میز تاشو یا ثابت کدام مناسب‌تر است؟

میز تاشو یا ثابت کدام مناسب‌تر است؟

میز تاشو، میزها انواع مختلفی دارند، میزهای ثابت، میزهای تاشو، میزهای سرو، میزهای پذیرایی، میزهای تحریر و میزهای کامپیوتر از انواع میزها هستند که قطعاً همه ما آنها را در منازل خود و یا در مکان‌هایی دیگر دیده‌ایم.

میزها بنا به مصارف و کاربردهایی که دارند، مخاطبان ویژه خود را دارند. میزها همچنین از مواد و جنس‌های مختلفی ساخته شده‌اند. باتوجه‌به مواد سازنده میزها، قیمت و همچنین ماندگاری میزها متفاوت است. زندگی‌های امروزی و همچنین استفاده از کمترین فضا با بیشترین کاربرد، ما را بر آن می‌دارد تا میزهایی را برای خود انتخاب کنیم که کمترین فضای ممکن را اشغال می‌کند؛ بنابراین صاحبان صنایع تمرکز خودشان را روی این موضوع مبذول داشتند تا میزهایی تولید و به بازار عرضه کنند که در زمانی که به آن نیاز نداریم، کمترین فضای ممکن را اشغال کنند. ازاین‌روی تاشوی انواع میزها را تا حد مقدور نیز تولید کرده‌اند.

قیمت میز تحریر تاشو

برای مثال حتماً دیده‌اید که میزهای عسلی یا میزهای پذیرایی را به‌گونه‌ای تولید کرده‌اند که در زمانی که به آن نیاز نداریم به‌راحتی پایه‌هایشان را تا کنیم و به‌این‌ترتیب میز را که حالا فضای کمی را اشغال کرده در گوشه‌ای بگذاریم. میزهای پذیرایی که با نام میزهای عسلی نیز شناخته شده‌اند، پس از تا شدن، می‌توانید زیر تخت یا در کمد به‌راحتی جای دهید. میز تاشو عسلی امروزه طرف‌داران زیادی را یافته است.

میز تاشو چند منظوره

میزهای غذاخوری نیز در دست میزهایی قرار دارند که هم به‌صورت میز ساده و هم به‌صورت میز تاشو ساخته شده است. میزهای غذاخوری همواره دارای کاربرد هستند و به سبب این که صرف غذا را برای همگان آسان ساخته است، دارای محبوبیت ویژه است. حال این میزهای ثابت غذاخوری که به حالت ثابت نیز ساخته شده‌اند، دارای ارزشمندی بیشتری شده است چرا که شاید به دلیل کمبود جا افرادی بودند که علی‌رغم میل باطنی خویش، از خرید میز غذاخوری ثابت امتناع می‌کردند؛ ولی با وجود ساخته‌شدن آنها برای صرف غذا این محدودیت نیز رفع شد.

خرید اینترنتی میز تاشو ایکیا TARNO

میز تاشو ایکیا در صورت عدم استفاده فضای کمی را اشغال کرده و نگهداری از آن آسان می‌شود. میز تاشو ایکیا TARNO مناسب برای استفاده در منزل و یا فضاهای خارج از خانه نظیر حیاط، پاسیو، باغچه می‌باشد.

صندلی تاشو ایکیا TÄRNÖ
صندلی تاشو ایکیا TÄRNÖ میز تاشو ایکیا TÄRNÖ
با وجود میز تاشو برای صرف غذا، تقریباً همه می‌توانند این میز را تهیه کنند و از مزایای آن لذت ببرند. یکی از محصولاتی که برای نمونه می‌توانیم به شما معرفی کنیم، میز تاشو ایکیا TÄRNÖ است. این میز غذاخوری باتوجه‌به این که قابلیت تاشو را دارد یکی از بهترین میزهایی است که قابلیت استفاده در فضای کوچک را برای ما فراهم می‌آورد.
میز تاشو مزیتش به میز ثابت، همین تغییر سایز در زمان قبل و بعد از استفاده است.
میز غذاخوری تاشو را شما می‌توانید پس از استفاده تاکرده و در زیر تخت و یا کنار دیوار قرار دهید و دوباره در زمان لزوم استفاده آن را بازکرده و استفاده کنید.
میز تحریر دخترانه تاشو راهنمای خرید میز تاشو

میز تاشو چند منظوره

نوع دیگری از میز تاشو که می‌توانیم به شما معرفی کنیم، میز تاشو ایکیا KLIPSK است. این میز کاربردهای متفاوتی دارد. یکی از کاربردهای این میز سرو غذا بر روی تختخواب است. شما با داشتن این میز تاشو می‌توانید برای پذیرایی از پدر و یا مادر و یا عزیزی که در تختخواب دارید، غذا را سرو کنید. این میز قابلیت تا شدن و جمع‌شدن را دارد و پس از مصرف می‌توانید آن را زیر تخت جای دهید. این نوع میز حتی به‌عنوان میز تحریر برای زمانی که کودک بخواهد روز زمین بنشیند و تکالیفش را انجام دهد نیز کاربرد دارد.

میز تاشو علاوه بر استفاده برای میز تحریر می‌تواند به‌عنوان میز اتو، میز چرخ‌خیاطی و غیره نیز مورداستفاده قرار گیرد.

میز تحریر تاشو

میز تاشو، میز تحریری قابل‌حمل و کم جا است که قابلیت جابه‌جایی به هر مکانی را دارد. پایه‌های میز از نوع متحرک است و فضای کمی را اشغال می‌کند و شما به‌راحتی می‌توانید این پایه‌ها را تا کنید و میز را جمع کنید.

بعضی از انواع میزهایی که پایه‌های جمع‌شونده دارد، در پایه میز پیچ‌هایی وجود دارد که با پیچ‌گوشتی‌هایی که دارند، می‌توان به کمک آنها این پایه‌ها را به‌راحتی تنظیم کرد. به یاد داشته باشید که هنگام خرید پایه تاشو به چند نکته توجه لازم را داشته باشید.

 به‌طورکلی پایه میز حتماً باید استاندارد باشد و باتوجه‌به ساختار بدنه میز مورداستفاده قرار گیرد. اگر به هر دلیل نمی‌توانید یک میز تاشو برای خود تهیه کنید، یا اینکه کمبود فضا به شما امکان‌داشتن یک میز ثابت را نمی‌دهد، بهتر است پایه‌های مورداستفاده را از نوع تاشو ساده انتخاب کنید که امکان تنظیم ارتفاع و زاویه تکیه‌گاه را به شما می‌دهد و این امر به شما کمک می‌کند که در هنگام خرید میز به مشکل برنخورید. گاهی شما مجبورید به سفر بروید و برای طول مدت در سفر لزوم همراهی یک میز غذاخوری یا میز تحریر یا یک میز لپ‌تاپ را در خود احساس می‌کنید، در اینجا بهتر است به‌جای حضور یک میز ثابت، از همراهی یک میز تا شو بهره ببرید.

خرید اینترنتی میز تاشو ایکیا KLIPSK

این میز ایکیا قابلیت قراردادن روی تختخواب شما را دارد. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن این است که به‌راحتی می‌توانید آن را بدون گرفتن فضای اضافه تاکرده و در کنار تخت یا در فضای زیر تختتان قرار دهید.

میز تاشو ایکیا KLIPSK
میز تحریر ساده

نکاتی وجود دارد که در زمان خرید میز تاشو به نکات باید توجه کنید.

 توجه داشته باشید که پایه‌های میز تاشویی که می‌خواهید بخرید، باید از نوع کاملاً محکم و مقاوم در برابر انواع ضربات، فشار و جابه‌جایی باشند تا به بدنه آن آسیبی وارد نشود. میز تاشو باتوجه‌به اینکه بسیار کاربردی و در هر مکانی موردنیاز است، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. میز تاشو معمولاً از جنس‌های ام‌دی‌اف، شیشه‌ای و ملامینه و چوبی ساخته می‌شود.

پایه میز تاشو ساده و به‌صورت تاشو طراحی شده است

لیست قیمت میز و صندلی تاشو و مسافرتی میز تحریر تاشو پایه کوتاه

همان‌طور که گفتیم میزهای تاشو و ثابت انواع مختلفی دارند که باتوجه‌به نیاز، هر کس نوعی از آن را تهیه می‌کند. خوب است بدانید که شرکت ایکیا نیز با افتخار دو نوع میز تاشو را با نام‌های میز تاشو ایکیا TÄRNÖ و میز تاشو ایکیا KLIPSK را تهیه و تولید کرده است و با افتخار آن را در خدمت متقاضیان عزیز قرار داده است. اینک اگر شما تمایل به داشتن هر یک از این دو میزها را دارید، می‌توانید آن را به فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت که نماینده این شرکت است سفارش دهید و در حداقل زمان ممکن آن را در اختیار بگیرید. ما مفتخریم که بگوییم، ایکیا به همراه محصولاتش، شما را از خانه تا آشپزخانه و در جای‌جای منزلتان همراهی خواهد کرد.

مقالات مرتبط

نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

کدام قاب عکس را بخریم؟ رومیزی یا دیواری؟

قاب عکس به انگلیسی Picture frame، از دیرباز دیدن عکس و تصاویر خاطره‌انگیز برای همه جذابیت داشته [...]

1 دیدگاه

راهنما خرید گل و گلدان وسایل باغبانی نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

چند نکته مهم که پیش از خرید آبپاش باید بدانید

وجود گل‌ها و گیاهان در زندگی‌های آپارتمانی نقش به سزایی را در نشاط روحی و [...]

1 دیدگاه

نکات پیش از خرید لوازم خانه و آشپزخانه

5 دلیل مهم استفاده از میز لپ تاپ حرفه ای

پایه‌های نگهدارنده لپ ‌تاپ در اشکال و اندازه‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شوند زمانی که [...]

1 دیدگاه

میزان رضایت از این مطلب

100 %

توسط 01 کاربر

مرتب‌سازی بر اساس

  • تصویر آواتار

    ریتا زرین کوب

    میز تاشو ایکیا خیلی کاربرد داره

    من با خوندن این مقاله رفتم سایت راه راه مارکت رو بررسی کردم میز تاشو ایکیا رو دیدم هم قیمتش به نسبت سایت های دیگه خوب بود هم جنسش اورجینال بود . سفارش دادم یک روزه به دستم رسید. ممنونم از ایکیا و راه راه مارکت

    24 دی 1401

    اشتراک‌گذاری در

    آیا مفید بود؟

در این مورد یک بازخورد بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب