نکات کاربردی خرید آینه حمام

نکات کاربردی هنگام خرید آینه حمام

وقتی نوبت به دیزاین حمام یا فکر کردن به تغییر می‌رسد، قطعاً آینه‌ها یک عنصر کلیدی هستند که باید در نظر گرفته شوند. فراتر از نقش کاملاً کاربردی آنها، از این نظر که شما باید بتوانید ببینید که هنگام آرایش‌کردن، اصلاح‌کردن یا اصلاح موهایتان چه می‌کنید، آینه حمام نقش مهمی در زیبایی‌شناسی کلی حمام دارند.

انتخاب آینه مناسب برای حمام

ممکن است بگویید که آینه حمام معادل یک تصویر زیبای اتاق نشیمن است که ظاهر را کامل می‌کند و درک فضا را بهبود می‌بخشد. این بدان معنی است که انتخاب آینه مناسب برای حمام شما اهمیت ویژه‌ای دارد، بنابراین فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت ۷ دستورالعمل ساده را برای کمک به این انتخاب گردآوری کرده است تا به‌راحتی و همین‌طور اصولی یک آینه حمام مناسب داشته باشید. آینه حمام یک عنصر کلیدی دکور است که باید کاربردی و شیک باشد.

امروزه حمام در اولویت ساخت و ساز و حتی طراحی داخلی ساختمان قرار می گیرند. در این نوشته شما را در خرید لوازم حمام راهنمایی می‌کنیم.>>> نکاتی برای خرید حوله حمام و دستشویی

آینه حمام ضد بخار

آینه حمام بدون مه به‌عنوان آینه‌های ضد مه یا همان آینه حمام ضد بخار شناخته می‌شوند، این مدل آینه حاوی یک مدار الکتریکی هستند که وقتی روشن می‌شوند، از تجمع تراکم روی آینه‌ها هنگام حمام یا دوش‌گرفتن جلوگیری می‌کند؛ بنابراین، شما همیشه دید 100٪ واضح روی آینه خود خواهید داشت.

قبلاً آینه حمام ضد بخار را فقط در هتل‌های 5 ستاره می‌دیدیم. اما در حال حاضر، این دیگر یک محصول لوکس و برای خانه‌های خاص نیست. مردم از آینه حمام ضد بخار نیز در محل سکونت خود استفاده می‌کنند. با استفاده از این آینه‌های ضد مه به‌عنوان بخشی از محل سکونت، دیگر نیازی به پاک‌کردن آنها پس از دوش آب گرم نیست و در نتیجه رگه‌هایی روی آنها باقی می‌ماند.آنها دید شفاف و محیطی عاری از مه را فراهم می‌کنند که ایمنی روتین‌های نظافت مانند اصلاح را بهبود می‌بخشد. آینه‌های ضد مه تجربه بهداشتی واضح‌تری را ارائه می‌دهند، بسیار بادوام هستند و بهترین مقاومت در برابر سایش را از خود ارائه می‌دهند.

آینه ضد بخار آینه سرویس بهداشتی قیمت آینه متری

جنس آینه حمام

آینه حمام نه‌تنها برای طراحی کاربردی حمام ضروری هستند، بلکه می‌توانند سطح بسیار خوبی از سبک و ظرافت را به طراحی اضافه کنند. این کار معمولاً با استفاده از قاب‌های آینه زیبای حمام انجام می‌شود. قاب‌های آینه حمام در انواع مختلفی وجود دارند که هر یک عنصر طراحی عالی را به منطقه می‌بخشد.

۵ مدل جنس‌ متفاوت آینه

  • قاب‌ آینه حمام چوبی
  • قاب‌ آینه حمام آلومینیومی برای ظاهری کلاسیک
  • قاب‌های آینه حمام شیشه‌ای به سبک و ظرافت می‌افزایند
  • قاب‌ آینه حمام سنگی برای زیبایی طبیعی
  • قاب‌های آینه حمام با نور باعث بهبود دید می‌شوند

اندازه مناسب را انتخاب کنید

اولین کاری که باید قبل از تصمیم‌گیری در مورد آینه حمام انجام دهید این است که به‌اندازه حمام خود فکر کنید. این بدان معنا نیست که شما باید یک آینه کوچک برای یک حمام کوچک انتخاب کنید، در واقع، کاملاً برعکس است. یکی از بزرگ‌ترین مزایای آینه‌ها ظرفیت آنها برای بزرگ‌تر نشان‌دادن فضا از آنچه هست می‌باشد، به همین دلیل است که باید بزرگ فکر کنید. حمام شما نه‌تنها جادارتر به نظر می‌رسد، بلکه سبک‌تر و شیک‌تر نیز می‌شود.

  • انتخاب آینه حمام کوچک

بااین‌حال، اگر حمام کوچکی دارید، بهتر است یک آینه ساده بدون قاب یا بسیار محتاطانه انتخاب کنید. آن را در امتداد تمام دیوار، یا تا جایی که می‌توانید بپوشانید، قرار دهید و این باعث افزایش درک عمق و ارتفاع می‌شود. اگر به‌اندازه کافی خوش‌شانس هستید که فضای زیادی برای بازی دارید، می‌توانید گزینه‌های مختلفی مانند آینه‌هایی با شکل غیرعادی، قاب‌های استادانه و قطعات بزرگ را آزمایش کنید. تنها قانون در اینجا این است که ارتفاع سقف و عرض روشویی را در نظر بگیرید. اما درهرصورت شما هر نوع آینه‌ای به حمام خود اضافه کنید وجود یک آینه حمام ایکیا FRACK از واجبات است؛ زیرا قابل تنظیم می‌باشد و برای اصلاح مو و صورت بسیار کاربردی است.

خرید آینه حمام ایکیا FRACK

از دغدغه‌های مهم خانم‌ها داشتن سرویس بهداشتی و حمام مرتب و شیک است. وجود آینه در سرویس بهداشتی و حمام از ضروریات این مکان‌هاست

آینه حمام ایکیا FRACK

موقعیت مناسب را پیدا کنید

قدم مهم بعدی این است که دقیقاً تصمیم بگیرید که آینه خود را کجا آویزان کنید. نقطه شروع به‌طورکلی روشویی است و یک آینه دیواری نباید پهن‌تر از محل دوش یا وان باشد. همچنین باید کاملاً با کابینت و روشویی برای جلوه‌ای متعادل‌کننده و زیبایی بیشتر هماهنگ شود.

  • ارتفاع آینه حمام

فاصله بین وان و کف آینه باید بین 10 تا 20 سانتی‌متر باشد، مگر اینکه آینه کوچکی داشته باشید که در این صورت می‌توانید تا 30 سانتی‌متر را رها کنید. همچنین مفید است که در مورد میانگین قد اعضای خانواده که به‌احتمال زیاد از حمام استفاده می‌کنند فکر کنید. قاعده کلی این است که باید 30 سانتی‌متر در بالا و پایین خط دید وجود داشته باشد، یا اینکه مرکز با میانگین قد یک فرد بالغ که 165 سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود منطبق باشد.
از نظر ارتفاع آینه حمام شما، همان‌طور که در بالا ذکر کردیم، هیچ محدودیت خاصی به‌غیراز میزان فضای موجود در دیوار وجود ندارد. هرچه بالاتر باشد، حمام عمیق‌تر به نظر می‌رسد و همچنین از دید وسیع‌تری لذت خواهید برد.

آینه حمام با شکل‌های هندسی ساده

متداول‌ترین شکل آینه حمام، مستطیل کلاسیک است، اما طیف وسیعی خارج از آن وجود دارد، از جمله اشکال هندسی که شخصیت و دکوری چشمگیر را به کل محیط تزریق می‌کنند. به‌عنوان یک قاعده، آینه حمام باید نوعی سازگاری با شکل حمام داشته باشد، جدیداً اشکال هندسی از آینه‌ها طرف‌دار کرده است و اکثر دیزاینرها این مدل آینه را پیشنهاد می‌دهند. اما نگران نباشید اگر به نوع آینه علاقه‌ای ندارید و ظاهر سنتی‌تری را ترجیح می‌دهید.

  • چرا آینه‌های مربع، گرد یا بیضی را در نظر نگیرید؟

دایره کلاسیک یک راه آسان برای افزودن کلاس و ظرافت به حمام شما است، زیرا منحنی‌های آن کل ظاهر را نرم می‌کند. مزیت دیگر آینه گرد این است که سطح انعکاسی زیادی دارد؛ اما درعین‌حال کل دیوار را نمی‌گیرد، بنابراین کاشی‌های دوست‌داشتنی یا رنگ‌رنگی که بادقت انتخاب کرده‌اید کاملاً پوشیده نمی‌شوند.

خرید پمپ مایع دستشویی ایکیا TACKAN

امروزه برای شستشوی دست‌ها به‌جای صابون‌های جامد از صابون‌های مایع استفاده می‌شود. داشتن یک پمپ نرم و کارآمد جهت خروج مایع صابون از محفظه صابون می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

پمپ مایع دستشویی ایکیا TACKAN

به نورپردازی فکر کنید

مراسم روزانه‌ای که در مقابل آینه حمام انجام می‌دهیم نیاز به نورپردازی عالی دارد. یکی از مهم‌ترین چیزهایی که باید در هنگام برنامه‌ریزی طرح نورپردازی خود به آن فکر کنید.
برای ایجاد توزیع یکنواخت نور در کل صورت، نورافکن‌های قابل تنظیم راه‌حل ایده‌آلی هستند، درحالی‌که نور پس‌زمینه یا نورپردازی LED روی خود آینه، روشنایی قابل‌اطمینانی را ارائه می‌دهند و همچنین از نظر انرژی کارآمد هستند.
آخرین چیزی که باید در نظر بگیرید نوع لامپ است که در مجاورت آینه حمام استفاده می‌کنید. نور گرم برای پنهان‌کردن عیوب عالی است، درحالی‌که نورپردازی سرد کمک بیشتری به فعالیت‌هایی مانند اصلاح یا آرایش‌کردن می‌کند، این یک موضوع سلیقه‌ای است. پس با کمی تأمل می‌توانید نوع لامپ خود را انتخاب کنید.

  • با بیش از یک آینه، بازی کنید

اگر دوست دارید حس محیط حمام را برجسته کنید، و حمام شما به‌اندازه کافی بزرگ است، ترفند اینجا استفاده از بیش از یک آینه است. این رویکرد همیشه توصیه می‌شود اگر یک وان دونفره دارید می‌توانید یک آینه را روی دو دیوار اصلی، روبروی یکدیگر آویزان کنید. این نه‌تنها باعث می‌شود که فضا بسیار بزرگ‌تر به نظر برسد، بلکه دید بیشتری را به شما ارائه می‌دهد، زیرا می‌توانید پشت سروگردن خود را ببینید، به این معنی که هنگام اصلاح موهایتان چیزی از دست نمی‌دهید.

انتخاب آینه مناسب در حمام ایکیا شلف حمام آینه حمام

خرید اینترنتی آینه حمام ایکیا

اگر شما هم جز افرادی هستید که به حمام خود اهمیت می‌دهید و معمولاً خودتان اصلاح روزانه دارید. بهترین انتخاب شما آینه حمام ایکیاست. همین‌طور در نظر داشته باشید که فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت در بخش نظرات به‌سرعت به سؤالات شما پاسخ می‌دهد تا بهترین خرید را انجام دهید. تا در سریع‌ترین زمان ممکن محصول انتخابی را به دستتان برساند. آینه حمام ایکیا کاملاً ضدزنگ و مناسب خوش‌سلیقه‌ها است.

مقالـات مرتبط

معرفی خرید لوازم نوروز ۱۴۰۳

خانه‌ تکانی عید امسال با تغییر لوازم خانه به کمک ایکیا

با نزدیک‌شدن به عید امسال یعنی سال جدید ۱۴۰۲ بسیاری از خانم‌های خانه‌دار به فکر [...]

3 دیدگاه

نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

چنگک لباس یا چوب لباسی چیست؟!

چنگک لباس نامی است که از دیرباز و در کهن‌زمان در ایران بر چوب لباسی‌های [...]

2 دیدگاه

نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

نکاتی برای خرید حوله حمام و دستشویی

به صورت کلی حمام یکی از ضروری ترین فضاهای داخل ساختمان می باشد، امروزه حمام [...]

1 دیدگاه

میزان رضایت از این مطلب

100 %

توسط 01 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    شیدا فراصت

    نکات جالبی در مورد آینه حمام ایکیا گفتید

    من از آینه حمام ایکیا خوشم اومد میخرم برای حمام خونه. نکاتی هم که در مورد آینه حمام ایکیا گفتید جالب بود ممنونم از مجله راه راه مارکت

    23 آذر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب