معرفی چند کاربرد قرص ماشین ظرفشویی در نظافت

معرفی چند کاربرد قرص ماشین ظرفشویی در نظافت

قرص‌ ماشین ظرفشویی به انگلیسی Dishwasher detergent توانایی پاک‌کردن لکه‌های زیاد چربی را دارند. این قرص‌ها می‌توانند کمی فراتر از ماشین ظرفشویی هم کاربرد داشته باشند. شاید تصور این که کاربرد قرص ماشین ظرفشویی به‌جز اینکه در شستشوی ظروف کارایی دارند، کاربردهای دیگری نیز دارند، برایتان مشکل باشد. اما ما در این مطلب می‌خواهیم کاربردهای گوناگون کاربرد قرص ماشین ظرفشویی در نظافت را برایتان بیان کنیم تا به‌این‌ترتیب هم از کارایی این محصول باخبر شوید و هم در امر تمیزی و نظافت، برایتان سهولت ایجاد کنیم. در این اثنا قرص ماشین ظرفشویی 80 عددی FAIRY PLATINUM را که محصولی کاربردی و باکیفیت و از برند معتبر فیری اصل ترکیه است را به شما معرفی می‌کنیم تا با استفاده از این محصول نه‌تنها ظروفتان پاکیزه و شسته شود، بلکه آشپزخانه‌ای عاری از هر نوع آلودگی و چربی داشته باشید.

تمیزکردن سرخ‌کن با قرص ظرفشویی

از کاربرد قرص ماشین ظرفشویی که بسیار جالب است تمیزکردن چربی‌های سفت شده و مانده در دستگاه سرخ‌کن با قرص ماشین ظرفشویی، داخل ظرف سرخ‌کن را تقریباً به‌اندازه ۳/۴ حجم آن آب بریزید و یک قرص ظرفشویی را داخل آن بیندازید. سپس دستگاه را به مدت ۱۰ دقیقه روی بالاترین دما روشن کنید. بعدازاین مدت، سرخ‌کن را خاموش کنید و سطح داخلی آن را به‌راحتی شستشو دهید. با جوشیدن آب به همراه قرص ماشین ظرفشویی FAIRY به‌آسانی همه چربی‌ها پاک می‌شود و قابلمه سرخ‌کن شما برق میفتد. برای شستن سبد سرخ‌کن می‌توانید یک قابلمه را تا حجم ¾ پرازآب کنید و یک قرص ماشین ظرفشویی داخل آن بیندازید و سبد سرخ‌کن را داخل آن بگذارید به مدت ده دقیقه و بگذارید تا بماند. توجه داشته باشید که دمای آب حداکثر به 90 درجه برسد. نکته قابل‌توجه این است که حتماً پنجره‌ای را در آشپزخانه باز کنید و یا تهویه‌ای را روشن کنید تا بوی حاصل از آب جوش و قرص شما را اذیت نکند.

خرید اینترنتی قرص ماشین ظرفشویی 80 عددی FAIRY PLATINUM

قرص ماشین ظرف‌شویی FAIRY PLATINUM باعث ازبین‌بردن کامل چربیِ روی سطوح و ظرف‌ها می‌شود. درعین‌حال FAIRY PLATINUM راه‌حلی همیشگی برای حفظ پاکیزگی فیلتر چربی ماشین ظرف‌شویی است؛ زیرا آنزیم‌های تشکیل‌دهنده این قرص شامل سورفکتانت‌های غیریونی، سفیدکننده‌های مبتنی بر اکسیژن فسفونات‌ها، پلی کربوکسیلات‌ها هستند. آنها کمکی شایان در رقیق‌سازی و کوچک‌سازی چربی‌ها نموده و امکان ردشدن آسان مولکول‌های چربی را از فیلتر خواهند داد.

خرید اینترنتی قرص ماشین ظرفشویی با مناسب ترین قیمت
هر قرص ماشین ظرفشویی برای چند بار است

کاربرد قرص ماشین ظرفشویی تمیزکردن لکه‌های زرد لباس

 لکه‌های زرد حاصل از عرق بدن بر روی لباس‌های سفید به‌خصوص در ناحیهٔ زیر بغل، مشکل و دغدغهٔ خیلی از افراد است؛ لذا کاربرد قرص ماشین ظرفشویی برای ازبین‌بردن، لکه‌های زرد در تیشرت‌های سفید ما راهکاری جذاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای ازبین‌رفتن این لکه‌ها بهتر است که یک قرص ماشین ظرفشویی را به ماشین لباسشویی اضافه کنید. برنامه شستشوی عادی را به ماشین لباسشویی بدهید و لباسشویی را روشن کنید.

به‌این‌ترتیب لباس‌های شما دوباره سفید و عاری از لک خواهد شد. برای انجام این کار ما به شما استفاده از کاربرد قرص ماشین ظرفشویی فیری اصل ترکیه را پیشنهاد می‌دهیم. این قرص‌ها حتی لکه‌های قدیمی را به‌خوبی پاک‌کرده و لباس شما سفیدتر می‌شود.

کاربرد قرص ماشین ظرفشویی تمیزکردن رسوبات شیشه حمام و تمیزکردن توالت‌فرنگی

شاید پاک‌کردن لکه‌های سخت آب و مواد معدنی از روی شیشه‌ها کاری مشکل به نظر برسد. جالب است که بدانید، اگر از دیوارهای شیشه‌ای و یا آینه در حمامتان استفاده می‌کنید، به‌آسانی می‌توانید با یک کاربرد قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه، رسوبات ایجاد شده را پاک کنید. برای این کار کافی است مقدار کمی آب گرم روی شیشه اسپری کنید و به‌وسیله دستکش قرص را به‌آرامی روی سطح شیشه و یا دیوار بکشید و سپس با یک اسفنج یا حوله پارچه‌ای آنجا را تمیز کنید. زمانی که نوبت به تمیزکردن سرویس بهداشتی می‌رسد می‌توانید یک عدد قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه را داخل کاسه توالت‌فرنگی بریزید. در زمانی که کارهای دیگری مثل شستن روشویی را انجام می‌دهید، قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه داخل آب  توالت‌فرنگی حل شده و باعث تمیزشدن آن خواهد شد.

کدام قرص ماشین ظرفشویی بهتر است

کاربرد قرص ماشین ظرفشویی تمیزکردن ماشین لباسشویی

یک کاربرد قرص ماشین ظرفشویی جالب همه ما می‌دانیم که معمولاً داخل ماشین لباسشویی باکتری و آلودگی‌های زیادی وجود دارد، حتماً مشاهده کرده‌اید که لاستیک دور درب ماشین لباسشویی بر اثر وجود این باکتری و آلودگی‌ها تیره شده و لایه‌ای تیره‌رنگ روی آن را گرفته است. به همین دلیل بسیار مهم است که هرچند یک‌بار داخل آن را تمیز کنیم. البته روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد؛ اما راحت‌ترین روش آن، قراردادن یک عدد قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه داخل کابین لباسشویی است.

باید اجازه دهید که ماشین لباسشویی با آب گرم بچرخد. این کاربرد قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه بسیار کارآمد است و به‌راحتی داخل ماشین لباسشویی را تمیز می‌کند و بقایای به‌جامانده از آلودگی لباس را از بین می‌برد. استفاده از کاربرد قرص ماشین ظرفشویی در مخزن ماشین لباسشویی، نه‌تنها باعث می‌شود لباس‌ها تمیزتر و درخشان‌تر شود، بلکه بوی بد ماشین لباسشویی را بعد از فقط یک‌بار شستن لباس‌ها با قرص ماشین ظرفشویی از بین می‌برد. اگر یک‌بار ماشین لباسشویی را با قرص ظرفشویی بشویید، متوجه می‌شوید که این کار ارزش آن را دارد که مرتباً انجام دهید. چون به‌مرور محفظه داخل ماشین لباسشویی بو می‌گیرد یا آهک‌ها و لعاب ناشی از آب باقیمانده در آن، رسوب می‌کنند.

طریقه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی

نحوه شستن ماشین لباسشویی

برای شستن ماشین لباسشویی با قرص ظرفشویی، ۲ قرص قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه را داخل محفظه ماشین لباسشویی بیندازید. می‌توانید آنها را از قبل در مقداری آب هم حل کنید. سپس دمای ماشین لباسشویی را روی ۱۴۰ درجه سانتیگراد تنظیم کنید و آن را روشن کنید. با این کار، هم جرم‌گیری ماشین لباسشویی آسان می‌شود و هم از شر بو و هم از شر آهک ماشین لباسشویی خلاص می‌شوید.

کاربرد قرص ماشین ظرفشویی برق انداختن سینک

سینک ظرفشویی یکی از مکان‌های پر کاربرد در آشپزخانه است، باتوجه‌به این که همواره شستشو در داخل سینک انجام می‌شود، لذا یکی از مکان‌هایی است که به‌سرعت جرم می‌گیرد. شاید برایتان جالب باشد که سینک ظرفشویی با این روش تا چه حد تمیز شده و برق می‌افتد گاهی اوقات سوختگی حاصل از ماهیتابه‌ها و یا مواد غذایی دیگر، رنگ تیره‌ای به سینک ظرفشویی می‌دهند؛ بنابراین در چنین مواردی می‌توانید یک عدد کاربرد قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه را به‌عنوان یک پاک‌کننده استفاده کنید. فقط باید آن را با کمی آب گرم داخل سینک بریزید و کمی صبر کنید و بعد از شستن نهایی متوجه براق شدن و نو شدن سینک ظرفشویی آشپزخانه‌تان می‌شوید.

ترکیبات قرص ماشین ظرفشویی طرز تهیه قرص ماشین ظرفشویی

کاربرد قرص ماشین ظرفشویی شستن سطل زباله‌

در همه مکان‌ها سطل زباله‌ها گاهی اوقات به‌شدت کثیف می‌شوند. باقی‌ماندن تکه‌های غذا و دیگر خرده زباله‌های حاصل از مواد غذایی که داخل آن‌ها ریخته شده است سبب کثیفی سطل زباله‌ها می‌شود.  اما درهرحال بهتر است که حداقل دو بار در سال آن‌ها را به طور کامل برق بیندازید. راحت‌ترین راه این است که سطل زباله را تا جایی که می‌توانید با آب گرم پر کنید. سپس از کاربرد قرص ماشین ظرفشویی استفاده کنید و داخل آن بیندازید و منتظر باشید تا این قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه داخل آب حل شود. سپس یک ساعت صبر کنید و بعد آن را با آب داغ سطل زباله را شستشو دهید. 

نحوه تمیز کردن سطل زباله

برای بهره‌بردن از کاربرد قرص ماشین ظرفشویی برای تمیزکردن سطل زباله، یک قرص را داخل آن سطل قرار دهید و به آن مقداری آب گرم اضافه کنید. با این روش از شر لکه‌های باقی‌مانده از زباله‌ها و کثیفی‌های خشک شده داخل سطل و همچنین بوی بد ناشی از آنها، به‌راحتی خلاص می‌شوید. اگر سطل زباله شما بیش از حد کثیف است، از دو قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه استفاده کنید. کافی است که به مدت حدود ۳۰ دقیقه یا بیشتر صبر کنید، سپس داخل آن را آب را بریزید و سطل را بشویید.

کاربرد قرص ماشین ظرفشویی تمیزکردن لکه‌های مدادرنگی از روی دیوار

اگر کودک شیطونی دارید که در هر فرصتی که دارد تمایل به کشیدن نقاشی روی دیوار و یا خط‌خطی کردن دیوار را دارد، با این ترفند کاربرد قرص ماشین ظرفشویی که ما به شما می‌دهیم، دیگر نگران خط‌خطی‌های روی دیوار نباشید. برای ازبین‌بردن لکه‌های رنگی روی دیوار می‌توانید از کاربرد قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه استفاده کنید. 

نحوه تمیز کردن دیوار

به‌این‌ترتیب که یک عدد قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه را در یک‌چهارم لیوان آب حل کرده و از آن برای تمیزکردن دیوار استفاده کنید. هنگام انجام این کار از دستکش‌های پلاستیکی و از پارچه و اسفنج استفاده کنید. برای والدینی که کودکشان به نقاشی کشیدن روی دیوارها علاقه دارد، قرص‌های ظرفشویی یکی از نجات‌دهنده‌ها و بهترین راه‌ها است. شما می‌توانید با قرص‌های ماشین ظرفشویی خط‌های خودکار، مداد یا ماژیک را از روی دیوار و کف پاک کنید. کافی است یک قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه اصل را در ۳.۵ لیتر آب گرم حل کنید. سپس با یک‌پارچه تمیز آغشته به این محلول، دیوار و کف را با محلول به‌دست‌آمده پاک کنید.

کاربرد قرص ماشین ظرفشویی تمیزکردن یخچال

آیا خرده‌های مواد غذایی در داخل یخچال شما ریخته و یخچال شما کثیف شده و باعث ناراحتی شما می‌شود؟ قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه اصل با همراهی مقداری آب گرم چیزی است که در این صورت شما به آن نیاز دارید. این قرص‌ها می‌توانند با پاک‌کردن با دستمال و این محلول، لکه‌های مواد غذایی را به‌خوبی از بین ببرند. فقط کافی است این قرص را داخل آب گرم حل کنید و با دستمال روی قسمت‌هایی بکشید که کثیف شده‌اند سپس با آب گرم و دستمال تمیز یک دور دیگر روی این لکه‌ها بکشید.

بوگرفتن یخچال به‌خاطر ماندن غذاهای فاسد شده یک مشکل عادی است. گاهی اوقات هم ذرات غذا داخل یخچال می‌ماند و خشک می‌شود. برای پاک‌کردن سطوح داخلی یخچال و ازبین‌بردن بوی نامطبوع آن، می‌توانید از محلول قرص ماشین ظرفشویی FAIRY و آب گرم کمک بگیرید.

کاربرد قرص ماشین ظرفشویی رفع لکه‌های روغن

روغن‌ریزی ماشین همیشه یک معضل بوده و هست. اگر ماشین شما روغن‌ریزی دارد و پارکینگ را کثیف کرده، قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه اصل به شما کمک خواهد کرد که این لکه‌ها راه آسانی از بین ببرید. کاربرد قرص‌های ماشین ظرفشویی می‌توانند به‌راحتی روغن را به خودشان جذب کنند و این گونه شما می‌توانید تمامی لکه‌ها را از بین ببرید. بسته به حجمی که روغن‌ریزی از وسیله نقلیه شما انجام شده، می‌توانید از چند عدد قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه اصل استفاده کنید. البته باید اجازه دهید که ماده پاک‌کننده حدود نیم ساعت در قسمت لکهٔ ایجاد شده بماند و بعد آن را با آب گرم بشویید. برای این کار کافی است که یک عدد قرص ماشین ظرفشویی FAIRY را در نصف سطل آب گرم حل کنید و مایع به‌دست‌آمده را روی سطح لک شده بریزید و به مدت یک ساعت زمان دهید تا محلول بر روی لک باقی بماند، سپس محل را با مایع ظرفشویی شستشو دهید. به‌این‌ترتیب لکه روغن از روی زمین پاک خواهد شد.

تمیزکردن ماهیتابه‌ها و ظروف سوخته

حتماً همه شما بارها شاهد سوختن غذا و یا ته گرفتن قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها بوده‌اید. سوختن و ته گرفتن مواد غذایی نه‌تنها ایجاد بوی نامطبوع در فضای آشپزخانهٔ شما می‌کند؛ بلکه منظرهٔ زشتی را نیز در کف قابلمه و ماهیتابه دوپارچه ایکیا KAVALKAD ایجاد می‌کند. اگر شما از برند معتبر ایکیا ماهیتابه دوپارچه ایکیا KAVALKAD و سرویس قابلمه 5 پارچه ایکیا ANNONS را دارید و در آشپزخانه از آن استفاده می‌کنید، باتوجه‌به اینکه لوازمی از برندهای معتبری چون ایکیا، حیف است که زود خراب شود، بهتر است اگر مواد غذایی داخل این ظروف سوخت از قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه برای شستن آن استفاده کنید. همان‌طور که گفتیم این قرص‌های ظرفشویی دقیقاً همان گونه که برای تمیزکردن و برق انداختن درب اجاق‌گاز مناسب هستند، می‌توانند قسمت‌های سوخته ماهیتابه و قابلمه‌ها را نیز به‌راحتی تمیز کنند. دقیقاً زمانی که ناامید شده‌اید، قرص ماشین ظرفشویی FAIRY به کمک شما می‌آیند. فقط کافی است نیمی از قابلمه و ماهیتابه را با آب جوش پر کنید و یک عدد قرص ماشین ظرفشویی را در آن حل کنید و به آن به مدت یک ساعت زمان دهید تا مواد سوخته شده از کف ظرف پاک شود.

خرید قرص ماشین ظرفشویی قرص ماشین ظرفشویی با پلاستیک

 تمیزکردن بشقاب و فنجان قهوه

شما هم حتماً تعدادی ماگ و یا فنجان دارید که از رنگ قهوه دچار لک شده‌اند. این لکه‌ها به‌راحتی با قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه از بین می‌رود. فقط کافی است که قرص ماشین ظرفشویی را در آب گرم حل کنید و بعد از یک ساعت می‌توانید تمام این لکه‌ها را از روی بشقاب و ظروف و حتی ماگ و فنجان قهوه از بین ببرید؛ به شرطی که در نهایت آن را با آب داغ بشویید. یکی از کاربرد قرص ماشین ظرفشویی پاک‌کردن لکه‌های قهوه از روی لیوان یا دیگر ظروف است. برای این کار، ظرفی را با آب داغ پر کنید و قرص را درون آن بیندازید. ظرف‌های لکه‌دار اعم از بشقاب و ماگ و فنجان قهوه را داخل محلول بگذارید و اجازه دهید به مدت حدود یک ساعت داخل آن بماند. به‌این‌ترتیب با کمک قرص ماشین ظرفشویی FAIRY لکه‌ها را از ظروف بزدایید.

خرید اینترنتی قرص ماشین ظرفشویی FAIRY ترکیه اصل

باتوجه‌به کاربردهای شگفت‌انگیزی که قرص‌های ماشین ظرفشویی دارند و کاربرد قرص ماشین ظرفشویی FAIRY که ما به شما معرفی کردیم، اگر قصد تهیه این قرص را دارید می‌توانید آن را به فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت سفارش دهید و اگر ساکن تهران هستید در همان روز سفارش آن را در اختیار بگیرید.

نوشته‌های اخیر

  • کلیدی‌ ترین ترفند خانه تکانی در عید نوروز ۱۴۰۳
    خانه تکانی عید نوروز ۱۴۰۳ یکی از سنت های دیرینه بشمار می‌رود که نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای فارسی زبان اطراف مانند تاجیکستان و افغانستان، پیش از عید نوروز ۱۴۰۳ انجام می‌شود؛ چند روز پیش از […]
  • دانستنی‌های مفید در خرید قرص ماشین ظرفشویی
    باتوجه‌به مشکلات زندگی‌های امروزی و با درنظرگرفتن این نکته که امروزه خانم‌ها نیز در کنار آقایان در صحنه اجتماع مشغول کار هستند، تکنولوژی به کمک خانم‌ها و آقایان آمده و با ساخت و تولید ماشین ظرفشویی در امر […]
  • معرفی چند کاربرد قرص ماشین ظرفشویی در نظافت
    قرص‌ ماشین ظرفشویی به انگلیسی Dishwasher detergent توانایی پاک‌کردن لکه‌های زیاد چربی را دارند. این قرص‌ها می‌توانند کمی فراتر از ماشین ظرفشویی هم کاربرد داشته باشند. شاید تصور این که کاربرد قرص ماشین ظرفشویی به‌جز اینکه در شستشوی […]
  • تفاوت میزان مصرف آب در ماشین ظرفشویی با شستشوی دستی
    استفاده از ماشین ظرفشویی معمولاً به آب کمتری نسبت به شستشوی دستی نیاز دارد که آن را به گزینه‌ای کم‌مصرف‌تر تبدیل می‌کند، چراکه ماشین ظرفشویی برای هر چرخه از مقدار کنترل شده آب استفاده می‌کند، درحالی‌که شستشوی دستی […]
  • معرفی قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری
    ماشین ظرف‌شویی وسیله‌ای است که همیشه کمک‌حال اعضای خانواده است. این وسیله با استفاده از برق، به‌صورت خودکار ظروفی که داخل آن قرار گرفته شده است را با آب داغ و مواد شوینده می‌شوید. ماشین ظرف‌شویی برای اولین‌بار […]

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “معرفی چند کاربرد قرص ماشین ظرفشویی در نظافت” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب