ایکیا هم‌سفری خوب در سفر نوروزی

محصولات ایکیا هم‌سفری خوب در سفر نوروزی

سفر نوروزی، در واپسین ماه‌های سال ما قصد بر آن داریم که از نوروز ایرانی و خجسته بهار در ایران، برایتان سخن بگوییم. از رسم چیدمان سفره زیبای هفت‌سین تا خانه‌تکانی و مسافرت در بهار برایتان می‌گوییم، تا مسافرت و رفتن به سفر نوروزی و در این اثنا سعی بر آن داریم تا از همراهی محصولاتی از برند معتبر و باکیفیت ایکیا در سفر نوروزی برایتان بگوییم. ما محصولاتی را به شما معرفی می‌کنیم که با همراه‌داشتن آنها در سفر نوروزی به شما کمک شایانی می‌کند تا از سفر نوروزی خود لذت بیشتری ببرید.

نوروز این رسم کهن دیار ایرانی از دیر زمان است که در کشور ما و در بین ایرانیان مرسوم بوده است. نوروز اولین روز بهار است که با ورودش طبیعت از خوابی طولانی بیدار می‌شود و مجددا زندگی خودش را از سر می‌گیرد. ایرانیان نیز هر ساله شروع فصل جدید طبیعت را جشن می‌گیرند. آن‌ها سعی می‌کنند با خانه تکانی خانه ها و دل‌هایشان، فصل جدید و پر باری را در زندگیشان رقم بزنند.

عید کجا بریم ۱۴۰۲

عید باستانی نوروز ۱۴۰۲

عید باستانی نوروز را با رسم و رسوماتی مثل خانه‌تکانی، دیدوبازدید، چیدن سفره هفت‌سین، رنگ‌کردن تخم‌مرغ‌های رنگی، خوردن سبزی پلو با ماهی و رفتن به مسافرت و کسب تجارب جدید، می‌شناسیم. چهار روز نخست فروردین به‌عنوان تعطیلات رسمی نوروز محسوب می‌شوند و مردم در این ایام به دیدن اقوام خود می‌روند و این عید را به یکدیگر تبریک می‌گویند. روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین نیز به ترتیب روز جمهوری اسلامی ایران و سیزده‌بدر هستند و جزو تعطیلات رسمی به شمار می‌روند. مردم با فرارسیدن سال نو به یکدیگر شادباش می‌گویند.

«سال نو مبارک» شادباش معروف ایرانی‌ها در زمان کنونی است

اما درگذشته جملاتی که برای شادباش‌ به یکدیگر می‌گفتند، بسیار پیچیده‌تر و پرمحتواتر از امروز بوده است. مورخان یکی از اصطلاحات رایج آن زمان را «صدسال به این سال‌ها» می‌دانند.

سنت عید نوروز چیست ۱۴۰۲ چرا نوروز را جشن میگیریم ۱۴۰۲

نوروز در دوران معاصر

شکل‌گیری نوروز فراز و نشیب‌های زیادی داشته تا به اکنون رسیده است. اما به دلیل دلبستگی شدید مردم به نوروز، حتی در روستاهای کوچک این جشن را برگزار می‌کردند. پس از سال‌ها در ۸ مهر ۱۳۸۸ خورشیدی بر پایه نظر کارشناسان سازمان جهانی یونسکو، نوروز ثبت جهانی شد. نوروز، جشنی است با ریشه ایرانی که قدمتی بیش از ۳ هزار سال دارد و هم اکنون بیشتر از ۳۰۰ میلیون تن آن را برگزار می‌کنند. امروزه نوروز به‌عنوان یک جشن ملی و میراث جهانی ثبت شده در سازمان علمی، سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو؛فرانسوی: Organisation des Nations unies pour l’éducation, la science et la culture‎) توانسته اذهان بسیاری از دوستداران فرهنگ و تمدن ایران را به خود جلب کند. کشورهای افغانستان ( به انگلیسی: Afghanistan، تاجیکستان (‌به انگلیسی: Tajikistan)، آذربایجان( به انگلیسی : Azerbaijan) و… از جمله کشورهایی هستند که همچون دیگر ملل جهان جشن نوروز را برپا می‌کنند.

سفر نوروزی ۱۴۰۲

در تعطیلات روزهای زیبای سفر نوروزی، انجام سفر نوروزی و رفتن به مسافرت، جزو لاینفک جشن روزهای اول بهار است چرا که تعطیلات فرصتی مناسب به ما می‌دهد تا از روزهای زیبای بهاری نهایت استفاده و لذت را ببریم. هرگاه اسم سفر نوروزی و مسافرت به گوش می‌رسد، در فرهنگ ما ایرانیان این دوکلمه هم قرین با کلمه هم‌سفر است. ایرانیان معتقدند که داشتن یک هم‌سفر خوب مهم‌تر است از مکانی که برای سفرکردن به آنجا انتخاب می‌کنیم. پس از انتخاب مکان سفر نوروزی، و انتخاب هم‌سفری برای همراهی ما در سفر، داشتن تجهیزات مناسب و کارآمد سفر نوروزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

چند وسیله کاربردی برای سفر نوروزی

  • فلاسک مسافرتی

شرکت معتبر و نامدار ایکیا محصولی برای همراهی در سفر نوروزی برای مسافران در نظر گرفته که قطعاً با همراهی آن اوقات و ساعات شما در طول مسیر سفر دلنشین‌تر خواهد بود و آن هم چیزی نیست جز، فلاسک ایکیا BEHÖVD این فلاسک با حجم مناسبی که دارد، همراهی دلنشین برای شما خواهد بود.

خرید اینترنتی فلاسک ایکیا BEHÖVD 

این فلاسک ایکیا به‌قدری توانمند است که چای شما را گرم و آبمیوه سرد شما را همچنان خنک نگه می‌دارد.

فلاسک ایکیا BEHÖVD
فلاسک کوچک قیمت فلاسک چای

گاهی در طول مسیر سفر از جایی به جایی دیگر، بدنتان نوشیدن یک چای گرم و گوارا را طلب می‌کند؛ بنابراین وجود یک فلاسک خوب و کارآمد کمک شایانی به رفع خستگی شما می‌کند. شرکت ایکیا نوع دیگری از فلاسک را تهیه و تولید کرده است که ویژگی‌های فراوانی دارد فلاسک ایکیا UNDERLATTA دارای وزن سبکی است به‌این‌ترتیب شما هرچند که فلاسک را لبریز از مایعات گرم یا سرد بکنید، وزن سنگینی را در زمان حمل احساس نخواهید کرد. این فلاسک درزمانی که در سفر همراه شما است، تا مدت شش ساعت نوشیدنی شما را در دمای ثابت نگه می‌دارد؛ لذا ما به شما همراه‌داشتن این دو نوع فلاسک از برند ایکیا را توصیه می‌کنیم. نوشیدن مایعات در طول مسیر سفر سبب ایجاد آرامش در طول مسیر مسافرت می‌شود.

خرید اینترنتی فلاسک ایکیا UNDERLATTA

محتویات داخل فلاسک ایکیا تا 6 ساعت گرم یا سرد نگه می‌ماند. برای ریختن مایع درون لیوان، درب را در جهت فلش بچرخانید. برای باز کردن و برداشتن کامل درب، حتی پس از شنیدن صدای کلیک خفیف، آن را محکم در جهت فلش بچرخانید.

فلاسک ایکیا UNDERLATTA
قیمت فلاسک  فلاسک مسافرتی
  • ظروف نگهدارنده غذا

گاه پیش می‌آید که برای شروع سفر از شهری به شهر دیگر، خانم خانه در نظر می‌گیرد برای طول زمان سفر با خود غذا و میوه و یا سبزیجاتی برای میل‌کردن اعضا خانواده به همراه داشته باشد.

نگهداری مواد غذایی برای مصرف در طول مسیر مسافرت نوروزی، در هر ظرفی ممکن نیست، در اینجا نیز شرکت ایکیا به مدد ما آمده و ظرف نگهدارنده ایکیا GARNITYREN را برای به‌کارگیری ما در طول مدت سفر تولید کرده است. این ظروف دارای درب هستند و در رنگ‌های مختلف تهیه و تولید شده است.

خرید اینترنتی ظرف نگهدارنده ایکیا GARNITYREN

درب‌دار بودن این ظروف به شما کمک می‌کند که هرآنچه که تمایل دارید در این ظرف‌ها بریزید و در طی زمان مسافرت از آن استفاده کنید، بدون این که هیچ‌گونه نشتی از مایعات داخل ظرف به بیرون نفوذ داشته باشد.

ظرف نگهدارنده ایکیا GARNITYREN
ظرف نگهدارنده غذا قیمت ظروف نگهدارنده غذا
  • ظرف نگهدارنده درب دار

ظرف دیگری که از برند ایکیا به شما در سفر نوروزی پیشنهاد می‌کنیم، ظرف نگهدارنده غذا 3 عددی ایکیا PRUTA است. این ظرف که دربسته بندی سه عددی تعبیه شده است، برای نگه‌داری غذا و سبزیجات در طی سفر نوروزی بسیار مفید است. شما باتوجه‌به اینکه این ظروف شیشه‌ای هستند و به‌راحتی محتوای داخل آن قابل‌دیدن است، شما می‌توانید هرآنچه به آن تمایل دارید در آن بریزید و در طول زمان سفر نوروزی از خوردن آن لذت ببرید. شما می‌توانید مقداری سالاد الویه یا کشک بادمجان و یا مقداری ماست موسیر را در آن بریزید و با خود همراه کنید. خوردن چیپس و ماست و موسیر در داخل خودرو در زمانی که پدر خانواده در حال رانندگی است و از مناظر زیبای طبیعت عبور می‌کند، برای فرزندان خانواده بسیار دلچسب و خاطره‌انگیز خواهد بود؛ لذا ما به شما توصیه می‌کنیم که حتماً ظرف نگهدارنده غذا 3 عددی ایکیا PRUTA را تهیه کنید تا در طول سفر از مزایای حضور آن لذت ببرید.

  • ظرف نگهدارنده میوه مسافرتی

فرض را بر آن بگذارید که داخل ماشین نشسته‌اید و فرزند دلبندتان هوس خوردن میوه تازه و خنک و شسته بکند، در اینجا ما به شما ظرف نگهدارنده میوه ایکیا SPLITTERNY را معرفی می‌کنیم. این ظرف به‌گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید داخل آن و محتویات درونی آن را ببینید. ظرف نگه دارنده میوه ایکیا محفظه‌ای استوانه‌ای‌شکل و درب‌دار است که درون آن را سبدی توری دربرگرفته، شما با ریختن میوه‌های تازه شسته شده در درون سبد این محفظه، می‌توانید مطمئن باشید که آب‌میوه شسته شده از سبد خارج می‌شود. گویی شما میوه را شسته و در سبد ریخته‌اید تا آب آن جدا شود. درعین‌حال میوه در این ظرف سالم و تازه باقی می‌ماند. شما حتی می‌توانید برای خنک ماندن میوه‌ها در این ظرف، به همراه میوه، چندتکه یخ نیز بریزید تا میوه خنکی در اختیار داشته باشید. به‌این‌ترتیب در طول مسیر سفر نوروزی هم پدر و مادر خانواده نوشیدنی گرم در فلاسک ایکیا خواهند داشت و هم فرزند خانواده از داشتن میوه خنک و تازه در درون ظرف میوه ایکیا SPLITTERNY بهره‌مند است.

خرید اینترنتی ظرف نگهدارنده میوه ایکیا SPLITTERNY

ظرف نگهدارنده دارای یک صافی است تا بتوانید همیشه میوه و سبزیجات را در آن بشویید. آب اضافی در جداره دوم ظرف تخلیه می‌شود و محتویات داخلش را تازه نگه می‌دارد.

ظرف نگهدارنده میوه ایکیا SPLITTERNY

 

ظرف نگهدارنده غذا پلاستیکی و میوه ظرف نگهدارنده میوه ایکیا مدلSPLITTERNY
  • پتو مسافرتی

گاه ممکن است که در داخل خودرو یا زمانی که قصد دارید در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا مدتی را رفع خستگی کنید تا با بازیابی توان خویش به ادامه سفر ادامه دهید، احساس سرما کنید. البته باتوجه‌به اینکه در نوروز هوا هنوز گرم نشده و ممکن است در برخی مناطق خنک نیز باشد، گاه داشتن یک پتوی سبک و کم‌حجم و درعین‌حال گرم، بسیار دلچسب خواهد بود. در اینجا ما به شما پتو مسافرتی ایکیا THORGUN را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید اینترنتی پتو مسافرتی ایکیا THORGUN

این پتو مسافرتی به‌قدری نرم و لطیف و کم جا است که استفاده آن در طول سفر یکی از ملزومات به‌حساب می‌آید.

پتو مسافرتی قیمت پتو مسافرتی جدید

 

باتوجه‌به اینکه در آستانه نوروز و سفرهای نوروزی هستیم، وجود یک همسر خوب به نام پتو مسافرتی ایکیا THORGUN بسیار حایز اهمیت است. شاید خانواده ایرانی که قصد مسافرت نوروزی داشته‌اند، با خود کودک یا نوزادی همراه داشته باشد. وجود پتو مسافرتی ایکیا باتوجه‌به اینکه ایجاد حساسیت نمی‌کند، برای کودکان و نوزادان نیز مفید و دارای کاربرد است. حال که در ماهه‌ای پایانی سال هستیم و به‌زودی سفرهای نوروزی آغاز می‌شود، لذا ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از محصولات مسافرتی ایکیا در زمان سفر بهره ببرید. این‌چنین است که ایکیا همسر و همراه خوبی برای سفرهای نوروزی شما خواهد بود.

میزان رضایت از این مطلب

100 %

توسط 02 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    کاملیا نیک سیرت

    ممنونم برای معرفی محصولات سفر و مقاله نوروزی

    با خوندن این مقاله با پتو سفری و تراول ماگ آشنا شدم .حتما هر دو محصول ایکیا رو می خرم. ممنونم از ایکیا

    11 دی 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • تصویر آواتار

    شقایق

    ایکیا برندی برای همه سلیقه‌ها

    من این برند را ازسالها پیش میشناسم، مادرم بهم معرفیش کرده بود البته توی سالهای اخیر محبوبیتش توی بازار ایران هم خیلی زیاد شد. شرکت ایکیا در دنیا به بسته بندی های اقتصادی و البته کم حجمش معروف هست. بطئریکه یک میز 4نفره را داخل یک کارتن کوچک بسته بندی میکنه. لازم بذکره که بعد از تحویل گرفتن، سرهم کردن تکه های باز شده خیلی خیلی جذاب هست. ممنون از مقاله خوب و کاربردیتون.

    8 دی 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب