!

    13 مهر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه راه‌راه مارکت

      13 مهر 1401

      آباژور گاهی به عنوان چراغ خواب نیز از آن استفاده می‌شود، بعضی از آباژورها با نور مناسب چراغ خواب و بعضی با نور بیشتر و ظاهر دکوری تر مناسب تزیين سالن هستند. چراغ خواب‌ها مانند آباژورها دارای شید هستند و برخی انواع آن رویه کلاه مانند آباژور را نداشته و تنها چراغی کوچک مناسب زمان خواب هستند.

  • تصویر آواتار

    نازنین

    کسی آباژو ایکیا خریده مینونید راهنمایی کنید کدوم بهتره!!

    12 مهر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

    • آیکون فروشگاه ریویوایکس

      فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه راه‌راه مارکت

      12 مهر 1401

      لطفا برای انتخاب راحت تر دسته آباژور های ایکیا را مطالعه بفرمایید مشخصات همه آباژور ها نوشته شده برای انتخاب بهتر به شما کمک میکنه
      https://rahrahmarket.com/product-category/ikea/home-appliances/lampshade/

  • تصویر آواتار

    خدیجه مهاآبادی

    آباژور خیلی خیلی به دکور خونه کمک میکنه اصلا رخ خونه با آباژور یه چیز دیگه میشه

    12 مهر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب