خرید ساعت رومیزی و معرفی ۴ ساعت رومیزی + قیمت روز

خرید ساعت رومیزی و معرفی ۴ ساعت رومیزی + قیمت روز

خرید ساعت رومیزی، پیدایش ساعت و اختراع وسیله‌ای که بتوان با آن زمان را سنجید به هزار سال می‌رسد؛ اما استفاده از خرید ساعت رومیزی، جیبی و دیواری در قرن هجدهم رواج یافت؛ بطوری داشتن ساعت جیبی کلاس خاصی به افراد می بخشید. این محصول در حال حاضر در انواع مختلف و توسط برندهای متعددی تولید می‌شود که پیش از انتخاب و خرید ساعت رومیزی، ضروری است که انواع آن را شناخت تا خریدی آگاهانه انجام داد. در این مقاله از مقالات راه راه مارکت قصد داریم به بررسی نکاتی بپردازیم که قبل از خرید ساعت رومیزی باید درنظر داشته باشید.

ساعت رومیزی چیست؟

ساعتها در قرن‌های گذشته در ابعاد و وزن‌های مختلف و با مدل نصب متنوعی طراحی شده‌اند؛ ساعت‌های ایستاده و دیواری عموما ابعاد و وزن بیشتری داشته اما ساعت‌های رومیزی طبیعتا اندازه کوچکتری داشته و در فضاهای کوچک مانند روی شومینه، روی میز عسلی، میز مطالعه، کنار تختخواب و میز کار جای می گیرد. در پاسخ به سوال ساعت رومیزی چیست درواقع می توان یک پاسخ ساده و بدیهی داد که همه آنها بر آن واقف هستید! خرید ساعت رومیزی روی میز قرار می‌گیرد و برای همین منظور نیز طراحی گردیده است.

ساعت رومیزی ایکیا MALLHOPPA

داخل این ساعت 3 عقربه نقره‌ای برای نشان دادن زمان قراردارد و یک عقربه به رنگ طوسی، برای تنظیم ساعت آلارم در نظر گرفته شده است. صفحه محافظ روی صفحه ساعت رومیزی ایکیا MALLHOPPA از جنس طلق پلاستیکی است.

ساعت رومیزی ایکیا MALLHOPPA

در هنگام خرید ساعت رومیزی توجه داشته باشید که این ساعت در ابعاد و طرح‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود و شما می‌توانید بر حسب سلیقه و یا متناسب با نیازتان، طرح و مدل مناسب را انتخاب کرده و با هر قیمتی که مدنظرتان است، خریداری کنید. در ادامه این مقاله از مقالات راه راه مارکت، قصد داریم برای یاری شما در انتخاب و خرید ساعت رومیزی، درخصوص راهنمای خرید ساعت رومیزی و نحوه انتخاب بهترین مدل برای شما، به موارد بیشتری اشاره کنیم. از لحاظ نوع موتور و ساختار، ساعت‌ها نیز به انواع مکانیکی، هوشمند و کوارتز تولید می‌شوند که خرید ساعت رومیزی ساعت‌های رومیزی عموما در انواع کوارتز و مکانیکی توسط برندهای مختلف ساخته شده و به فروش می‌رسند. 

ساعت رومیزی دیجیتال شب نما ساعت رومیزی زنگ دار ایکیا ساعت رومیزی ایکیا

راهنمای خرید ساعت رومیزی

زمان را با زیبایی بر روی دیوارهایتان نقش بزنید

ممکن است در حال حاضر تصمیم گرفته باشید که برای میز محل کار یا روی میز عسلی ایکیا ساعت رومیزی خریداری کنید؛ احتمالا انواع مدل های این محصول در ذهن تان تداعی می‌شود و شما را در انتخاب و خریداری آن سردرگم می‌سازد. بعنوان راهنمای خرید ساعت رومیزی می توان گفت که بهتر است در هنگام انتخاب به رنگ، اندازه، ابعاد، مدل نمایش و مواردی نظیر این دقت کرده و آنها را مطابق با دکوراسیون فضای مدنظرتان انتخاب نمایید.

اما بی شک ارجح تر از المان های ظاهری، جنس موتور ساعت، نوع کارکرد و نوع نمایش آن است که روی طول عمر آن نیز تاثیر بسزایی گذاشته و در قیمت ساعت رومیزی نیز تاثیر گذار است.

ساعت رومیزی دیجیتال ایکیا BONDTOLVAN

ساعت رومیزی دیجیتال ایکیا BONDTOLVAN دارای صفحه نمایشی واضح و خوانا با نقاط نورانی برای دید عالی حتی در نور کم است. برای راحتی شما، می‌توانید بین فرمت 12 ساعته یا 24 ساعته یکی را انتخاب کنید و برای آن روزهای صبحی که به کمی استراحت بیشتر نیاز دارید، عملکرد SNOOZE به شما این امکان را می‌دهد تا پنج دقیقه اضافی بخوابید.

ساعت رومیزی دیجیتال ایکیا BONDTOLVAN

سبک اتاق و دکوراسیون

انتخابی شیک و کاربردی برای دکوراسیون منزل شما

خرید ساعت رومیزی در انواع مختلف، عموما دکوراسیون کلاسیک را در خاطر افراد زنده می‌نماید. ساعت‌هایی که علاوه بر صفحه گرد، دارای یک بدنه با پاندول متحرک هستند و سر هر ساعت، یک پرنده از دریچه بالایی آنها بیرون می‌آید و با تعداد کوکو کردن ساعت را اعلام می‌کند از نوستالژیک‌ترین این ساعت‌ها هستند. علاوه بر مدل‌های دیواری چوبی، خرید ساعت رومیزی آیینه‌ای نیز برای دکوراسیون کلاسیک مناسب بوده و به دکوراسیون فضا یک ظاهر لوکس می‌بخشند.

ساعت‌های استیل یا برنز، از سال‌ها پیش با ظاهری شکیل و در انواع مدل‌های متنوع و جذاب در انواع فضا استفاده شده و جلوه خاصی به فضای اتاق نشیمن می‌بخشند.

از دیگر خرید ساعت رومیزی که محبوب طراحان داخلی و علاقه‌مندان به چیدمان دکوراسیون خاص هستند، می‌توان به ساعت‌های دکوراتیو اشاره کرد. مدل دکوراتیو گاها بدنه گرد یا مستیطل شکل نداشته و حروف بصورت مجزا و در اشکال مختلف روی دیوار میز قرار می‌گیرند. از مزایای استفاده از ساعت‌های دکوراتیو، استفاده از آنها در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوع است؛ همچنین آن‌ها را می‌توان در هر فضایی و منطبق با فضا و سلیقه چیدمان و نصب کرد و منطبق‌پذیری بیشتری با انواع دکوراسیون دارند.

ساعت رومیزی دیجیتال ایکیا FILMIS

ساعت رومیزی دیجیتال ایکیا FILMIS، با باتری کار می‌کند. این ساعت کاربردی 3 عملکرد مختلف زمان، زنگ هشدار و دما دارد. ساعت رومیزی دیجیتال ایکیا FILMIS دارای نور پس‌زمینه LED است و با فشار دادن دکمه روشن می‌شود.

ساعت رومیزی دیجیتال ایکیا FILMIS

ممکن است در حال حاضر تصمیم گرفته باشید که برای میز محل کار یا روی پاتختی‌تان ساعت رومیزی خریداری کنید؛ احتمالا انواع مدل‌های این محصول در ذهن تان تداعی می‌شود و شما را در انتخاب و خریداری آن سردرگم می‌سازد. بعنوان راهنمای خرید ساعت رومیزی می توان گفت که بهتر است در هنگام انتخاب به رنگ، اندازه، ابعاد، مدل نمایش و مواردی نظیر این دقت کرده و آنها را مطابق با دکوراسیون فضای مدنظرتان انتخاب نمایید.

اما بی شک ارجح تر از المان های ظاهری، جنس موتور ساعت، نوع کارکرد و نوع نمایش آن است که روی طول عمر آن نیز تاثیر بسزایی گذاشته و در قیمت ساعت رومیزی نیز تاثیر گذار است.

نوع ساعت رومیزی؛ منطبق شدن نمایش زمان با ذهن

انواع خرید ساعت رومیزی از لحاظ نوع نمایش زمان به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. ساعت آنالوگ
  2. ساعت دیجیتال

 در واقع تفاوت ساعت آنالوگ و ساعت دیجیتال در نوع نمایش زمان است؛ مدل آنالوگ با عقربه‌های ساعت‌گرد و دقیقه شمار زمان را نشان داده و ساعت دیجیتال با اعداد زمان را نمایش می‌دهد. هر دوی این ساعتها عموما با باتری کار می‌کنند و طول عمر باتری آنها به کیفیت برند سازنده بستگی دارد.

علاوه بر مدل‌های آنالوگ و دیجیتال که باتری کار می‌کنند، ساعت رومیز با موتور مکانیکی موجود هستند که برخی از مدل‌های آنها مانند ساعت رومیزی ورقه‌ای، دکوراتیو هستند و در اکسسوار طراحان داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از طرح های کلاسیک یا مدرن ساعت های رومیزی ورقه‌ای می توانند جلوه چشم نوازی در انواع دکوراسیون کلاسیک یا مدرن ایجاد کرده و طراحی شما را در محیط کار یا منزل به رخ بکشند.

ساعت رومیزی ایکیا DEKAD

ساعت رومیزی عقربه‌ای DEKAD، محصول برند ایکیا، یک محصول کلاسیک است. این محصول 2 عقربه برای نشان‌دادن زمان و یک عقربه برای تنظیم آلارم دارد. بدنه ساعت رومیزی ایکیا DEKAD از جنس استیل و به رنگ مشکی است و صفحه ساعت به رنگ سفید با داشتن اعداد ساعت به رنگ مشکی است.

ساعت رومیزی ایکیا DEKAD

یکی از دلایلی که افراد از خرید ساعت رومیزی بخصوص در منزل و در کنار تختخوابشان استفاده می‌نمایند، امکان کوک کردن آن برای بیدار شدن بموقع در ابتدای روز و یا هر زمان دیگر که نیاز به آلارم شنیدن دارد، است. این قضیه به حدی برای افراد حائز اهمیت بوده که در طراحی ساعت‌های رومیزی قدیمی‌تر، عکس خروس و یا المان های هشدار بیدار شدن در ابتدای صبح به کار می‌رفت؛ که البته در مدل‌های جدیدتر آنالوگ نیز ممکن است از المان‌های قدیمی با شمایل دیگری استفاده شود. بعضی از این ساعت‌ها با صدا کار می کنند و بعضی بی صدا گذر زمان را نشان می‌دهند اما مدل‌های دیجیتال عموما بدون صدا کار می‌کنند.

نیازمند بودن افراد به ساعت‌هایی که بطور مداوم در حال مطالعه یا کار در مقابل چشمشان بوده و در زمان‌هایی که تنظیم می کردند، هشیارشان کند، باعث شد تا در بین انواع خرید ساعت رومیزی، مچی و جیبی، خرید ساعت رومیزی بسیار رواج یافته و در بسیاری از خانه ها جای خود را باز کند. امروزه به دلیل جایگزین شدن موبایل با ساعت‌های رومیزی، این ساعتها بیشتر برای سازمان ها و اداره جات خریداری شده و یا بعنوان هدیه سازمانی به افراد اهدا می‌گردد. مدل‌های دکوراتیو نیز مناسب هدیه دادن به دوستان و ایجاد یک یادبود از لحظات دوستی و دیدار دوست، هستند.

خرید و قیمت ساعت رومیزی دیجیتال قیمت ساعت رومیزی

جنس ساعت رومیزی

بدنه ساعت رومیزی می تواند از متریال مختلفی مانند فلز، چوب و کائوچو یا پلی استر ساخته شود. شاید به نظر بیاید که با خرید ساعت رومیزی فلزی ما یک ساعت با استحکام بدنه بیشتر خریداری خواهیم کرد اما استحکام و مقاومت بدنه ساعت به کیفیت آن بستگی دارد. برای مثال ممکن است یک مارک یا برند با پلی استر ساعتهای رومیزی باکیفیتی تولید نماید اما یک برند ضعیف با فلز نیز ساعت با دوام کم و بدنه ضعیف تولید کند.

برندهای قوی ساعت با بدنه فلزی را عموما آبکاری کرده و با رنگاری و روکش استاتیک عرضه می دارند. ساعت‌های چوبی نیز از جذابیت ویژه‌ای برخوردارند و مدل‌های دکوراتیو و لوکس آنها می‌تواند برای زیبایی بخشیدن به دکوراسیون اتاق نشیمن یا فضای شما خریداری شود.

مدل‌های پلی‌استر نیز در رنگ‌های متنوع‌تری طراحی و تولید می‌شوند که با انواع دکوراسیون اتاق خواب، دفتر کار یا اتاق نشیمن می توانند بخوبی ست شده و هارمونی پیدا کنند. از طرفی این مدل‌ها برای دانش آموزان ابتدایی که تازه دارند خواندن ساعت را یاد می گیرند، مناسبند و می توان آن را بطور مداوم در مقابل چشم شان روی میز تحریر قرار داد و از آنها خواست که زمانهای مختلف را بخوانند یا وقتشان را زمان بندی کنند. این تمرین باعث نظم پیدا کردن دانش‌آموزان و پی بردن به اهمیت وزن شده و بخاطر جنس این ساعتها، در اثر پرت کردن کمتر آسیب می‌بینند.

ساعت رومیزی جنس سنگ و مرمر نیز از دسته ساعت‌های رومیز لوکس محسوب می‌شود که بسیاری از اداره جات و شرکت‌ها آن را بعنوان یک هدیه لوکس به مشتریانشان اهدا می‌کنند. این ساعت‌های رومیزی از جنس سنگ نیز روی میز کار، به دکوراسیون اداری میز و اتاق، جذابیت و زیبایی خاصی می‌بخشد.

ساعت رومیزی ایکیا BONDTOLVAN

زنگ هشدار این ساعت منحصربه‌فرد و دارای چهار شدت صدا برای بیدارشدن آرام و تدریجی شما از خواب است. با یک فشار ملایم در قسمت بالا، عملکرد 5 دقیقه چرت زدن را می‌توانید فعال کنید. بالای عقربه‌های دقیقه (قسمت بالایی ساعت) در تاریکی نور را منعکس می‌کنند، بنابراین می‌توانید زمان را در تاریکی و بدون روشن‌کردن لامپ ببینید.

ساعت رومیزی ایکیا BONDTOLVAN

وزن ساعت رومیزی

در هنگام خرید ساعت رومیزی توجه داشته باشید که مدل‌های با جنس کائوچو یا پلی‌استر وزن سبک‌تری نسبت به دیگر انواع مدل‌ها دارند؛ هرچند این فاکتور را نمی‌توان به تمام برندها و یا طرح های این مدل تعمیم داد. در واقع می‌توان گفت که بیشتر از جنس، اندازه ساعت روی وزن آن تاثیر دارد. متریال بکار رفته در موتور و صفحه ساعت رومیزی نیز روی وزن آن تاثیرگذار است. ساعت رومیزی فلزی در صورتیکه با استیل یا ورق فلز نازیک و ظریف ساخته شده باشد، می‌تواند وزن سبک و مناسبی داشته باشد. در هنگام خرید ساعت رومیزی چوبی نیز توجه داشته باشید که میزان قطر چوب و نوع چوب روی وزن آن تاثیر مستقیم دارد. انتخاب یک ساعت سبک که برداشتن و کوک کردن‌های روزانه آن مچ دست را اذیت نکند و یا ساعت سنگین که به اندازه دلخواهتان لوکس یا شکیل باشد به سلیقه شما بستگی دارد.

ابعاد ساعت رومیزی

نمی‌توان برای ساعت‌های رومیزی ابعاد مشخصی را لیست کرد؛ چراکه تنوع بسیاری زیادی در ابعاد آنها وجود دارد. اما معمولا افرادی که بدنبال ساعت‌های سبک برای اتاق خوابشان هستند، خرید ساعت رومیزی در ابعاد کوچک را ترجیح می‌دهند. از لحاظ سلیقه شخصی و روانشناسی نیز این فاکتور به خواست افراد بستگی دارد. هرچند ممکن است امکانات ساعت مانند لرزش، نور و ویبره و همچنین کیفیت و شکیل بودن بیشتر برای افراد حائز اهمیت بوده و ترجیح بدهند که مدل شکیل تر با ابعاد بزرگتر را انتخاب و خریداری نمایند. بی شک ابعاد در قیمت و خرید ساعت رومیزی تاثیر مستقیم دارد.

ساعت رومیزی نور دار

برای هشدار بیدار شدن یا گوشزد کردن زمان کوک شده، برخی از ساعت‌های رومیزی علاوه بر آلارم، با نور و ویبره نیز زمان مورد نظر را اعلام می‌کنند. از مزایای این ساعت‌ها استفاده از المان‌های مختلف برای هشدار دادن یا بیدار کردن افراد است. افرادی که به نور یا ویبره حساس هستند می‌توانند با نور یا صدای ویبره ساعت هشیار شوند. علاوه بر آن، در مدل‌های دیجیتال روشن شدن اعداد یک جلوه بصری زیبا ایجاد می‌کند یا در مدل‌های آنالوگ این نور می‌تواند برای افراد کم شنوا نیز گزینه مناسبی برای استفاده باشد.

ساعت رومیزی ایکیا TJINGA

در گوشه بالا سمت چپ ساعت رومیزی ایکیا TJINGA، یک دکمه است که برای خاموش‌کردن آلارم تعبیه شده است. طول و ارتفاع این ساعت 8 سانتی‌متر است و عرض آن 5 سانتی‌متر است. این ابعاد نشان می‌دهد با یک ساعت کوچک و جمع‌وجور طرف هستیم.

ساعت رومیزی ایکیا TJINGA

ساعت رومیزی آلارم دار

ساعت‌های رومیزی آلارم‌دار، همانطور که از نامشان پیداست با صدای آلارم زمان کوک شده را اعلام می کنند. برای افرادی که خواب سنگین و عمیقی دارند و آنقدر سخت از خواب بیدار می شوند که باید همزمان گوشی موبایل و ساعت آلارم دار رومیزی شان را کوک کنند، هرچه صدای آلارم بلندتر باشد، کاراتر است. بهنگام خرید ساعت رومیزی آلارم دار حتما مدنظر دارید که این نوع ساعتها نیز در دو مدل دیجیتال و آنالوگ توسط برندهای متعددی تولید شده و در انواع مختلف و قیمتهای متنوع در بازار موجود هستند. برای انتخاب و خرید مدل مناسب‌تان می‌توانید هنگام خرید ساعت را تست کرده و صدای آلارم آن را گوش دهید.

خرید ساعت رومیزی ایکیا

ایکیا یکی از تولیدکنندگان برجسته لوازم خانه و آشپزخانه و از شناخته شده‌ترین برندهای سوئدی، انواع ساعت از جمله ساعت رومیزی ایکیا در انواع زنگ دار، آلارم دار و در مدل های دیجیتال و آنالوگ تولید می نماید. این ساعتها در رنگهای متنوعی نیز تولید شده و از طول عمر بالایی برخوردارند. درنتیجه می توانند سالها در کنارتان قرار گرفته و برایتان خاطره بسازند. با توجه به تنوع در اندازه و طرح و رنگ شما می توانید خرید ساعت رومیزی ایکیا را متناسب با هر سلیقه و دکوراسیون انجام داده و با رضایت خاطر آن را در بین لوازم تان قرار دهید. قابل ذکر است که ایکیا از بهترین و خوش ذوق ترین طراحان برای طراحی و خلق انواع محصولا خود بهره می برد. در صورتیکه قصد خرید ساعت رومیزی ایکیا را دارید می توانید در قسمت فروشگاه وارد دسته‌بندی ساعت شده و مدل متناسب با نیاز و سلیقه تان را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

در صورتیکه قصد خرید انواع ساعت دیواری ایکیا را دارید می‌توانید در قسمت فروشگاه لوازم‌خانه و آشپزخانه راه‌راه مارکت وارد دسته‌بندی ساعت شده و مدل متناسب با نیاز و سلیقه‌تان را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

خواندنی‌های مرتبط

  • خرید ساعت رومیزی و معرفی ۴ ساعت رومیزی + قیمت روز
    خرید ساعت رومیزی، پیدایش ساعت و اختراع وسیله‌ای که بتوان با آن زمان را سنجید به هزار سال می‌رسد؛ اما استفاده از خرید ساعت رومیزی، جیبی و دیواری در قرن هجدهم رواج یافت؛ بطوری داشتن ساعت جیبی کلاس خاصی به افراد می بخشید. این محصول در […]
  • ۱۰ ایده هدیه نوروز ۱۴۰۳ و سفارش آنلاین انواع کادو عید نوروز
    نوروز «روز جدید» به زبان فارسی که به‌عنوان عید نوروز ایرانی نیز شناخته می‌شود، یک جشن سنتی است که آغاز بهار و اولین روز تقویم ایرانی را گرامی می‌دارد. هدیه نوروز ۱۴۰۳، این جشن توسط مردم ایران، افغانستان، تاجیکستان و سایر کشورهایی با میراث ایرانی و […]
  • قبل از خرید انواع ساعت دیواری این نکات را بدانید
    استفاده از ساعت برای دانستن و سنجش زمان بقدری حائز اهمیت بوده که انسان‌ها از قرن‌ها پیش، توسط راه‌های مختلف بدنبال سنجش زمان شب و روز بودند؛ اختراع ساعت‌های شنی و دیگر انواع ساعت از گذشته دور شروع شده و بنوعی انواع ساعت دیواری یا مچی […]
  • کلیدی‌ ترین ترفند خانه تکانی در عید نوروز ۱۴۰۳
    خانه تکانی عید نوروز ۱۴۰۳ یکی از سنت های دیرینه بشمار می‌رود که نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای فارسی زبان اطراف مانند تاجیکستان و افغانستان، پیش از عید نوروز ۱۴۰۳ انجام می‌شود؛ چند روز پیش از شروع فصل بهار، افراد خانواده دور هم جمع […]

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “خرید ساعت رومیزی و معرفی ۴ ساعت رومیزی + قیمت روز” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب