دانستنی‌های مفید در خرید قرص ماشین ظرفشویی

دانستنی‌های مفید در خرید قرص ماشین ظرفشویی

باتوجه‌به مشکلات زندگی‌های امروزی و با درنظرگرفتن این نکته که امروزه خانم‌ها نیز در کنار آقایان در صحنه اجتماع مشغول کار هستند، تکنولوژی به کمک خانم‌ها و آقایان آمده و با ساخت و تولید ماشین ظرفشویی در امر شستن ظروف سهولت ایجاد کرده است. اینک با درنظرگرفتن این نکته که ماشین‌های ظرفشویی بدون وجود شوینده‌ها، هیچ‌گونه کارایی خاصی نخواهد داشت. ما در این مطلب در مورد دانستنی‌های هنگام خرید قرص ماشین ظرفشویی به شما اطلاعاتی خواهیم کرد.

ویژگی‌ها و خصوصیات خرید قرص ماشین ظرفشویی باکیفیت

خرید قرص ماشین ظرفشویی اصولاً بر اساس فرمولاسیونی خاص تولید شده است تا به‌آسانی قادر به انجام مراحل شستشو باشد. همه‌ی قرص‌های ماشین ظرفشویی دارای مقدار مشخصی شوینده‌ی مناسب برای شستشوی  در خود هستند. خرید قرص ماشین ظرفشویی، دارای پوششی مقاوم در برابر رطوبت و گرمای محیط هستند.

 قرص‌های ماشین ظرفشویی اصولاً به‌گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت استفاده در انواع آب‌ها در مناطق مختلف را داشته باشند. ولی بعضی وقت‌ها برای آب‌های خیلی سخت که دارای رسوبات زیادی است، ممکن است به نوع خاصی از قرص ماشین ظرفشویی نیاز داشته باشیم.

خرید اینترنتی قرص ماشین ظرفشویی 80 عددی FAIRY PLATINUM

این قرص با داشتن پودر و سه آنزیم مجزا، به‌خوبی ظرف‌های شما را تمیز می‌کند. این یک فرایند منحصربه‌فرد در یک زمان یک‌ساعته به شما کمک می‌کند تا در یک فرایند شستشو به حداکثر پاکیزگی برسید. یک عدد از قرص ماشین ظرفشویی ۸۰ عددی FAIRY PLATINUM می‌تواند برای یک‌بار استفاده از ماشین ظرف‌شویی کافی باشد.

قرص ماشین ظرفشویی ۸۰ عددی FAIRY PLATINUM

مواد موجود در قرص ماشین ظرفشویی و شکل آن

معمولاً قرص‌های ماشین ظرفشویی به‌صورت مکعب‌مستطیل کوچک تولید شده و روانه‌ی بازار می‌شوند. معمولاً بعد از خرید قرص ماشین ظرفشویی قرص‌ها را باید در محفظه مخصوص شوینده‌ی ماشین ظرفشویی قرارداد. برخی از قرص‌های ماشین ظرفشویی دارای چندین آنزیم است و این آنزیم‌ها در شستشوی بهتر ظروف به شما کمک خواهند کرد. برای نمونه خوب است بدانید که اگر از قاشق و چنگال ست قاشق و چنگال ایکیا MOPSIG برای خوردن غذا استفاده کرده‌اید و اینک در ماشین ظرفشویی شما قاشق و چنگال‌های کثیف وجود دارد، با خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری مطمئن باشید که قاشق و چنگال ایکیا MOPSIG به‌راحتی شسته و تمیز خواهد شد.

خرید اینترنتی ست قاشق و چنگال ایکیا MOPSIG

این سرویس‌ها نه‌تنها جزو پرکاربردترین اقلام مصرفی هستند، بلکه به‌عنوان فاکتوری مهم در پذیرایی از مهمانان نقش دارند.

ست قاشق و چنگال ایکیا MOPSIG

با خرید قرص ماشین ظرفشویی دیگر نیازی ندارید تا برای اندازه میزان شوینده برای تمیزی ظروف نگران باشید؛ زیرا این قرص‌ها باتوجه‌به ساختاری که دارند، همه آنزیم‌ها و پاک‌کننده‌های لازم را در خود دارند. خرید قرص ماشین ظرفشویی ۸۰ عددی FAIRY PLATINUM یکی از بهترین انواع قرص ماشین ظرفشویی است که ترکیبات کاملی برای شستشوی ظروف را در خود دارد.

ترکیبات مختلفی در قرص ماشین ظرفشویی FAIRY PLATINUM وجود دارد که لکه‌های روی ظروف را بهتر پاک خواهد کرد و ظروف شما پس از شستشو براق خواهند شد.

خوب است بدانید خرید قرص ماشین ظرفشویی FAIRY PLATINUM  برای شستشوی یک ماشین ظرفشویی پر از ظرف کفایت می‌کند پس در موقع استفاده از قرص ماشین ظرفشویی همواره توصیه می‌شود که ماشین ظرفشویی شما پر از ظرف باشد؛ زیرا درصورتی‌که تعداد ظروف کم باشد قرص به هدر خواهد رفت. خوب است بدانید که  از نصف‌کردن قرص‌های ماشین ظرفشویی بهتر است خودداری کنید و این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام استفاده از قرص ماشین ظرفشویی  به براق‌کننده ظروف و نمک نیاز نخواهید داشت

مشخصات خرید قرص ماشین ظرفشویی عالی

در هنگام شستشوی ظروف با ماشین ظرفشویی، انتخاب قرصی مناسب بسیار مهم است پس بهتر است جزئیات کامل انتخاب قرص مناسب را بدانید:

شستشوی باکیفیت و تمیز، از مهم‌ترین مواردی است که در خرید قرص ماشین ظرفشویی به آن توجه می‌کنیم؛ اما آیا شستشوی باکیفیت فقط به معنی شسته شدن ظروف ما از کثیفی‌ها یا چربی‌ها است. خرید قرص ماشین ظرفشویی مناسبی مانند خرید قرص ماشین ظرفشویی FAIRY PLATINUM قابلیت پاک‌کردن هرگونه چربی و کثیفی را از ظروفی که ساعت‌ها این مواد بر رویشان خشک شده‌اند را دارد و علاوه بر تمیزکردن آن‌ها، به دلیل براق‌کننده‌ای که دارد، از باقی‌ماندن لک‌های ناشی از چربی و رنگ‌های داخل غذا بر روی سطح ظروف جلوگیری می‌کند و علاوه بر این از باقی‌ماندن بوی زهم غذا و بوهای نامطبوع پس از شستشو نیز جلوگیری می‌کند.

خرید قرص ماشین ظرفشویی باکیفیت، باید ظروف شیشه‌ای و کریستال شما را باکیفیتی مناسب بشوید؛ چراکه در غیر این صورت پس از مدت کوتاهی که ظرف‌ها را داخل ماشین ظرفشویی می‌گذاریم، ظرف‌ها کدر می‌شوند و خش و خطوطی بر روی آن‌ها می‌افتد. خوب است بدانید که قرص‌های تولیدشده از برندهایی معتبری مثل خرید قرص ماشین ظرفشویی FAIRY PLATINUM  دارای ماده جلادهنده و فرمولاسیونی ویژه برای کم‌کردن میزان سختی آب هستند که در ادامه به توضیح کامل و روند کار آن‌ها می‌پردازیم پس همان طور که توضیح دادیم موارد گوناگونی در قرص ماشین ظرفشویی در نظر گرفته می‌شود که در کنار هم می‌تواند تضمین‌کننده کیفیت شستشوی آن قرص باشد.

نقش قرص باکیفیتی چون خرید قرص ماشین ظرفشویی FAIRY PLATINUM  در سلامت ظرفشویی

قرص‌های ظرفشویی از برندهای معتبر به میزان زیادی در سلامت و طول عمر دستگاه شما مؤثر است. در اینجا به توضیح دو مورد در این باره و نقش اصلی قرص ظرفشویی می‌پردازیم:

مورد اول: همه ی دستگاه‌های شوینده همیشه در معرض کار با چربی‌ها و جرم‌ها هستند که البته این جرم‌ها می‌تواند ناشی از کثیفی‌های چیزی که می‌شویید باشد. یا آهک و رسوبات آب در دستگاه شما که ممکن است به ماشین شما آسیب برساند. ماشین ظرفشویی نیز از این مورد مستثنی نیست؛ یعنی چربی‌ها، پس‌ماندهای غذای موجود در ظروف به‌مرور در داخل دستگاه شما و در محل چرخش آب دستگاه نفوذ می‌کند و باقی‌ماندن آن‌ها باعث خرابی دستگاه و درعین‌حال آلودگی خواهند کرد.

مورد دوم: میزان سختی در آب‌های مصرفی کشورمان و رسوبات موجود در آب است که به‌مرور به‌شدت به دستگاه شما آسیب وارد می‌کند؛ به‌عنوان نمونه حتماً شما رسوبات درون کتری آب جوش و یا گرفتگی منافذ دوش حمامتان را دیده‌اید، اما در ماشین ظرفشویی این مورد برای شما قابل‌رؤیت نیست؛ اما عدم مشاهده این مورد را نمی‌شود مبنی به عدم وجود آن معنی کرد. لوله‌های داخلی دستگاه شما نیز به‌مرور این جرم و رسوبات را می‌گیرند. انواع قرص ماشین ظرفشویی که باکیفیت ساخته شده است با تکنولوژی‌های جدید از ایجاد این رسوبات و جرم‌ها به مقدار زیادی جلوگیری می‌کند و درواقع این کار، تضمین‌کننده سلامت و طول عمر ظرفشویی شما خواهد شد. قرص ماشین ظرفشویی FAIRY PLATINUM نیز به‌قدری باکیفیت ساخته شده است که نه‌تنها ظرف‌های شما را می‌شوید، بلکه مانع از رسوب‌گذاری در ماشین ظرفشویی شما خواهد شد.

نحوه نگهداری از قرص ماشین ظرفشویی

  • همیشه قرص ماشین ظرفشویی را در جای خشک و خنک نگهداری کنید؛ زیرا در دمای نامناسب قرص‌ها سوراخ می‌شود و یا به یکدیگر می‌چسبند.
  • بسته‌های قرص ماشین ظرفشویی را بر سطوح سردی مانند سرامیک، سنگ و کاشی‌های سرد قرار ندهید؛ چراکه قرص‌ها می‌ترکند.
  • قرص ماشین ظرفشویی را از دسترس کودکانتان دور نگهدارید چراکه مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها باعث ایجاد مسمومیت می‌شود.

آیا قرص ماشین ظرفشویی سرطان‌زا است؟

همه ما هنگام شستشوی ظرف‌های غذا با انواع شوینده‌ها نگران باقی‌ماندن مقداری از شوینده بر روی ظروفمان و تأثیرات و عوارض آنها هستیم. تقریباً بسیاری از افراد نگران این موضوع هستند که آیا بقایای شوینده‌ها بر روی بدن ما می‌گذارد یا خیر. در مورد قرص‌های ماشین ظرفشویی باید به شما بگوییم که این محصول به‌راحتی در آب و چربی حل می‌شود علاوه‌برآن، تقریباً همة ماشین‌های ظرفشویی نیز در آبکشی ظروف بسیار حرفه‌ای هستند؛ بنابراین به‌هیچ‌عنوان تأثیری از قرص بر روی ظروف شسته شده، باقی نمی‌ماند اگر هم باقی بماند عوارضی ندارد و لازم نیست نگران عوارض و یا سرطان‌زا بودن قرص‌‌های ماشین ظرفشویی باشید. خرید قرص ماشین ظرفشویی ۸۰ عددی FAIRY PLATINUM یکی از نمونه‌های قرص ماشین ظرفشویی است که شما با اطمینان خاطر می‌توانید آن را بدون خطر و نگرانی استفاده کنید. حتی اگر ظروف شما مانند ماهیتابه دوپارچه ایکیا KAVALKAD که بعد از سرخ‌کردن مواد غذایی نیازمند شستشو است، با قرارگرفتن در ماشین ظرفشویی شسته خواهد شد.

هر قرص ماشین ظرفشویی برای چند بار قابل‌استفاده است؟

قاعدتاً هر قرص ماشین ظرفشویی برای یک‌بارمصرف مناسب است. خوب است که در نظر بگیرید که هیچگاه قرص را نصف نکنید. بجای این کار بهتر است اگر ماشین ظرفشویی شما کاملاً پر نشده، صبر کنید تا ماشین شما کاملاً پر شود و یک قرص کامل برای شستشو استفاده کنید. باتوجه‌به این مطلب ما با اطمینان خاطر به شما می‌گوییم که اگر از قرص ماشین ظرفشویی فیری استفاده می‌کنید، درصورتی‌که در هر یک از قابلمه‌های سرویس قابلمه 5 پارچه ایکیا ANNONS غذا درست کرده‌اید و قابلمه شما کثیف شده، با استفاده از قرص ماشین ظرفشویی FAIRY PLATINUM می‌توانید مطمئن باشید که قابلمه شما تمیز خواهد شد.

آیا روکش قرص ماشین ظرفشویی را باید باز کرد؟

عده‌ای تصور می‌کنند که برای بهتر حل‌شدن قرص ماشین ظرفشویی و شستشوی بهتر باید روکش آن را باز کرد. اکثر مدل قرص‌های موجود در بازار در حین فرایند شستشو در دمای حدود 40 درجه در ماشین حل می‌شوند و شستشو به‌صورت کامل انجام می‌شود. اما برای برخی از انواع قرص‌ها نیاز است که روکش روی آن‌ها با دست باز شود تا به‌خوبی در ماشین حل شوند و به فرایند شستشو کمک کنند. خرید قرص ماشین ظرفشویی ۸۰ عددی FAIRY PLATINUM نمونه‌ای از قرص‌های خوبی است که نیاز به باز کردن روکش ندارد و شما می‌توانید این قرص را در جای قرص ماشین بگذارید و مابقی کار را به ماشین ظرفشویی و قرص فیری بسپارید.

به طور کلی استفاده از قرص ماشین ظرفشویی پیچیدگی زیادی ندارد و می‌توان به‌راحتی از انواع آن‌ها استفاده نمود. برای اکثر برندهای قرص، روش استفاده یکسان است و تنها ممکن است تفاوت‌های جزئی با هم داشته باشند.

خرید اینترنتی قرص ماشین ظرفشویی فیری ترکیه

اینک که در مورد قرص‌های ماشین ظرفشویی برای شما اطلاعاتی بیان کردیم و قرص ماشین ظرفشویی ۸۰ عددی FAIRY PLATINUM را به شما معرفی کردیم، اگر تمایل به داشتن این قرص دارید، می‌توانید این محصول را به فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را در اختیار داشته باشید.

نوشته‌های اخیر

  • کلیدی‌ ترین ترفند خانه تکانی در عید نوروز ۱۴۰۳
    خانه تکانی عید نوروز ۱۴۰۳ یکی از سنت های دیرینه بشمار می‌رود که نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای فارسی زبان اطراف مانند تاجیکستان و افغانستان، پیش از عید نوروز ۱۴۰۳ انجام می‌شود؛ چند روز پیش از شروع فصل بهار، افراد خانواده دور هم جمع می‌شدند و […]
  • دانستنی‌های مفید در خرید قرص ماشین ظرفشویی
    باتوجه‌به مشکلات زندگی‌های امروزی و با درنظرگرفتن این نکته که امروزه خانم‌ها نیز در کنار آقایان در صحنه اجتماع مشغول کار هستند، تکنولوژی به کمک خانم‌ها و آقایان آمده و با ساخت و تولید ماشین ظرفشویی در امر شستن ظروف سهولت ایجاد کرده است. اینک با درنظرگرفتن این […]
  • معرفی چند کاربرد قرص ماشین ظرفشویی در نظافت
    قرص‌ ماشین ظرفشویی به انگلیسی Dishwasher detergent توانایی پاک‌کردن لکه‌های زیاد چربی را دارند. این قرص‌ها می‌توانند کمی فراتر از ماشین ظرفشویی هم کاربرد داشته باشند. شاید تصور این که کاربرد قرص ماشین ظرفشویی به‌جز اینکه در شستشوی ظروف کارایی دارند، کاربردهای دیگری نیز دارند، برایتان مشکل باشد. […]
  • تفاوت میزان مصرف آب در ماشین ظرفشویی با شستشوی دستی
    استفاده از ماشین ظرفشویی معمولاً به آب کمتری نسبت به شستشوی دستی نیاز دارد که آن را به گزینه‌ای کم‌مصرف‌تر تبدیل می‌کند، چراکه ماشین ظرفشویی برای هر چرخه از مقدار کنترل شده آب استفاده می‌کند، درحالی‌که شستشوی دستی می‌تواند شامل استفاده از مقدار قابل‌توجهی آب برای شستشوی ظروف […]
  • معرفی قرص‌ ماشین ظرفشویی فیری
    ماشین ظرف‌شویی وسیله‌ای است که همیشه کمک‌حال اعضای خانواده است. این وسیله با استفاده از برق، به‌صورت خودکار ظروفی که داخل آن قرار گرفته شده است را با آب داغ و مواد شوینده می‌شوید. ماشین ظرف‌شویی برای اولین‌بار در سال 1893 در شهر شیکاگو به نمایش گذاشته شد […]

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “دانستنی‌های مفید در خرید قرص ماشین ظرفشویی” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب