معرفی 5 نوشیدنی گرم زمستانی

معرفی ۵ نوشیدنی گرم زمستانی

جالب است بدانید اشتهای مردم با تغییر فصل نیز تغییر می‌کند. با آمدن زمستان، در روزهای سرد بیشتر احساس سرما و خستگی می‌کنیم. به همین دلیل بهتر است نوشیدنی های زمستانی در لیوان شیشه ای یا ماگ را تهیه کنید که با وجود دمای پایین، شما را گرم و شاداب کنند. نوشیدنی های گرم زمستانی نه تنها در زمستان احساس بهتری به شما می دهند بلکه فواید زیادی برای سلامتی شما نیز دارند. هیچ چیز بهتر از بیدار شدن با نوشیدنی های گرم نیست که شما را در کل روز پرانرژی نگه دارد.

راهنمای خرید کامل لیوان شیشه‌ای >>>‌  تفاوت لیوان شیشه‌ ای آب با لیوان چای

در این مقاله شما را با پنج نوشیدنی زمستانی گرم کننده، آرامش بخش و همچنین سالم برای بچه ها و بقیه اعضای خانواده. آشنا می‌کنیم. بیش‌تر این نوشیدنی ها را می‌توانید با موادی که در خانه دارید درست کنید.

برای جلوگیری از آسیب به میزهای چوبی به دلیل گرمای نوشیدنی ها و کثیف شدن انوع میز‌ها بهتر است از زیرلیوانی با توجه به دکوراسیون خود استفاده کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم از زیر لیوانی های ایکیا استفاده کنید.

خرید زیر لیوانی چوب پنبه ای ایکیا 365 IKEA

زیر لیوانی از جنس چوب پنبه بوده و این ویژگی سبب می‌شود که از ایجاد خط‌وخش روی میز شما جلوگیری شود. این زیر لیوانی به دلیل سادگی برای استفاده روزمره یا تزیین با رنگ‌ها و لوازم جانبی بسیار مناسب است.

قیمت ماگ و زیر لیوانی

1.انواع هات چاکلت

سوئیسی‌ها نوشیدنی شکلاتی را اختراع نکردند، مایاها قرن‌ها پیش نوشیدنی تلخ خود را می‌نوشیدند. اما امروزه شکلات داغ سوئیسی‌ها بسیار معروف است. یک شکلات داغ خوب می‌تواند به قدری غلیظ باشد که شما را وسوسه ‌کند تا آن را با قاشق بخورید یا می‌تواند کمی سبک‌تر باشد تا شما بتوانید آن را سریع بنوشید و سریع گرم کنید. بهترین نوشیدنی های شکلاتی با استفاده از بهترین شکلات‌ها (سوئیسی) با پودر کاکائو درست می‌شود.
هات چاکلت یکی از بهترین نوشیدنی های زمستانی است که می توانید در هر زمانی از روز میل کنید. این نوشیدنی حاوی ویتامین‌ها و پروتئین‌های سالمی است که بیش از آنچه فکر می‌کنیم برای بدن ما مفید هستند. بهترین زمان برای نوشیدن شکلات داغ صبح است زیرا رایحه آن به شما کمک می کند تا احساس تازگی داشته باشید. انواع مختلفی از شکلات داغ وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید.

  • هات چاکلت تلخ

تفاوت شکلات داغ با این نوشیدنی در این است که هم از نظر طعم و هم از نظر عطر کمی قوی تر است. پودر کاکائو سرشار از پلی فنول است که به کاهش التهاب و فشار خون و همچنین جریان خون بهتر کمک می کند. در مورد شکلات تلخ باید بدانید که حاوی فلاونول هایی است که می تواند به شل شدن رگ ها و افزایش جریان خون کمک کند.

ترکیب شکلات تلخ و کاکائو داغ علاوه بر مزایای زیاد، طعم نوشیدنی را نیز دلپذیرتر می‌کند.

شکلات داغ تلخ یک جایگزین عالی به جای قهوه قوی البته با مزایای بیشتر همراه با تلخی کمتر است. ترکیب رنگ قهوه‌ای سوخته ی این هات چاکلت با شکلات تلخ و پودر کاکائو در ماگ‌ صورتی kejserling ایکیا جلوه ای زیبا و دلنشین به نوشیدنی شما می‌بخشد.

خرید اینترنتی ماگ ایکیا KEJSERLIG

ماگ ایکیا را داخل ماکروویو قرار دهید و برای شستشو بدون هیچ نگرانی از بابت خراب‌شدن، آن را در ماشین ظرف‌شویی بگذارید و مثل روز اول تحویل بگیرید.

ماگ ایکیا KEJSERLIG
ماگ ایکیا KEJSERLIG  انواع ماگ
  • هات چاکلت تاهینی

تاهینی و شکلات؟ بله، این یک دستور العمل عالی است. هات چاکلت معمولی بسیار استاندارد است. چرا برای خلق طعمی جدید آن را با مقداری تاهین، شیر نارگیل و عسل برای تنوع ترکیب نکنیم!

  • شکلات داغ کره بادام زمینی

 کره بادام زمینی طرفداران خاص خود را دارد. برای تنوع در طعم هات چاکلت خود می‌توانید کره بادام زمینی را به همراه شیرهای گیاهی و شکر نارگیل یا هر شیر و شیرین کننده ای که دوست دارید را در این ترکیب اضافه کنید و از نوشیدن هات چاکلت مخصوص خود در فنجان strimmig ایکیا لذت ببرید.

خرید اینترنتی فنجان ایکیا STRIMMIG

استفاده از لیوان‌ها و فنجان‌های مخصوص، تأثیر بسزایی در درک لذت یک نوشیدنی گرم زمستانی سالم را برای شما مهیا می‌کند.

فنجان ایکیا STRIMMIG
ماگ فروش خرید و قیمت ماگ
  1. چای زنجبیل

تهیه یک چای زنجبیل مناسب و سالم برای زمستان ممکن است به زمان نیاز داشته باشد، اما ارزش وقت گذاشتن را دارد. زنجبیل به هضم خوب کمک می کند و می تواند ناراحتی های ناشی از بیماری هایی مانند آرتروز و فیبرومیالژیا را تسکین دهد. چنین شرایطی اغلب در زمستان سرد دردسرسازتر می‌شود و چای زنجبیل تا حدی از این اتفاق جلوگیری می‌کند.

همچنین، اگر زمانی که هوا سرد است اغلب سرفه می‌کنید، چای زنجبیل به کاهش سرفه‌های شما کمک می‌کند. تهیه چای زنجبیل بسیار آسان است و در زمستان یک همراه عالی است.

  1. چای لاته زردچوبه طلایی

یک ویژگی عالی در مورد چای لاته زردچوبه این است که می توانید به راحتی آن را به دلیل دستور تهیه آن درست کنید. چای لاته زردچوبه طلایی دارای ترکیبات منحصر به فرد و خوشمزه ای است که هم غنی است و هم تفاوت های ظریف را متعادل می کند. اگر می‌خواهید طعم آن کمی شیرین‌تر شود، می‌توانید آن را با بادام یا نارگیل مخلوط کنید.

زردچوبه را همه به دلیل طعم و بوی قوی دوست ندارند، اما این ادویه بسیار خوب و مفید است. هر روز صبح یک فنجان چای لاته زردچوبه طلایی داغ استرس شما را از بین می برد و شما را در کل روز شاداب نگه می دارد. این نوشیدنی بسیار خوشمزه است و به راحتی می توانید آن را در خانه درست کنید. پیشنهاد می‌کنیم این چای مقوی را در فنجان شفاف Stelna ایکیا بریزید و از رنگ طلایی آن لذت ببرید.

خرید اینترنتی فنجان ایکیا STELNA

برای صرف نوشیدنی‌های گرم زمستانی از این فنجان زیبا استفاده کنید؛ زیرا همین‌طور که می‌دانید مقاومت این فنجان‌ها بسیار بالا است و می‌توانید هر نوشیدنی دلخواه را در آن میل کنید.

فنجان ایکیا STELNA
ikea glasses ایکیا چای لاته زردچوبه طلایی ایکیا
  1. سیب داغ با دارچین

تهیه آسان یک نوشیدنی سالم، مانند سیب داغ با دارچین یکی از نوشیدنی های زمستانی عالی برای صبح است. سیب منبع خوبی از ویتامین C و آهن است و همچنین حاوی فیبر محلول پکتین است. این ماده به کاهش کلسترول کمک می کند در حالی که رایحه مطبوع آن به شما احساس شادابی می دهد. نوشیدن هر روز صبح این ترکیب به شما کمک می کند تا سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید و عملکرد خوبی داشته باشید. همچنین به کاهش استرس نیز کمک می کند.
دارچین هم به هضم خوب کمک می کند و در عین حال سطح قند خون را برای کسانی که مبتلا به دیابت نوع دو هستند کاهش می‌دهد. تهیه این نوشیدنی زمستانی بسیار آسان است و تنها چیزی که نیاز دارید یک فنجان سیب و یک چوب دارچین است. فقط چند دقیقه طول می کشد تا این نوشیدنی آماده شود و شما برای کل روز سرحال خواهید شوید. اگر زمان ندارید و می‌خواهید این نوشیدنی را به محل کار خود ببرید یا در راه میل کنید می‌توانید آن را در ماگ مسافرتی ایکیا بریزید و همراه خود ببرید.

  1. لاته کدو تنبل

یک لاته کدو تنبل می تواند مقدار قابل توجهی کالری و شکر داشته باشد. این نوشیدنی‌ها را می‌توان در مواقعی میل کرد، اما اگر از یک سبک سالم در تغذیه ی خود پیروی می‌کنید، بهترین گزینه برای مصرف روزانه نیست.
لاته کدو تنبل از ترکیب شیر، سس کدو تنبل، اسپرسو دم کرده و خامه تهیه می‌شود و برای روی این نوشیدنی از دارچین، زنجبیل، جوز هندی و میخک استفاده می‌شود. سسی که به این لاته عطر و طعم منحصر به فرد می دهد با موادی مانند شکر، شیر غلیظ شده، پوره کدو تنبل و طعم های طبیعی دیگر درست می شود. این نوشیدنی خاص را با خامه ی اضافه روی آن در ماگ Gladelig ایکیا بنوشید و از طعم متفاوت آن لذت ببرید.

خرید اینترنتی ماگ ایکیا GLADELIG

در ماگ‌ لعاب دار ایکیا، به راحتی نوشیدنی داغ خود را بدون احساس سوختگی بر روی دست و انگشتان تان میل نمایید. در ساخت این محصول از فلزات کادمیوم و سرب استفاده نشده است.

ماگ ایکیا GLADELIG
سایت ماگ ماگ چیست

مقالـات مرتبط

راهنما خرید لیوان، ماگ و فلاسک نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

تفاوت لیوان شیشه‌ ای آب با لیوان چای

لیوان شیشه‌ ای از کاربردی‌ترین وسایل در محیط زندگی هر یک از ما انواع لیوان [...]

1 دیدگاه

راهنما خرید لیوان، ماگ و فلاسک نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

ماگ چیست؟

ماگ به طور کلی نوعی فنجان است که برای نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، چای، شکلات [...]

6 دیدگاه

راهنما خرید لیوان، ماگ و فلاسک نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

معرفی انواع لیوان های پرکاربرد

معرفی ۳۷ نوع مختلف لیوان و کاربرد آنها انواع لیوان های پرکاربرد، لیوان‌ها با جنس‌های [...]

14 دیدگاه

میزان رضایت از این مطلب

100 %

توسط 01 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    رویا ملک‌زاده

    لاته کدو تنبل

    من بعد از خواندن این مقاله، رسپی لاته کدو تنبل را داخل اینترنت گشتم و پیدا کردم. بعد از درست کردن متوجه شدم که چقدر سس کدو تنبل میتونه خوشمزه باشه به شما هم پیشنهاد میکنم حتما این نوشیدنی خوشمزه را از دست ندهید.

    8 دی 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب