وسایل مور نیاز برای تهیه یک میان وعده ساده

وسایل مور نیاز برای تهیه یک میان وعده ساده

احتمالاً برای شما هم پیش‌آمده است که در طول روز، در محل کار یا در خانه احساس گرسنگی کنید به‌طوری‌که نه خیلی احساس ضعف داشته باشید و نه حس کامل سیری. در این‌جور مواقع میان وعده‌ها به کمک ما می‌آیند تا بتوانیم انرژی ازدست‌رفته خود مونو بازگردانیم و همین‌طور مصرف خوراکی‌های خوشمزه‌ای که در طول روز ممکنه کمتر به سراغ شون بریم؛ مانند میوه‌ها و سبزی‌ها … را افزایش بدیم. 

یک میان وعده سالم و مقوی‌ می‌تواند به‌سلامت روحی و جسمی ما نیز کمک کند. نگران چاق شدن نباشید!

میان وعده سالم با حجم و مقدار مناسب، برای شما مفید هم هستند. در این نوشته ما سعی داریم. وسایلی را به شما معرفی کنیم که برای رسیدن به یک میان وعده خوشمزه، شما را یاری می‌کنند. وسایلی دم‌دستی و قابل‌حمل که تهیه میان وعده را برای شما رو آسون می‌کنند.

۹ وسیله کاربردی برای تهیه یک میان وعده سالم

ما در این بخش نمونه‌هایی از وسایل موردنیاز برای تهیه یک میان وعده را معرفی می‌کنیم. از وسایل ساده و بی‌دردسر گرفته تا ابزارهای کاملاً کاربردی از برند محبوب ایکیا.
می‌توانید آنها را به‌راحتی با هم مقایسه کنید. بدین ترتیب بهترین انتخاب را برای تهیه یا تزیین یک میان وعده خواهید داشت. در ادامه اگر قصد خرید هر یک از محصولات ایکیا را داشتید، می‌توانید به‌راحتی روی عکس و یا متن‌های سبزرنگ کلیک کنید تا شما را مستقیماً به صفحة محصول فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت هدایت کند.

تفاوتی ندارد که ما تنها باشیم یا کنار یک دوست نازنین. درهرحال کیک و چای برای اکثر ما میان وعده بسیار دوست‌داشتنی است. خوب در تهیه این میان وعده ساده چند وسیله پرکاربرد ایکیا به کمک شما می‌آیند.
ابتدا مواد کیک خود را آماده کنید. حالا با خرید لیسک ایکیا مدل BAKGLAD که جنس سیلیکونی و منعطفی دارد، به‌خوبی تمام مایه کیک داخل ظرف را بدون اسراف داخل قالب کیک ایکیا مدل HEMMABAK بریزید.
قفل کمربندی که دور این قالب کیک ایکیا است باعث می‌شود مایه کیک درون آن بیرون نریزد و از به‌هم‌ریختگی اطراف کیک نیز جلوگیری می‌کند. حالا قالب کیک را داخل فر یا ماکروویو، قرار دهید. بهترین و مغذی‌ترین کیک‌های دنیا به راحتی با این دو وسیله ساده و کاربردی برای شما آماده میشه. می توانید یک چای به همراه یک کیک خوشمزه شکلاتی را عصر، بعد از اینکه از سر کار برمی گردید، میل کنید.

وسایل مور نیاز برای تهیه یک میان وعده ساده قالب کیک ایکیا HEMMABAK

در ادامه به معرفی وسایل دیگر برای تهیه یک میان وعده ساده و مقوی می‌پردازیم. حالا شما به ما بگید با این وسایل چه میان وعده‌های خوشمزه‌ای می‌توان درست کرد؟!!

۱. قلم موی شیرینی پزی ایکیا BAKGLAD

اولین جذابیت این قلم موی شیرینی‌پزی، ست بودنش با لیسک ایکیا BAKGLAD است. با خرید این قلمو ایکیا هم یک ست جذاب تهیه کرده اید، هم یک ابزار فوق العاده کاربردی مکمل لیسک.
قلم موها کاربری بیشتری نسبت به لیسک ها دارند. از قلمو نه تنها در شیرینی پزی بلکه در استفاده روزانه آشپزی، عصای دست شما میشود. به عنوان مثال برای صرفه جویی و پخش کردن روغن در کف ماهیتابه و قابلمه یا خیس کردن سطح خمیر پیتزا و … 

قلم موی شیرینی پزی ایکیا BAKGLAD  قلم موی شیرینی پزی ایکیا BAKGLAD

۲. ست پیمانه اندازه گیری ایکیا STAM

این ست پیمانه، کاربردی‌ترین وسیله ایست که در هر آشپزخانه‌ای باید باشد. خوب به تهیه میان وعده شما نیز سرعت می‌بخشد، زیرا میزان استفاده و کاربردهای بی‌شماری دارد که بسته به نیاز، کاربرد آن نیز تغییر می‌یابد. مثلاً در پخت شیرینی از آن به‌عنوان پیمانه شیر، آرد و… یا در پیک‌نیک به‌عنوان پیمانه نمک، آبلیمو و حتی به‌عنوان پیمانه چای کاربرد دارد. ست پیمانه ایکیا دارای ۴ اندازة متفاوت و با دسته‌های متنوع رنگی به شما ارائه می‌شود.

ست پیمانه اندازه‌ گیری ایکیا STAM وسایل مور نیاز برای تهیه یک میان وعده ساده

۳. رنده ایکیا IKEA 365+

یک رنده کم جا، مناسب میان وعده‌های مسافرتی و پیک‌نیک شما است. به رنگ مشکی همراه با ۳ تیغة متفاوت.
اگر به دلیل خطراتی که رنده به همراه دارد کمتر از آن استفاده می‌کنید. این مدل رنده ایکیا بهترین گزینه برای شماست زیرا از انگشتان شما به‌خوبی محافظت می‌کند و داخل کوله‌پشتی هنگام سفر یا بازیگوشی بچه‌ها هرگز دست شما به تیغه تماس پیدا نمی‌کند.

رنده ایکیا IKEA 365+   رنده ایکیا IKEA 365+ رنده ایکیا IKEA 365+

۴. رنده ایکیا IDEALISK

این رنده دارای ابعاد مستطیل و نسبت به رنده قبلی، جابه‌جایی آن ممکن است دشوارتر باشد؛ زیرا رنده قبلی کاملاً تخت و کم جا بود. بااین‌حال ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد، مثلاً دارای تیغه‌های بسیار تیز برای رنده‌کردن انواع مواد برای تهیه میان وعده‌های شما، از پنیر و سبزی‌ها گرفته تا زنجبیل و شکلات برای شما طراحی و ساخته شده است. کاملاً مقاوم و ضدزنگ نیز می‌باشد.

رنده ایکیا IDEALISK رنده ایکیا IDEALISK

۵. اسلایسر ایکیا UPPFYLLD

بهترین وسیله برای تهیه میان وعده سریع، اسلایسرها هستند؛ زیرا درعین‌حال که به مواد غذایی شما را تکه می‌کند به شکلی زیبا، با ایجاد فرم جلوه بصری مواد غذایی‌تان را دوچندان می‌کند. خیلی سبک، بادوام و قابل‌جابه‌جایی راحت که به همراه دو تیغه متفاوت عرضه می‌شود.

اسلایسر ایکیا UPPFYLLD  اسلایسر ایکیا UPPFYLLD اسلایسر ایکیا UPPFYLLD

۶. پوست کن ایکیا STÄM

یک ابزار عالی، برای درست‌کردن میان وعده‌های فوری در مواقعی که زمان کافی برای غذا خوردن ندارید. بسیار خوش‌دست و در ۳ رنگ مشکی، قرمز و سفید طراحی شده است. یک اندازه استاندارد دارد و در کوچک‌ترین کیف‌های سفری شما جای می‌گیرد. یک مکمل عالی برای رنده‌های شما در تهیه میان وعده‌های خوشمزه.

پوست کن ایکیا STÄM  پوست کن ایکیا STÄM

۷. ست ۳ تکه چاقوی ایکیا ANDLIG

در کنار همه وسایل برای تهیه میان وعده، چاقوها اساسی‌ترین و اصلی‌ترین ابزار آشپزی می‌شوند. حتی اگر هیچ وسیله‌ای هم نداشته باشید با یک ست چاقو کار شما راه می‌افتد. چاقو ایکیا دارای ۳ سایز متفاوت، بسیار خوش‌دست و دارای ۳تیغه بسیار تیز برای بریدن انواع نان، سبزی و سیفی‌ها هستند. مهم‌ترین ویژگی این چاقوها ضدزنگ بودنشان است که در سفر بسیار به کمک شما می‌آید و طول عمر این چاقو را بالا می‌برد.

 چاقوی نان ایکیا ANDLIG   ست 3 تکه چاقوی ایکیا ANDLIG ست 3 تکه چاقوی ایکیا ANDLIG

۸. ست چاقو دو تکه FÖRDUBBLA

این ست، شما را از همه نگرانی‌ها دور می‌کند، به این دلیل که در ۲ سایز کوچک و بزرگ است. می‌توانید چاقوی کوچک را همیشه برای میان وعده های سفر و بزرگ را برای خانه نگهدارید و اگر به هر دلیلی یکی از آنها خراب یا مفقود شد شما یک چاقوی دیگر برای درست کردن میان وعده خود دارید. ست چاقو دو تکه  FÖRDUBBLA

۹. کاسه سالاد ایکیا مدل UPPFYLLD 

آخرین و جذاب‌ترین وسیله برای تهیه میان وعده شما کاسه سالاد ایکیاست. به‌قدری جذاب و کاربردی است که حتی اگر در میان وعده‌ها از آن استفاده نکنید، حتماً در روزمرة شما جای خود را پیدا می‌کند. به‌قدری حضور پررنگی دارد که اگر نباشد انگار کار شما انجام نمی‌شود. این کاسه تنها برای استفاده در کنار تخته آشپزخانه نیست؛ بلکه به‌تنهایی به‌عنوان یک کاسه بر روی میز استفاده می‌شود. به دلیل رنگ‌بندی شاد و جنس نشکنی که دارد، برای تنقلات روزانه کودکان هم مورداستفاده قرار می‌گیرد.

جالب است بدانید رنگ بندی این کاسه ها با اسلایسر ایکیا UPPFYLLD که در بالا هم معرفی کرده ایم یکی می باشد و میتوانید با هم ست کنید.

کاسه سالاد ایکیا مدل UPPFYLLD    کاسه سالاد ایکیا مدل UPPFYLLD  کاسه سالاد ایکیا مدل UPPFYLLD 

خرید اینترنتی وسایل کاربردی برای میان وعده ایکیا

تمامی محصولاتی که در بالا مطالعه کردید از برند معتبر و شناخته شده ی ایکیا میباشد. فروشگاه آنلاین راه راه مارکت به دلیل اهمیت دادن به خرید مشتریان، تضمین اورجینال بودن محصولات ایکیا را میکند و در صورت هر گونه مشکل، جنس شما مرجوع شده و در سریع ترین زمان ممکن محصول را به دست شما میرساند. شما میتوانید با خیال راحت هر وسیله را که برای میان وعده خود نیاز دارید از محصولات ایکیا در بخش بالا تهیه نمایید.

میزان رضایت از این مطلب

100 %

توسط 01 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    حامدی

    پوست کن ایکیا مدل STAM

    من این وسیله رو خریدم عالیه خیلی تیزه ارزون هم هست بخرید
    میان وعده من سیب‌زمینی سرخ کرده رو پیشنهاد میدم خیلی حال میده یه پوست کن ایکیا بخرید یک دو سه پوست سیب‌زمینی بکنید بریزد تو ماهیتابه آماده اس دیکه و سس کچاپ بردارید برید حالشو ببرید 🍟🍟🥔🥔

    2 آبان 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب