راهنمای خرید انواع پادری خانه آشپزخانه حمام و ورودی

راهنمای خرید انواع پادری خانه آشپزخانه حمام و ورودی

پادری‌ها همان قالیچه‌های کوچکی هستند که انواع و مدل‌های مختلف دارند که در هر جایگاهی که قرار بگیرند، کاربردی خاص دارند. پادری‌ها دوستان همیشگی پاهای ما هستند که گاه مانع کثیفی محیط اطراف ما می‌شوند و گاه سبب ایجاد گرما در کف پاهای ما می‌شوند و گاه مانع احساس رطوبت در کف پای ما می‌شوند. در این مقاله ما شما را با انواع و کاربردهای آنها آشنا خواهیم کرد و همچنین به شما پادری‌هایی از برند شرکت ایکیا معرفی می‌کنیم که زیبا و کاربردی و منحصربه‌فرد هستند.

یکی از آنهایی که قصد داریم به شما معرفی کنیم مدل ایکیا KLEJS است که بافته شده از الیاف نرم پنبه‌ای و جوت است که کاربرد فراوان دارد. نوع دیگری از آنها که ما می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، مدل مشکی ایکیا KRISTRUP است که از پلاستیک پلی‌پروپیلن که تا ۹۰ درصد قابل بازیافت است. آنها به سبب نوع جنسی که دارد، با کشیدن یک جاروبرقی به روی آن به‌راحتی تمیز می‌شود و کثیفی را به خودش نمی‌گیرد.

قیمت پادری گرد

این فرش‌های کوچولو یکی از مهم‌ترین اجزا در دکوراسیون داخلی هر خانه است که انتخاب درست و به‌جای آن می‌تواند تأثیر چشمگیری در فضای موردنظر شما می‌گذارد. آنها اگر درست و به جا انتخاب شود، به همراه کاربردی که دارند، نمایی متفاوت در خانه شما ایجاد می‌کند. به‌طورکلی پادری‌ یک قالیچه کوچک است که در جنس‌های متفاوت می‌توانید آن‌ها را ملاحظه کنید. انواع‌ایی همچو

  • پادری‌ نمدی
  • پادری‌ سنگی
  • پادری پلاستیکی
  • پادری‌ سه‌بعدی
  • پادری‌ موکتی
  • پادری فرشینه
  • پادری‌ سنتی و …  از انواع پرمصرف آنها هستند.

به‌طورکلی مکان پهن کردن آنها از اهمیت بالایی برخوردار است و اینکه از این قالیچه کوچک چه توقعی دارید و برای چه کاربردی می‌خواهید از آن استفاده کنید، جنس و ابعاد آن را تعیین می‌کنید. باید بدانید نقش آنها در خانه‌ها مهم و غیرقابل‌انکار است.

همه چیز در مورد پادری

آنها محصولاتی هستند که می‌توانند تا حد زیادی در دکوراسیون منزل تأثیر بگذارد و جلوی آلودگی که از بیرون ممکن است منتقل شود را بگیرد. اکثر ما انسان‌ها هنگام ورود به منزل، ساختمان است جلوی در کفش‌هایمان را از پا درآوریم. به همین علت وجود آنها باعث می‌شود داخل منزل و سر صبر به منزل وارد شویم و با کفش‌هایمان که ممکن است آلوده به انواع میکروب باشد باعث انتقال کثیفی نشویم. مدل ایکیا KRISTRUP در دسته‌ای از آنها قرار دارد که ما آن را برای استفاده در جلوی درب‌های ورودی آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

خرید اینترنتی پادری مشکی ایکیا KRISTRUP

این محصول ایکیا آلودگی را به خود جذب می‌کنند پس طبیعی می‌باشد که نیاز به تمیزکردن زودبه‌زود داشته باشند، شما برای تمیزکردن پادری کافی است تنها با جاروبرقی روی آن بکشید یا آن را در محیطی باز تکان دهید. 

پادری مشکی ایکیا KRISTRUP

پادری حمام نوع دیگری از آنها است که علاوه بر پادری‌های فانتزی که برای جلوی درب خانه استفاده می‌شود، از مدل حمام و دستشویی برای جلوگیری از ورود رطوبت به قسمت‌های خشک و از پادری آشپزخانه برای جلوگیری از چربی به قسمت‌های دیگر منزل و همچنین برای جلوی سینک، جهت ممانعت از رطوبت و خیسی، استفاده می‌شود. در انتخاب آنها، به چند نکته ریز باید توجه کرد.

ابعاد آنها باید متناسب با فضای محیط باشد و رنگ آنها بهتر است تیره یا از رنگ‌هایی باشد که کثیفی را کمتر نشان دهد. البته اگر از آنها برای جلوی تخت و در اتاق‌خواب استفاده می‌کنید، بهتر است مدل اتاق‌خواب شما از نظر جنس و رنگ، با دکوراسیون اتاق شماست و هماهنگ شود. برای جلوی سینک و جلوی در ورودی حیاط یا باغچه، جنس آنها باید جوری باشد که از لیزخوردن جلوگیری کند و لاتکس داشته باشد. به‌طورکلی پادری خوب است که علاوه بر تکمیل‌کردن زیبایی منزل، نقش مؤثری در حفظ تمیزی منزل نیز داشته باشد. در این مقاله قصد داریم همه چیز در مورد آنها را به طور خلاصه در اختیار شما قرار دهیم. درصورتی‌که سؤالاتی در این مورد داشتید می‌توانید از طریق تماس با فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت، آن را با ما در میان بگذارید.

پادری مناسب برای هر فضای دکوراسیون منزل

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، توجه به محل قرارگیری آنها از اهمیت بالایی برخوردار است و اینکه بدانید از یک از آنها چه انتظاری دارید، به شما کمک می‌کند که جنس و رنگ آنها موردنظر خود را راحت‌تر انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال مدل مخصوص آشپزخانه باید مقاومت بالایی داشته باشد. باید جنس آنها، در برابر چربی‌ها نفوذناپذیر باشد و یا به‌گونه‌ای باشد که پس از کثیفی به‌راحتی شسته و تمیز شود. همچنین به دلیل اینکه مجبور هستید پادری آشپزخانه را در فواصل کوتاه بشویید باید پادری آشپزخانه از استحکام بالایی برخوردار باشد.

  • پادری اتاق‌خواب

مدل اتاق‌خواب‌ها به چند دلیل تهیه می‌شود. اولین دلیل استفاده از پادری جلوی تراس، وجود تراس در اتاق‌خواب است. اگر اتاق‌خواب شما دارای تراس باشد، قطعاً برای جلوگیری از واردشدن آلودگی به خانه یک از آنها در جلوی در تراس لازم است.

دومین کاربرد آنها، پهن کردن آن در کنار تختخواب است. به‌خصوص در فصل زمستان، برای اینکه پای خود را مستقیم روی زمین قرار ندهید، بهتر است از آنها استفاده ‌کنید. مدل ایکیا KLEJS برای استفاده در اتاق بسیار مناسب است. شما می‌توانید به‌راحتی این مدل را از فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت تهیه نمایید.

سومین منظور استفاده از مدل اتاق‌خواب، حضور آنها به‌عنوان عنصری دکوراتیو است. در این صورت باید به طرح و رنگ آنها به‌عنوان یک عنصر تزیینی دقت ویژه‌ای شود.

خرید اینترنتی پادری ایکیا KLEJS

استفاده از این محصول برای زیبا کردن جلوی درب ورودی یک انتخاب مناسب و بهینه است. پادری ایکیا KLEJS باتوجه‌به بافت و ترکیبات استفاده شده در آن علاوه بر زیبایی، باعث گرم‌شدن پای شما نیز می­شود.

پادری ایکیا KLEJS
قیمت پادری فانتزی انواع پادری برای راهرو
  • پادری دستشویی

در قسمت سرویس‌های بهداشتی، معمولاً از دو مدل از آنها استفاده می‌شود؛ یک از آنها در داخل سرویس‌ها و دیگری در قسمت بیرونی در نظر گرفته می‌شود. مدل داخلی معمولاً از جنس پلاستیک است؛ چون به دلیل وجود رطوبت زیاد باید در این قسمت از جنسی که در مقابل آب و رطوبت مقاوم است، استفاده کنیم. بهترین توصیه ما به شما در این مقطع پادری مشکی ایکیا KRISTRUP است.

مدلی از آنها که در قسمت بیرونی سرویس‌ها به کار برده می‌شود، بهتر است از جنسی باشد که قدرت جذب آب بالایی داشته باشد. نقش آنها در این قسمت مهم است؛ چون باید آب اضافی را از پاها بگیرد تا موجب سرخوردن روی سطح لغزنده زمین نشود.

پادری ترک راه راه مارکت پادری ترک ایکیا
  • پادری ورودی

در ورودی خانه، آنها معمولاً برای دو کاربرد مورداستفاده قرار می‌گیرد؛

  • اول اینکه موقع خارج‌کردن کفش از پا به‌راحتی بتوانیم پای خود را روی آنها قرار دهیم. این کار برای جلوگیری از آلوده‌شدن پا بر اثر تماس مستقیم با سطح زمین خارج از منزل است.
  • دومین کاربرد آنها، پاک‌کردن کف کفش توسط پادری است. ناگفته نماند این حالت برای اشخاصی است که با کفش وارد منزل می‌شوند، مناسب‌تر است.

در استفاده از آنها، در هر دو حالت بهتر است در انتخاب رنگ آنها در قسمت ورودی دقت کنید. رنگ‌های چرک‌تاب، مناسب‌ترین گزینه در انتخاب رنگ آنها برای جلوی درب‌های ورودی هستند؛ رنگ‌هایی مانند فیلی، نخودی یا قهوه‌ای از جمله رنگ‌هایی هستند که کمتر کثیفی را نشان می‌دهند. مدل ایکیا KRISTRUP با رنگ تیره‌ای که دارد، برای این محل کاربرد ویژه‌ای دارد.

پادری فانتزی راه راه مارکت قیمت پادری راه راه مارکت

نکات موردتوجه در انتخاب پادری

دقت کنید که ابعاد و اندازه آنها را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که متناسب با فضای اتاقتان باشد. درصورتی‌که قصد تهیه آنها برای جلوی در را دارید، حتماً به‌اندازه بازشدن در، طول آنها را انتخاب کنید. مقاومت و استحکام در برابر شوینده‌ها، رطوبت، خاک و عدم پرزد هی نیز از جمله مزایا برای تهیه پادری مناسب است.

انواع پادری دایره

صنعتی‌شدن بافت فرش در دنیای پیشرفته امروزی باعث شده است که انواع ابعاد فرش در اشکال مختلف تولید و وارد بازار شود. پادری دایره‌ای از محصولاتی است که در کارخانه‌های فرش‌بافی طبق نیاز مردم تولید می‌شود. انواع آنها دایره در تراکم‌ها، طرح و رنگ‌ها و ابعاد مختلف متناسب با نیاز افراد تولید می‌شود. برخی نیز برای خرید پادری از همان مدل طرح فرش خانه خود سفارش می‌دهند که بتوانند آنها را با فرش‌ها و قالیچه‌های داخل منزل است نمایند.

مدل ماشینی آنها که در کارخانه‌ها فرش‌بافی تولید و تهیه می‌شوند، از طرح‌های بسیار متنوعی برخوردار هستند که بر اساس آن می‌توان طبق سلیقه و سبک دکوراسیون طرح مناسب را خریداری کرد.

مدل دایره سنتی: این محصول مانند فرش‌های ماشینی با استفاده از تعداد گره‌های مختلف در تراکم مختلف بافته می‌شود که موجب ظرافت و زیبایی طرح‌های سنتی می‌شود.

پادری بزرگ راه راه مارکت پادری گرد ایکیا
  • پادری دایره‌ای گلیمی

گلیم نیز به‌عنوان یک محصول که از خواب بسیار کوتاه و گره‌هایی درهم تشکیل شده است، بسیار مناسب برای تولید آنها هستند. زیرا خواب آن به‌گونه‌ای است که نفوذ هرگونه آلودگی و میکروب در عمق گلیم را غیرممکن می‌سازد و به همین علت گزینه بسیار مناسبی برای فرش درب اصلی ساختمان که افراد با کفش وارد می‌شوند، است.

  • بهترین راه برای تمیزکردن پادری‌ها

بهترین راه برای تمیزکردن پادری‌ها چیست؟ میزان کثیفی آنها کاملاً بستگی به میزان تردد و رطوبت منطقه دارد. قاعدتاً در فصل‌های سرد میزان کثیفی آنها بیشتر از فصول گرم است. اما آنها داخل منزل مانند پادری‌های جلوی درب حمام و سرویس بهداشتی، نیز بسیار کثیفمی شوند زیرا؛ این مدل به علت وجود رطوبت، بستر بسیار مناسبی برای رشد انواع میکروب و قارچ هستند و باید به طور منظم شسته شوند.

نحوه شستشو پادری راه راه مارکت

ما در این مقاله شما را با انواع پادری و کاربردهای آن آشنا کردیم. در این متن دو نوع از آنها از محصولات ایکیا را نیز به شما معرفی کردیم، اینک اگر قصد تهیه و در اختیار داشتن این دو نوع را دارید، بهتر است که آنها را به فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت سفارش دهید تا به‌سرعت آن را در اختیار بگیرید. شما می‌توانید در سایت راه‌راه مارکت این دو نوع آنها را ملاحظه بفرمایید و با جنس و طرح و رنگ و مدل و سایز آن بیشتر آشنا شوید و در صورت تمایل آن را تهیه کنید و در اختیار بگیرید.

مقالـات مرتبط

راهنما خرید لیوان، ماگ و فلاسک نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

راهنمای خرید تراول ماگ

تراول ماگ یا ماگ مسافرتی، زندگی روزمره در اتفاقات جدید و درعین‌حال تکراری خلاصه می‌شود. [...]

1 دیدگاه

ترفند‌ها و آموزش‌های خانه‌داری راهنما خرید گل و گلدان وسایل باغبانی

8 گیاه آپارتمانی کوچک و مناسب آشپزخانه

گیاه آپارتمانی، سرنوشت جوامع بشری با روزمرگی و مشغله‌های آن گره‌خورده است. هیچ خانواده کوچک [...]

2 دیدگاه

معرفی خرید لوازم نوروز ۱۴۰۳

خانه‌ تکانی عید امسال با تغییر لوازم خانه به کمک ایکیا

با نزدیک‌شدن به عید امسال یعنی سال جدید ۱۴۰۲ بسیاری از خانم‌های خانه‌دار به فکر [...]

3 دیدگاه

میزان رضایت از این مطلب

100 %

توسط 01 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    ژینا سنندجی

    من پادری خیلی خریدم تا حالا ولی به این که انواع مختلفی دارد دقت نکرده بودم

    پادری ایکیا انواع مختلفی دارد من از راه راه مارکت هر دو مدلش رو خریدم

    18 دی 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • تصویر آواتار

    فرانک خوشدل

    راهمنای خرید پادری خیلی عالی بود ممنونم

    با راهنمای خرید پادری که اینجا خوندم تازه با انواع پادری و کاربرد های اون آشنا شدم و در ضمن پادری ایکیا رو هم سفارش دادم

    11 دی 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب