نکات مهم خرید چراغ مطالعه

نکات مهم خرید چراغ مطالعه

همه ما می‌دانیم که باتوجه‌به وجود منازل آپارتمانی و کمبود پنجره و نور و همچنین قرارگرفتن میزهای مطالعه در اتاق‌های کوچک و یا کنار اتاق‌های خواب، قاعدتاً لزوم وجود چراغ‌های مطالعه کاملاً احساس می‌شود. باتوجه‌به این که در زمان مطالعه چه روز باشد و چه شب، نور کافی می‌بایست برای مطالعه وجود داشته باشد. وجود چراغ مطالعه چه بر روی میز تحریر و چه بر روی میز کار، چه بر روی زمین و به‌صورت ایستاده، سبب ایجاد نور متمرکز و دید کافی می‌شود. نور چراغ مطالعه همچنین مانع از خستگی چشم‌ها نیز می‌شود.

 

خرید اینترنتی چراغ مطالعه ایکیا SVALLET

معرفی خرید چراغ مطالعه مناسب

ما در این مقاله سعی بر آن داریم که هم مزایای وجود یک چراغ مطالعه خوب را برایتان معرفی کنیم و هم راهنمایی‌هایی مفید در زمان خرید چراغ مطالعه برای شما خواهیم داشت. در ضمن در این متن به شما چراغ مطالعه ایکیا SVALLET که چراغی سبک و رومیزی است و دارای شعاع نوری مناسب است معرفی می‌کنیم. چراغ‌مطالعه دیگری که به شما معرفی خواهیم کرد، آباژور ایستاده و چراغ مطالعه ایکیا TAGARP است. این چراغ مطالعه در دسته چراغ‌های مطالعه ایستاده قرار دارد. این چراغ مطالعه یا به عبارتی آباژور، به‌صورت ایستاده طراحی شده است و دارای دو منبع نور و دو چراغ برای مطالعه هستند که در بالای هر کاناپه و یا در کنار هر مبلی که قرار می‌گیرند، فضای مناسبی جهت مطالعه برای شما فراه می‌آورند.

نکات ویژه ای که در زمان خرید چراغ مطالعه لازم است بدانیم

سایز چراغ مطالعه

یکی از نکات مهمی که در زمان خرید چراغ مطالعه می‌بایست به آن دقت داشت، سایز چراغ مطالعه است و این که چراغ‌مطالعه‌ای که می‌خواهید تهیه کنید، می‌تواند چه مقداری از فضای موردنظر شما را روشن کند؛ بنابراین بهتر است اگر میز کوچکی دارید، چراغ مطالعه کوچک‌تری تهیه کنید و اگر میز بزرگ‌تری دارید باید در زمان خرید چراغ مطالعه، چراغ‌مطالعه بزرگ‌تری تهیه بفرمایید.

به‌این‌ترتیب در مصرف انرژی به‌صورت بهینه، می‌توانید مدیریت بیشتری داشته باشید.

مدل چراغ مطالعه

نکته دیگری که در خرید چراغ مطالعه باید در نظر گرفت، مدل چراغ مطالعه است. گاهی ممکن است میز مطالعه شما به صورتی باشد که نیازمند به گردش پایه و یا لامپ چراغ مطالعه نباشد. به این صورت در زمان خرید چراغ مطالعه، شما با خرید یک نوع ساده از چراغ مطالعه، نیز به‌آسانی می‌توانید نور موردنیاز را تأمین کنید؛ ولی گاهی میز تحریر یا میز کار شما بزرگ است و شما علاوه بر این که شعاع نوری بیشتری نیاز دارید، قدرت مانور بیشتری نیز برای حرکت چراغ مطالعه خواهید داشت. بعضی از چراغ‌های مطالعه وجود دارند که بنده و پایة قابل تنظیمی دارند، لذا در زمان خرید چراغ مطالعه به نیاز نوری خود ازهرجهت توجه کنید.

منبع نوری چراغ مطالعه

نکته سومی که خوب است به آن در زمان خرید چراغ مطالعه توجه کنید، این است که گاهی در زمان خرید چراغ مطالعه تنها آیتم موردنظر شما، تأمین نور نیست، بلکه شما به دنبال منبع نوری می‌گردید که با دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کار خود ست کنید. امروزه به‌کارگرفتن انواع آباژور و اکسسوری‌ها و مجسمه‌ها و انواع چراغ‌های مطالعه به‌عنوان مکمل دکوراسیون داخلی، کاربرد ویژه‌ای یافته است؛ لذا ممکن است عده‌ای قصدشان از خرید چراغ مطالعه، تکمیل‌کردن و شکیل شدن دکوراسیون داخلی منزلشان باشد.

آباژور ایستاده و چراغ مطالعه ایکیا TAGARP در این دسته قرار دارند که هم سبب زیبایی و زینت فضای موجود شما می‌شوند و هم منبع نور مناسبی برای شما هستند. باتوجه‌به این که برخی از آن‌ها با شکل ظاهری منحصربه‌فرد خود باعث افزایش زیبایی و جذابیت دکوراسیون شما خواهند شد. همچنین چراغ‌های رومیزی مدرن امروزی قابلیت‌های پیشرفته زیادی دارند که می‌تواند بهره‌وری کار شما و راندمان شما را در کار و مطالعه بالا ببرد.

چراغ مطالعه مدرن

چه هدفی از خرید چراغ مطالعه داریم؟

منهای استفاده از انواع نورها و چراغ‌های مطالعه به جهت زیبایی در دکوراسیون، تقریباً همه چراغ‌ها و لامپ‌ها جهت روشنایی محیط پیرامون ما خریداری می‌شوند. اما وقتی صحبت از خرید چراغ مطالعه به میان می‌آید، باید با تفکر و تامل بیشتری به تهیه و خرید آن بیندیشیم. چرا که اگر چراغ‌مطالعه درستی بخریم به‌جز اینکه راندمان کار ما را بیشتر می‌کند، مانع از آسیب‌های چشمی ما نیز می‌شود و خستگی جسمی و چشمی ما را نیز مانع خواهد شد.

محل قرارگرفتن چراغ مطالعه کجا باید باشد؟

چراغ‌های مطالعه همان گونه که از نامش پیداست، باید بر روی میز مطالعه یا میز تحریر قرار بگیرد. اما امروزه برای مطالعه چراغ‌های متنوعی ساخته و تولید شده‌اند که دارای پایه‌های بلند و قابل تنظیم هستند. باتوجه‌به این امر باید توجه داشته باشید که منبع نور چراغ مطالعه در چه فاصله‌ای از چشم شما قرار می‌گیرند. جهت تابش نور چراغ مطالعه تأثیر به سزایی در سلامت چشم شما خواهد داشت؛ بنابراین بهتر است که اگر شما چپ‌دست هستید، چراغ مطالعه را در سمت راست خود بگذارید و اگر راست‌دست هستید باید چراغ در سمت چپ شما قرار بگیرد.

به‌این‌ترتیب نور بدون ایجاد سایه صفحه موردنظر شما را روشن می‌کند. چراغ مطالعه ایکیا SVALLET باتوجه‌به سایزی که دارد، دسترسی شما به نور مناسب را آسان می‌سازد. البته در این اثنا باید فاصله پریز برق تا محل قرارگیری چراغ مطالعه را نیز در نظر گرفت که البته این مشکل نیز با وجود سیم‌های بلند سه‌راهی، بر طرف خواهد شد.

کاهش مصرف انرژی توسط استفاده از چراغ مطالعه

چراغ مطالعه باتوجه‌به ایجاد نور متمرکزی که دارد و معمولاً نیز کافی نیز هست، تنها محدودة موردنظر و استفاده شما را روشن می‌کند بدون این که نیاز باشد شما چراغ بیشتری را روشن کنید و از منبع انرژی بیشتری استفاده کنید. علاوه بر این موضوع، استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی نیز مصرف انرژی برق را نیز کاهش می‌دهد. چراغ مطالعه ایکیا SVALLET و آباژور ایستاده و چراغ مطالعه ایکیا TAGARP باتوجه‌به این که ساخته شرکت معتبر ایکیا است به‌گونه‌ای تعبیه شده است که هم ساخت و هم در زمان مصرف، به محیط‌زیست و حفظ انرژی کمک شایانی می‌کند.

چراغ-مطالعه دیواری

انواع مختلف چراغ‌های مطالعه

چراغ دیواری جهت مطالعه

چراغ‌های مطالعه دیواری، چراغ‌هایی هستند بر روی دیوار کنار تخت و یا میز تحریر نصب می‌شوند. معمولاً چراغ‌مطالعه‌های دیواری را به‌وسیله پیچ، بر روی دیوار نصب می‌کنند.

چراغ‌ مطالعه ایستاده

چراغ‌مطالعه ایستاده همان آباژورها هستند که استفاده از آن زیبایی خاصی نیز به دکوراسیون منازل ما می‌بخشند، علاوه بر این که نور آنها قابل جابه‌جایی نیز هست. گاهی وجود یک چراغ مطالعه در کنار کاناپه یا مبلی نرم، می‌تواند محیط امن و نورانی برای مطالعه ما فراهم سازد.

چراغ‌مطالعه رومیزی

یکی از مهم‌ترین چراغ‌های مطالعه چراغ‌ مطالعه‌های رومیزی هستند. شما باید در نظر بگیرید که بزرگی و کوچکی چراغ‌های مطالعه را باتوجه‌به وسعت و یا کوچکی میزتان در نظر بگیرید. چراغ‌مطالعه‌های رومیزی به دلیل وزن کم و قابلیت حمل آسانی که دارند بسیار موردتوجه قرار می‌گیرند. چراغ مطالعه ایکیا SVALLET این چراغ مطالعه در دسته چراغ‌های مطالعه رومیزی هستند. چراغ‌ مطالعه ایکیا بسیار مینیمال ساده است و باتوجه‌به رنگی که دارد با هر دکوراسیونی به‌راحتی هماهنگ می‌شود. چراغ مطالعه ایکیا SVALLET باتوجه‌به این که از برند معروف و باکیفیت ایکیا است، دارای کیفیتی بی‌نظیر و میدان نوری بسیار خوبی است.

چراغ مطالعه فانتزی

چراغ‌ مطالعه‌های گیره‌ای

چراغ‌مطالعه‌های گیره‌ای بسیار سبک‌وزن است و قابلیت استفاده آن بسیار آسان است. این چراغ‌ها در ابعاد و اندازه بسیار ظریف و کوچک است و معمولاً با باتری کار می‌کند و به صفحه و یا ورق‌های کتاب گیره می‌شود و نوری در حد روشنی کل صفحه کتاب دارند.

البته گاهی چراغ‌مطالعه‌های گیره‌ای با گیره‌ای به صفحه میز مطالعه گیره می‌شود چراغ‌مطالعه‌های گیره‌ای، به‌جای پایه، گیره دارند. گیره آنها، کار پایه را انجام می‌دهند.

خرید اینترنتی چراغ مطالعه ایکیا

ما در این مقاله شما را بااهمیت خرید چراغ مطالعه و مزایای داشتن یک چراغ‌مطالعه خوب و همچنین انواع چراغ‌های مطالعه آشنا کردیم. همچنین به شما چگونگی قرارگرفتن چراغ مطالعه در بهترین مکان ممکن جهت بهره‌وری بیشتر از چراغ مطالعه را بیان داشتیم و چراغ مطالعه ایکیا SVALLET و چراغ مطالعه ایکیا TAGARP را به شما معرفی کردیم. به امید این که با استفاده از آن بهره‌ای در حد نیاز ببرید و حداکثر استفاده از نور زیبا و کافی آن لذت وافی را ببرید. اینک اگر تمایل به داشتن چراغ‌های مطالعه ایکیا دارید، می‌توانید این محصول را به فروشگاه اینترنتی راه‌راه مارکت سفارش دهید و در همان روز سفارش آن را در اختیار بگیرید.


نقد و بررسی چراغ مطالعه و آباژور ایکیا


نوشته‌های اخیر

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “نکات مهم خرید چراغ مطالعه” دیدگاه می‌گذارید;

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

میزان رضایت از این مطلب

ورود | عضویت
فهرست مطالب