میز لپ تاپ ایکیا و مواد اولیه با کیفیت

میز لپ تاپ ایکیا و مواد اولیه با کیفیت

ایکیا و استفاده از مواد اولیه باکیفیت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان لوازم خانه و آشپزخانه توجه ویژه‌ای به مواد اولیه کالاهای در حال ساخت می‌کند. شرکت ایکیا در قالب یک پروژه جهانی با نام “تصمیم‌گیری مسئولانه” وارد عمل شده است. به‌طورکلی اکثر تولیدکنندگان کالاهای مصرفی خانه و آشپزخانه، همینطور میز لپ تاپ ایکیا از منابع تجدیدپذیر استفاده نمی‌کنند. استفاده از منابع عظیم بازیافت یا تولید محصولات بازیافت‌پذیری، هزینه هنگفتی به شرکت‌های سازنده تحمیل می‌کند.

مواد اولیه در ساخت هر کالا، اولین تأثیر بر روی قیمت تمام شده را می‌گذارد. در سال‌های اخیر شرکت ایکیا سعی نموده است تا قیمت‌ها را حتی‌الامکان پایین و کیفیت را بالا نگه دارد. هدف از پروژه “تصمیم‌گیری مسئولانه” محدود به مواد اولیه نمی‌شود. تأثیر این پروژه در شرکت ایکیا بر منابع انسانی، خط تولید، بسته‌بندی اقتصادی و حمل‌ونقل نیز سایه افکنده است. هدف شرکت ایکیا تا سال ۲۰۳۰ دسترسی کامل به مواد خام پایدار و تغییر حداکثری بر ساختار زنجیره تولید است.

هدف ما در این مقاله این است که شما را با مواد اولیه‌ای که شرکت ایکیا، محصولاتش را با آن تولید کرده است آشنا کنیم. تا به این وسیله شما اطمینان حاصل کنید و میز لپ تاپ ایکیا را که از شرکت ایکیا تهیه نموده‌اید را با خیال راحت به خانه یا محل کار ببرید، و یک چیدمان زیبا با محصولات ایکیا داشته باشید، زیرا آگاهی کامل دارید که از چه مواد اولیه‌ای تهیه و تولید شده است. حال در اینجا به گوشه‌ای از مواد اولیه تشکیل‌دهنده محصولات شرکت ایکیا می‌پردازیم:

میز لپ تاپ ایکیا و مواد اولیه با کیفیت

استفاده از چوب بامبو در میز لپ تاپ ایکیا

بامبو، به‌عنوان یکی از سریع‌ترین گیاهان از جهت رشد، در جهان شناخته می‌شود. یکی از عمده دلایلی که شرکت ایکیا علاقه‌مند به استفاده از بامبو در محصولات چوبی بخصوص میز لپ تاپ ایکیا است، دوام، سختی و مقاومت در برابر رطوبت گیاه بامبو است. این ویزگی ها باعث حمل و نقل راحت و طول عمر بالای محصول میشود. شرکت ایکیا بامبو را بسته به فرایند تولید، در سه دسته کلی تقسیم می‌کند:

  • الیاف طبیعی
  • الیاف فشرده
  • الیاف مصنوعی (صنعتی)

برای مستدل بودن ادعای ما، شما می‌توانید سینی‌ها و میز های لپ تاپ ایکیا که از جنس بامبو هستند را در فضای اینترنت و فروشگاه اینترنتی راه راه مارکت جستجو و مشاهده نمایید.

بامبو در میز لپ تاپ ایکیا بامبو در میز لپ تاپ ایکیا

استفاده از چوب در میز لپ تاپ ایکیا

چوب برای شرکت ایکیا عنصر اساسی است. چوب ماده‌ای طبیعی و تجدیدپذیر است. چوب به‌اندازه کافی بادوام است و آن‌قدر کیفیت دارد که برای نسل‌های بعد از ما هم دوام آورده و پایدار می‌ماند. منبع چوب، همان‌طور که می‌دانید، جنگل‌ها هستند. امروزه تمامی چوب‌های به‌کاررفته در محصولات شرکت ایکیا مطابق با استاندارد بین‌المللی جنگلداری IWAY است. شرکت ایکیا انواع محصولات مورداستفاده در خانه و آشپزخانه را با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین چوب‌ها ساخته و تولید کرده است.

چوب در میز لپ تاپ ایکیا

استفاده از مواد بازیافتی در محصولات ایکیا

شرکت ایکیا تا جایی که ممکن است از مواد بازیافتی استفاده می‌کند. از انواع چوب، پلاستیک و کاغذ گرفته تا فلزات، اینها تعدادی از طیف گسترده‌ای از محصولات جدیدی هستند که از بازیافت به دست می‌آیند. در مفهوم کلی‌تر شرکت ایکیا بین ضایعات و مواد بازیافتی تفاوت قائل است. ضایعات، به مواد باقی‌مانده بلااستفاده از تولید یک محصول اشاره می‌کند درحالی‌که بازیافت زمانی است که بتوانیم از محصولات قدیمی، استفاده مجدد در تولید محصولات جدید نماییم. مانند میز لپ تاپ ایکیا.

آرمان ما در شرکت ایکیا تحقق توسعه تولید محصولات جدید و میز لپ تاپ ایکیا، با استفاده از محصولات بازیافتی در توان حداکثری است.

استفاده از پلاستیک در میز لپ تاپ ایکیا

شرکت ایکیا در راه رسیدن به استفاده از پلاستیک‌های بازیافتی همت گماشته است. بیشتر پلاستیک‌ها بر پایه نفت هستند. همان‌طور که می‌دانید نفت یک منبع تجدیدناپذیر است؛ بنابراین شرکت ایکیا تا جایی که مقدور است از پلاستیک‌های بازیافتی یا تجدیدپذیر در محصولات جدید خود استفاده می‌کند. تا به امروز حدود یک‌سوم اقلام پلاستیکی تولید شده در شرکت ایکیا از منابع تجدیدپذیر تهیه می‌شود. PET، PE ،PP سه مورد از متداول‌ترین انواع پلاستیک‌های مورداستفاده در شرکت ایکیا است.

تمامی محصولات پلاستیکی، در پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌ها، جهت آنالیز و با گذران از سخت‌ترین قوانین و استانداردهای ایمنی مطابق با سلامت انسان در شرکت ایکیا تولید و عرضه می‌شوند. شرکت ایکیا، الزامات دقیق و علمی جهت استفاده از مواد شیمیایی و عدم تأثیر سوء آن بر بهداشت و محیط‌زیست در فرایند تولید دارد.

میز تاشو ایکیا

میز تاشو ایکیا یکی از محصولات پرطرف‌دار شرکت ایکیا با طراحی Marcus Arvonen و ساخته شده از چوب بامبو ست. البته این محصول با نام میز تاشو ایکیا KLIPSK از جنس پلاستیک بازیافت‌پذیری نیز تولید و عرضه می‌شود. باتوجه‌به فضای اندک خانه‌های ما، شرکت ایکیا تدابیری را برای تهیه و تولید میزهای تاشو اندیشیده است تا به این وسیله هم ما کالای موردنیاز خود را در اختیار داشته باشیم و هم باتوجه‌به کوچکی فضای منزل خویش به‌راحتی میز لپ تاپ ایکیا تاشو را پس از استفاده در حداقل فضای ممکن، مانند عکس زیر جای دهیم.

میز تاشو ایکیا میز تاشو ایکیا

میز قابل‌حمل و چرخش ایکیا

فرقی نمی‌کند در محیط کار خود با کامپیوتر شخصی کار می‌کنید یا از میز لپ‌ تاپ ایکیا در خانه استفاده می‌کنید. شرکت ایکیا میزهای لپ‌ تاپ زیادی با طراحی‌های متنوع تولید می‌کند تا شما انتخاب‌های زیادی داشته باشید.

قابلیت تا شدن، مهم‌ترین ویژگی یک میز لپ‌تاپ متحرک بودن است و راه حلی فوق‌العاده، برای فضاهای کوچک محسوب می‌شود که از آن می‌توان به‌عنوان نگهدارنده تبلت و یا میز مطالعه نیز استفاده کرد، بدون اینکه نیاز داشته باشید لپ‌تاپ، تبلت، کاغذهای کاربردی و یا کتاب خود را روی زانوهایتان نگه دارید. زمانی که به آن احتیاج ندارید، آن را تاکرده و در گوشه‌ای قرار دهید. حتی می‌توانید از میز لپ‌تاپ متحرک خود، برای غذا خوردن، تماشای فیلم و یا پذیرایی در زمانی که میهمان دارید نیز استفاده کنید. شرکت ایکیا میز لپ‌تاپ متحرک را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که باتوجه‌به صفحه بزرگ این میز، امکان استفاده از آن برای افراد راست‌دست و چپ‌دست فراهم باشد.

ممکن است میز لپ تاپ ایکیا، قابلیت‌هایی همچون میز لپ‌ تاپ فن‌دار نداشته باشند؛ اما به‌راحتی می‌توانید کول‌پد را بر روی آن‌ها قرار داده و استفاده نمایید. البته که بزرگ‌ترین مزیت میز لپ‌تاپ فن دار قابلیت خنک‌کنندگی آن است، اما در صورت عدم دسترسی به میز لپ‌ تاپ فن‌دار، در صورت داشتن یک کول‌پد، می‌توانید آن را روی میز لپ‌ تاپ متحرک بگذارید و با این کار یک میز لپ‌تاپ فن دار را معادل‌سازی کنید.

ایکیا و میزهای ارگونومیک

همان‌طور که قد انسان پارامتری ثابت در بدن ما محسوب نمی‌شود، همه ما به دنبال میز لپ‌ تاپ ایکیا کم جا یا میز لپ‌تاپ تاشو می‌گردیم تا ارتفاع استانداردی جهت مطالعه یا کارهای روزمره داشته باشیم.

غفلت از عوامل بیرونی و محیطی در هنگام کار، عواقب جبران‌ناپذیری به‌مانند کمردرد، چشم درد، گردن درد و خستگی زودرس به همراه دارد. شرکت ایکیا با طراحی یک میز لپ‌تاپ ارزان با قابلیت تنظیم ارتفاع تا حداکثر ۷۰ سانتیمتر، به شما این امکان را می‌دهد تا آن را به‌راحتی با قد و موقعیت گردن خود و صندلی یا مبل منزلتان تنظیم کنید. میز لپ‌ تاپ ایکیا BJÖRKASEN را می‌توانید خم کرده و تااندازه‌ای حول محور صفحه، به آن زاویه دهید و متناسب با دید خود، آن را تنظیم نمایید.

لپ‌تاپ، ابزار کار شماست. ساعت‌ها از آن استفاده می‌کنید بدون اینکه از گذران زمان آگاه باشید پس با انتخاب میز لپ تاپ ایکیا و یا میز لپ‌ تاپ تاشو، به‌سلامت بدن خود بیشتر احترام بگذاریم.

میز لپ تاپ ایکیا BJORKASEN
میز لپ تاپ ایکیا BJORKASEN

استفاده از میزهای دیواری ایکیا در فضای کم

شرکت ایکیا حتی میزهای ایستاده‌ای نیز طراحی کرده است تا بدن شما را در حال حرکت نگه دارد وضعیت بدن شما را از نشسته به ایستاده، در طول روز تغییر دهد و با طراحی یکی از پرکاربردترین محصولات خود از خانواده BJÖRKASEN یک میز لپ‌ تاپ ایکیا کم جای دیگری طراحی نموده است.

با استفاده از این میز لپ‌ تاپ ایکیا تاشو، یک میز تحریر، یک میز کنار مبلی و یک تخته سفید به دست می‌آورید که فضای کمی را هم روی زمین و هم روی دیوار اشغال می‌کند. بر روی وایت برد می‌توانید یک پیام تبریک یا لیست خرید بنویسید یا کارهای ضروری را برای خود یا اعضای خانواده یادآوری نمایید. از میز لپ تاپ ایکیا تاشو می‌توانید به‌راحتی برای آویزان کردن در راهرو یا آشپزخانه، استفاده بهینه‌تری نمایید. در نظر داشته باشید که تمامی محصولاتی را که شرکت ایکیا ساخته و تولید نموده است از کاملاً قابل بازیافت و تجدیدپذیر و قابل برگشت به طبیعت است.

خرید اینترنتی میز لپ تاپ ایکیا

یک فضای کاری کوچک، یا یک میز لپ تاپ ایکیا مرتب برای یک لیوان قهوه، کنار صندلی راحتی موردعلاقه شما، بهترین فرصت برای آزاد شدن ذهن و برنامه ریزی کاری و شخصی شما است. خرید میز لپ تاپ می‌تواند همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی ما باشد. اما ما کار را برای شما راحت کرده ایم، به این صورت که شما می‌توانید عکس میز لپ تاپ ایکیا موردعلاقه‌تان را جستجو کرده و خرید اینترنتی نمایید. خرید میز لپ‌تاپ ایکیا را می‌توانید به‌سادگی و با سرعت از فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت سفارش داده و در همان روز تحویل بگیرید. میز لپ تاپ ایکیا و مواد اولیه با کیفیت اتاق شما را به‌سوی زیبایی بیشتر، تغییر میدهد.

میزان رضایت از این مطلب

100 %

توسط 01 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    مونا صدر

    ایکیا

    سلام
    ممکن راهنمایی بفرمایید!
    یکی به بگه ایکیا درسته یا ایکه‌آ باید کدوم بگیم

    16 آبان 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب