استفاده از لوازم دکوری در سبک‌های مختلف دکوراسیون

استفاده از لوازم دکوری در سبک‌های مختلف دکوراسیون

در این مقاله سعی داریم تا شما را بیشتر با انواع دکوری برنزی و البته انواع مجسمه لوازم دکوری آشنا کنیم و به شما برای داشتن یک دکوراسیون شیک و زیبا کمک کنیم. تلاش برای داشتن یک‌خانه منحصربه‌فرد و متناسب باسلیقه شخصی، دغدغه کسانی است که از محیط پیرامونشان و به‌خصوص، محل زندگی‌شان انرژی می‌گیرند.

به همین دلیل است که متخصصان بر این باورند که زیبایی و جذابیت محیط اطراف، تأثیر زیادی در روحیه افراد می‌گذارد. ازاین‌رو، استفاده از اکسسوری و لوازم دکوری و طراحی دکوراسیون و زیباسازی محیط اطراف و خانه اهمیت زیادی دارد و توصیه می‌شود برای هر چه زیباتر شدن محیط‌هایی که اکثر ساعات شبانه‌روز را در آن می‌گذرانیم، از لوازم دکوری متنوعی استفاده کنیم. یکی از لوازم دکوری که در کنار سایر وسایل تزیینی در دکوراسیون، نقش مهمی در زیبایی انواع محیط‌های اداری یا خانگی دارد، مجسمه است.

لوازم دکوری شیک و ارزان ایکیا

روزگاری درگذشته، استفاده از لوازم دکوری به‌عنوان یک وسیله تزیینی، به‌اصطلاح دِمُده و برخلاف مد روز محسوب می‌شد؛ اما امروز برخلاف گذشته، استفاده از مجسمه‌های مدرن در اندازه‌های مختلف و طرح‌های متنوع، بیش از قبل موردتوجه قرار گرفته است.

برخی از افراد دوست دارند در لوازم دکوری دکوراسیون منزل از مجسمه‌های منحصربه‌فرد استفاده کنند و به همین دلیل تصور می‌کنند که اگر از مجسمه حیوانات طبیعی استفاده کنند، دکوراسیون شکیل‌تری خواهند داشت. واقعیت این است که مجسمه حیوانات طبیعی گرچه یک مجسمه لاکچری محسوب می‌شود؛ اما استفاده از مجسمه حیوانات طبیعی یا به عبارتی تاکسیدرمی‌ها، باعث می‌شود که حیوانات بیشتری در معرض کشته‌شدن و شکار توسط شکارچیان قرار بگیرند؛ لذا خرید هر مجسمه  از یک حیوان طبیعی مساوی است با تمایل و تشویق شکارچیان برای شکار حیوانات بیشتر.

در این مقاله سعی داریم تا شما را بیشتر با انواع دکوری برنزی و البته انواع مجسمه برنزی دکوری آشنا کنیم و به شما برای داشتن یک دکوراسیون شیک و زیبا کمک کنیم.

خرید دکوری طاووس ایکیا AROMATISK

دکوری طاووس ایکیا AROMATISK به دلیل رنگ طلایی و جذابیت طراحی که دارد، بسیار چشمگیر است. زمانی که شخصی وارد خانه می‌شود، مطمئناً در نگاه اولیه، دکوری طاووس ایکیا AROMATISK چشم او را به زیبایی خود خیره می‌کند.

دکوری طاووس ایکیا AROMATISK

آیا دکوری حیوانات در دکوراسیون مدرن و مینیمالیستی هم جای دارند؟

پیش از پاسخ به این پرسش باید این توضیح را ارائه داد که دو سبک مینیمال و مدرن، از سبک‌های خیلی معروف در دکوراسیون هستند که توسط طراحان داخلی ارائه شده‌اند. این دو سبک به بهبود فضای داخل و یا محیط کار، زیبایی بیشتر و هماهنگی اجزای داخلی و مبلمان کمک می‌کنند. در مجموع می‌توان گفت که سبک مدرن مقدمه‌ای برای طراحی مینیمالیستی محسوب می‌شود که در اواخر قرن ۲۰ شکل گرفت.

همان‌طور که می‌دانید، لوازم دکوری در چیدمان منزل تأثیر زیادی در احساسی که به اعضای خانه و خانواده منتقل می‌شود، دارد. به همین دلیل باید طوری دکوراسیون منزل را بچینید که در عین زیبایی، محیطی گرم و دلنشین را برای اعضای خانواده ایجاد کند.

برخی از افراد دوست دارند از یک سبک لوازم دکوری در کل دکوراسیون داخلی استفاده کنند و یا اینکه در هر قسمت از خانه، یک سبک مجسمه قرار دهند. باید توجه داشت که در لوازم دکوری دکوراسیون مینیمالیستی، سادگی را رعایت کرد و استفاده از دکوراسیون شلوغ در این سبک معنا ندارد. استفاده از دکوری برنزی و یا مجسمه برنزی دکوری، تنها در صورتی در این سبک، قابل‌استفاده است که محیط اطراف را شلوغ نکند و رنگ بیشتری به آبرنگ داخلی دکوراسیون، اضافه نکند.

لوازم دکوری لوکس جدیدترین لوازم دکوری منزل

در دکوراسیون مدرن نیز می‌توان از دکوری برنزی و مجسمه برنزی دکوری استفاده کرد و حتی از دکوری برنز برای میز تلویزیون بهره برد؛ اما نکته قابل‌توجه این است که در سبک مدرن، استفاده بیش از حد از یک نوع دکور نظیر مجسمه برنزی دکوری، پذیرفته نیست.

دکوری برنز برای میز تلویزیون هم می‌تواند از مجسمه‌های مدرن و مینیمالیستی باشد تا مجسمه برنزی دکوری حیوانات؛ ولی حجم آن نباید بیش از حد بزرگ باشد تا توجه از نقطه تمرکز یعنی تلویزیون به سمت تزیینات اطراف آن معطوف شود.

البته نوع و جنس مجسمه برنزی دکوری به مواردی نظیر برند، کیفیت و قیمت آن نیز وابسته است. به‌عنوان‌مثال در لیست قیمت مجسمه برنزی حیوانات می‌توان، این وسیله را با نازل‌ترین قیمت نیز پیدا کرد؛ اما تأثیر منفی در دکوراسیون می‌گذارد و ناخودآگاه فاصله زیادی بین خواسته شما از داشتن یک دکوراسیون شیک و آنچه در واقعیت دارید، ایجاد می‌کند. اگر به تلفیق سبک سنتی و مدرن علاقه دارید؛ می‌توانید مجسمه برنزی دکوری به سبک مدرن را با مجسمه کلاسیک ترکیب کرده و در کنار هم قرار دهید.

دکوری رنگ طلایی مناسب برای سبک مدرن

درباره رنگ طلایی این نگرش وجود دارد که برخی از افراد، رنگ طلایی را رنگ تجمل و ثروت می‌دانند و حتی از نظر آن‌ها درخشش فلزات طلایی در دکوراسیون، خانه را به سبک قرون‌وسطایی یا کلاسیک شبیه می‌کند.

نکته جالب درباره رنگ طلایی این است که گرما و راحتی خاص و منحصربه‌فردی به فضای داخلی می‌دهد و به همین دلیل هم می‌توان از آن در طراحی مدرن نیز استفاده کرد. طلا قابلیت انطباق با موادی نظیر نقره، فلز، شیشه و چوب را دارد و باعث می‌شود که در دکوراسیون فضای داخلی چنین ترکیباتی کنار هم بسیار هماهنگ به نظر برسند.

بهتر است در سبک مدرن از رنگ طلایی جیغ استفاده نشود و مشتقات رنگی دیگری نیز وجود دارد که به این رنگ نزدیک است؛ ولی ذهنیت تجملاتی را در ذهن متواتر نمی‌کند. توصیه ما به شما استفاده از رنگ‌هایی نظیر برنزی است. استفاده از رنگ برنزی در دکوراسیون و به‌خصوص، دکوری برنز برای میز تلویزیون، می‌تواند تضاد زیبایی در کنار رنگ تیره و رنگ مشکی تلویزیون ایجاد کند.

لوازم دکوری برنز برای میز تلویزیون، یکی از پیشنهاد‌های ما برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و خاص است. دکوری برنزی در هر قسمت از سالن پذیرایی که قرار می‌گیرد، به‌راحتی می‌تواند با سایر وسایل، هماهنگ و ست شود و به‌اصطلاح توی ذوق نزند.

پس اگر قصد دارید لوازم دکوری برنز برای میز تلویزیون خریداری کنید، لحظه‌ای هم شک نکنید. مزیت خرید لوازم دکوری برنزی این است که در هر گوشه‌ای از دکوراسیون منزل، هم قابل‌استفاده خواهد بود.

لوازم دکوری فانتزی خرید وسایل دکوری شیک منزل

استفاده از دکوری حیوانات کنار آباژور

آباژور‌های پایه‌بلند در سالن‌های پذیرایی، علاوه بر این که به افزایش نور و کنتراست فضا کمک می‌کند به جذابیت دکوراسیون نیز می‌افزاید. دکوری برنزی در کنار این آباژور‌ها علاوه بر اینکه درخشش زیادی ایجاد می‌کند، باعث می‌شود تا این وسایل، بیشتر در معرض دید قرار بگیرند.

فراموش نکنید که دکوری برنز برای میز تلویزیون، فقط قابل‌استفاده نیست بلکه، دکوری برنزی در کنار سایر وسایل نیز زیبا می‌شود.

همچنین، علاوه بر این می‌توان از لوازم دکوری حیوانات در دکوراسیون و به‌خصوص کنار آباژور استفاده کرد که اگر به رنگ برنز باشند، قابل‌استفاده هم در سبک مدرن و هم در سبک کلاسیک است. قیمت مجسمه برنزی حیوانات بسته به حجم و میزان بزرگی آن متفاوت است. علاوه بر این، همان‌طور که ذکر شد، برند، کیفیت و ظرافت در طراحی مجسمه نیز در کاهش یا افزایش قیمت مجسمه برنزی حیوانات تأثیر می‌گذارد.

خرید اینترنتی لوازم دکوری ایکیا

در این مقاله از مجسمه حیوانات طبیعی گفتیم و از اینکه اگر به استفاده از دکوری حیوانات علاقه دارید، بهتر است مجسمه برنزی دکوری را جایگزین مجسمه حیوانات طبیعی یا تاکسیدرمی‌ها کنید. همچنین درباره نحوه استفاده از دکوری برنز برای میز تلویزیون توضیحاتی ارائه دادیم و قابلیت‌های دکوری برنزی در جای‌جای دکوراسیون هم کاملاً توضیح داده شد.

شاید در حال حاضر، قیمت مجسمه برنزی حیوانات، بزرگ‌ترین چالش پیش روی‌تان باشد؛ اما به شما توصیه می‌کنیم خرید از یک برند مطرح و باسابقه و کیفیت بالا که پیش‌ازاین، امتحان خود را پس داده است را به خرید از برند‌های متفرقه ترجیح دهید که هم دوام بالایی دارد هم خوش‌تراش است و ظرافت چشمگیرش، چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. شرکت ایکیا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانه و لوازم آشپزخانه، دارای مدل‌های متنوعی ازلوازم دکوری است. دکوری های ایکیا، محصولاتی باکیفیت و با تنوع بالا هستند که انواع مختلف این محصول را می‌توانید در فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه راه‌راه مارکت ببینید و خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت در کوتاه‌ترین زمان، اقلام خریداری شده را در دورترین شهرهای ایران به دستتان می‌رساند و تضمین می‌کند تا کالای اصل با بهترین کیفیت را به شما عرضه می‌کند.

 

خواندنی‌های مرتبط

  • ۱۰ ایده هدیه نوروز ۱۴۰۳ و سفارش آنلاین انواع کادو عید نوروز
    نوروز «روز جدید» به زبان فارسی که به‌عنوان عید نوروز ایرانی نیز شناخته می‌شود، یک جشن سنتی است که آغاز بهار و اولین روز تقویم ایرانی را گرامی می‌دارد. هدیه نوروز ۱۴۰۳، این جشن توسط مردم ایران، افغانستان، تاجیکستان و سایر کشورهایی با میراث ایرانی و […]
  • قبل از خرید انواع ساعت دیواری این نکات را بدانید
    استفاده از ساعت برای دانستن و سنجش زمان بقدری حائز اهمیت بوده که انسان‌ها از قرن‌ها پیش، توسط راه‌های مختلف بدنبال سنجش زمان شب و روز بودند؛ اختراع ساعت‌های شنی و دیگر انواع ساعت از گذشته دور شروع شده و بنوعی انواع ساعت دیواری یا مچی […]
  • کلیدی‌ ترین ترفند خانه تکانی در عید نوروز ۱۴۰۳
    خانه تکانی عید نوروز ۱۴۰۳ یکی از سنت های دیرینه بشمار می‌رود که نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای فارسی زبان اطراف مانند تاجیکستان و افغانستان، پیش از عید نوروز ۱۴۰۳ انجام می‌شود؛ چند روز پیش از شروع فصل بهار، افراد خانواده دور هم جمع […]
  • چیدمان سفره هفت سین به سبک ایکیا در نوروز ۱۴۰۳
    هفت سین یکی از سنت‌های دیرینه و ناب ایرانیان باستان بشمار می رود که برای رفتن به پیشواز بهار چیده شده و نماد تولد دوباره و جوانه زدن زندگی ست؛ هر سین نمادِ فرهنگی اصیل، فلسفه‌ای ارزشمند و امیدی نویدبخش است. چیدمان سین‌های هفت سین در […]
  • راهنمای خرید ظرف روغن آشپزخانه
    ظرف روغن آشپزخانه یک ظرف کاربردی است که برای نگهداری و ریختن روغن‌های پخت‌وپز در هنگام آشپزی طراحی شده است. این ظروف معمولاً از مواد مقاوم در برابر خوردگی و دماهای بالا مانند فولاد ضدزنگ، شیشه یا پلاستیک ساخته می‌شوند. آنها اغلب دارای یک دهانه یا […]

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “استفاده از لوازم دکوری در سبک‌های مختلف دکوراسیون” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب