زمستان را گرم بمان، معرفی 3 اسموتی زمستانی

زمستان را گرم بمان، معرفی ۳ اسموتی زمستانی

اسموتی چیست

اسموتی زمستانی ترکیبی خوشمزه از میوه‌ها، سبزی‌ها و سایر مواد است که برای درست‌کردن یک اسموتی سالم و مغذی باهم ترکیب می‌شوند. این نوشیدنی از نظر بصری با بافتی خیره‌کننده و فوق‌العاده خوشمزه نیز است. این نوشیدنی هم بدن و هم روح شما را تغذیه می‌کند.
زیبایی اسموتی‌ها در همه‌کاره بودن آنها نهفته است. با ترکیبی از مواد مختلف، می‌توانید یک اسموتی منحصربه‌فرد ایجاد کنید که مطابق با ذائقه خاص و نیازهای غذایی شما باشد. از شیرین و میوه‌ای گرفته تا خوش‌طعم با سبزی‌ها مختلف، چه طالب یک خوراکی گرم باشید یا نوشیدنی که حاوی مواد مغذی باشد. آنها همچنین برای کسانی که به دنبال یک میان‌وعده کم‌کالری هستند گزینه بسیار خوبی هستند، زیرا می‌توانند به شما کمک کنند بدون مصرف کالری زیاد احساس سیری و رضایت کنید.

انواع اسموتی برای لاغری

فواید نوشیدن اسموتی زمستانی

افزایش مصرف مواد مغذی

اسموتی راهی عالی برای گنجاندن انواع میوه‌ها و سبزی‌ها در رژیم غذایی شما هستند. برای کسانی که در خوردن میوه و سبزی‌ها مشکل دارند، یک نوشیدنی پر از میوه و سبزی‌ها یک راه آسان برای دریافت بیشتر این مواد مغذی است. با ترکیب اسفناج، کلم‌پیچ، هویج و سایر مواد سالم، می‌توانید نوشیدنی مملو از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها را ایجاد کنید.

کنترل وزن

کاهش وزن

با استفاده از مواد کم‌کالری مانند شیر بادام و انواع توت‌ها، اسموتی‌ها می‌توانند گزینه‌ای عالی برای کسانی باشد که به دنبال کنترل وزن خود هستند. شما می‌توایند یک میان‌وعده رضایت‌بخش و مغذی را بدون افزودن کالری زیادی به رژیم غذایی شما فراهم کنند.

افزایش وزن

اگر به دنبال افزایش وزن و پروتئین هستید، می‌توانید موادی مانند ماست یونانی یا کره‌های آجیلی مانند کره بادام‌زمینی را به اسموتی خود اضافه کنید و اگر به دنبال افزایش انرژی هستید، می‌توانید موادی مانند قهوه، ماچا یا کاکائو را به نوشیدنی خود اضافه کنید.

هیدراتاسیون Hydration

اسموتی‌ها روشی عالی و خوشمزه برای هیدراته کردن بدن هستند، زیرا محتوای آن دارای آب زیادی است و علاوه‌برآن طعمی دلنشین دارند. نوشیدن اسموتی می‌تواند به‌ویژه در هوای گرم یا بعد از ورزش برای رفع تشنگی مفید باشد و علاوه‌برآن آب ازدست‌رفته در اثر تعریق به بدن شما را بازمی‌گرداند.

اسموتی سیب

بهبود هضم

نوشیدنی‌هایی که با موادی مانند میوه‌ها و سبزی‌ها غنی از فیبر تهیه می‌شوند، می‌توانند با ترویج حرکات منظم روده و کاهش یبوست، به بهبود سلامت گوارش کمک کنند.

تقویت سیستم ایمنی بدن

موادی مانند انواع توت‌ها، زنجبیل و زردچوبه که معمولاً در این نوع نوشیدنی‌ها استفاده می‌شوند، خواص تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن را دارند که سبب می‌شود به محافظت از بدن در برابر انواع بیماری‌ها کمک کند.

کاهش التهاب

برخی مواد تشکیل‌دهنده مانند سبزی‌ها برگ‌دار و انواع توت‌ها حاوی خواص ضدالتهابی هستند که می‌تواند به کاهش التهاب در بدن کمک کند. این نوع اسموتی‌ها به‌ویژه می‌توانند برای افراد مبتلا به بیماری‌هایی مانند آرتریت یا سایر اختلالات التهابی مفید باشد.

توجه به این نکته مهم است که درحالی‌که اسموتی‌ها می‌توانند گزینه‌ای سالم باشند، اما اگر با شیرین‌کننده‌ها یا مواد پرچرب ترکیب شوند، می‌توانند قند و کالری بالایی نیز داشته باشند. توصیه می‌شود از میوه‌ها و سبزی‌ها تازه یا منجمد استفاده کنید، از مایعات شیرین نشده؛ مانند شیر بادام یا نارگیل و کره بادام‌زمینی استفاده کنید و برای داشتن یک اسموتی سالم، استفاده از مواد قندی صنعتی را محدود کنید.

معرفی ۳ اسموتی زمستانی

 اسموتی کیوی

اسموتی کیوی ترکیبی شیرین و تند از کیوی رسیده، سایر میوه‌ها و مایعات هستند که اسموتی زمستانی با هم ترکیب شده و نوشیدنی باطراوت ایجاد می‌کنند. کیوی میوه‌ای غنی از مواد مغذی، سرشار از ویتامین C، پتاسیم و فیبر است که آن را به یک ماده عالی برای افزودن به نوشیدنی تبدیل می‌کند. می‌توانید در اسموتی کیوی، علاوه بر کیوی رسیده، موز یخ‌زده، کمی شیر بادام و عسل را برای طعم بهتر به اسموتی خود اضافه کنید. همچنین می‌توانید مقداری ماست یونانی برای پروتئین اضافی یا بیبی اسفناج baby spinach برای افزایش ویتامین‌ها و مواد معدنی اضافه کنید. نتیجه ترکیب این مواد باهم یک اسموتی زمستانی شیرین و خامه‌ای است که پس از ریختن در لیوان شیشه‌ای ایکیا POKAL می‌توانید از طعم متفاوت آن که برای بدن شما نیز مفید است، لذت ببرید.

اسموتی چیست

خرید اینترنتی لیوان شیشه‌ای ایکیا POKAL

این لیوان برای نوشیدنی‌های گرم و سرد مناسب است. لیوان‌ها انواع متنوعی دارند، لیوان‌های دسته‌دار و بدون دسته و ماگ‌ها که انواع آن در برند ایکیا موجود است، از انواع محصولاتی هستند که ما برای نوشیدن مایعات به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

لیوان شیشه‌ ای ایکیا POKAL
اسموتی گرم

اسموتی ترکیب میوه‌های زمستانی

این نوع اسموتی زمستانی برای ماه‌های سردتر که یافتن میوه‌های تازه سخت‌تر است، عالی است. ترکیبی از انواع میوه‌های یخ‌زده زمستانی مانند گلابی، سیب و زغال‌اخته، همراه با ادویه‌هایی مانند دارچین و جوز هندی برای یک نوشیدنی گرم و آرام‌بخش است. برای تهیه این اسموتی زمستانی، کافی است گلابی و سیب یخ‌زده، یک‌مشت زغال‌اخته، کمی دارچین و جوز هندی و کمی شیر بادام را با هم مخلوط کنید. نتیجه یک اسموتی شیرین با قند طبیعی و رضایت‌بخش است که مطمئناً شما را در یک روز سرد زمستانی زیر پتو گرم مانند پتو مسافرتی ایکیا THORGUN می‌کند و حس آرامش به شما می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم اسموتی زمستانی خود را داخل ماگ مسافرتی ایکیا EFTERSTRAVA بریزید زیرا این ماگ شیشه‌ایی است و به راحتی می‌توانید نوشیدنی خوشرنگ زمستانی خود را داخل آن ببنید.

خرید اینترنتی پتو مسافرتی ایکیا THORGUN

تقریباً در تمامی خانه‌ها، پتوهای نازک به نسبت سایر پتوها به تعداد بیشتری خریداری می‌شوند. ما ایرانیان از پتوهای نازک‌تر برای روانداز در مواقعی که نیاز به گرمای زیاد در زمان استراحت نداریم استفاده می‌کنیم. شما از پتو مسافرتی ایکیا THORGUN به‌عنوان شال مبل نیز می‌توانید استفاده کنید.

پتو مسافرتی ایکیا THORGUN
اسموتی با ماست

اسموتی کره بادام‌زمینی

اسموتی زمستانی که با کره بادام‌زمینی درست می‌شوند، اسموتی های پرطرفدار ی انواع اسموتی با موز هستند، خوراکی خوشمزه با بافت خامه‌ای است که طعم غنی و آجیلی کره بادام‌زمینی را با مواد مختلف دیگر ترکیب می‌کند. برای تهیه اسموتی زمستانی کره بادام‌زمینی، کافی است مقداری کره بادام‌زمینی، موز یخ‌زده، شیر بادام، نارگیل و عسل را با هم مخلوط کنید. همچنین می‌توانید برای افزودن پروتئین اضافی یک قاشق پودر پروتئین یا مقداری اسفناج برای اضافه‌کردن  انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی به آن بیفزایید. نتیجه یک اسموتی زمستانی صاف و خامه‌ای است که نه‌تنها خوشمزه است، بلکه سیرکننده و مقوی نیز هست. این نوشیدنی برای کسانی که ورزش می‌کنند بسیار مقوی است بنابراین می‌توانید اسموتی خود را در ماگ مسافرتی ایکیا UNDERSOKA یا ماگ مسافرتی ایکیا EFTERSTRAVA بریزید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

خرید اینترنتی ماگ مسافرتی ایکیا UNDERSOKA

این ماگ ضد نشت بوده و این ویژگی سبب می‌شود تا از ریختن نوشیدنی شما جلوگیری شود. ماگ مسافرتی ایکیا برای سفرهای ماشینی، گشت‌وگذار یا زمانی که به محل کار می‌روید و می‌خواهید نوشیدنی گرم یا سرد مورد علاقه خود را همراه خود ببرید، ایده‌آل است.

ماگ مسافرتی ایکیا UNDERSOKA
انواع اسموتی با موز

خرید اینترنتی ماگ و لیوان ایکیا

در پایان ذکر می‌کنیم که این اسموتی‌ها یک راه خوشمزه و راحت برای افزودن تنوع به رژیم غذایی، افزایش مصرف مواد مغذی و لذت‌بردن از یک نوشیدنی شیرین و رضایت‌بخش هستند. چه اسموتی شیرین و تند کیوی را ترجیح دهید، چه معجون میوه‌های زمستانی گرم و آرام‌بخش و چه اسموتی خامه‌ای و مغزدار کره بادام‌زمینی! بنابراین، همین امروز یک نوشیدنی خوشمزه و سالم را برای خود و خانواده‌تان درست کنید. خوب است بدانید حالا که طرز تهیه چند نوشیدنی خوشمزه را فراگرفتید، اگر نیاز به تهیه هر یک از محصولات برند ایکیا را که در بالا گفته شد دارید، می‌توانید آن را در فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت ثبت سفارش نمایید.


نوشته‌های اخیر

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “زمستان را گرم بمان، معرفی 3 اسموتی زمستانی” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب