راهنمای خرید میز و صندلی ناهارخوری

راهنمای خرید میز و صندلی ناهارخوری

جمعه ظهر است و شما به همراه اعضای خانواده دور یک میز و صندلی ناهارخوری جمع شده‌اید. همه چیز آماده پذیرایی یک وعده‌غذایی دلچسب و خوشمزه است.

مادر خانواده، آنچه را که لازم است را برای یک پذیرایی دوستانه، دور خود جمع نموده است. از آشپزخانه شروع می‌کنیم. بر روی اجاق‌گاز، یک گردن کامل از گوشت قرمز و از صبح زود با آلو پخته شده و زعفران درجه یک ایرانی به آن اضافه شده است و همه با هم در قابلمه با شعله کم در تلاطم هستند. برنج ایرانی رایحه‌اش در فضای اتاق نشیمن و آشپزخانه پخش شده است. این همان صدای هشدار جمع‌شدن اعضای خانواده است. این یک زنگوله کاملاً سنتی است که مانند یک آهنربا، همه فلزات را در یک فاصله مشخص به‌دور هم جمع می‌کند.

خرید اینترنتی میز تاشو ایکیا RESGODS

میز تاشو ایکیا که از آن به‌عنوان سینی سرو نیز می‌توان استفاده کرد. جنس میز تاشو ایکیا RESGODS از چوب بامبو است. شرکت معتبر ایکیا این افتخار را دارد که با سربلندی اعلام کند که محصولات تولیدی‌اش به‌هیچ‌عنوان به طبیعت آسیب نمی‌زند و قابل بازیافت است.

میز تاشو ایکیا RESGODS
خرید میز ناهار خوری ارزانتر از همه جا خرید ست میز غذاخوری گرد

از قبل، بشقاب‌های غذاخوری بر روی زیربشقابی زیبا و تمیز به روی میزناهارخوری و به‌صورت منظم چیده شده است. قاشق، چنگال، چاقو این همان ست پرطرف‌داری است که معمولاً کشورهای آسیایی بیشتر از آن استفاده می‌کنند. ایرانی‌ها بیشتر از قاشق برای خوردن برنج و شرقی‌ها برای خوردن سوپ و مایعات استفاده می‌کنند.

مادر، در کنار همه بشقاب‌ها، دستمال‌های سفره با طرح‌های زیبا قرار داده است تا زیبایی بی‌بدیلی به میزناهارخوری ببخشد و جلوه آن را دوچندان کند.

زمان پیش می‌رود و قابل‌توقف نیست.

خانواده‌ها کوچک‌تر می‌شوند. تعداد خانواده‌های 3 یا 4 نفره در سال‌های اخیر به‌شدت افزایش‌یافته‌اند. به همین ترتیب فرایندهای مربوط به‌رسم و رسوم سرو غذا در خانواده‌های ایرانی نیز در حال تغییر و دگردیسی است. ایرانیان نیز تمایل دارند به شیوه‌ای بسیار غیررسمی‌تر برای یک شام یا ناهار خانوادگی بنشینند یا دور هم جمع شوند. با این تغییرات سریع در عادت‌های روزمره غذایی، رویکردهای جدیدتری نیز برای انتخاب و خرید میز و صندلی ناهارخوری شکل‌گرفته است.

ما دیگر فقط به دنبال میز ناهارخوری بزرگ با صندلی‌های ناهارخوری مجلل ست شده نیستیم، بلکه به دنبال راه‌حل‌های واقعی‌تری برای میز و صندلی‌های ناهارخوری اتاق نشیمن و یا آشپزخانه خود می‌گردیم.

نه‌تنها لوازم خانه و آشپزخانه بیشتری در اتاق‌های نشیمن کوچک‌تر ظاهر می‌شوند، بلکه سلیقه‌ها نیز به تناسب و در حال تغییر هستند. با در نظرگرفتن این موضوع، ما راهنمای خرید میز و صندلی ناهارخوری خود را تهیه کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم میز و صندلی ناهارخوری مورد نظری را انتخاب کنید تا مناسب فضای داخلی اتاق غذاخوری شما باشد.

انتخاب سبک مناسب از میز و صندلی ناهارخوری

انتخاب سبک مناسب Right Style می‌توان گفت که انتخاب سبک درست، مهم‌ترین نکته در انتخاب میزناهارخوری است. هنگام انتخاب میز و صندلی ناهارخوری خود، باید مطمئن شوید که سبک میز و صندلی برای فضای داخلی اتاق غذاخوری شما مناسب است؟

سبک‌های زیادی وجود دارد که تقریباً با هر فضای داخلی مطابقت دارد، اما در زیر می‌توانید چند سبک محبوب سال‌های اخیر را مشاهده کنید که می‌توانند در بیشتر فضای داخلی اتاق نشیمن یا آشپزخانه به خوبی کار شما را راه بیندازند.

میز ناهار خوری نقلی

میزناهارخوری شیشه‌ای

میزناهارخوری شیشه‌ای Clear as the Glass، میز و صندلی‌های ناهارخوری شیشه‌ای روی کف‌پوش‌های چوبی (پارکت) عالی به نظر می‌رسند، سادگی بی‌نظیر با پایه‌های منحنی مدرن به ایجاد یک مبلمان بسیار شیک از مبلمان اتاق غذاخوری کمک شایانی می‌کند که هم کاربردی، شیک و هم مقرون‌به‌صرفه است. اصولاً در لوازم خانه و آشپزخانه، پلاستیک از  شیشه و شیشه از چوب بسیار ارزان‌تر است. جواب آن نیز ساده است هر چه منابع قابل استفاده در تولید این لوازم نایاب‌تر باشد یا تجدیدپذیر نباشد قیمت مواد اولیه به‌شدت افزایش می‌یابد.

در صورت علاقه می‌توانید در مورد استفاده از مواد اولیه تجدیدپذیر در شرکت ایکیا به مقاله زیر مراجعه فرمایید.

نیمکت چوبی

نیمکت چوبی Country Charm، خارج از شهر و احاطه شده در ویلاهای مجلل؟

با این میزناهارخوری و صندلی‌های چوبی که به طور خاص برای کلبه‌های روستایی، ویلاهای بازسازی شده به سبک خاص یا خانه‌های کشاورزی طراحی شده است، اتاق ناهارخوری خود را با سبک مدرن الهام‌بخش کنید، این میزناهارخوری ایده‌آل برای یک سبک غذاخوری آرام است. نیمکت ناهارخوری در یک طرف به زیبایی با جذابیتی مدرن و در عین حال با الهام از سبک روستایی به فضای داخلی خانه، جلوه‌ای دوچندان می‌بخشد.

معجزه مدرن

به دنبال ایجاد یک تصور هستید؟ خرید میز ناهارخوری 4 نفره ایکیا JOKKMOKK تمام چوب از دیگر ویژگی حمل و جابه‌جایی راحت این میز ایکیا است، زیرا کل مجموعه ناهارخوری و صندلی، در یک جعبه جمع‌وجور، بسته‌بندی می‌شود. میز ناهارخوری ایکیا دارای نمای بسیار شیک و چوبی است که به فضای شما حس صمیمیت و گرما می‌بخشد.خرید میز ناهارخوری 4 نفره ایکیا JOKKMOKK از تلفیق چوب و فلز ساخته شده است و بسیار محکم و مقاوم است.

این میز و صندلی ناهارخوری با طراحی چوب به‌خصوص، اقاقیا، راش، بلوط و یا حتی گردو برای طراحی به سبک مدرن، در عین حال فضای کافی را برای 4 تا 8 میهمان فراهم می‌کند.

خرید اینترنتی میز ناهارخوری 4 نفره ایکیا JOKKMOKK

چوب ماده‌ای است که معمولاً شرکت ایکیا دلایل خوبی برای به‌کارگیری آن در محصولاتی مانند میز ناهارخوری 4 نفره ایکیا JOKKMOKK دارد. چوب، قابل تجدید و قابل بازیافت و بادوام است. میز ناهارخوری 4 نفره ایکیا JOKKMOKK علاوه بر زیبایی باید با ابعاد فضای مورد استفاده متناسب باشد.

میز ناهارخوری 4 نفره ایکیا JOKKMOKK
میز ناهارخوری جدید میز ناهارخوری تمام چوب

چقدر فضا دارید؟

با کوچک‌ و کوچک‌تر شدن خانه‌ها در مناطق شهری، ممکن است فضای خود را با یک آشپزخانه و یا اتاق غذاخوری با پلن باز (اپن) بیابید، به این معنی که رویکرد ظریف‌تری برای دکوراسیون داخلی نیاز دارید.

شاید اگر این تنها فضای کوچکی برای میز و صندلی‌های اتاق ناهارخوری باقی می‌گذارد، پس یک فضای مستطیل میز و صندلی ناهارخوری، ممکن است راه‌حل ایده‌آل شما باشد.

دور یک میزناهارخوری

دور یک میزناهارخوری Go ROUND، میزهای ناهارخوری گرد به حداکثر رساندن بازدهی فضاهای کوچک‌تر از جمله اتاق‌های غذاخوری با پلان باز (اپن)، اتاق‌های نشیمن و آشپزخانه‌های کوچک‌تر کمک می‌کنند، میزهای ناهارخوری گرد همچنان گزینه‌های مناسبی برای نشستن دارند، بدین صورت که در صورتی که نیاز به استفاده بیشتر از میز ناهارخوری گرد داشته باشید به‌سادگی می‌توانید صندلی بیشتری به‌دور آن اضافه کنید.

خرید و قیمت میز ناهار خوری شیک و ارزان میز ناهار خوری - قیمت خرید میز ناهارخوری چوبی جدید و ارزان

گسترش گزینه‌ها

گسترش گزینه‌ها EXTENDING OPTIONS، برخی از میزهای ناهارخوری بلند می‌توانند در صورت لزوم تا دو برابر فضای نشیمن را برای میهمانان شما فراهم کنند. با این‌حال، زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید یا به زبان ساده اگر نیازی به این اندازه فضا ندارید، فضای اشغالی‌شان کم  می‌شود.

میزناهارخوری تاشو

FOLD ME AWAY، برای آپارتمان‌های استودیویی (استودیو فلت) و آشپزخانه‌های کوچک‌تر، یک جایگزین کوچک اما فراتر از انتظار شما وجود دارد. در این خانه‌های کوچک معمولاً تعداد میهمانان شما از چند نفر به یک نفر کاهش خواهد یافت. میز تاشو ناهارخوری در صورت عدم استفاده تا کسری از ثانیه جمع می‌شوند و به اندازه‌ای کافی سبک هستند تا هرکسی بتواند آن را حرکت و جابه‌جا کند. اگر شما هم به دنبال میز ناهار خوری تاشو با فضای کم هستید ما به شما خرید میز و صندلی 2 نفره تاشو ایکیا TARNO ایکیا را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید اینترنتی میز و صندلی 2 نفره تاشو ایکیا TARNO

این میز ایکیا قابلیت تاشو را دارد تا در صورت عدم استفاده فضای کمی را اشغال کرده و نگهداری از آن آسان شود. میز و صندلی 2 نفره تاشو ایکیا TARNO مناسب برای استفاده در منزل و یا فضاهای خارج از خانه نظیر حیاط، پاسیو، باغچه و … می­باشد. قسمت زیرین  رویه میز، به رنگ سیاه و از جنس فولاد مقاوم در برابر رطوبت و هوا و با روکش پودری می­باشد.
رویه میز و صندلی 2 نفره تاشو ایکیا TARNO از جنس چوب اقاقیا ساخته شده است که باتوجه‌به تراکم بالای الیاف چوب اقاقیا (چوب سخت، طبیعی و بادوام) این میز بسیار محکم می­باشد.

میز و صندلی 2 نفره تاشو ایکیا TARNO
قیمت میز ناهار خوری 4 نفره ارزان میز ناهار خوری ارزان قیمت

مراقبت از میز و صندلی ناهارخوری

در حالی‌ که ممکن است برای برخی بدیهی به نظر برسد، اما مراقبت از میز و صندلی ناهارخوری شما بسیار مهم است. هر چه بهتر از مبلمان ناهارخوری خود مراقبت کنید، ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

  • میز و صندلی ناهارخوری چوبی باید با یک‌پارچه خشک گردگیری شود، استفاده از هرگونه پولیش می‌تواند به چوب آسیب برساند پس به جد از آن خودداری کنید (به‌خصوص اگر چوب پرداخت نشده باشد) این اطلاعات معمولاً روی میز و صندلی ناهارخوری نشان‌داده‌شده است.
  • میز و صندلی ناهارخوری شیشه‌ای را می‌توان با هر محلول شیشه‌شوی و پارچه مرطوب تمیز کرد.
  • تمیزکردن میز و صندلی ناهارخوری از جنس سنگ یا به اصطلاح مرمر نیز نسبتاً آسان است و استفاده از یک‌پارچه مرطوب بیشتر لکه‌ها را از بین می‌برد. برخی از افراد استفاده از صابون ظرف‌شویی را به همراه آب گرم توصیه می‌کنند، با این‌حال، ما همیشه برای لکه‌های جدی‌تر توصیه می‌کنیم که ابتدا از یک متخصص مشاوره بگیرید.

به یاد داشته باشید: هنگام خرید میز و صندلی ناهارخوری خود، کیفیت را به خطر نیندازید. همیشه ارزان‌تر بهتر نیست!

راهنمای خرید میز ناهارخوری

بدیهی است که قیمت می‌تواند برای بسیاری از افراد نگران‌کننده باشد، اما میز و صندلی ناهارخوری برای همه بودجه‌ها وجود دارد. در حالی‌ که مهم است به یاد داشته باشید که بودجه می‌تواند کیفیت میزناهارخوری را که خریداری می‌کنید تعیین کند.

هنوز گزینه‌های زیادی برای آگاهی بیشتر از قیمت شما وجود دارد. همیشه به یاد داشته باشید که کنار گذاشتن کمی پول می‌تواند تفاوت بین یک میز و صندلی را ایجاد کند که سال‌ها محیط اتاق ناهارخوری راحت را برای شما فراهم می‌کند، برخلاف میز و صندلی‌هایی که ممکن است پس از یک مدت کوتاه، جذابیت خود را از دست بدهند.

خرید اینترنتی میز و صندلی ناهارخوری ایکیا

به‌عنوان بخشی از هر اتاق ناهارخوری حال اتاق نشیمن و یا آشپزخانه یا اتاق پذیرایی باشد، مهم‌ترین ویژگی این فضا همیشه میز و صندلی ناهارخوری شما خواهد بود. این نقطه کانونی مبلمان اتاق ناهارخوری شما با تمام لوازم خانه و آشپزخانه دیگر است که می‌توانید در اطراف آن ایجاد کنید.

فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت شما را در این‌ بین راهنمایی می‌کند. هم اکنون می‌توانید انواع میز و صندلی از برند ایکیا را با یکدیگر مقایسه کرده تا انتخابی مناسب‌تر داشته باشید.

 


نوشته‌های اخیر

    میزان رضایت از این مطلب

    100 %

    توسط 01 کاربر

    مرتب‌سازی بر اساس

    • تصویر آواتار

      شاهد بصیرت

      ممنونم از معرفی میز و صندلی نهار خوری ایکیا

      میز و صندلی تاشو ایکیا رو حتما سفارش می دهم . همین که تاشو و کم جا هست بهترین مزیت این کالا می تونه باشه. همه جا میشه با خودم حمل کنم برای سفر هم عالیه

      21 بهمن 1401

      اشتراک‌گذاری در

      آیا مفید بود؟

    در این مورد یک بازخورد بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    میزان رضایت از این مطلب

    ورود | عضویت
    فهرست مطالب