۱۰ ایده هدیه نوروز ۱۴۰۳ و سفارش آنلاین انواع کادو عید نوروز

۱۰ ایده هدیه نوروز ۱۴۰۳ و سفارش آنلاین انواع کادو عید نوروز

نوروز «روز جدید» به زبان فارسی که به‌عنوان عید نوروز ایرانی نیز شناخته می‌شود، یک جشن سنتی است که آغاز بهار و اولین روز تقویم ایرانی را گرامی می‌دارد. هدیه نوروز ۱۴۰۳، این جشن توسط مردم ایران، افغانستان، تاجیکستان و سایر کشورهایی با میراث ایرانی و آسیای مرکزی برگزار می‌شود. نوروز، زمانی برای جمع‌شدن خانواده‌ها و جشن‌گرفتن با انواع آیین‌ها و سنت‌ها است. این موارد شامل تمیزکردن خانه، خرید لباس‌های جدید، تنظیم میز هفت‌سین با اقلام نمادین و دیدار با دوستان و خانواده و از همه شیرین‌تر هدیه نوروزی است.

نوروز همچنین به‌عنوان میراث‌فرهنگی بشریت در یونسکو ثبت شده است.

هفت‌سین ایرانی

یکی از برجسته‌ترین سنت‌ها، چیدن سفره هفت‌سین، یک گستره پیچیده از هفت مورد نمادین است که هر کدام معنای خوش‌یمنی دارند. این اقلام عبارت‌اند از:

  • سبزه: نمادی از شروع جدید و رشد
  • سیب: نماد زیبایی و سلامتی
  • سمنو: باروری
  • سنجد: نماد عشق انسان‌ها
  • سرکه (سرکه): صبر و استقامت
  • سکه: فراوانی و ثروت
  • سیر: محافظت از شر و بیماری

نوروز فقط جشن تغییر فصل نیست؛ طبیعت زندگی چرخه‌ای است، اهمیت تعادل و قدرت شروع‌های جدید. همان‌طور که جهان از تاریکی زمستان بیرون می‌آید، نوروز به‌عنوان یک پرتو امید عمل می‌کند، یادآوری می‌کند که بهار، با وعده زندگی جدید و رشد، همیشه در راه است.

هدیه نوروزی سازمانی پک هدیه عید نوروز

خرید جاشمعی پایه بلند ایکیا AROMATISK

دارای ارتفاع 14 سانتی‌متر، اندازه‌ای عالی برای قراردادن روی میز مهمان در اتاق پذیرایی، شلف دیواری و یا ویترین‌های تزیینی می‌باشد. طراحی جمع‌وجور جاشمعی پایه بلند ایکیا AROMATISK نیز جابه‌جایی و قراردادن آن در مناطق مختلف خانه را آسان‌تر می‌کند و هر جا که باشد، فضایی گرم و صمیمی را خلق می‌کند.

خرید جاشمعی پایه‌ دار ایکیا AROMATISK

جاشمعی پایه بلند ایکیا AROMATISK
هدیه عید برای همکاران هدیه عید نوروز

 

معرفی چند هدیه عید ۱۴۰۳

در ادامه برخی از هدایای احتمالی هدیه نوروز ۱۴۰۳ آورده شده است:

  • تخم‌مرغ‌های رنگ شده دستی می‌تواند هدیه نوروز ۱۴۰۳ باشد و یک تزئین سنتی نوروزکه اغلب به عنوان هدیه به خانواده و دوستان داده می شوند.
  • شیرینی‌های خانگی، شیرینی‌های ایرانی در نوروز یک میان‌وعده محبوب و یک هدیه نوروز ۱۴۰۳ در دید و بازدیدهای نوروزی است و بسیاری از مردم آنها را در خانه می پزند تا به عنوان هدیه نوروز ۱۴۰۳ بدهند. گزینه‌های محبوب شامل باقلوا، حلوا و نوقا است.
  • گل، گل‌ها نماد بهار هستند و اغلب در نوروز به‌عنوان هدیه داده می‌شوند.
  • لباس، لباس‌های جدید یک هدیه نوروز ۱۴۰۳ خواهد بود، زیرا آنها سال جدید را نشان می‌دهند. گزینه‌های محبوب برای مردان شامل یک کت و شلوار جدید یا پیراهن، و برای زنان، یک لباس جدید یا روسری است.
گیفت عید نوروز ۱۴۰۳ هدایای نوروزی 1403

خرید جاشمعی وارمر ایکیا PARLBAND

جاشمعی وارمر ایکیا در قطر 9 سانتی‌متر و ارتفاع 10 سانتی‌متر ساخته شده است. وزن جاشمعی وارمر ایکیا 190 گرم است. شمعدان‌ها می‌توانند به هر فضایی اعم از میزناهارخوری یا میز کنار تخت، ظرافت و زیبایی را اضافه کنند. شعله شمع فضایی گرم و دنج را فراهم می‌کند و می‌تواند محیطی همراه با آرامش ایجاد کند.

جاشمعی وارمر ایکیا PARLBAND

 

چند ایده خلاقانه برای هدیه نوروز ۱۴۰۳

یک فرش ایرانی، یک شال دستباف سنتی، یک سفال ایرانی، یک کتاب در مورد فرهنگ ایرانی، همه اینها می‌تواند هدیه نوروز ۱۴۰۳ باشد. کمک به یک خیریه، روشی پسندیده و آخرت اندیش نمونه ایست معنوی از یک هدیه نوروز ۱۴۰۳ صرف‌نظر از هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید، عزیزان شما مطمئناً آن را قدر خواهند دانست. نوروز مبارک!

چجهان در حال حرکت و انسان‌ها پر از جنب‌وجوش‌اند. تغییرات، یکی پس از دیگری می‌آیند و قطعاً منتظر تطبیق ما انسان‌ها نمی‌مانند. در این میان کادوهای نوروزی نیز در حال پوست‌اندازی‌اند. من، پافشاری زیادی بر محو آیین‌های کلیشه‌ای و قدیمی ندارم؛ اما یک چیز را در خود اطمینان دارم:
برای بقا، نیازمند تغییریم. تغییرها می‌تواند کوچک، محدود و البته هدفمند باشند. تغییرات اگر با تصمیم درست و در مسیر درست انجام گیرد، قطعاً مورد استقبال عموم نیز خواهد بود. من می‌خواهم در فضای مدرن با تلفیقی از سنت‌های ایرانی هدیه نوروز 1403 را انتخاب کنم:

ابتدا باید از سفره هفت‌سین خانه‌ام شروع کنم. چارچوب کلی سفره هفت‌سین قدیمی‌ام را حفظ می‌کنم و در ادامه به دنبال تغییرات کوچک می‌گردم.

  • مرحله اول: یک ترمه قدیمی را پهن می‌کنم به یاد مادربزرگ با جقه‌های بزرگ.
  • مرحله دوم: باید دنبال ظرفی، پایه‌مانند بگردم تا نمادهای هفت‌سین را روی آن بچینم.

تا اینجا، به ترکیب قدیمی دست نزدم، پس چطور تغییرات را عملی کنم. با من همراه شوید:

شرکت ایکیا جدیداً از دو سری لوازم خانه و آشپزخانه بنام‌های AROMATISK و VINTERFINT رونمایی کرده است که تم رنگی آنها طلایی و در بعضی وسایل به رنگ قرمز است. به یاد داشته باشید که ترکیب این دورنگ یعنی استفاده هم‌زمان آن نیز به فضای کلاسیک نوروزی و مدرنیته – مینیمالی به سبک شرکت ایکیا کمک خواهد کرد.

میوه خوری ایکیا VINTERFINT ظرفی زیبا، مینیمال، فلزی برای سرو و نگهداری میوه‌ها. میوه خوری ایکیا VINTERFINT بهترین گزینه برای چیدن سیب در سفره هفت‌سین است. سیب‌های سرخ را به‌خوبی بشویید آن‌ها را برق بیندازید و چند عدد با اندازه متوسط را داخل این ظرف بچینید. من برای جاگذاری سمنوی سفره هفت‌سین باید از یک کاسه طلایی یا سرو ظرفی باز به رنگ طلایی استفاده کنم. به همین جهت دوتا از بهترین‌های ایکیا را انتخاب کردم.

ظرف سرو ایکیا AROMATISK است که ساختاری بزرگ‌تر، جاگیرتر دارد. دسته‌دار بودن این ظرف به شما این امکان را می‌دهد تا مقداری سمنو، سرکه و سنجد را همگی در یک ظرف سرو، دکور کنید.

وسایل عید ظروف هفت سین جدید

خرید سبد میوه ایکیا VINTERFINT

سبد میوه ایکیا VINTERFINT که به سبک ظرفی فلزی به شکل سبدی با رنگ قرمز ساخته شده است، دست‌ساز است. سبد میوه ایکیا VINTERFINT با توجه به نوع و سبک زندگی شما، می‌تواند کاربردهای متفاوتی برایتان داشته باشد.

سبد میوه ایکیا VINTERFINT

 

شمع‌ها در فرهنگ ایرانی

جنبه نمادین

نور و روشنایی از عناصر مهم در فرهنگ ایرانی است.  نور نماد روشنگری، امید، زندگی و خیر است. ازاین‌رو، شمع‌ها که نمادی از نور هستند، نیز ارزش و اهمیت زیادی دارند. در فرهنگ ایرانی، شمع‌ها در مراسم و آیین‌های مختلف استفاده می‌شوند. به‌عنوان‌مثال، در مراسم عروسی، شمع‌ها نماد روشنگری زندگی مشترک و امید به آینده هستند. در مراسم عزاداری، شمع‌ها نماد یادبود و احترام به درگذشتگان هستند. در سفره هفت‌سین، شمع‌ها نماد روشنایی و امید به روزهای طولانی‌تر هستند.

جنبه کاربردی

از شمع‌ها علاوه بر جنبه نمادین، برای روشنایی در شب، تزیین و ایجاد فضایی رمانتیک و آرامش‌بخش استفاده می‌شود. برخی از ارزش‌های شمع در فرهنگ ایرانی اشاره می‌کنیم:

  • نماد روشنایی، امید، زندگی و خیر
  • نماد یادبود و احترام به درگذشتگان
  • نماد روشنگری زندگی مشترک و امید به آینده
  • نماد روشنایی و امید به روزهای طولانی‌تر
  • برای روشنایی در شب
  • برای تزیین و ایجاد فضایی رمانتیک و آرامش‌بخش

در مجموع، شمع‌ها در فرهنگ ایرانی نماد و نشانه‌ای از ارزش‌های مهمی مانند روشنایی، امید، زندگی و خیر هستند.  ازاین‌رو، ارزش شمع‌ها در فرهنگ ایرانی بسیار بالا است.دمن دنبال شمعی زیبا، برای سفره هفت‌سین می‌گردم که روشنایی خوبی داشته باشد، در زمان روشن‌شدن، دود نداشته باشد. ساعت‌ها بسوزد و از همه مهم‌تر رایحه‌ای دلنشین را به فضای پذیرایی و دکور هفت‌سین من دهد.

شمع معطر ایکیا VINTERFINT را انتخاب می‌کنم؛ زیرا تمامی ویژگی‌های بالا را دارد؛ اما بزرگ‌ترین مزیت آن شکل ظاهری شمع است. این شمع به شکل سیب سرخ طراحی شده است و دارای دربی در بالاست که در زمانی که نیازی به شمع ندارید می‌توانید آن را به‌راحتی خاموش کنید. رایحه دارچین از دیگر ویژگی‌های این شمع است.

اگر می‌خواهید از وارمر و جاشمعی کوچک استفاده کنید، دو انتخاب خوب و درخور توجه دارید که ترکیب آنها بی‌نظیر خواهد بود. اول شمع وارمر ایکیا GLIMMA با قطر استاندارد 38 میلی‌متری و مدت‌زمان سوختن 4 ساعتی و دیگری جاشمعی ایکیا AROMATISK با ساختاری مینیمال الهام گرفته از کاسه برگ‌های گل طبیعی است.

اگر به دنبال فضای کلاسیک در سفره هفت‌سین خود هستید، باید از شمعدان‌های طلایی با شاخه‌های کشیده استفاده کنید. آنها حسی لاکچری را به محیط می‌دهند؛ اما باید فضای بزرگ‌تری را به آنها اختصاص دهید. اصولاً وسایل خانه لوکس، حجم بزرگ‌تری را به خود اختصاص می‌دهند تا مجلل‌تر به نظر آیند. شمعدان ایکیا PARLBAND ساخته شده از استیل ضدزنگ، دارای 4 شاحه مجزا ، با ارتفاع 22 سانتی متر و به رنگ طلایی است.

هدیه نوروز ۱۴۰۳ می‌تواند فانوس شمعی ایکیا AROMATISK برای خانوادتان باشد زیرا می توانید با این هدیه به آنها در چینش اتاق پریرایی کمکی شایام کنید. این فانوس شمعی قابلیت نگهداری شمع ها بلاکی و حتی گلدان را داراست ظاهری شیک، ساده و راه راه دارد و در زمان استفاده شمع، روشنایی آن از بیرون به صورت راه راه بوده و بسیار دلتشین است. هدیه نوروز ۱۴۰۳ می تواند شمع معطر ایکیا VINTERFINT باشد زیرا هم مقرون به صرفه است، شکل سیب نمادی از نوروز و هم دارای ماندگاری رایحه و زمان سوحتن 24 ساعتی است.

خرید فانوس شمعی ایکیا AROMATISK

فانوس شمعی ایکیا AROMATISK مخصوص شمع مکعبی، به رنگ قرمز، یک فانوس تزیینی زیبا است که برای قراردادن یک شمع بلاکی طراحی شده است. این محصول در فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه راه‌راه مارکت به فروش می‌رسد و ابعاد فانوس شمعی ایکیا AROMATISK ارتفاع 30 سانتی‌متر و قطر 23 سانتی‌متر است.

فانوس شمعی ایکیا AROMATISK
خرید و قیمت هفت سین خرید و قیمت هفت سین

هدیه نوروز ۱۴۰۳ از ایکیا

ایکیا یک برند سوئدی است که محصولات متنوعی از جمله مبلمان، لوازم خانه، آشپزخانه و البته لوازم دکوری و… را تولید و عرضه می‌کند. این برند در ایران نیز محبوبیت زیادی دارد و محصولات آن در بسیاری از فروشگاه‌های کادویی به‌صورت موردی و یا فروشگاه‌های تخصصی مانند فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه راه‌راه مارکت موجود هستند.

برای انتخاب هدیه نوروز ۱۴۰۳ از ایکیا، می توان به نکات زیر توجه کرد:

  • بودجه

اولین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، بودجه شما برای هدیه نوروز ۱۴۰۳ چقدر است. محصولات ایکیا متنوع‌اند و قیمت‌های متنوعی نیز دارند. بنابراین، قبل از انتخاب هدیه نوروز ۱۴۰۳، باید بودجه خود را مشخص کنید.

  • علایق مخاطب

نکته بعدی که باید در انتخاب هدیه نوروز ۱۴۰۳در نظر بگیرید، علایق مخاطب است. اگر می خواهید هدیه ای کاربردی و مورد علاقه مخاطب انتخاب کنید، باید علایق او را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر مخاطب شما علاقه‌مند به آشپزی است، می‌توانید برای هدیه نوروز ۱۴۰۳ یکی از محصولات لوازم آشپزخانه ایکیا را به عنوان هدیه انتخاب کنید.

  • مناسبت

نوروز یک جشن ایرانی است؛ بنابراین، بهتر است هدیه‌ای انتخاب کنید که با این مناسبت مرتبط باشد. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید هدیه نوروز ۱۴۰۳ را از یکی از محصولات دکوری ایکیا را انتخاب کنید که نمادی از نوروز باشد.

باتوجه‌به این نکات، می‌توان برخی از محصولات ایکیا را به‌عنوان هدیه نوروز ۱۴۰۳ پیشنهاد داد. در ادامه به برخی از این محصولات اشاره می کنیم:

  • محصولات دکوری

محصولات دکوری ایکیا می‌توانند به فضای خانه یا محل کار حال و هوای عیدانه ببخشند. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید یکی از مجسمه‌های ایکیا را برای هدیه نوروز ۱۴۰۳ انتخاب کنید که نمادی از نوروز باشد. یا می توانید یکی از تابلوهای ایکیا را انتخاب کنید که طرحی از طبیعت یا گل‌ها را داشته باشد.

خرید و قیمت ظروف هفت سین خاص لاکچری و ارزان جدید معرفی 14 مورد از بهترین ایده های تزیین سفره هفت

خرید فانوس شمعی طلایی ایکیا VINDFLAKT

فانوس شمعی طلایی ایکیا VINDFLAKT با رنگ طلایی و ارتفاع 24 سانتی‌متر، یک کالای تزیینی برای نگه داشتن شمع‌های وارمر است. این جاشمعی از جنس فلز ساخته شده است و دارای روکش طلایی است. این محصول توسط برند ایکیا با نام ویندفلکت به فروش می‌رسد.

فانوس شمعی طلایی ایکیا VINDFLAKT
  • محصولات لوازم‌خانگی

محصولات لوازم‌خانگی ایکیا می‌توانند زندگی روزمره را آسان‌تر کنند. به‌عنوان‌مثال، برای هدیه نوروز ۱۴۰۳ می‌توانید یکی از محصولات آشپزخانه ایکیا را انتخاب کنید که کار آشپزی را آسان تر کند.  مانند مایکروویو ایکیا یا می توانید یکی از محصولات نظافتی ایکیا را انتخاب کنید که نظافت خانه را سریع تر و آسان تر کند از این دست می توان به ست نظلفتی ایکیا اشاره نمود.

  • محصولات مبلمان

محصولات مبلمان ایکیا می‌توانند فضای خانه را راحت‌تر و دنج‌تر کنندهدیه نوروز ۱۴۰۳را می‌توانید یکی از صندلی‌های راحتی ایکیا را انتخاب کنید که برای نشستن در کنار خانواده و دوستان مناسب باشد. یا می توانید یکی از میزهای ناهارخوری ایکیا را انتخاب کنید که فضایی برای صرف غذا در کنار خانواده فراهم کند.

در نهایت، انتخاب هدیه نوروز ۱۴۰۳ از ایکیا به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. با توجه به نکات ذکر شده، می‌توانید هدیه ای کاربردی و مورد علاقه مخاطب، انتخاب کنید.

لیست قیمت تزیینات عید نوروز حقایقی از تاریخچه و آداب و رسوم عید نوروز در ایران آداب و رسوم جشن نوروز | میراث جهانی ارزشمند

آنلاین انواع کادو عید نوروز ۱۴۰۳

فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه راه‌راه مارکت، طیف گسترده‌ای از محصولات کاربردی و باکیفیت را برای هدیه نوروز ۱۴۰۳ ارائه می‌کند. در ادامه، چند ایده برای خرید هدیه نوروز از فروشگاه راه‌راه مارکت را معرفی می‌کنیم:

  • لوازم آشپزخانه: لوازمی مانند سرویس قاشق و چنگال، سرویس قابلمه و تابه، سرویس چاقو، سرویس خردکن، لوازم برقی آشپزخانه و غیره، گزینه‌های مناسبی برای هدیه نوروز 1403 هستند. این لوازم می‌توانند برای هر خانه‌ای کاربردی باشند و به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه کمک کنند.
  • لوازم تزیینی: لوازمی مانند گلدان، تابلو، مجسمه، قاب عکس، فرش، پرده و غیره، گزینه‌های مناسبی برای هدیه نوروز ۱۴۰۳ هستند. این لوازم می‌توانند به زیبایی دکوراسیون منزل کمک کنند و حس و حال تازه‌ای به آن ببخشند.

علاوه بر این، فروشگاه راه‌راه مارکت، تخفیف‌های ویژه‌ای را برای خرید هدیه نوروز ۱۴۰۳ در نظر گرفته است. شما می‌توانید با خرید از این فروشگاه، محصولات مورد نظر خود را با قیمتی مناسب‌تر تهیه کنید.

در اینجا، چند پیشنهاد خاص برای خرید هدیه نوروز ۱۴۰۳ از فروشگاه راه‌راه مارکت را ارائه می‌کنیم:

  • برای مادر: سرویس قاشق و چنگال، سرویس قابلمه و تابه، سرویس چاقو، لوازم برقی آشپزخانه، گلدان، تابلو، مجسمه، قاب عکس، فرش، پرده و غیره.
  • برای پدر: ساعت، انواع ساعت‌های ایکیا و لوازم باغبانی می‌تواند هدیه نوروز ۱۴۰۳ باشد.
  • برای فرزندان: عروسک و یا اگر به دنبال آموزش نقاشی هستید آبرنگ ایکیا انتخاب هدیه نوروز ۱۴۰۳ را برای شما بسیار آسانتر می کند.

البته، انتخاب هدیه نوروز ۱۴۰۳، به سلیقه و بودجه‌ی شما نیز مستقیما بستگی دارد.

نوروز ۱۴۰۳ جشنی پر از شادی و امید است. مردم در این روز به استقبال بهار می‌روند و باستانی‌ترین جشن ایران را جشن می‌گیرند. آداب و رسوم نوروز را بجا می‌آورند سفره هفت‌سین می‌چینند، دید و بازدید می روند و سال نو ۱۴۰۳ را به یکدیگر تبریک می‌گویند. هدیه نوروز ۱۴۰۳ را انتخاب می‌کنند و در این روز بزرگ‌ترها به کوچک‌ترها عیدی می‌دهند. آتش‌بازی و شادی می‌کنند. بازی‌های سنتی مانند هفت‌سنگ، قایم‌باشک و گرگم به‌هوا بازی می‌کنند و خود را برای سالی پر از انرژی و موفقیت آماده می‌کنند.
در این میان مهربانی، یکی از ارزشمندترین ویژگی‌های انسانی است. مهربانی می‌تواند دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کند. مهربان بودن با دیگران به این معناست که به آنها احترام بگذاریم، به آنها کمک کنیم و از آنها حمایت کنیم. مهربان بودن با خودمان نیز مهم است.  از خودمان مراقبت کنیم، خودمان را دوست داشته باشیم و به خودمان احترام بگذاریم. با کمی تلاش، می‌توانیم دنیا را به مکانی مهربان‌تر تبدیل کنیم.

همین حالا هدیه نوروز ۱۴۰۳ خود را انتخاب کنید و به خانواده بزرگ فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه راه‌راه مارکت بپیوندید.

خواندنی‌های مرتبط

  • ۱۰ ایده هدیه نوروز ۱۴۰۳ و سفارش آنلاین انواع کادو عید نوروز
    نوروز «روز جدید» به زبان فارسی که به‌عنوان عید نوروز ایرانی نیز شناخته می‌شود، یک جشن سنتی است که آغاز بهار و اولین روز تقویم ایرانی را گرامی می‌دارد. هدیه نوروز ۱۴۰۳، این جشن توسط مردم ایران، افغانستان، تاجیکستان و سایر کشورهایی با میراث ایرانی و آسیای مرکزی برگزار می‌شود. نوروز، زمانی برای جمع‌شدن خانواده‌ها و جشن‌گرفتن با انواع آیین‌ها و […]
  • کلیدی‌ ترین ترفند خانه تکانی در عید نوروز ۱۴۰۳
    خانه تکانی عید نوروز ۱۴۰۳ یکی از سنت های دیرینه بشمار می‌رود که نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای فارسی زبان اطراف مانند تاجیکستان و افغانستان، پیش از عید نوروز ۱۴۰۳ انجام می‌شود؛ چند روز پیش از شروع فصل بهار، افراد خانواده دور هم جمع می‌شدند و فرش‌ها را می‌تکاندند و گرد و خاک زمستان را از روی وسایل خانه، […]
  • چیدمان سفره هفت سین به سبک ایکیا در نوروز ۱۴۰۳
    هفت سین یکی از سنت‌های دیرینه و ناب ایرانیان باستان بشمار می رود که برای رفتن به پیشواز بهار چیده شده و نماد تولد دوباره و جوانه زدن زندگی ست؛ هر سین نمادِ فرهنگی اصیل، فلسفه‌ای ارزشمند و امیدی نویدبخش است. چیدمان سین‌های هفت سین در سده‌ها و ده‌ها، بارها دستخوش تغییر شده و منطبق با ارزش‌ها، تغییرات فرهنگی و نیاز […]
  • فنگ شویی سفره هفت سین، انرژی بیشتر در سال نو ۱۴۰۳
     سفره هفت‌سین از اصیل‌ترین رسوم باستانی ایرانیان است که نماد شروع سال جدید است. گستردن این سفره رسم دیرینه‌ای است که از عناصری چون سبزه، سیر، سمنو، سنجد، سرکه، سیب و سماق تشکیل شده است که هر کدام نماد خاصی هستند. در کنار عناصر اصلی سفره هفت‌سین، موارد دیگری هم قرار می‌گیرند که هم به زیبایی سفره ما کمک می‌کنند و […]
  • ۳ ایده ساده برای تزیین شمع سفره هفت سین ۱۴۰۳
    حال خوش اسفندماه، درست مثل صدای زنگ آخر در آخرین روز مدرسه، مثل قدم‌زدن در بازار شلوغ و پر سروصدای شب عید، همان قدر شیرین و دوست‌داشتنی است. اسفند که از راه می‌رسد ولوله‌ای در جان شهر می‌افتد و هرکس می‌خواهد به بهترین نحو ممکن، خودش را برای روبوسی با بهار آماده کند. سنت دیرینه ایرانیان هم در پهن کردن سفره‌ای […]

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “۱۰ ایده هدیه نوروز ۱۴۰۳ و سفارش آنلاین انواع کادو عید نوروز” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب