تزیین قاشق و چنگال با دستمال‌ سفره کاغذی

تزیین قاشق و چنگال با دستمال‌ سفره کاغذی

یک پذیرایی کامل و بی‌عیب‌ونقص در کنار رضایت مهمان، آرزوی هر میزبانی است. برخی از افراد در پذیرایی، سعی می‌کنند مواد خوراکی با کیفیتی را پیشکش مهمانان کنند و برخی از افراد هم دوست دارند در کنار پذیرایی با مواد غذایی درجه یک، در تزیینات هم کم نگذارند این تزیینات فقط مختص غذا و پیش‌غذا و دسر نیست؛ بلکه تزیین قاشق و چنگال با دستمال‌ سفره کاغذی را هم شامل می‌شود.

به‌هرحال تزیینات قاشق و چنگال با دستمال‌ سفره کاغذی، جز جدایی ناپذیر پذیرایی‌های ایرانی است و این موضوع، علاوه بر آنکه مهمانان را به شوق و اشتیاق برای میل‌کردن می‌آورد، موجب می‌شود که بزم و مهمانی شما، یک دورهمی جذاب و به‌یادماندنی شود و سایرین در کنار تحسین دست‌پخت شما از سلیقه مثال‌زدنی‌تان هم تعریف و تمجید کنند.

تزیین قاشق و چنگال با دستمال‌ سفره کاغذی، از ترفند‌های کم‌هزینه و جالبی است که بین مردم، طرف‌دار زیادی دارد. این کار، علاوه بر آنکه هزینه زیادی را در بر نمی‌گیرد، نشان می‌دهد که تا چه میزان برای مهمانانتان ارزش و احترام قائل هستید و تمام تلاش خود را در جهت داشتن یک سفره یا میز پذیرایی خاص و منحصربه‌فرد انجام داده‌اید.

قاشق و چنگال با دستمال‌ کاغذی، نشان‌دهنده این مهم نیز است که میزبان در نظافت و زیبایی سرویس پذیرایی نهایت کوشش و دقت را کرده است البته حواستان به رعایت این نکته نیز باشد که حتماً در انتخاب دستمال‌ سفره و دستمال‌ سفره کاغذی مخصوص پذیرایی، به هماهنگی و داشتن هارمونی این دستمال با سایر وسایل و ظروف پذیرایی دقت کنید تا چندرنگ بودن اسباب پذیرایی، به آشفته نشان‌دادن سفره یا میز پذیرایی منجر نشود.

در این مقاله، ‌ایده‌های جالب و خلاقانه‌ای برای تزیین قاشق و چنگال با دستمال‌ سفره کاغذی به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید یک پذیرایی فوق‌العاده و زیبا از مهمانانتان داشته باشید.

خرید اینترنتی سینی چایی طرح گربه ایکیا HAJMAL

حمل فنجان‌های مملو از چای داغ ممکن است خطرناک باشد؛ ولی سینی چایی طرح گربه ایکیا HAJMAL به دلیل این که لیز نیست خطر سرخوردن فنجان‌ها را از بین می‌برد. شما می‌توانید از بشقاب و چنگال کودک ایکیا برای فرزندتان استفاده کنید و غذای کودک دلبندتان را در آن بکشید و با سینی چای ایکیا آن را برای کودکتان سرو کنید. 

تزیین دستمال سفره کاغذی ساده

خرید اینترنتی دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL

دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL از جنس کاغذ نرم است که می‌تواند به‌راحتی در طبیعت تجزیه شود. دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL با داشتن سه‌لایه، از نفوذ چربی به لباس و شلوار شما جلوگیری می‌کند.

دستمال سفره طرح دار ایکیا HAJMAL

مدل‌های تزیین قاشق و چنگال با دستمال‌ سفره کاغذی

مدل‌های مختلف تزیین قاشق و چنگال با دستمال‌ سفره کاغذی وجود دارد که برخی از آن‌ها ساده و برخی پیچیده‌تر هستند. در این مقاله سعی می‌کنیم تا بهترین و سریع‌ترین روش‌هایی را که می‌توانید دستمال‌ سفره کاغذی زیبا در کنار بشقاب‌هایتان داشته باشید را به شما معرفی کنیم. در میان مدل‌های تزیین قاشق و چنگال با دستمال‌ سفره کاغذی، تزیین آن به شکل ساده، هم سریع انجام می‌شود و هم به‌راحتی قابل‌یادگیری است.

تزیین دستمال‌ سفره کاغذی به شکل پک ساده

در ابتدا، دستمال‌ سفره کاغذی مخصوص پذیرایی را چهار بار تا بزنید. برای انجام صحیح این کار هم می‌توانید اول دستمال را نصف کنید و اضلاع روبروی آن را روی هم بگذارید و سپس این کار را با اضلاع مخالف تکرار کنید. برای استفاده ار دستمال ما، دستمال سفره ایکیا HAJMAL را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  • در مرحله بعد، دولایه از دستمال‌سفره ایکیا HAJMAL را به شکل مورب به سمت پایین تا کنید.
  • دولایه از دستمال‌سفره ایکیا HAJMAL را به شکل مورب به سمت پایین تا کنید.
  • یک ضلع دستمال را تا میانه آن تا بزنید و این کار را با ضلع مقابل نیز تکرار کرده و آن را تا بزنید.
  • حالا دستمال‌سفره ایکیا HAJMAL را برگردانده تا پشت آن روبروی شما باشد. پک زیبای تزیین قاشق و چنگال با دستمال‌ سفره کاغذی شما آماده است.

مدل‌های دیگری نیز برای تزیین قاشق و چنگال با دستمال‌ سفره کاغذی نیز وجود دارد که می‌تواند زینت بخش میز یا سفره پذیرایی شما باشد. در ادامه با هم بخشی از این مدل‌های تزیین قاشق و چنگال با دستمال کاغذی را مرور می‌کنیم.

تزیین دستمال‌ سفره کاغذی به شکل لوزی

برای تزیین قاشق و چنگال می‌توان دستمال‌ سفره خال‌خالی ایکیا KROSAMOS را به شکل لوزی درست کرد. در ادامه روش تزیین قاشق و چنگال با دستمال‌ سفره خال‌ خالی ایکیا KROSAMOS مخصوص پذیرایی به شکل لوزی آموزش‌داده‌شده است.

  • در ابتدا دستمال‌سفره خال‌خالی ایکیا KROSAMOS را دو بار تا کنید تا چهارگوش شود.
  • سپس، یک‌لایه از چهارلایه را به سمت ضلع مقابل تا نمایید.
  • در مرحله بعد، این عمل را برای دولایه دیگر نیز تکرار کنید.
  • سپس دستمال‌سفره خال‌خالی ایکیا KROSAMOS را به سمت پشت برگردانید.
  • در ادامه، دو ضلع کناری دستمال‌سفره خال‌خالی ایکیا KROSAMOS را به سمت میانه آن آورده و روی‌هم قرار دهید.
  • حالا دستمال‌ سفره خال‌خالی ایکیا KROSAMOS را برگردانید و سرویس قاشق و چنگال ایکیا UPPHOJD را درون پاکت ساخته شده، قرار دهید.

خرید اینترنتی دستمال سفره خال خالی ایکیا KROSAMOS

دستمال سفره خال خالی ایکیا KROSAMOS با طراحی زیبا و مینیمال و همچنین سه‌لایه بودن از نفوذ چربی غذا به لباس جلوگیری می‌کند. تزئین دستمال سفره خال خالی ایکیا KROSAMOS با مدل‌های زیبا به سفره شما جلوه خاصی می‌بخشد.

قیمت دستمال کاغذی عمده

خرید اینترنتی سرویس قاشق و چنگال 16 پارچه ایکیا UPPHOJD

این محصول با داشتن ۴ قاشق غذاخوری، ۴ چنگال، ۴ کارد و ۴ قاشق‌چای‌خوری، جمعاً ۱۶ وسیله برای غذاخوردن را در اختیار شما قرار می‌دهد. جنس سرویس قاشق و چنگال 16 پارچه ایکیا UPPHOJD استیل ضدزنگ است و دسته‌های آن از جنس پلاستیک پلی‌پروپیلن است. دسته‌های این سرویس قاشق چنگال به رنگ بژ ساخته شده‌اند که این رنگ خنثی می‌تواند به‌راحتی با انواع بشقاب‌ها در رنگ‌های مختلف هماهنگ شود.

سرویس قاشق و چنگال 16 پارچه ایکیا UPPHOJD

تزیین دستمال‌سفره به شکل پاکت

در ادامه، آموزش تزیین قاشق و چنگال با دستمال‌سفره ایکیا SMAKSINNE، به شما تزیین به شکل پاکت را آموزش می‌دهیم.

  • در ابتدا دو سر روبروی دستمال‌ سفره ایکیا SMAKSINNE را به هم وصل کنید تا مثلثی شود.
  • سپس، ضلع پایینی مثلث را به دو قسمت تقسیم نمایید و دستمال را از آن قسمت مطابق عکس، تا کنید.
  • در مرحله بعد، دستمال تا شده را برگردانده و مطابق شکل تا کنید.
  • سپس، گوشه‌های دستمال‌ سفره ایکیا SMAKSINNE را به سمت زیر تا نمایید و از دستمال‌سفره پاکتی‌تان برای قراردادن قاشق و چنگال استفاده کنید.

تزیین دستمال‌سفره به شکل پاکت ۲

یک مدل دیگر هم از تزیین قاشق و چنگال با  دستمال‌سفره ایکیا SMAKSINNE به شکل پاکت وجود دارد که در ادامه این مدل را هم به‌صورت مرحله‌به‌مرحله آموزش می‌دهیم.

به کمک این روش می‌توانید دستمال‌سفره پاکتی زیبا داشته باشید و قاشق و چنگال خود را که شاید از سرویس قاشق و چنگال ایکیا TILLAGD است را درون آن قرار دهید. برای درست‌کردن این مدل زیبا، حتماً توجه داشته باشید که دستمال‌کاغذی پذیرایی‌تان از جنس مرغوبی باشد تا انعطاف مناسبی داشته باشد و بتوانید مراحلی که در ادامه ارائه شده است را به‌راحتی انجام دهید.

در مرحله اول باید دستمال‌سفره ایکیا FORVANTAD  را از وسط نصف کنید.

سپس نصف لایه بالا را به سمت پایین قرار دهید.

در ادامه دستمال‌سفره ایکیا FORVANTAD را به نحوی نصف کنید که لایه تاخورده به سمت روی دستمال‌سفره قرار بگیرد.

این عمل را مجدداً تکرار کنید تا دستمال‌سفره ایکیا FORVANTAD شما آماده شود.

در این مقاله تنها گوشه‌ای از مدل‌های تزیین قاشق و چنگال با دستمال‌کاغذی را برای شما شرح  دادیم. حال‌آنکه این روش تزیین، مدل‌های مختلفی دارد و باید باتوجه‌به میزان شلوغی و حجم میز پذیرایی یا سفره، مدل مناسب را انتخاب کرد. برخی از افراد هم ترجیح می‌دهند که دستمال‌سفره درون لیوان قرار بگیرد تا فضایی را کناردست افراد، اشغال نکند. بااین‌وجود، انتخاب با شما و مطابق باسلیقه شماست که چگونه از مهمانانتان. پذیرایی درخور و مناسب داشته باشید.

خرید اینترنتی دستمال کاغذی و دستمال آشپزخانه ایکیا

ما در این مقاله علاوه بر تزئین قاشق و چنگال، دستمال‌ سفره‌ها و سرویس‌های قاشق‌ چنگال از برند معتبر و شناخته‌شدهٔ ایکیا را نیز به شما معرفی کردیم. اینک اگر قصد تهیه هر یک از کالاهای برند ایکیا را دارید، می‌توانید آنها را به فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت سفارش دهید و اگر ساکن تهران هستید در همان روز سفارش آن را در اختیار بگیرید. 

نوشته‌های اخیر

  • راهنمای خرید ظرف روغن آشپزخانه
    ظرف روغن آشپزخانه یک ظرف کاربردی است که برای نگهداری و ریختن روغن‌های پخت‌وپز در هنگام آشپزی طراحی شده است. این ظروف معمولاً از مواد مقاوم در برابر خوردگی و دماهای بالا مانند فولاد […]
  • بدن انسان در روز به چند لیوان بزرگ آب نیاز دارد؟
    در این مقاله قصد داریم تا یک بار برای همیشه، میزان مصرف آب در طی روز را بررسی کنیم و به این پرسش پاسخ دهیم که چند لیوان بزرگ آب، ما را از مشکلات […]
  • چگونه با فنگ شویی ساعت دیواری شانس و ثروت را جذب کنید؟
    در این مقاله جهت مناسب قرار‌گیری فنگ شویی ساعت دیواری را بررسی می‌کنیم و به شما در پیداکردن بهترین جهت برای قراردادن فنگ شویی ساعت دیواری چه در منزل و چه در محیط کارتان […]
  • چگونه با خرید آباژور فضای خانه را زیبا تر کنیم؟
    امروزه چیدمان و طراحی‌های دکوراسیون‌های داخلی از منازل گرفته تا دفاتر کار و تمامی فضاهای کاربردی، هم‌طراز با پیشرفت علم و صنعت و تکنولوژی، پیشرفت کرده است. به‌گونه‌ای که علم معماری و چیدمان دکوراسیون […]
  • شال مبل چیست و چگونه آن را در دکوراسیون خانه به کار بگیریم؟
    در این مقاله قصد داریم شما را با اکسسوری جدید و منحصر به فرد در دکوراسیون منزل یعنی شال مبل آشنا کنیم و انواع مختلف آن را بررسی کنیم. حتماً شما هم در کلیپ‌ها […]

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “تزیین قاشق و چنگال با دستمال‌ سفره کاغذی” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب