اهمیت استفاده از ساک دستی

اهمیت استفاده از ساک دستی

انتخاب یک ساک دستی همیشه می‌تواند سخت و مخاطره‌آمیز باشد! به دلیل تنوع بسیار زیاد ساک‌های دستی در فروشگاه‌های بزرگ و کوچک، شاید بهتر باشد برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه ابتدا بدانیم که دقیقاً به دنبال چه می‌گردیم؟ عمده ساک‌هایی که در بازار موجود هستند را معمولاً خانم‌ها انتخاب و برای خریدهای روزمره از آن استفاده می‌کنند، حال‌آنکه ساک‌های غذا یا با یک مفهوم کلی‌تر، نگهدارنده‌های مواد غذایی کاربردی متفاوت‌تر دارند. زمانی که به محل کار خود می‌روید یا کودکان را راهی مدرسه می‌کنید، طیف گسترده‌ای از تقاضای بازار را شامل می‌شوند.

انواع ظروف نگهدارنده غذا کدامند؟ با چند مورد از ظروف نگهدارنده غذا ایکیا آشنایی دارید؟ انواع مختلفی از ظروف نگهداری مواد غذایی ایکیا در بازار موجود است…>>> خرید ظروف نگهدارنده غذا ایکیا 

در عصر جدید ساک و کیف‌های دستی بسیار ترند شده‌اند بسیار از آقایون بخصوص پسر‌های‌ جوان‌ هنری از انواع این ساک‌ها استفاده می‌کنند. به همین دلیل و استفاده همه‌ی قشر‌های جامعه از آن، استفاده از ساک دستی از اهمیتی بالایی برخوردار است و همه به دنبال بهترین و جذاب ترین آن می‌گردند.

ساک‌ها را فراتر از کاربردشان، می‌توان به‌صورت کلی در مدل، اندازه و جنس آن تقسیم‌بندی نمود. در این میان ساکی مناسب با آناتومی بدن شما نیز باید در انتخاب نهایی ما تأثیرگذار باشد. در این مقاله بر آنیم تا مخاطبین عزیزمان را به‌تفصیل با نکات حایز اهمیت در خرید یک ساک دستی آشنا کنیم.

اهمیت استفاده از ساک دستی اهمیت استفاده از ساک دستی

۱۰ نکته کلیدی برای انتخاب ساک دستی

۱- جنس ساک دستی ←
همان‌طور که می‌دانید، معمولاً ساک دستی را از مواد خوراکی خریداری شده یا حتی میوه و سبزی‌ها پر می‌کنیم، پس انتخاب جنس همیشه باید نقشی کلیدی و پایه‌ای در انتخاب یک ساک دستی بهداشتی داشته باشد. در این مرحله جنس‌های نخی، می‌تواند کارگشای شما باشد. در سال‌های اخیر ساک‌های خرید توری، مانند کیسه توری ایکیا KUNGSFORS بهترین انتخاب شما میتواند باشد.
۲- حفظ تازگی محتویات ← ما از ساک دستی برای جابه‌جایی مواد غذایی استفاده می‌کنیم پس انتخاب یک ساک که در هنگام ترافیک صبحگاهی در مترو و اتوبوس یا در زمان بازگشت به خانه که باقی‌مانده غذا را با خود به خانه می‌آوریم مهم است. تا تازگی محتویات داخل ساک دستی را حفظ کند و از طرفی دیگر بوی پارچه به محتویات داخل آن انتقال نیابد. معمولاً ساک‌های دستی پلی‌استری مانند ساک خرید راه راه ایکیا SKYNKE قابلیت حمل مواد غذایی طرف‌داران بیشتری دارند.
۳-‌تمیزکردن آسان‌ساک دستی ← این یک ساک پرکاربرد است. به زبان ساده، شما خارج از خانه در خیابان و در محیط کار از آن استفاده می‌کنید؛ بنابراین بسیار مهم است که بتوانید در زمان ریخته‌شدن مواد غذایی داخل آن، یا کثیف شدن احتمالی آن به جهت سایش در فضاهای پرتردد عمومی مانند تاکسی یا مترو بتوانید با یک دستمال مرطوب و آب و صابون ملایم به‌سادگی، می‌توانید ساک خرید راه راه ایکیا SKYNKE هند بگ خود را تمیز کنید.
۴- اندازه ← از یاد نبرید، یک ساک خرید، ساک غذا و یا یک کیسه پارچه‌ای فانتزی و یا هر اسمی که روی آن می‌گذارید، باید به‌اندازه‌ای باشد که در هر زمان که خواستید آن را داخل کوله‌پشتی، کیف رودوشی و یا کیف مدرسه فرزندان قرار دهید. انتخاب یک ساک دستی با اندازه درست و متناسب با کیف دستی شما، کلیدی و تعیین‌کننده است. شما این ویژگی‌ها را میتوانید در کیف بندی ایکیا RENSARE ببینید.
۵- تعداد جیب ساک دستی ← همیشه، جیب‌ها کاربردی هستند. معمولاً برای کودکانی که می‌خواهند وعده‌های غذایی متفاوتی داشته باشند یک ساک خوراکی با جیب‌های زیاد، عالی به نظر می‌رسد. به طور مثال با قراردادن میوه‌ها در لیوان‌های مخصوص و یا جیب‌های بیرونی با دسترسی آسان‌تر و مواد غذایی مثل ناهار و ماست در فضای داخلی و قاشق و چنگال در جیب‌های داخلی، می‌توانید به کودکان در زمانی که به مدرسه می‌روند به‌راحتی آموزش انضباط دهید و از همه مهم‌تر تمامی میان‌وعده‌ها را با مرتب‌سازی داخلی ساک غذا، به آن‌ها یادآوری نمایید. 
 ۶- کیفیت بندها ← انتخاب کیف یا ساک خرید با بندهای خیلی نازک نمی‌تواند مطلوب باشد؛ زیرا نشانه‌ای واضح از عمر کوتاه کیف خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که بند ساک ارگونومیک است. بند ارگونومیک بالاترین سطح راحتی را برای شما فراهم می‌کند. میزان خستگی شما را به حداقل می‌رساند؛ زیرا نیروی حاصل از وزن ساک به همراه محتویات داخل آن را به‌تناسب بر روی شانه و دست‌های شما تقسیم می‌شود.
 ۷- وزن ساک دستی ← وقتی کیف یا ساک دستی، سنگین باشد حمل آن دشوارتر می‌شود، به‌خصوص اگر برای استفاده روزمره در نظر گرفته شده باشد. توصیه شده است، بیشینه وزن خالص یک کیف دستی نباید از یک کیلوگرم تجاوز کند.
۸- دوخت مناسب ← یک دوخت خوب و البته یکنواخت باعث می‌شود تا ساک دستی برای مدت طولانی دوام بیاورد. دوخت‌های بی‌کیفیت به‌راحتی شکافته می‌شوند و نمی‌توانند وزن وسایلی را که داخل کیف نگه می‌دارند را تحمل کنند. به کیفیت دوخت ساک دستی به‌دقت نگاه کنید. یا اگر ساک انتخابی‌تان زیپی است چند بار قبل از خرید باز و بسته نموده و مطمئن شوید که عملکرد روان و با کیفیتی دارد. این کار احتیاج به تخصص خاصی ندارد فقط کافی است تا هوشیار و بادقت باشید.
۹- رنگ و طرح ← وجود یک استایل با رنگ‌های جسورانه و طرح‌های ظریف ساک دستی شما در محل کار، یک امر ضروری است. به دنبال کیفی باشید که جمع‌وجور باشد؛ اما تمام نیازهای شما را برآورده کند.
۱۰- مناسب بدن ← درحالی‌که استایل شما می‌تواند یک پارامتر ضروری باشد، به‌خاطر داشته باشید کیف یا ساک رودوشی چگونه بدن شما را برجسته یا صاف نشان می‌دهد. مطمئن شوید که با در دست گرفتن یک ساک دستی چه اندازه خوش‌تیپ می‌شوید. ساک‌های رودوشی، بهترین قسمت‌های بدن شما را برجسته می‌کند. صرف وقت در زمان خرید یک کیف، ساک دستی یا یک کوله‌پشتی متناسب با فرم بدن شما، بدون شک منجر به یک خرید با سطحی بالا از رضایت شما خواهد شد.

Purchasing power is a license to purchase power

قدرت خرید ، مجوزی است برای خرید قدرت 

تاثیر ساک دستی بر قد شما

یکی از مواردی که باید به آن پرداخته شود، سایز کیفی است که خریداری می‌کنید. اگر کوتاه قد و ریزاندام هستید، خوب است کیف‌های دستی کوچک‌تری انتخاب کنید تا قدتان بلندتر به نظر برسد. از طرف دیگر، اگر کیف‌های دستی بزرگ‌تری انتخاب کنید، کوچک اندام تر به نظر می‌رسید. اگر قد بلندتر و لاغرتر هستید، باید با کیف‌های متوسط تا بزرگ کنار بیایید. انتخاب کیف‌های کوچک‌تر می‌تواند شما را بزرگ‌تر نشان دهد؛ زیرا جثه شما را برجسته‌تر می‌کند. وقتی صحبت از فرم کیف دستی به میان می‌آید، دقت کنید که درست در نقطه مقابل تیپ بدنی شما باشد.

نکته: اگر شما کوتاه قد هستید و اگر می‌خواهید قد بلندتر به نظر برسید، یک ساک دستی مستطیلی بلند، انتخاب عالی خواهد بود. اگر لاغر و بلندقد هستید، یک کیسه دستی بهترین انتخاب شماست.

خرید اینترنتی ساک دستی ایکیا

شرکت ایکیا عرضه‌کننده‌ای فعال با طیفی وسیع از محصولات پلاستیکی، نخی و پلی‌استر جهت استفاده با کاربردهای متنوع و متمایز در دنیای ساک دستی، کوله‌پشتی و ساک غذا می‌باشد. هم اکنون شما میتوانید از فروشگاه اینترنتی راه‌ راه مارکت جهت انتخاب محصولات موردپسند خود انتخاب کنید و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. امیدواریم نکاتی آموزنده را در خرید یک ساک دستی تا جای ممکن ساده‌سازی کرده و محتوای آن را جهت انتخاب درست‌تر در اختیارتان به‌صورت منظم قرار داده باشیم.

در ادامه چند عکس مدل از ساک‌های ایکیا را برای شما قرار میدهیم. برای مشاهده بیشتر کیف‌ها روی یکی از عکس‌ها کلیک کنید.

کیف بندی ایکیا RENSARE

ساک خرید راه راه ایکیا SKYNKE

کیسه توری ایکیا KUNGSFORS

ساک دستی ایکیا FLADDRIG

 

مقـالـات مرتـبـط

نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

نظم دهنده چیست و چگونه به ما کمک میکند؟

  نظم دهنده ها مدتی است که در رسانه‌های اجتماعی ترند شده‌اند و [...]

3 دیدگاه

نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

معرفی وسایل مورد نیاز سفر و پیک نیک

برای فضای بیرون از منزل و آشپزخانه شما، مانند رفتن به سفر [...]

1 دیدگاه

راهنما خرید سینی و ظروف پذیرایی نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

راهنمای خرید سینی چای

سینی‌ها انواع و مدل‌های متنوعی دارند که هرکدام برای انجام کارهای مختلفی [...]

1 دیدگاه

میزان رضایت از این مطلب

100 %

توسط 03 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    ایکس من

    ساک

    ساک دستی مجلسی همونیه که همه فکر میکنید یا فقط ذهن من +۱۸ شد :))))))))))))))

    5 آذر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • تصویر آواتار

    نارنگی

    ساک دستی خرید

    بنظرم خیلی خوبه همه اهمیت استفاده از ساک دستی یا شاپینگ بگ برای خرید یا حمل مواد غذایی بدونن و استفاده کنن ساک توری ایکیا واقعا قشنگه یه حس نوستالژیکی هم داره چه اشکالی داره استفاده ازش. ساک دستی ها یه محصول پر کاربرد که کاربرد زیاد و متنوعی دارده همونطور که شما هم اشاره کردید. یاد بگیرید استفاده کنید ازش.

    5 آذر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

  • تصویر آواتار

    نازی اکرامی

    ساک دستی

    بطور کلی معمولا ساک دستی به‌عنوان یک وسیله برای جابجایی غذا و یا برای نگهداری خریدهای روزانه بکار می‌رود. این یک قانون کلی در همه کشورهاست. هندبگ و یا food container ها به‌همین هدف طراحی می‌شوند.طراحی‌های سبک‌تر با کیفیت بیشتر و قابل شست‌و‌شو های متوالی بودن از خصوصیات اولیه آنهاست .

    4 آذر 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب