همه چیز درباره لیوان مارگاریتا

مارگاریتا

همانطور که میدانید چند وقتی هست که فروشگاه آنلاین راه راه مارکت سفري را به ليوان ها آغاز كرده و امروز نوبت به مارگاريتاي جذاب رسيده است.اگر مثل هميشه آماده سفر هستید با هم به دنياي ليوان مارگاريتا برویم.

مارگاریتا ها نمونه دیگری از نوشیدنی های ویژه و منحصر به فرد محسوب می شوند.لیوان مارگاریتا شبیه لیوان کوکتل است مخروط آن در انتها باریک و قسمت دوم بسیار نازک تر می‌شود و البته برای لیوان مارگاریتا، دهانه، بسیار اهمیت دارد.دیواره های لیوان مارگاریتا برای مارگاریتا ساخته شده‌اند و امروزه مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرد.این به این دلیل است که ویژگی های منحصر به فرد دیگر نوشیدنی ها را به خوبی نشان می‌دهد.

لیوان مارگاریتا به راحتی در ماشینهای ظرفشویی قرار میگیرد و اين موضوع علاقه ي شما را به داشتن آن افزايش ميدهد.البته شما اگر ليوان مارگاريتا نداشتيد ميتوانيد به صورت موقت از ليوان هاي  لوبال یا لیوان پینت استفاده کنید.ما به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق، آزمایش، بررسی و توصیه می‌کنیم.

خب، حالا بریم سراغ یک ترکیب خوب

 اگر لیموترش، شکر و تکیلا دارید، می توانید یک مارگاریتای معمولی را آماده کنید.میتوانید یک ساعت شاد برای خود در خانه با یک معجون عالی شروع کنید، به این صورت که، آنها را به میزانی که مورد علاقه تان است در شیکر بریزید و به خوبی هم بزنید، یک لیوان مارگاریتا آماده کنید و دور لبه آن را نمک بزنید، تزئین لیموترش را اضافه کنید و میل کنید.

شیشه دمنده دستی Emporion از مکزیک با لبه آبی کبالت

چه ظرفی بهتر از یک ظرف ساخته شده با دست در مکزیک برای نوشیدن یک مارگاریتا؟

هر یک از این لیوان ها توسط صنعتگران مکزیکی با احتیاط و با دست از شیشه 100 درصد بازیافت شده دمیده می شود.از آنجایی که هر کدام منحصر به فرد هستند، بهتر است به حباب ها و بافت های منفرد به شکل لیوان توجه کنید چرا که حسی اصیل را به شما می دهد، به علاوه لبه ی آبی رنگ چشمگیر آن، شما را مجذوب خود میکند.در این لیوان فضای کافی برای ریختن زیاد مارگاریتا، به علاوه فضای زیادی برای یخ وجود دارد.

معمولا در هنگام خودرن یک نوشیدنی، هرچه وزن آن سنگین‌تر باشد احساس بهتری در دست شما بوجود می آید، بنابراین می‌توانید بایستید و در حین نوشیدن جرعه جرعه، معاشرت کنید.این لیوان ها را می توان در ماشین ظرفشویی شست، البته آن ها را روی قفسه بالایی نگه دارید و قبل از درآوردن بگذارید خنک شوند.شیشه-دمنده-دستی-Emporion-از-مکزیک-با-لبه-آبی-کبالت

IVV لیوان کوکتل رترو ایتالیایی

این لیوان‌ها تمام جذابیت یک کریستال قدیمی را دارند.این ظرف که توسط شیشه سازان ایتالیایی ساخته شده است، با دقت رنگ آمیزی شده و از شیشه های بدون سرب در طیف رنگی زیاد طراحی و آماده میشود تا شما بتوانید با توجه به سلیقه ی خود آن ها را خریداری کنید و البته این مورد را نادیده نگیرید که یک مارگاریتا در این لیوان بسیار شیک به نظر می رسد.IVV-لیوان-کوکتل-رترو-ایتالیایی--

〉نکته جالب در رابطه با این لیوان ها، همه کار بودن می باشد. شما از آن ها به عنوان :

آب، نوشیدنی، پالومای با طراوت و همه چیز استفاده کنید.یک رنگ را انتخاب کنید یا ست ها را برای حسی متفاوت ترکیب و هماهنگ کنید.در حالی که گزینه های لیوانی وجود دارد، مدل  پایه دار آن گرمای دست شما را از مارگاریتای گرانبها دور نگه می دارد.مثلا میتوانید برای نوشیدن آب از یک لیوان مارگاریتای آبی رنگ که  الهام گرفته از اقیانوس است استفاده کنید یا یک مارگاریتا هندوانه ای در لیوان مارگاریتای صورتی درست کنید.

مجموعه ظروف شیشه ای راه راه آبی ویلیامز سونوما

با این ست لیوان شیشه ای آبی و ساحلی، احساس شادی را را به خود بدهید.در حالی که این لیوان ها حالت اقیانوسی دارند و برای همه موقعیت‌ها ایده‌آل هستند، اما سعی کنید پینا کولادا، توت فرنگی یا هر نوع نوشیدنی ترکیبی دیگر درست کنید و آنها را در این لیوان مارگاریتا سرو کنید.

این لیوان‌های آبی در اندازه‌های لیوانی، هایبال و مارگاریتا، به‌علاوه یک پارچ انبوه برای نوشیدن نوشیدنی‌ها عرضه می‌شوند.به طور خاص، لیوان مارگاریتا دارای یک کاسه پلکانی بزرگ و یک پایه به اندازه کافی بلند است تا نوشیدنی در دست شما بماند.در حالی که اینها با دقت با دست باد می شوند، اما به اندازه کافی بادوام هستند تا در ماشین ظرفشویی مقاومت کنند.پس میتوانید آن ها را در ماشین ظرفشویی شستشو دهید.

مجموعه-ظروف-شیشه-ای-راه-راه-آبی-ویلیامز-سونوما

 

شیشه های  تریتان Tritan  

یکی از بهترین و بادوام ترین نوع لیوان هاست و طراحی و ساخته شده است که در برابر سقوط، ریختن و سایر حوادث مقاومت می کند.حتی اگر آن را از ارتفاعات بلند بیندازید، پلاستیک مناسب آن باعث میشود که ترک نخورد، خرد نمی‌شود و یا تغییر رنگ نمی‌دهد.بعلاوه، پس از پایان نوشیدن لیوان ها را می توان در ماشین ظرفشویی ریخت.

شیشه های تریتان در شش رنگ آبی اقیانوسی، سبز، زرد، قرمز، خاکستری و فیروزه‌ای طراحی و تولید می‌شوند.این یک مورد عالی برای میهمانی هاست زیرا در میهمانی ها همیشه دغدغه لیوان ها بخصوص لیوان مارگاریتا به همراه است که برای کسی با دیگری به اشتباه برداشته نشود، با وجود این لیوان ها دیگر این نگرانی را نخواهید داشت زیرا میتوانید به هر مهمان یک لیوان با رنگ متفاوت اختصاص دهید تا دیگر لیوان های خود را با هم مخلوط نکنند.شیشه-های- تریتان-Tritanلیوان لیبی کاکتوس مارگاریتا:

با یک لیوان مارگاریتا، که هر کدام دارای یک پایه کاکتوسی شیشه ای، رنگ آمیزی شده است، کاملا به حال و هوای تعطیلات مارگاریتا متمایل میشوید، بنابراین با گذشت زمان محو نمی شود.از ظرف 16 اونسی برای نوشیدنی یا برای سرو گواکامول و سالسا استفاده کنید.هر لیوان 6.25 اینچ ارتفاع دارد و دارای لبه ضخیم برای پوشاندن است.

لیوان-لیبی-کاکتوس-مارگاریتا

 

ظروف و پارچ شیشه‌ای رنگی هاوکینز نیویورک

این ظروف علاوه بر این که کاربری خود را به عنوان لیوان مارگاریتا حفظ کرده اند ، سرگرم کننده نیز هستند.و برای سرگرم کردن شما بخصوص برای نوشیدن نوشیدنی در میان جمعیت فوق العاده هستند.این لیوان ها از شیشه بوروسیلیکات محکم ساخته شده اند که با دست به رنگین کمانی از رنگ های روشن و شاد تبدیل شده اند.این مجموعه با الهام از شیشه دریا در رنگ های مرجانی، آبی، نارنجی، خاکستری، شفاف و سبز عرضه می شود.

یک پارچ مارگاریتا بردارید و از آن برای ریختن نوشیدنی برای دوستان خود در چهار لیوان همسان استفاده کنید.لیوان ها در اندازه های بودگا، 6، 10 و 14 اونس عرضه می شوند. این مجموعه کوچک برای کوکتل‌های کوچک، شراب یا ورموت مناسب است، در حالی که لیوان‌های با اندازه متوسط ​​برای کوکتل‌های کامل و نوشیدنی‌های آبجو عالی هستند.پارچ 48 اونس (برای حدوداً هشت نوشیدنی کافی است) در خود جای می‌دهد.

ظروف-و-پارچ-شیشه‌ای-رنگی-هاوکینز-نیویورک-

یک نکته ی بسیار جالب این است که علاوه بر عملکرد پارچی که دارید میتوان از آن به عنوان گلدان استفاده کنید و اگر مهمان‌های شما گل بیاورند، به عنوان یک گلدان عمل می‌کند.

بهتر است در انتخاب لیوان مارگاریتا به موارد زیر توجه کنید

  • اندازه
  • یک مارگاریتا خوب با یخ بسته بندی شده است. کمی جای مناسب می خواهید تا فضایی برای خنک شدن داشته باشید. این لیوان ها از 8 تا 16 اونس متغیر هستند، بنابراین اندازه مارگاریتای را که می خواهید بنوشید در نظر بگیرید.

  • تطبیق پذیری
  • اگر شما یک فردی هستید که عاشق  نوشیدنی مارگاریتا هستید.در این صورت، یک لیوان مخصوص مارگاریتا می خواهید. شاید یک لیوان همه کاره تر، مانند یک لیوان کوپه یا راک، این کار را انجام دهد. اگر در خارج از خانه مشروب می خورید، یک گزینه بادوام Tritan بهترین همراه کنار استخر است.

  • طرح
  • مارگاریتای خود را کجا می نوشید؟ اگر در مهمانی‌های پر هیجان شرکت می‌کنید، لیوان‌های مضمون‌تری مانند لیوان کوکتل کاکتوس لیبی یا لیوان مکزیکی دست‌دم شده را در نظر بگیرید. اگر کوکتل pinky’s up را ترجیح می دهید، یک کوپه درجه یک را امتحان کنید.

 

میزان رضایت از این مطلب

100 %

توسط 01 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    بهنوش حجتی

    این نوشته که عالی بود مرسی ولی ممکن دستور تهیه مارگاریتا یا نوشیدنی های دیگه هم اضلفه کنید. خیلی عالی میشه

    11 مهر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • تصویر آواتار

    سهیلا

    منم همه لیوان هامو میزارم ماشینظرفشویی راحت

    11 مهر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب