مزایای استفاده از حوله کلاهی

چه-حوله-ای-بخریم

معمولا پس از حمام افراد برای خشک‌کردن موهای خود از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. یکی از این روش‌ها استفاده از حوله یا حوله کلاهی برای خشک‌کردن آرام موها است. پیچیدن یک حوله به‌دور سر به شما کمک می‌کند موهایتان به‌تدریج خشک شود، به‌این‌ترتیب موهای شما رطوبت موردنیاز خود را حفظ می‌کند و خشک، شکننده و وز نمی‌شود. هم چنین با بستن موهای خیس خود با حوله و دورکردن آن‌ها از صورتتان امکان گذاشتن ماسک صورت، برایتان ساده‌تر می‌شود.

حوله چیست

همان‌طور که شما از محصولات شوینده بدن، برای شست‌وشوی موهای خود استفاده نمی‌کنید، نباید از حوله معمولی که برای خشک‌کردن بدن خود استفاده می‌کنید، برای خشک‌کردن موهای خود نیز استفاده کنید.
استفاده از یک حوله مناسب برای خشک‌کردن مو که به‌عنوان حوله کلاهی نیز شناخته می‌شود، نه‌تنها برای سلامت و وضعیت موهای شما اهمیت و کاربرد دارد، بلکه به شما در سریع‌تر آماده‌شدن و استفاده از زمانتان به شما کمک می‌کند. در ادامه مزایای استفاده از حوله کوچک‌تر و نرم‌تر برای خشک شدم موهایتان، بیان شده است.

کلاه حمام حوله‌ای یا حوله کلاهی

همه ما بخوبی می‌دانیم برای سلامت پوست و مو حمام روزانه بسیار مفید است و همچنین باعث شادابی ما می شود. حمام کردن برای کسانی که موهای نسبتا بلندی دارند همیشه سخت است. زیرا میبایست زمانی به حمام بروند که بتوانند به راحتی موهای خود را خشک کنند و از سرما خوردگی جلوگیری کنند. همیشه خشک کردن حجم زیاد مو برای آنهایی که موی بلندی دارند مخصوصا خانوم‌های مو بلند همیشه مشکل است و باعث می‌شود گاهی حتی انجام این کار برای آن ها آسان نباشد. البته می‌توانید با استفاده از حوله کلاهی یا کلاه حمام مناسب با جنس خوب این مشکل را رفع کنید.

خرید اینترنتی حوله کلاهی ایکیا TRATTEN

حوله کلاهی ایکیا دارای یک بست دکمه مانند است که به شما کمک می‌کند که موهایتان را پس از گذاشتن حوله کلاهی روی سر، کاملاً فیکس کنید. 

حوله کلاهی ایکیا TRÄTTEN
قیمت حوله کلاهی حوله کلاهی ایکیا TRÄTTEN

استفاده از حوله کلاهی چه مزایایی دارد؟

معمولا اکثر ما برای خشک کردن سریع موها از سشوار استفاده می‌کنیم که اگر این کار همیشگی و از فاصله خیلی نزدیک نیز انجام گیرد به پوست سر و موی شما اسیب جدی وارد می‌کند. استفاده مداوم از سشوار باعث می‌شود چربی موی سر شما خشک شود و به مرور زمان موهای شما کم پشت شود.

همچنین خوب است بدانید که بعد حمام ریشه‌های موی سر شما سست می‌شوند. پس خاطرتان باشد موهای خود را به آرامی خشک نمایید و بگذارید موهایتان کمی خشک شود و بعد اقدام به شانه کردن نمایید.

حوله کلاهی ایکیا اورجینال، دارای جنس پنبه‌ای عالی در خشک شدن سریع موهای شما کمک زیادی می‌کند. که دلیل این سرعت بالا هم به خاطر مواد اورجینال با کیفیت به کار رفته در ساخت آن است که از الیاف بسیار عای نخ و پنبه ساخته شده است. با استفاده از این مدل حوله کلاهی ایکیا دیگر موهای سرتان شکسته نشده و در عرض چند دقیقه موهایتان بخوبی خشک خواهد شد.

  • از آسیب به مو جلوگیری کنید

اگرچه حوله‌های نخی گزینه ایده آلی برای خشک‌کردن بدن هستند، اما این حوله‌های نخی که در حمام آویزان شده‌اند، واقعاً برای موهای شما مناسب نیستند. دلیل مناسب نبودن حوله‌‌های معمولی این است که آنها دارای تعداد زیادی گلوله‌های حلقه‌ای کوچک نخی هستند که باعث می‌شود در صورت استفاده سبب گیرکردن تارهای مرطوب موی آسیب‌پذیر شما و همچنین کشیدگی، فشار و آسیب بشود.
از طرف دیگر حوله‌های کلاهی مخصوصاً حوله‌های میکروفیبر سطحی صاف و ابریشمی دارند. این ویژگی باعث می‌شود که شما به‌راحتی بتوانید موهای خود را با فشار، ضربه‌زدن یا مالش آرام با خطر اصطکاک، گیرکردن و شکستگی کمتری خشک کنید و در نتیجه موهای سالم‌تر و پرپشت‌تری داشته باشید.

حوله دخترانه ایکیا حوله کلاهی ایکیا TRÄTTEN
  • زمان خشک شدن موهای خود را نصف کنید

اکثر افراد ممکن است در طول روز برای تمیز و مرتب شدن موهایشان زمان زیادی بگذارند، با این حال همه دوست دارند برای صرفه جویی و استفاده ی بهتر از زمان خود در کمترین زمان بتوانند به بهترین شکل آماده شوند.
یک حوله میکروفیبر موهایتان را خیلی سریعتر از حوله‌های پنبه‌ای خشک می کند! میکروفیبر که از الیاف بسیار ریز ساخته شده است، یک ماده مصنوعی است که به دلیل جذب فوق العاده و خشک شدن سریع بسیار کاربردی است، همچنین حوله های میکروفیبر بسیار سبک وزن هستند و به راحتی می توانید موهای خود را در آن بپیچید و البته اصطحاک کمتری نیز ایجاد می‌کند و مانع کشیدگی و کنده شدن موهایتان در زمان خشک کردن می شود.
برای سرعت بخشیدن به خشک شدن در هوا، رطوبت اضافی را از تارهای موهای خود بگیرید و موهای خود را در حوله کلاهی ایکیا حدود نیم ساعت بپیچید تا تقریباً خشک شود. برای کاهش چشمگیر زمان خشک کردن و به حداقل رساندن آسیب حرارتی، قبل از سشوار آب موهایتان را با استفاده از این حوله بگیرید.

خرید اینترنتی قلاب دیواری ایکیا SKOGSVIKEN

حوله کلاهی خود را به راحتی با قلاب دیواری ایکیا به دیوار حمام آویزان کنید. رنگ این قلاب دیواری ایکیا سیاه بوده و قابل‌استفاده در آشپزخانه، حمام و دستشویی و اتاق‌ها است. 

قلاب دیواری ایکیا SKOGSVIKEN
قلاب دیواری ایکیا SKOGSVIKEN قلاب دیواری ایکیا FJANTIG
  • موخوره را از بین خواهید برد

وقتی موهای خود را با یک حوله معمولی مالش می‌دهید یا می‌پیچانید، قطعاً گره‌خوردن موها تنها نگرانی شما نخواهد بود. اصطکاک حاصل از یک حوله نخی می‌تواند آسیب فراوانی به موهای شما برساند، در بهترین حالت موهای شما کمی خرد می‌شود و دیگر یکدست نخواهد بود. از طرف دیگر، یک حوله میکروفیبر با مراقبت از موهای شما کمک می‌کند تا از وز کردن موها ی شما و خرد شدن ساقه های آن جلوگیری شود. در نظر داشته باشید که همیشه پیش گیری بهتر از درمان است، با مراقبت های اولیه مانند خشک کردن درست موها هزینه کمتری را برای مواد ضد وز و شامپوها و روغن‌های مختلف خرج خواهید کرد چرا که اگر با حوله ای لطیف آب موهای خود را به آرامی بگیرید، دیگر موهای شما خرد و وز نمی شود و شما نیاز به اینکه هزینه کنید و به آرایشگاه ها مراجعه کنید تا با مواد موهای شما را صاف کنند، نخواهید داشت.

خرید اینترنتی قلاب دیواری ایکیا SKOGHALL

برای نصب قلاب دیواری ایکیا، هیچ سوراخ یا مته‌ای لازم نیست ایجاد کنید. در عوض، به سادگی آن را با استفاده از نوار چسب در پشت آن روی دیوار نصب کنید.

قلاب دیواری ایکیا SKOGHALL
حوله کلاهی زنانه قلاب دیواری ایکیا SKOGHALL
  • نتایج ماسک موی شما را تقویت می‌کنند

واقعیت این است که اگر می‌خواهید درخشندگی موهایتان را افزایش دهید، قابلیت کنترل لطافت موهایتان را افزایش دهید، باید موهایتان را ترمیم و تغذیه کنید، به‌این‌ترتیب، باید هفته‌ای یک یا دو بار ماسک مو بزنید. بهترین راه برای افزایش مزایای ماسک مو، استفاده از یک حوله میکرو فیبر برای ماندگاری لطافت بهتر است. برای هیدراتاسیون شدید و تقویت تارهای خشک و آسیب‌دیده و بازیابی درخشش، ماسک موی تغذیه‌کننده مناسب موهای خود را به موها بمالید و موهای خود را در حوله موی میکرو فیبر بپیچید. سپس اجازه دهید تار موهای شما برای چند ساعت یا حتی یک شب از خواص نارگیل، انجیر و روغن‌های گیاهی که در ماسک مو است، تغذیه کنند.

خرید اینترنتی حوله حمام ایکیا NARSEN

این حوله حمام ایکیا از جنس پنبه تولید شده و اگر در هنگام شست‌وشو به آن آسیب نزنید طول عمر بالایی خواهد داشت.

حوله حمام ایکیا NÄRSEN
حوله کلاهی راه راه مارکت حوله ارزان قیمت
  • موهای فر را در بهترین حالت نگه می‌دارند

باتوجه‌به این که حوله‌های میکرو فیبر، قدرت خشک‌کنندگی بالایی دارند نیاز به مالش برای خشک‌کردن را از بین می‌برد؛ چراکه ماساژ مو می‌تواند شکل فرهای شما را خراب کند، ماساژ مو، گره‌های زیادی در موهای شما، ایجاد می‌کند و منجر به موخوره ناخواسته شود؛ بنابراین بهتر است موهایتان را به‌آرامی در حوله کلاهی بپیچید و اجازه دهید کلاه میکرو فیبر موهایتان را به بهترین شکل حالت دهد.

  • سبک وزن و مناسب سفر هستند

حوله‌های نخی مرطوب می‌توانند واقعاً سنگین باشند، که برای گردن شما ایجاد فشار می کند. مخصوصاً اگر شما موهای بلند و ضخیمی دارید. اگر همیشه در هنگام سفر کردن به مشکل نداشتن فضای کافی بر میخورید، خوشبختانه، با توجه به این که حوله کلاهی میکروفیبر سبک است و جای کمی را اشغال می کند، این مشکل برای شما ایجاد نمی شود. این کلاه کمترین فضای ممکن را اشغال میکند و همسفر خوبی برای شما می تواند باشد.

خرید حوله کلاهی ایکیا TRATTEN

اگر به دنیای حوله‌ها این تکه پارچه نرم دوست‌داشتنی علاقمندید این مقاله را مطالعه کنید >> نکاتی برای خرید حوله حمام و دستشویی

 

قیمت حوله ایکیا حوله کلاهی ایکیا
  • آنها از نظر بصری زیبا به نظر می‌رسند

حوله‌هایی که دور سرتان پیچیده شده‌اند، شاید به دلیل سنگینی و جنسشان بسیار بد به نظر برسند، اما حوله‌های میکرو فیبر از نظر ظاهری روی سر کاملاً زیبا هستند، به‌خصوص اگر با چاپ، رنگ‌ها و طراح‌های سرگرم‌کننده همراه باشند، جلوه‌گری بیشتری خواهند داشت.

همین حالا می‌توانید با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه حوله کلاهی ایکیا را که شامل دو عدد حوله کلاهی است به فروشگاه آنلاین راه‌راه مارکت سفارش دهید و برای داشتن موهای سالم از موهای خود به روشی درست مراقبت کنید.

 

مقالـات مرتبط

نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

نکاتی برای خرید حوله حمام و دستشویی

به صورت کلی حمام یکی از ضروری ترین فضاهای داخل ساختمان می باشد، امروزه حمام [...]

1 دیدگاه

نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

نظم دهنده چیست و چگونه به ما کمک میکند؟

  نظم دهنده ها مدتی است که در رسانه‌های اجتماعی ترند شده‌اند و دلیل خوبی هم [...]

3 دیدگاه

نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

چنگک لباس یا چوب لباسی چیست؟!

چنگک لباس نامی است که از دیرباز و در کهن‌زمان در ایران بر چوب لباسی‌های [...]

2 دیدگاه

میزان رضایت از این مطلب

100 %

توسط 01 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    طوبی پاکزاد

    حوله کلاهی ایکیا رو خریدم با همه خوبه هابی که داشتم فرق میكرد

    حوله کلاهی ایکیا به خاطر بافتش وقتی آب موهام رو گرفت اصلا روی سرم سنگینی نمی‌کرد.اصلا باعث گردن دردم نشد

    18 دی 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • تصویر آواتار

    ماندانا مزینانی

    حوله کلاهی ایکیا رو خریدم ، آبگیری خوبی داشت

    حوله کلاهی ایکیا TRATTEN سبک بود و بافت حوله ، باعث نمی شد موهام کنده بشه. چون ضخیم نبود زود هم خشک می شد

    16 دی 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب