آشنایی با کاربرد سینی و خرید آن

آشنایی با کاربرد سینی و خرید آن

آنچه در این مقاله می‌خوانید

کاربرد سینی

سینی، وسیله جدیدی نیست. با اینکه آنها خیلی پرکاربر هستند ولی جزو لوازم ضروری هر خانه قرار نمی گیرند اما همه کدبانوهای ایرانی عاشق سینی هستند. وسیله بسیار ساده و مرتب و در عین حال متنوع که می توان از آنها در هر آشپزخانه و یا برای پذیرایی از هر میهمانانی استفاده کرد. آنها در اندازه ها، رنگ ها و جنس مختلفی تولید می شوند و ما همه سینی ها را دوست داریم!

آنها استکان، لیوان، ماگ چای و قهوه را در یک چیدمان منظم و در عین حال شیک به همراه ظروف شکلات و قند و شکر کنار هم نگه می‌دارند، به علاوه وقتی نوبت به تمیز کردن روی میز می‌رسد، فقط سینی را با همه وسایل داخلش بردارید و براحتی آنجا را تمیز کنید!

در ادامه با فروشگاه اینترنتی راه راه مارکت همراه باشید زیرا همیشه انتخاب های لوکسی از جمله انواع سینی را به خریداران ارائه می دهد.

سینی

 

نقش سینی در دکوراسیون

وقتی از آنها به عنوان بخشی از معماری داخلی، دکوراسیون اتاق نشیمن و یا آشپزخانه خود استفاده می‌کنید، حتماً لوازم تزئینی مانند گلدان، گل، شمع‌ و یا حتی کریستال های تراش خورده را به آن اضافه کنید تا کاملاً چهره زیباتر و دل نشین تری را برای شما به ارمغان آورد.

انواع سینی

۱. سینی اتاق نشیمن

همگی ما عاشق داشتن یک سینی طرح پرنده می شویم. آنها سطح صافی را برای سرو تنقلات و نوشیدنی ها فراهم می کنند، نکته قابل توجه در این محصول بدلیل جنس فوق‌العاده، لیز نخوردن آن است. اما همچنین فضایی مرتب برای کنترل تلویزیون و زیر لیوانی را در کنار خود بدون بهم ریختگی فراهم می کند. اما می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان فضایی برای دکور روی میز قهوه‌خوری نیز استفاده کنید.

سینی چای طرح گربه ایکیا می تواند انتخابی دیگر در راستای نظم دهندگی و زیبایی بخشی به فضای نشیمن شما دهد. تصور کنید که یک چای تازه دم ایرانی را در استکان STELNA ریخته اید و آن را داخل یک سینی قرار می دهید و در اتاق نشیمن خود مشغول تماشای تلویزیون هستید، تجربه ای زیبا، ساده و در عین حال به یادماندنی.

سینی طرح پرنده ایکیا BARBAR

۲. سینی آشپزخانه

آشپزخانه ها معمولا مکانی برای نگهداری طولانی مدت آنها محسوب نمی شوند، اما باز هم وسایلی را که نیاز دارید به راحتی می تواند در آن قرار گیرد تا به آسانی به آن دسترسی پیدا کنید. ما معمولا در آشپزخانه ها از آنها یکی برای نگه داشتن چاقو، نمک و فلفل، روغن زیتون، حوله(دستمال)، چای و قندان یا سایر وسایل ضروری کوچک استفده می کنیم.

سینی چای لیزی سوزان ایکیا SNUDDA

۳.سینی حمام

یک سینی ساده، تک رنگ و البته پلاستیکی برای استفاده در حمام یا به‌طور کلی سرویس های بهداشتی نقشی پررنگ ایفا می کند. آن ها به‌طور کلی نظم بیشتری به فضای داخلی شما می دهند و از بهم ریختگی اطراف جلوگیری می کنند. حتی می توانید از سینیهای براق‌ تر استفاده کنید تا درخشندگی و در ادامه حس پاکیزگی بیشتری را به شما هدیه دهد.

سینی حمام

۴. سینی میز آرایش

سینی، مکانی عالی برای گروه بندی یا تفکیک وسایلی است که در طول روز با آن سر و کار دارید. بنابراین به لوسیون‌ها و کرم‌ها، جواهرات و روسری‌ها، لوازم آرایش و غیره فکر کنید… احتمالاً می‌توانید سینی بزرگ‌تری را برای بالای کنسول انتخاب کنید. ارگانایزرها را از یاد نبرید. ایکیا، در سال های اخیر انواع مختلفی از نظم دهنده های اغلب پلاستیکی عرضه کرده است. از این دست، در صورت نداشتن فضای کافی ارگانایزر ایکیا SKATTÅN پیشنهاد می شود که براحتی و با یک پیچ یا میخ به دیوار، در کنار میز آرایش خود نصب می شود. انتخاب دوم شما ارگانایزر پلاستیکی NOJIG است. یک فضای مکعبی شکل برای قرار دادن تمام وسایلی که به آن در روزمره احتیاج دارید.

آشنایی با کاربرد سینی و خرید آن

۵.سینی تختخواب

صبحانه در رختخواب، انتخابی متفاوت و به یاد ماندنیست، سرو قهوه، چای، میوه یا کروسان. راهی فوق‌العاده برای بیدار کردن افراد خاص زندگی شما می باشد. آیا لازم است چیزی بیشتر بگویم؟ فروشگاه آنلاین راه مارکت عرضه کننده سینی تختخواب با قابلیت قرار دادن موبایل و تبلت می باشد.

سینی تخت خواب

میزان رضایت از این مطلب

88 %

توسط 03 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    ناشناس

    خیلی مفید نبود

    بیشتر محصول معرفی کردید تا بیشتر راجع به خود سینی به ما توضیح بدید

    27 مهر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • تصویر آواتار

    روناک

    ما خانم ها معمولا وقتی که قصد تغییر در وسایل آشپزخانه رو داریم، از خرید سینی غافل نمی شیم حتما یه سینی میخریم. عروس خانم ها هم که هیچی موقع خرید جهیزیه حتما یه سینی مخصوص پذیرایی را در اولویت قرار میدن
    پیشنهاد میکنم دسته سینی ها ایکیا این سایت ببنید خیلی سینی داره 👌🏼
    موفق باشید.

    25 مهر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • تصویر آواتار

    میترا

    سینی جلو مبلی دارید؟!

    13 مهر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • تصویر آواتار

    یاسمین اسطخلی

    سینی دکوری برای گذاشتن روی اوپن آشپزخانه عالی اند من برای نظم دادن و زیبایی بیشتر آشپزخانه خونم هم از سینی استفاده میکنم.

    13 مهر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت

آنچه در این مقاله می‌خوانید

فهرست مطالب